Baybora Erentürk 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 Aracımın her yıl bir parçasında soyulma meydana gelmektedir. Soyulmadan kasteddiğim sadece üzerindeki cilalı kısım önce içerisi su olup sonra baya soyuluyor. Kalitesiz boya mı kalitesiz işçilikmi anlayamadım. Bunun nedeni hakkında bilgi sahibi olanlardan fikir istiyorum. Fırın boyası ve boyada nelere dikket etmek gerekir. Yorum bağlantısı
Sadettin Çelik 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 Vernik kalkması, yeni parça boyandığında verniği az atıyorlar ona dikkat edin. Yorum bağlantısı
Baybora Erentürk 19 Ekim 2010 Yazar Paylaş 19 Ekim 2010 inanılmaz kötü bir durum. Moral bozucu ve göz bozucu bir görüntüsü var. Aracımı kople boyatmak istesem acaba kaça boyarlar ?? Yorum bağlantısı
Misafir 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 (düzenlendi) http://www.otoclubturkiye.com/forum/stanbul-tu...ol-t196073.html burayı inceleyin size istediginiz konuda yardımcı olucaklardır. anladıgım kadarıyla orjinal boya degil.sonradan iyi boyanmamış.çok fazla yapılacak bi,r iş yok boyatmanız gerekiyor galiba. 19 Ekim 2010 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Baybora Erentürk 19 Ekim 2010 Yazar Paylaş 19 Ekim 2010 oktay bey, Teşekkürler peki fiyat konusunda tahmini olarak sizce nekadar tutar. Bir fikriniz var mı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 1000-1500TL arası min. olarak hesap edebilirsiniz. Yorum bağlantısı
Baybora Erentürk 19 Ekim 2010 Yazar Paylaş 19 Ekim 2010 1000 - 1500 TL arası minimum ise bunun maksimumu sizce kaç TL tutar. FIRIN boya öyle değil mi? Yorum bağlantısı
Sadettin Çelik 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 (düzenlendi) Fırın boya,kaporta aksamını sök tak 2000 bulur.Focusa verilen fiyat. 19 Ekim 2010 tarihinde Sadettin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Baybora Erentürk 19 Ekim 2010 Yazar Paylaş 19 Ekim 2010 2000 TL yi bulsa iy bence benim korkum ekstra çıkabilecek tutarlar. bu işe soyundunuzmu geri dönüşüde olmaz. bir bakmışım 3000 TL süprizlerle karşılaşmak beni korkutuyor. Yorum bağlantısı
Misafir 20 Ekim 2010 Paylaş 20 Ekim 2010 Aracı kısa vadede satacaksanız, bin, iki bin lira zarar edeceğinizi, binbeşyüz lira da boya masrafı yapacağınızı gözönüne aldığımızda işin maliyeti artacak. Uzun vadede satacaksanız, boyatın, ekstra masraf çıksa da boya ile ilgili olmayacaktır. Çürük vs. çıkarsa da maliyet çok fazla artmaz. Siz koltuklara kadar söktürüp boyatacağım diyorsanız, elektrik, elektronik aksamın elden geçmesi gerekebilir. Bu maliyeti evet arttırır ancak problem varsa zaten bir şekilde de düzeltilmesi gereken unsurlar olduğundan gider olarak bakmamak lazım. Bu arada benim sattığım araç boyasızdı ancak kaputta vernik atması oluştu. ÖZellikle boya var mı diye üsteledim ancak bizim usta arkadaşlarımız problem yok dediler. Kaputtaki boya atmasının yanında aracın özellikle tavan boyasında mercedes ambleminin halkasızı gibi ama çok minik kırıklıklar da oluşmuştu. YAşı ve güneş nedeni ile olur dediler. UZun süre kullanmayı düşünmediğim için rahatsız olsam da bu durumdan boyatmadım. Alan kişi de konuyu dert etmedi. Uzun süre kullanacağı için zaten ben durumu kötüleşince (en az iki sene binerim bu şekilde sonra) boyatırım dedi ve el sıkıştık. İlk aracımda güneşten komple vernik yanığı oluştu. 91 model olduğu için, hiç sorun yapmadan komple boyattım. Çok güzel de olmuştu. Satın alan kişi de durumu gayet normal karşıladı. Yani konu aracın yaşı ve satma döngünüz ile alakalı. Aracınız boyanmak için henüz genç ama satmanız için de vakit henüz erkense boyatır, temiz temiz, her yıkamadan sonra içiniz rahat bir şekilde binersiniz. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 20 Ekim 2010 Paylaş 20 Ekim 2010 en guzel ucuz yolu kaplatmaktır bir gunde teslim ediyolar bildigim kadarıyla ruhsat işlerini onlar yapıyo ama biraz dikkat ister kaplattırdıktan sonra ama en guzel yanı istediginiz renk i yapmak Yorum bağlantısı
Recommended Posts