Hakan Tekbaş 4 Ekim 2010 Paylaş 4 Ekim 2010 fiesta 01 ghia aracımın anahtarıyla denize girdim. ancak 1 saat sonra çıktığımda farkettim. anahtarın içini açıp temizledim ama kar etmedi. elektronik olarak çalışmıyo. sadece manuel kullanabiliriyorum. çözüm yolları nedir. yardımcı olursanız sevinirim. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Ekim 2010 Paylaş 4 Ekim 2010 Yeni anahtar kodlanmalı. Bu arada kurallarımız gereği lütfen profilinizden yaşadığınız şehri seçiniz. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 4 Ekim 2010 Paylaş 4 Ekim 2010 Babamda geçen gün opelin anahtarıyla havuza girmiş ; yarım saat sonra falan farketmiş.. Ama içi kupkuru hiç su almamış normal çalışıyodu.. Klorlu su iyi gelmiş tertemiz olmuş dışı Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Ekim 2010 Paylaş 4 Ekim 2010 Kasko varsa öder belki Anahtarla denize girdim derse, ödenmez.. Yorum bağlantısı
Misafir 4 Ekim 2010 Paylaş 4 Ekim 2010 Anahtarla denize girdim derse, ödenmez.. Sigortalının ağır ihmali ve kusuru Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Ekim 2010 Paylaş 4 Ekim 2010 Sigortalının ağır ihmali ve kusuru + Gerekli emniyet tedbirlerini almamak... Yorum bağlantısı
Muhammet Baran 4 Ekim 2010 Paylaş 4 Ekim 2010 fiesta anahtarının anahtar dışı tüm kısmı (elektronik aksamı) 43 tl yetkili serviste.. (1 haftalık bilgi) programlama maliyetini bilimyorum ama sigortaya hiç ihtiyacınız olmayabilir. bence bir sorun.. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 4 Ekim 2010 Paylaş 4 Ekim 2010 havuza girse çalışabilir belki ama denize girmişse büyük ihtimalle bozulmuştur. anahtarı saf suyla yıkayıp , iyice kurutup son çare olarak tekrar bir deneyin. çalışmazsa geçmiş olsun, yeni bir anahtarınız olacak. Yorum bağlantısı
Okyay Pay 4 Ekim 2010 Paylaş 4 Ekim 2010 havuza girse çalışabilir belki ama denize girmişse büyük ihtimalle bozulmuştur. anahtarı saf suyla yıkayıp , iyice kurutup son çare olarak tekrar bir deneyin. çalışmazsa geçmiş olsun, yeni bir anahtarınız olacak. mümkün değil , çalışmaz tuzlu su resmen katlediyor elektroniği yeni bir kumanda alın hiç uğraşmadan , para değil , hatta internette daha ucuza bile bulabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy 4 Ekim 2010 Paylaş 4 Ekim 2010 Ben alarm taktırmak için bir anahtarcıya gittiğimde "taktırmadım o ayrı konu" yedek anahtar olup olmadığını sordu, olmadığını söyledim. - Abi hemen yapalım çünkü bu bozulursa bunun kodunu bulamayız ,beyin komple değişir 1000tl civarında masraf çıkar diyerek beni korkuttu. Ben de 90 tl verip çalışan anahtarın bir kopyasını yaptırdım. Fakat yazarken aklıma birşey geldi ki , arabanızı çalıştırabiliyor musunuz ? eğer çalışıyorsa kod hala kurtarılabilir demektir. Yorum bağlantısı
Hakan Tekbaş 5 Ekim 2010 Yazar Paylaş 5 Ekim 2010 Kaskom var Anadolu sigortadan mehmetçik kasko, anahtarla manuel olarak her şeyi yapabiliyorum. alarm devreye giriyor, merkezi kilit çalışıyor, araba çalışıyor. sadece üzerindeki uzaktan kumanda özelliklerini kullanamıyorum. Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 (düzenlendi) 2001 GHIA olduğuna göre immobilzer de var demektir, hala aracı çalıştırabiliyorsanız anahtar tamamen ölmemiş, kasko ile görüşüp yaptırabiliyorsanız kasko ile yoksa "güvenilir" bir anahtarcıya giderek yaklaşık 100TL'ye yeni bir anahtar yaptırabilirsiniz bence. 5 Ekim 2010 tarihinde Evren Ulusoy tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Hakan Bey.. beklenen, uzaktan kumanda ünitesi bozulmuş işte.. Tamir olacağını sanmıyorum.. Hangi ildesiniz.. ? Ona göre tavsiyede bulunabiliriz.. Yorum bağlantısı
Hakan Yıldırım 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 anahtar mekaniği 43 tl +kdv +işçilik (30-50 tl civarı) başka yapılacak bir şey kalmıyor. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 5 Ekim 2010 Paylaş 5 Ekim 2010 Size lazım olan bu, ucu ve immosu çalışıyor nasıl olsa... http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yede...-31770421/detay? Yorum bağlantısı
Recommended Posts