Adem Cengiz 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 (düzenlendi) Yeni nesil güncel bir araçla, 20 yıllık bir aracı ADAC ( www.adac.de ) çarpıştırıyor. Sonuçlar şaşırtıcı: Yeni Eski Çarpışma Anı Linki Ayrıca NCAP hızı olan 64 km/h yerine 80 km/h ile yapılan çarpışma testi: 64 km/h yerine 80 km/h ile yapılan çarpışma testi linkli... 9 Ekim 2010 tarihinde Adem Cengiz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Erkan Yılmaz 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 gerçekten fiesta gayet dirençli çıktı yalnız karsıdaki aracta fordun bir uyesi ancak markasını hatırlayamadım Yorum bağlantısı
Engin Özarı 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 (düzenlendi) yeni nesil araçların emniyet farkı 2005 yılından sonra oluşmaya başlayan fark 9 Ekim 2010 tarihinde Engin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 yalnız karsıdaki aracta fordun bir uyesi ancak markasını hatırlayamadım Sierra... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Karşısındaki Ford Sierra, modeo nun babasıdır. Özellikle fark 1997 yılından sonra ortaya çıktı. 1997 yılı öncesi araçlar gerçekten zayıflar. Bu yıl da euroncap ın kuruluş yılı. Teşekküler euroNCAP. Yorum bağlantısı
R.Bahadır Irmak 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Yüksek bir süratle arkadan Volvoya çarpmış yeni E serisinin ön kısmı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Vesile ile, Ncap in yıldızlarına bakmayın, münkün ise foto-videoda: 1. Tavan ön cam kapıdan ayrılmamalı 2. Lastik en içe kadar girmemeli Zira Ncap yıldızları savururken, sağ yolcu airbag iptal düğmesi var diye, Cherry nin puanını yükseltir. Duble vesile: söz konusu Merso , Celette tezgahında, şablonlar ile soğuk çektirme yapılmaksızın, ısıtılıp düzeltilmiş şase kolları ile trafiğe çıkarsa, KA dan bile dayanıksız olur. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 (düzenlendi) Yeni araçlarla eski araçlar arasında çarpışma testlerine göre 16km/h fark var. Yani 64 yerine 80 km/h hızla duvara çarpan 2045 model laguna,64km/h hızla duvara çarpan 1999 escortla aynı durumda. 9 Ekim 2010 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Eski araçlar şehiriçi dokunmalarda sağlamlık özellikleri sergileyebilir. Ancak ölümcül kazalarda tabii ki kötü durumdalar. Tek avantajları eger araç büyük ise agır olması karşıdakini ezmesi. Mesela 56 şevrole vb. Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 9 Ekim 2010 Yazar Paylaş 9 Ekim 2010 Eski araçlar şehiriçi dokunmalarda sağlamlık özellikleri sergileyebilir. Ancak ölümcül kazalarda tabii ki kötü durumdalar. Tek avantajları eger araç büyük ise agır olması karşıdakini ezmesi. Mesela 56 şevrole vb. Bir Toros (köşeden) ile Accent (Önden) düşük süratte çarpışmıştı, Toros'ta hasar yok denecek kadar azdı, Accent baya hasar görmüştü. Görenler Toros sağlammış demiştir herhalde... Vesile ile, beğenmediğimiz Hyundai Accent Amerika'da yapılan testte 5 yıldızı almış: (Test, Amerika NTHSA tarafından yapılan NCAP-New Car Assesment Program kapsamında gerçekleştirilmiş) Yine vesile ile Amerika ile Avrupa NCAP testlerinde bazı farklar var, Avrupalılar deforme olabilen, Amerikalılarsa deforme olmayan bariyere belli hızlarda çarptırıyorlar vs... Accent USA NCAP Testi Video Linkleri Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 9 Ekim 2010 Yazar Paylaş 9 Ekim 2010 (düzenlendi) Dağılmaması iyimi acaba ? Düşük hızlardaki küçük kazalarda aracın dağılmaması, darbenin yolcu kafesine iletilmesi anlamına gelir, sonuçta kaza olduğunda ortaya çıkan enerji bir şekilde harcanacak, ha bu aracın ön kısmında olmazsa, yolcu kabininde olur, ki bu da istenmez zaten. Araç dağılsın, yeter ki güvenlik kafesine bir şey olmasın... 9 Ekim 2010 tarihinde Adem Cengiz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 Darbe ile gelen kuvveti dağıtması ve emerek kabine ulaşana kadarda sönümlemesi gerekir. Dağılarak veya dağılmayarak... Araç içindekilerine şok darbe yansıtmamalı. Yavaş bir şekilde geri geri park ederken tekerlekler kaldırıma dayanınca nasıl sarsıldığınızı düşünün. 3 km/sa hız yerine 20 katı olursa ne olur tahmin edin. Vücudunuzun ağırlığından dolayı o atalette fırlarsınız.. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 Ekim 2010 Paylaş 9 Ekim 2010 (düzenlendi) Araba ağır ve çelik gibiyse ille de şoku iletecek diye birşey yok. Çarptığı şeyi dağıtır. Gerekirse duvarı yıkar. 9 Ekim 2010 tarihinde Mehmet G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Solak 10 Ekim 2010 Paylaş 10 Ekim 2010 Mehmet bey,modeli ve markası ne.trafiğe çıkış izni varsa alalım bir tane. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 10 Ekim 2010 Paylaş 10 Ekim 2010 Biraz daha makulu, havayastığı ve kemere pek gerek yok. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Ekim 2010 Paylaş 10 Ekim 2010 (düzenlendi) Mehmet bey,modeli ve markası ne.trafiğe çıkış izni varsa alalım bir tane. M60. Trafikte izne tabi değil, ihtilal yaparsın olur biter. 60 ton. 750 hp. 200 bin dolar verirsen silahsız alabiliyorsun. Gezinti amacıyla binilebilir. Tabi 1.5 ton yakıtla 500 km gidiyor. 100 km de 300 litre sarfiyatı var. 200 bin dolara olan tabi ikinci el ama savaş görmemiş alet. Koltukları çok rahatsızdır. KAsvetlidir. bu gerçi m60 değil ama fikir versin. 10 Ekim 2010 tarihinde Mehmet G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 10 Ekim 2010 Paylaş 10 Ekim 2010 200 bin cipe vereceğime bunu alırım daha iyi, bir de tüp taktırdın mı, mis Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Ekim 2010 Paylaş 10 Ekim 2010 (düzenlendi) 200 bin cipe vereceğime bunu alırım daha iyi, bir de tüp taktırdın mı, mis Hocam dizel bu az yakar. Benzinlisini düşünemiyorum bile. Allah savaş göstermesin, davulun sesi uzaktan hoş gelir, o hücrenin içinde dışardan roketler geldikçe insan ne hissseder kolay değil. Savunma fuarında askeri tip hummer a binmiştim arabistana gitmiş gelmiş bir araç. Tabut gibiydi. Koltuklar da tabure gibi neredeyse. 10 Ekim 2010 tarihinde Mehmet G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Ekim 2010 Paylaş 10 Ekim 2010 km'de 3 litre çok ya. Bizim ordudaki BTR'ler km'de 1 litre yakıyor ve içi ferah, 4 kişi binebiliyorsun Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 10 Ekim 2010 Paylaş 10 Ekim 2010 Öğrencilerle geziye gitmiştik bir kaç yıl önce. Şoföre sormuştum, "kaça para yakıyor?" diye. Adam işaret parmağıyla "bi lira " demişti. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Ekim 2010 Paylaş 11 Ekim 2010 Bir de piyasadan alınmış,5-6 yaşında ne idüğü belirsiz bi arabayı denemek lazım..daha önceden oto dergilerin biri yapmıştı,şase tamirli W124 ile hasarsız W124 mercedes'i çarpıştırmışlardı,arada ciddi fark vardı.. Sen dediğinde aklıma geln bir video Yorum bağlantısı
Ramazan Okyar 11 Ekim 2010 Paylaş 11 Ekim 2010 dün akşam bi kaza gördüm..broadway arkadan HB meganeye vurmuş..broadway baya bi yamulmuş megane sapasağlam görünüyordu..HP megane 2009-2010-2011 felan olabilir..sizler kadar anlamam arbalardan da bilemicem şimdi versiyonunu modelini.. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 11 Ekim 2010 Paylaş 11 Ekim 2010 Askerde ZMA ve ZPT kullanmıştım otomatik vitesti canavarlar. Tam istanbul trafiğine göre ordu satsada alsam Yorum bağlantısı
Ali Murat Koca 11 Ekim 2010 Paylaş 11 Ekim 2010 Arkadan kazalarda, arkadan vuran yamulur. Zira öndeki fren yapar arkası kalkar, arkadaki fren yapar önü iner. Arkadaki öndekine alttan girer. çok mantıklı.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts