İçeriğe Yönlendir

Biliyor Muydunuz? ( Otomatik Devreye Giren Arka Silecekler )


Eren Yüksel

Recommended Posts

Eren Yüksel

Malumunuz bu ara İstanbul' da havalar hep yağışlı, sileceklerde hep açık. Dikaktimi çeken ise ön silecekler çalışırken geri vitese attığınızda arka sileceklerde otomatik olarak devreye giriyor ( Yağmur yağıyor ise ). Boşa attığınızda da çalışmıyor. Deneyen yada farkeden varmı hiç ? Araç x paketli.

Yorum bağlantısı
Burak Çamak

Benim 2005 Focus 1 in kullanma kılavuzunda bu özellikten bahsediyor ama benimki sedan olduğu için deneme şansım olmadı.

Yorum bağlantısı
Gökhan Kızılkaya

Benim 2009 focus titanium da var bu özellik.

Yorum bağlantısı
Tunç Tunçdemir

focus1 den itibaren bütün hatchback fordlarda vardır bu özellik

Yorum bağlantısı
Umut Karataş
focus1 den itibaren bütün hatchback fordlarda vardır bu özellik

Hepsinde mi?

Yorum bağlantısı
Umut Karataş
Hepsinde, hatta hemen hemen bütün arabalarda... :p

Hemen deniyorum, merak ettim:)

Yorum bağlantısı
Cengiz Aratemur

Geçtiğimiz kış benimde başıma geldi.aracı yeni almıştım.yağmurlu havada evin önüne yanaşyordum.ön silecekler açıktı

geri vitese takınça arka sileceğinde çalıştığını gördüm.biraz şaşırdım tabiki ama iyi düşünülmüş . :p

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

E tahmin ediyorduk.. :fiuw:

Ford yapmasa da yapardık zaten ;)

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Yapamayan da bacanağa yaptırırdı.

Sonra da yaptım diye video eklerdi :fiuw:

Yorum bağlantısı
Serkan Toker
Ford yapmasa da yapardık zaten :D

Ha anladım, vites kolundan silecek koluna tel bağlardık...Geri vites geride ya zaten, kolu çekince silecek kolunu geri çekerdi...:fiuw: Fazla çekince de su püskürtürdü...;)

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Yok öyle değil.. dün facebookta gördüm.. yandan çekçek uzatmışlar onunla siliyorlardı :fiuw:

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ha anladım, vites kolundan silecek koluna tel bağlardık...Geri vites geride ya zaten, kolu çekince silecek kolunu geri çekerdi...:fiuw: Fazla çekince de su püskürtürdü...;)

Arka cam üstüne sifon tak, ipini de içeri uzat istersen :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Arka cam üstüne sifon tak, ipini de içeri uzat istersen ;)

Hatta; ipin ucu vites koluna bağlanıp, geri vitese takınca çekilecek şekilde yapılabilir :fiuw:

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
Hatta; ipin ucu vites koluna bağlanıp, geri vitese takınca çekilecek şekilde yapılabilir :fiuw:

Sifonuda yağmur suyundan dolduralım ozaman ;)

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Sifonuda yağmur suyundan dolduralım ozaman :fiuw:

Tamam, tavandan toplarız yağmuru... Peki nasıl kurulanacak... ;)

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
Tamam, tavandan toplarız yağmuru... Peki nasıl kurulanacak... :D

Lastik çekçek ile :D

Yorum bağlantısı
Ali Çukur
Malumunuz bu ara İstanbul' da havalar hep yağışlı, sileceklerde hep açık. Dikaktimi çeken ise ön silecekler çalışırken geri vitese attığınızda arka sileceklerde otomatik olarak devreye giriyor ( Yağmur yağıyor ise ). Boşa attığınızda da çalışmıyor. Deneyen yada farkeden varmı hiç ? Araç x paketli.

Akşam yağmur vardı sileceklerim otomatikteydi

garaja girerken geri vitese atınca arka silecek çalıştı ben de şaşırmadım değil...

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Ben henüz denemedim ama merak ediyorum.İki yıldır hiç denk gelmedi...

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Şimdi denedim geldim bende çalışmıyor...Ön silecekleri çalıştırdım vitesi geriye taktım hiç bir hareket yok.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...