Çağlar Bayur 2 Kasım 2010 Paylaş 2 Kasım 2010 Bir de bu sandık motorlarda 2iltre motor da , 1.25 motorda aşağı yukarı aynı para galiba. parça fiyatı - maliyeti aşağı-yukarı aynıdır, hacmin aşırı önemi yoktur. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 2 Kasım 2010 Paylaş 2 Kasım 2010 Nerde bu motor bunu projelık alalım işte. bende var ama yarım motor. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 2 Kasım 2010 Paylaş 2 Kasım 2010 Nerde bu motor bunu projelık alalım işte. Kartalda sormuştum ben. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 2 Kasım 2010 Paylaş 2 Kasım 2010 parça fiyatı - maliyeti aşağı-yukarı aynıdır, hacmin aşırı önemi yoktur. Aynı para bile olsa garibanlıktan 1.25 alırız biz gene. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Kasım 2010 Paylaş 2 Kasım 2010 bende var ama yarım motor. hangi yarısı? kondisyonu nedir? Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 2 Kasım 2010 Paylaş 2 Kasım 2010 Abicim güzel bi proje içindeyiz eğer lazım olursa direk arıyorum seni fiyatta nasıl olsa anlaşırız ok hangi yarısı? kondisyonu nedir? alt yarısı, 2.0 136 beygir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Kasım 2010 Paylaş 2 Kasım 2010 piston-anakol yatak-grank-blok mu? sıfır mı? Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 2 Kasım 2010 Paylaş 2 Kasım 2010 piston-anakol yatak-grank-blok mu? sıfır mı? evet, karteride vardı sanırım bu arada sıfır beyaz boyalı çift kabin ve önden çekişli transit kupasıda var. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 2 Kasım 2010 Paylaş 2 Kasım 2010 motor yokta digerleri sahibindende var Yorum bağlantısı
Cengiz Ozan 29 Aralık 2010 Paylaş 29 Aralık 2010 Sevgili arkadaşlar Escortumu satıp satmamakta gidip geliyorum bu aralar Yağ yakma sorunum mevcut bu konudan bahsetmiştim. Aracıma iyice baktırıp teşhisi tam koyduktan sonra motor yaptırmak istiyorum ve maliyet olarak sizden bilgi, tavsiye vs almak istiyorum..Yarım motor (segman atmak)maliyeti yaklaşık 750-800 TL, Yeni Motor Maliyeti ise 1500-2000 arası diyenler oldu...Bu veriler ne kadar doğrudur? Kullanılacak olan malzemeler ve özellikleri neler olmalıdır? Bu konular hakkında görüşlerinizi bekliyorum...Saygılarımla... Akif Bey bende eskort kullanıcısıyım.motor hariç araba kaporta yürüyen aksam temiz ise motoruda tam bakım yaptırıp uzun yıllar daha kullanabilirsiniz eskort maşallah taş gibi araba bence.çoğu yeni model arabalar eline su dökemez. Yorum bağlantısı
Ömer Mıcık 7 Nisan 2011 Paylaş 7 Nisan 2011 Arkadaşlar yeni konu açmak istemedim. Bu aralar aracımda motor problemleri var sabahları ısınana kadar tekleme yapıyor. Yola çıktığınızda 3. 4. vitesde araç sanki ateşlemeyi kesiyor gibi tekleyerek ilerliyor. 5. vitese atınca hızım 100km civarında iken teklemeyi kesiyor.(Buji buji kablosu bobin orjinal yeni değişti) Bunu ara ara yapıyor bi dönem düzeliyor. Daha sonra rampa aşşağı inerken 3. vitese atarım motor yükte kompresörde iner ama kompresör zayıf sanırım eskisi gibi değil hızlanıyor. Rampalarda çok yüklü iken hız düşürüyor vites küçültmem gerekiyor. Düz yolda ise basın basabildiğiniz kadar. Dün ustam ile görüştüm siboblardan kaçırıyordur dedi. Motor açılması gerektiğini ölçümler doğrultusunda değişim yapılacağını söyledi ama pistonlarda bir sıkıntının olacağını düşünmediğini söyledi. Ortalama bir fiyat çıkardı bunlar;Siboplar : 125Conta : 60Kapak taşlama :100Piston sekman :300Pistonlar değişmez ise sadece sekman :80Anakol yataklar : 50yağ yağ filitresi:60işçilik:300Ortalama olarak 1000 tl tutuyor. Ama bu fiyatın düşebileceğini söyledi. Pistonlar değişmez ise 600-700 tl gibi bir masraf var.Değerli arkadaşlarım ve ustalarım yorumlarınız nedir. Yorum bağlantısı
İsmet Oruç 7 Nisan 2011 Paylaş 7 Nisan 2011 (düzenlendi) Arkadaşlar yeni konu açmak istemedim. Bu aralar aracımda motor problemleri var sabahları ısınana kadar tekleme yapıyor. Yola çıktığınızda 3. 4. vitesde araç sanki ateşlemeyi kesiyor gibi tekleyerek ilerliyor. 5. vitese atınca hızım 100km civarında iken teklemeyi kesiyor.(Buji buji kablosu bobin orjinal yeni değişti) Bunu ara ara yapıyor bi dönem düzeliyor. Daha sonra rampa aşşağı inerken 3. vitese atarım motor yükte kompresörde iner ama kompresör zayıf sanırım eskisi gibi değil hızlanıyor. Rampalarda çok yüklü iken hız düşürüyor vites küçültmem gerekiyor. Düz yolda ise basın basabildiğiniz kadar. Dün ustam ile görüştüm siboblardan kaçırıyordur dedi. Motor açılması gerektiğini ölçümler doğrultusunda değişim yapılacağını söyledi ama pistonlarda bir sıkıntının olacağını düşünmediğini söyledi. Ortalama bir fiyat çıkardı bunlar;Siboplar : 125Conta : 60Kapak taşlama :100Piston sekman :300Pistonlar değişmez ise sadece sekman :80Anakol yataklar : 50yağ yağ filitresi:60işçilik:300Ortalama olarak 1000 tl tutuyor. Ama bu fiyatın düşebileceğini söyledi. Pistonlar değişmez ise 600-700 tl gibi bir masraf var.Değerli arkadaşlarım ve ustalarım yorumlarınız nedir. Ben 3-4 ay önce Focusta yaptırdım. 1300 TL ödedim (İşçilik Dahil).Ustayla ilk maliyeti konuştuğumuzda 800-900 tutar demişti.Motor açıldıktan sonra Siboplar-Yatak-Pistonun durumu ve yapılacak işler daha net belli olur.Size verilen rakam şu an için makul ama yükselme ihtimali var. 12 Mart 2014 tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ömer Mıcık 7 Nisan 2011 Paylaş 7 Nisan 2011 Ben 3-4 ay önce Focusta yaptırdım. 1300 TL ödedim (İşçilik Dahil).Ustayla ilk maliyeti konuştuğumuzda 800-900 tutar demişti.Motor açıldıktan sonra Siboplar-Yatak-Pistonun durumu ve yapılacak işler daha net belli olur.Size verilen rakam şu an için makul ama yükselme ihtimali var. Peki İsmet bey sizin aracda ne gibi bir sıkıntı vardı? Yorum bağlantısı
Ömer Mıcık 14 Nisan 2011 Paylaş 14 Nisan 2011 Merhaba arkadaşlar hem konu hakkında bilgi vermek hemde kendi tecrübelerimi sizler ile paylaşmak istedim. Araçımda bir isteksizlik bir yığılma vardı özellikle ilk kalkışlarda buda aracımdan soğumama neden olmuştu. Bir gün ustam ile konu hakkında konuşurken motoru açmaya duruma göre yapmaya karar verdik. Gerekli ölçümleri yaptık çok kötü değil ama motor yapılsa iyi olur dendi. Bizde tam motor yapmaya karar verdik tam bilmiyorum ama silindir kapağı blok taşlandı diğer parçaları değişti bildiğim kadarı ile pistonlar anakol yatakları siboblar falan dün akşam itibari ile toplandı. İlk izlenimerim gerçekden olumlu daha atak sessiz gaza anında tepki veren bir araç olmuştu tekrardan aşık oldum arabama tek dikkatimi çeken sıkıntı ise sabah aracımı çalıştırınca normal çalıştı bu arada benzinde biniyorum şuan kalkmak istedim kavrama noktasında stop etti tekrar çalıştırdım biraz gaza yüklenerek kalktım silkeleme yaptı sonra toparladı. Tekrar dur kalk yaptım kavrama noktasında tekrar silkeledi daha sonra 12km yoldan sonra tekrar durdum kalktım düzelmişti bu sıkıntıyı neden yapar sizce birde aracı kullanırken dikkat etmem hususlar var mı? Yorum bağlantısı
Sukru Yildiz 25 Mayıs 2021 Paylaş 25 Mayıs 2021 Çağlar Bayur yazdı: TR ye gümrük kapısından girişinden itibaren, ınınnnınnnn evrak yumağı. Abi bu fiyatlar ne böyle yahu şu an çin malı motosiklet ikinci el parasına motor yapılıyormuş yahu 😬😬😬 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Mayıs 2021 Paylaş 26 Mayıs 2021 motosiklet pahalanacak demek ki zamcelleme diyoruz artık Yorum bağlantısı
Recommended Posts