Çağlar Bayur 7 Aralık 2010 Paylaş 7 Aralık 2010 Giyink halini her yerde görmekteyiz; bu biraz farklı bir görünüm: Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 7 Aralık 2010 Paylaş 7 Aralık 2010 (düzenlendi) Vah garibim. Sel mağduru mu?? 7 Aralık 2010 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 7 Aralık 2010 Paylaş 7 Aralık 2010 ön gögüs orta direk kısmı orjinalde boyasızmı?yoksa yenimi takılmış acaba.paslanmış iyice. Yorum bağlantısı
İlker Kadılar 7 Aralık 2010 Paylaş 7 Aralık 2010 Sel mağduru olmadığı kesin. neden bu halde fabrikada montaj halindede gözükmüyor.. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 7 Aralık 2010 Paylaş 7 Aralık 2010 ön gögüs orta direk kısmı orjinalde boyasızmı?yoksa yenimi takılmış acaba.paslanmış iyice. Pas değil aslında yüzeyi oksitlenmiş. Sıfır araçlarda bile öyledir o parça. Galvanizlemezler nedense. 15 yıl,35 yıl öyle durur hiç bi şey de olmaz. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Aralık 2010 Paylaş 7 Aralık 2010 Sağlam duruyor gerçekten. Bazı eğimli yollardan geçerken karoser biraz gıcıdıyor, bu kadar sağlam görünen 5 yıldızlı bir aracın karoserinin gıcırması ilginç. Aynı yolda getz gıcırdamıyor, sanki o daha rijit. Getzin dingim mesafesi biraz daha kısa ve boyu da 10 15 cm daha kısa, bundan da olabilir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Aralık 2010 Yazar Paylaş 7 Aralık 2010 Sağ önden kazalıymış ,ilk halini görmedim ama tabanda izleri duruyor, toplanınca görülmez tabii. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Aralık 2010 Paylaş 7 Aralık 2010 Sağlam duruyor gerçekten. Bazı eğimli yollardan geçerken karoser biraz gıcıdıyor, bu kadar sağlam görünen 5 yıldızlı bir aracın karoserinin gıcırması ilginç. Aynı yolda getz gıcırdamıyor, sanki o daha rijit. Getzin dingim mesafesi biraz daha kısa ve boyu da 10 15 cm daha kısa, bundan da olabilir. Karoser gıcırdamıyorki, iç aksam gıcırdıyor... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Aralık 2010 Paylaş 7 Aralık 2010 Karoser esnemezse yada az esnerse plastiklerde ses çıkarmaz. :ohooh:Metal sesi o. Cabrio araçlarda esneme hat safhadadır, tavan olmadığından. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 8 Aralık 2010 Paylaş 8 Aralık 2010 Mühendisler bilirler karaser rijitliğinin bir birimi vardır, bir ara golf bu konuda en iyi araçtı. Rijitliği en yüksekti. Eğri, rampa tip yoldan yavaşça çapraz geçerken dikkat edin karoser nasıl zorlanıyor, bu arada gıcırtılar gelebiliyor. Sonuçta metaller esnektir. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 8 Aralık 2010 Paylaş 8 Aralık 2010 Ne güzel mis gibi sunroof ve cam tavan yeri var. Ah Ford ahh Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Aralık 2010 Paylaş 10 Aralık 2010 Hale bak, adamlar rezonans önleyicileri bile rastgele yapmış, tavandakilerin haline bak, hazır bu haldeyken nebiçim izalasyon yapılır buna, cillop gibi olur vallahi. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Aralık 2010 Paylaş 11 Aralık 2010 ön gögüs orta direk kısmı orjinalde boyasızmı?yoksa yenimi takılmış acaba.paslanmış iyice. O borunun paslı olmadığı bir ford görmedim ben.. Şimdi anladım ki.. Orjinal paslı takıyorlar :lol: Yorum bağlantısı
Onur Demirer 11 Aralık 2010 Paylaş 11 Aralık 2010 (düzenlendi) Sağlam duruyor gerçekten. Bazı eğimli yollardan geçerken karoser biraz gıcıdıyor, bu kadar sağlam görünen 5 yıldızlı bir aracın karoserinin gıcırması ilginç. Aynı yolda getz gıcırdamıyor, sanki o daha rijit. Getzin dingim mesafesi biraz daha kısa ve boyu da 10 15 cm daha kısa, bundan da olabilir. Karoserin esnemesi sese sebep olur, ama Fiesta karoser rijiditesi konusunda sinifinda hicbir aractan geri kalacak durumda degil su anda. Hatta Ford'un Fiesta ilk ciktiginda ovune ovune anlattigi da hem karoserin burulma direncini artirdiklari, hem agirligi dusurduklariydi. Bu sayede yeni Fiesta'nin ARB'leri eskisine gore daha yumusak zaten. EVO'dan bir test: "The structure?s torsional stiffness, as measured from the suspension pick-up points, which is where it matters, is three times greater than before yet the new Fiesta weighs around 40kg less than the old one." 11 Aralık 2010 tarihinde Onur Demirer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts