İçeriğe Yönlendir

Yeni Fiesta Için Bagaj Içi Havuzu


Halit Bozkurt

Recommended Posts

Halit Bozkurt

Ford Fiesta 2009 Sonrası Bagaj Koroyucu 7624

http://www.hepsiburada.com/Liste/ford-fies...ctid=otelf7624#

adresinde 88 TL'ye satışta. Alan arkadaşlar yorum yazarlarsa sevinirim. Bir de, arka koltukların bagaja bakan kısımları siyah ve buranın çizilip küflenmemesi için bir çözüm üreten varsa fotoğraf ve fiyat bilgisi verebilir mi? Teşekkürler

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Bana böyle birşey çok lazım. Bende 2009 ve öncesi için olandan arıyorum.

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
Bana böyle birşey çok lazım. Bende 2009 ve öncesi için olandan arıyorum.

Ayhan kipada 11 tl :D Lasstik paspas gibi ama kesilebilir.. Kaçırma.. Oto reyonununa bak en başta olucak.. Kutuları kaybolmuş ama raftaki barkodla alabilirsin..

Geçen sene 70 tl falandı. Serisi bittiği için komik bir rakama veriyolar..

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Haftaya cumartesiden önce bakamam. Kocaelideyim.

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
Haftaya cumartesiden önce bakamam. Kocaelideyim.

Hımm daha önce gidersem alırım senin için birtane.. Ben geçen pazar aldım 5- 6 tane vardı ama öyle bir yerde duruyoki kimse görmez onları orda :D

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk
Hımm daha önce gidersem alırım senin için birtane.. Ben geçen pazar aldım 5- 6 tane vardı ama öyle bir yerde duruyoki kimse görmez onları orda :D

Resim ekleyebilrmisin abi. Bi göreyim, ona göre al veya alma derim. Parası önemli değilde kullanılabilecek birşey olsun.

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
Resim ekleyebilrmisin abi. Bi göreyim, ona göre al veya alma derim. Parası önemli değilde kullanılabilecek birşey olsun.

Resim en erken pazartesi veya salı ekleyebilirim..

Bunun gri olanı :good1:

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Ersen abi bana 2 tane alıver. Birini Fiesta'ya kullanırım. Diğeri yedek dursun. İlerde arabayı değiştirince kullanırız :good1: 11 TL çok uygun.

Sanırım bu

griultrakalitebagajpasp.jpg

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
Ersen abi bana 2 tane alıver. Birini Fiesta'ya kullanırım. Diğeri yedek dursun. İlerde arabayı değiştirince kullanırız :good1: 11 TL çok uygun.

Önümüzdeki haftadan önce gitmem zor ama gittiğim gibi bakarım varsa sana haber edip alırım.. :good1:

Sanırım bu

griultrakalitebagajpasp.jpg

Tıpkısının aynısı :D

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...