İçeriğe Yönlendir

2011 Fiesta


Çağlar Bayur

Recommended Posts

Cihan Tiftik
(düzenlendi)

Vah garibim. :nazar: Sel mağduru mu??

tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
İlker Kadılar

Sel mağduru olmadığı kesin. neden bu halde fabrikada montaj halindede gözükmüyor..

Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik
ön gögüs orta direk kısmı orjinalde boyasızmı?yoksa yenimi takılmış acaba.paslanmış iyice.

Pas değil aslında yüzeyi oksitlenmiş. Sıfır araçlarda bile öyledir o parça. Galvanizlemezler nedense. 15 yıl,35 yıl öyle durur hiç bi şey de olmaz. :)

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Sağlam duruyor gerçekten. Bazı eğimli yollardan geçerken karoser biraz gıcıdıyor, bu kadar sağlam görünen 5 yıldızlı bir aracın karoserinin gıcırması ilginç. Aynı yolda getz gıcırdamıyor, sanki o daha rijit. Getzin dingim mesafesi biraz daha kısa ve boyu da 10 15 cm daha kısa, bundan da olabilir.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Sağ önden kazalıymış ,ilk halini görmedim ama tabanda izleri duruyor, toplanınca görülmez tabii.

201012070150.jpg

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Sağlam duruyor gerçekten. Bazı eğimli yollardan geçerken karoser biraz gıcıdıyor, bu kadar sağlam görünen 5 yıldızlı bir aracın karoserinin gıcırması ilginç. Aynı yolda getz gıcırdamıyor, sanki o daha rijit. Getzin dingim mesafesi biraz daha kısa ve boyu da 10 15 cm daha kısa, bundan da olabilir.

Karoser gıcırdamıyorki, iç aksam gıcırdıyor...

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Karoser esnemezse yada az esnerse plastiklerde ses çıkarmaz. :ohooh:Metal sesi o. Cabrio araçlarda esneme hat safhadadır, tavan olmadığından.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Mühendisler bilirler karaser rijitliğinin bir birimi vardır, bir ara golf bu konuda en iyi araçtı. Rijitliği en yüksekti. Eğri, rampa tip yoldan yavaşça çapraz geçerken dikkat edin karoser nasıl zorlanıyor, bu arada gıcırtılar gelebiliyor. Sonuçta metaller esnektir.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Hale bak, adamlar rezonans önleyicileri bile rastgele yapmış, tavandakilerin haline bak, hazır bu haldeyken nebiçim izalasyon yapılır buna, cillop gibi olur vallahi.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
ön gögüs orta direk kısmı orjinalde boyasızmı?yoksa yenimi takılmış acaba.paslanmış iyice.

O borunun paslı olmadığı bir ford görmedim ben.. Şimdi anladım ki.. Orjinal paslı takıyorlar :lol:

Yorum bağlantısı
Onur Demirer
(düzenlendi)
Sağlam duruyor gerçekten. Bazı eğimli yollardan geçerken karoser biraz gıcıdıyor, bu kadar sağlam görünen 5 yıldızlı bir aracın karoserinin gıcırması ilginç. Aynı yolda getz gıcırdamıyor, sanki o daha rijit. Getzin dingim mesafesi biraz daha kısa ve boyu da 10 15 cm daha kısa, bundan da olabilir.

Karoserin esnemesi sese sebep olur, ama Fiesta karoser rijiditesi konusunda sinifinda hicbir aractan geri kalacak durumda degil su anda.

Hatta Ford'un Fiesta ilk ciktiginda ovune ovune anlattigi da hem karoserin burulma direncini artirdiklari, hem agirligi dusurduklariydi. Bu sayede yeni Fiesta'nin ARB'leri eskisine gore daha yumusak zaten. EVO'dan bir test:

"The structure?s torsional stiffness, as measured from the suspension pick-up points, which is where it matters, is three times greater than before yet the new Fiesta weighs around 40kg less than the old one."

tarihinde Onur Demirer tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...