İçeriğe Yönlendir

Biliyor Muydunuz? ( Otomatik Devreye Giren Arka Silecekler )


Eren Yüksel

Recommended Posts

Ayhan Onaran
Ayhan, yağmur varmıydı ve silecekler otomatiktemiydi?

Yağmur tek tük atıştırıyordu.Evet ön silecekler otomatikte çalışıyordu.

Yorum bağlantısı
Tuncay Arslan

Yağmur sensörüyle mi ilgili acaba?

Connect'de deneyen oldu mu?

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran
Eski tip gem modüllerinde yok bu özelliklik.

Makyajlı kasalarda bulunan gem modellerinde var.

Evet yok.Denedim olmuyor :bravo:

Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada

Bu kimi zaman iyi kimi zaman kötü bir özellik..

Makyajsız F1'lerde bu özellik yoktur, makyajlılarda vardır..

Bundan önceki aracım C2'de vardı ancak pek sevmiyordum, çünkü ben yağmurlu havalarda arka cam sileceği çalıştırmam, arka camda çamur efekti çok hoşuma gider :bravo: hatta silecek izi bile olmazsa ne mutlu bana :rolleyes: herneyse işte böyle çamurlu camla dolaşırken bir yere park ederken geriye takınca çamurlu çamurlu sileceğin bir anda çalışması cam ve silecek için pek iyi olmuyor :)

Yorum bağlantısı
Tuncay Arslan

Sielecekte camda çamur olmasa da havadaki toz silecek lastiğinin üzerinde birikiyor. Yağmurlu havada hareket etmeden önce kağıt peçeteyle silecekleri kaldırıp çamurunu temizliyorum. Promosyon peçeteleri sadece o işe yarıyor.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Şimdi denedim geldim bende çalışmıyor...Ön silecekleri çalıştırdım vitesi geriye taktım hiç bir hareket yok.

Yapalım... Bir roleye bakar :good1:

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...