İçeriğe Yönlendir

Fiesta 01 Ghia Anahtar


Hakan Tekbaş

Recommended Posts

Hakan Tekbaş

fiesta 01 ghia aracımın anahtarıyla denize girdim. ancak 1 saat sonra çıktığımda farkettim. anahtarın içini açıp temizledim ama kar etmedi. elektronik olarak çalışmıyo. sadece manuel kullanabiliriyorum. çözüm yolları nedir. yardımcı olursanız sevinirim.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Yeni anahtar kodlanmalı.

Bu arada kurallarımız gereği lütfen profilinizden yaşadığınız şehri seçiniz.

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Babamda geçen gün opelin anahtarıyla havuza girmiş :nazar: ; yarım saat sonra falan farketmiş.. Ama içi kupkuru hiç su almamış normal çalışıyodu.. Klorlu su iyi gelmiş tertemiz olmuş dışı :nazar:

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Kasko varsa öder belki

Anahtarla denize girdim derse, ödenmez.. :nazar:

Yorum bağlantısı
Misafir
Anahtarla denize girdim derse, ödenmez.. :nazar:

Sigortalının ağır ihmali ve kusuru :nazar:

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Sigortalının ağır ihmali ve kusuru :nazar:

+

Gerekli emniyet tedbirlerini almamak... :nazar:

Yorum bağlantısı
Muhammet Baran

fiesta anahtarının anahtar dışı tüm kısmı (elektronik aksamı) 43 tl yetkili serviste..

(1 haftalık bilgi)

programlama maliyetini bilimyorum ama sigortaya hiç ihtiyacınız olmayabilir. bence bir sorun..

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

havuza girse çalışabilir belki ama denize girmişse büyük ihtimalle bozulmuştur. anahtarı saf suyla yıkayıp , iyice kurutup son çare olarak tekrar bir deneyin. çalışmazsa geçmiş olsun, yeni bir anahtarınız olacak.

Yorum bağlantısı
Okyay Pay
havuza girse çalışabilir belki ama denize girmişse büyük ihtimalle bozulmuştur. anahtarı saf suyla yıkayıp , iyice kurutup son çare olarak tekrar bir deneyin. çalışmazsa geçmiş olsun, yeni bir anahtarınız olacak.

mümkün değil , çalışmaz

tuzlu su resmen katlediyor elektroniği

yeni bir kumanda alın hiç uğraşmadan , para değil , hatta internette daha ucuza bile bulabilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy

Ben alarm taktırmak için bir anahtarcıya gittiğimde "taktırmadım o ayrı konu" yedek anahtar olup olmadığını sordu, olmadığını söyledim. - Abi hemen yapalım çünkü bu bozulursa bunun kodunu bulamayız ,beyin komple değişir 1000tl civarında masraf çıkar diyerek beni korkuttu. Ben de 90 tl verip çalışan anahtarın bir kopyasını yaptırdım. Fakat yazarken aklıma birşey geldi ki , arabanızı çalıştırabiliyor musunuz ? eğer çalışıyorsa kod hala kurtarılabilir demektir.

Yorum bağlantısı
Hakan Tekbaş

Kaskom var Anadolu sigortadan mehmetçik kasko, anahtarla manuel olarak her şeyi yapabiliyorum. alarm devreye giriyor, merkezi kilit çalışıyor, araba çalışıyor. sadece üzerindeki uzaktan kumanda özelliklerini kullanamıyorum.

Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy
(düzenlendi)

2001 GHIA olduğuna göre immobilzer de var demektir, hala aracı çalıştırabiliyorsanız anahtar tamamen ölmemiş, kasko ile görüşüp yaptırabiliyorsanız kasko ile yoksa "güvenilir" bir anahtarcıya giderek yaklaşık 100TL'ye yeni bir anahtar yaptırabilirsiniz bence.

tarihinde Evren Ulusoy tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Hakan Bey.. beklenen, uzaktan kumanda ünitesi bozulmuş işte.. Tamir olacağını sanmıyorum..

Hangi ildesiniz.. ?

Ona göre tavsiyede bulunabiliriz..

Yorum bağlantısı
Hakan Yıldırım

anahtar mekaniği 43 tl +kdv +işçilik (30-50 tl civarı) başka yapılacak bir şey kalmıyor.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...