Halit Bozkurt 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Ford Fiesta 2009 Sonrası Bagaj Koroyucu 7624 http://www.hepsiburada.com/Liste/ford-fies...ctid=otelf7624# adresinde 88 TL'ye satışta. Alan arkadaşlar yorum yazarlarsa sevinirim. Bir de, arka koltukların bagaja bakan kısımları siyah ve buranın çizilip küflenmemesi için bir çözüm üreten varsa fotoğraf ve fiyat bilgisi verebilir mi? Teşekkürler Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Bana böyle birşey çok lazım. Bende 2009 ve öncesi için olandan arıyorum. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Bana böyle birşey çok lazım. Bende 2009 ve öncesi için olandan arıyorum. Ayhan kipada 11 tl Lasstik paspas gibi ama kesilebilir.. Kaçırma.. Oto reyonununa bak en başta olucak.. Kutuları kaybolmuş ama raftaki barkodla alabilirsin.. Geçen sene 70 tl falandı. Serisi bittiği için komik bir rakama veriyolar.. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Haftaya cumartesiden önce bakamam. Kocaelideyim. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Haftaya cumartesiden önce bakamam. Kocaelideyim. Hımm daha önce gidersem alırım senin için birtane.. Ben geçen pazar aldım 5- 6 tane vardı ama öyle bir yerde duruyoki kimse görmez onları orda Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 sahibinden.com? hepsiburadan daha uygun İşin içine kargo girince pek bi fark kalmaz .. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Hımm daha önce gidersem alırım senin için birtane.. Ben geçen pazar aldım 5- 6 tane vardı ama öyle bir yerde duruyoki kimse görmez onları orda Resim ekleyebilrmisin abi. Bi göreyim, ona göre al veya alma derim. Parası önemli değilde kullanılabilecek birşey olsun. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Resim ekleyebilrmisin abi. Bi göreyim, ona göre al veya alma derim. Parası önemli değilde kullanılabilecek birşey olsun. Resim en erken pazartesi veya salı ekleyebilirim.. Bunun gri olanı Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Ersen abi bana 2 tane alıver. Birini Fiesta'ya kullanırım. Diğeri yedek dursun. İlerde arabayı değiştirince kullanırız 11 TL çok uygun. Sanırım bu Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Ersen abi bana 2 tane alıver. Birini Fiesta'ya kullanırım. Diğeri yedek dursun. İlerde arabayı değiştirince kullanırız 11 TL çok uygun. Önümüzdeki haftadan önce gitmem zor ama gittiğim gibi bakarım varsa sana haber edip alırım.. Sanırım bu Tıpkısının aynısı Yorum bağlantısı
Recommended Posts