Haluk Erener 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 Arkadaşlar selam, Bir sorum olacak. İnternette dolaşırken aşağıdaki fotografı gördüm. Bu Fiesta sizce özel yapımmı yoksa yurt dışındaki fiestalar vakti zamanında bu şekildemi yapıldı. Fotograftaki dijital klima ve ön konsol kaplaması çok güzel görünüyor. Eğer özel yapımsa bu tarz uygulamaları nerde yaptırabiliriz bilen varmı? Ford Fiesta Yorum bağlantısı
Guest G 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 Türkiyede cok cok az fiestada bu özellik mevcut. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 Bu dijital kontrol panelini yurtdışından temin etsek takılabilir mi acaba? Bilgisi olan var mı? Yorum bağlantısı
Haluk Erener 19 Ekim 2010 Yazar Paylaş 19 Ekim 2010 Türkiyede cok cok az fiestada bu özellik mevcut. Yani dijital klima ve ön konsol kaplaması orjinalmi? Yada sonradan yaptırılabilirmi? Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 Yurtdışında bu dijital paneli bulan varsa alayım valla taktırırım :lol2: Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 Birşekilde takan yerler var sanırım http://www.comesclima.it/fiesta_2005.htm Yorum bağlantısı
Haluk Erener 19 Ekim 2010 Yazar Paylaş 19 Ekim 2010 Birşekilde takan yerler var sanırım http://www.comesclima.it/fiesta_2005.htm Sistemler süper. Sorun şu ki Türkiye'de bu işi yapan varmı acaba? Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 (düzenlendi) Makyajlı kasa için olan ekipmanı bulsam ben takacak usta biliyorum 19 Ekim 2010 tarihinde Mert Yeldan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Haluk Erener 19 Ekim 2010 Yazar Paylaş 19 Ekim 2010 (düzenlendi) Bulsam bende alıcam ama nerde satılır yada kim yapar bilmiyorum. 19 Ekim 2010 tarihinde Haluk Erener tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 Mesela, 600-700 TL istense, bu düzeneği (otomatik klima) taktırır mıydınız? Yorum bağlantısı
Haluk Erener 19 Ekim 2010 Yazar Paylaş 19 Ekim 2010 Mesela, 600-700 TL istense, bu düzeneği (otomatik klima) taktırır mıydınız? Açıkçası okadar vermem ama 200-300 arası birşeyse taktırırım. Yorum bağlantısı
Sezai Özcan 31 Ekim 2010 Paylaş 31 Ekim 2010 Arkadaşlar selam,Bir sorum olacak. İnternette dolaşırken aşağıdaki fotografı gördüm. Bu Fiesta sizce özel yapımmı yoksa yurt dışındaki fiestalar vakti zamanında bu şekildemi yapıldı. Fotograftaki dijital klima ve ön konsol kaplaması çok güzel görünüyor. Eğer özel yapımsa bu tarz uygulamaları nerde yaptırabiliriz bilen varmı? Ford Fiesta Arkadaşlar selam,Bir sorum olacak. İnternette dolaşırken aşağıdaki fotografı gördüm. Bu Fiesta sizce özel yapımmı yoksa yurt dışındaki fiestalar vakti zamanında bu şekildemi yapıldı. Fotograftaki dijital klima ve ön konsol kaplaması çok güzel görünüyor. Eğer özel yapımsa bu tarz uygulamaları nerde yaptırabiliriz bilen varmı? Ford Fiesta Özel yapım değil yurtdışınAN BU ŞEKİLDE GELİYOR.... Orjinal... Yorum bağlantısı
Recommended Posts