Bilal Dadaz 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 arkadaşlar hepinizde merhaba 1998 model mondeo 2.0 aracımın kalorifer motoru arıza yaptı ustaya götürdüm söktü paslanan yerleri zımpara yaptı temizledi şuan için çalışıyor reziztansıda yanmış o işide kablo lehimleyerek yaptı ama benim içime sindemi bu durum orjinalini sordum 1060 tl istediler yan sanayisi 750 tl imiş. Şimdi anlayan arkadaşlardan ricam daha ucuza bulabilirmiyim ? birde eğer bilen biri varsa bu parçanın seri numarası gerekli bana işim gereği şuanda yurtdışındayım seri nosunuda bilmiyorum buradan sorabilmek için o gerekliymiş parçanın fotoğrafını inttenten aaradım bulamadım olan yada bilen varsa acil yardımınızı bekliyorum hepinize çok teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 orjinalini sordum 1060 tl istediler yan sanayisi 750 tl imiş. Bu fiyatları nasıl belirliyorki Ford.. Koltuk yükseklik ayar motoru da 1000 küsür lira.. Çalışıyorsa o şekilde kullanın... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 kalorifer motoru sıkışık çalışıri rezistans aşırı ıınır yanar olmuş sanırım, rezistansa lehim yapmak çok riskli, komple yangın ihtimali bile şu anda mevcut. lehimli iken havalandırmayı çalıştırmayın Yorum bağlantısı
Misafir 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 reziztansa lehim hatalı olur klemens olmalı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ekim 2010 Paylaş 19 Ekim 2010 Vesile ile, mondeo I-II lerde fan hızını 3-4 olarak uzun süre kullanmayın derim. Yorum bağlantısı
Bilal Dadaz 20 Ekim 2010 Yazar Paylaş 20 Ekim 2010 Bu fiyatları nasıl belirliyorki Ford.. Koltuk yükseklik ayar motoru da 1000 küsür lira.. Çalışıyorsa o şekilde kullanın... evet fiyat banada abartılı geldi abiciğim bulunur bi çaresi tşk ederim kalorifer motoru sıkışık çalışıri rezistans aşırı ıınır yanar olmuş sanırım, rezistansa lehim yapmak çok riskli, komple yangın ihtimali bile şu anda mevcut. lehimli iken havalandırmayı çalıştırmayın evet bunu anlayan biri daha söylemişti en azından rezistansı değiştirmek şart oldu tşk ederim. kalorifer motoru sıkışık çalışıri rezistans aşırı ıınır yanar olmuş sanırım, rezistansa lehim yapmak çok riskli, komple yangın ihtimali bile şu anda mevcut. lehimli iken havalandırmayı çalıştırmayın çok teşekkürler Yorum bağlantısı
Zafer Ofli 21 Ekim 2010 Paylaş 21 Ekim 2010 (düzenlendi) rezistansı kısmı tam olarak nerde??birde o motorun çıkmasını alın derim.. 200 tl civarında Kalorifer rezistansı benim arabada torpidonun altında arka tarafta idi. Benim rezistanstada problem vardı hatta kimi ustalar tamamen değişmesi gerektiğini söylemişlerdiki sorunun üstündeki ditottan olduğu anlaşılınca konya sokaktan bir diyot aldım üstündeki numarasına göre ayaklarından lehimlendi ve hala o şekilde kullanıyorum rezistans yanlış hatırlamıyorsam 2 sene önce 80 TL gibi bir rakamdı diyot ise 25 krş işçilikle ve yol masrafıyla beraber 10 TL ye mal oldu bana ama tabii 3 ve 4. kademede uzun süreli çalıştırmak skıntı yaratabilir 21 Ekim 2010 tarihinde Zafer Ofli tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts