Eren Yüksel 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Malumunuz bu ara İstanbul' da havalar hep yağışlı, sileceklerde hep açık. Dikaktimi çeken ise ön silecekler çalışırken geri vitese attığınızda arka sileceklerde otomatik olarak devreye giriyor ( Yağmur yağıyor ise ). Boşa attığınızda da çalışmıyor. Deneyen yada farkeden varmı hiç ? Araç x paketli. Yorum bağlantısı
Burak Çamak 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Benim 2005 Focus 1 in kullanma kılavuzunda bu özellikten bahsediyor ama benimki sedan olduğu için deneme şansım olmadı. Yorum bağlantısı
Gökhan Kızılkaya 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Benim 2009 focus titanium da var bu özellik. Yorum bağlantısı
Tunç Tunçdemir 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 focus1 den itibaren bütün hatchback fordlarda vardır bu özellik Yorum bağlantısı
Umut Karataş 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 focus1 den itibaren bütün hatchback fordlarda vardır bu özellik Hepsinde mi? Yorum bağlantısı
Serkan Toker 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Hepsinde mi? Hepsinde, hatta hemen hemen bütün arabalarda... Yorum bağlantısı
Umut Karataş 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Hepsinde, hatta hemen hemen bütün arabalarda... Hemen deniyorum, merak ettim:) Yorum bağlantısı
Cengiz Aratemur 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Geçtiğimiz kış benimde başıma geldi.aracı yeni almıştım.yağmurlu havada evin önüne yanaşyordum.ön silecekler açıktı geri vitese takınça arka sileceğinde çalıştığını gördüm.biraz şaşırdım tabiki ama iyi düşünülmüş . Yorum bağlantısı
Eray Sireli 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Evet otomatik devreye girdiğini biliyorduk Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 E tahmin ediyorduk.. Ford yapmasa da yapardık zaten Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Eski kasa Fiesta collectionlar'da da mevcut Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Yapamayan da bacanağa yaptırırdı. Sonra da yaptım diye video eklerdi Yorum bağlantısı
Serkan Toker 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Ford yapmasa da yapardık zaten Ha anladım, vites kolundan silecek koluna tel bağlardık...Geri vites geride ya zaten, kolu çekince silecek kolunu geri çekerdi... Fazla çekince de su püskürtürdü... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Yok öyle değil.. dün facebookta gördüm.. yandan çekçek uzatmışlar onunla siliyorlardı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Ha anladım, vites kolundan silecek koluna tel bağlardık...Geri vites geride ya zaten, kolu çekince silecek kolunu geri çekerdi... Fazla çekince de su püskürtürdü... Arka cam üstüne sifon tak, ipini de içeri uzat istersen Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Arka cam üstüne sifon tak, ipini de içeri uzat istersen Hatta; ipin ucu vites koluna bağlanıp, geri vitese takınca çekilecek şekilde yapılabilir Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Hatta; ipin ucu vites koluna bağlanıp, geri vitese takınca çekilecek şekilde yapılabilir Sifonuda yağmur suyundan dolduralım ozaman Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Ekim 2010 Paylaş 15 Ekim 2010 Sifonuda yağmur suyundan dolduralım ozaman Tamam, tavandan toplarız yağmuru... Peki nasıl kurulanacak... Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 16 Ekim 2010 Paylaş 16 Ekim 2010 Tamam, tavandan toplarız yağmuru... Peki nasıl kurulanacak... Lastik çekçek ile Yorum bağlantısı
Ali Çukur 16 Ekim 2010 Paylaş 16 Ekim 2010 Malumunuz bu ara İstanbul' da havalar hep yağışlı, sileceklerde hep açık. Dikaktimi çeken ise ön silecekler çalışırken geri vitese attığınızda arka sileceklerde otomatik olarak devreye giriyor ( Yağmur yağıyor ise ). Boşa attığınızda da çalışmıyor. Deneyen yada farkeden varmı hiç ? Araç x paketli. Akşam yağmur vardı sileceklerim otomatikteydi garaja girerken geri vitese atınca arka silecek çalıştı ben de şaşırmadım değil... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 16 Ekim 2010 Paylaş 16 Ekim 2010 Ben henüz denemedim ama merak ediyorum.İki yıldır hiç denk gelmedi... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 16 Ekim 2010 Paylaş 16 Ekim 2010 Şimdi denedim geldim bende çalışmıyor...Ön silecekleri çalıştırdım vitesi geriye taktım hiç bir hareket yok. Yorum bağlantısı
Recommended Posts