Ali Elöver 12 Ocak 2011 Paylaş 12 Ocak 2011 Ali abi klasik otomatik bitmez, bitemez bir çok firma cvt-mmt den klasik otomatiğe döndü. Yanlışsın. Dönen dümbelekler çift kavrama şanzıman işini beceremeyenler. Onların döndüğü sistem zaten DSG tarzı bir sistem değildi, yarı otomatik yani düz vitesin otomatikleştirilmil halini terk ettiler. DSG yani çift kavramadan pişman olup da dönen ben duymadım. Geleneksel otomatik vitesi bırakıp çift kavramaya geçenler kimler ? Porşe, BMW, Mercedes, Audi, Volvo, Ferrari, Maserati..... gider de gider liste. MMT ve CVT 'den dönenler kim ? Toyota, Opel. Yani tork konvertörlü hidrolik eski nesil şanzımanın bence geleceği yok. Hepsi DSG, Powershift tarız çift kavrama olacak. kışın Eskişehir'de hava hep eksilerde İyide Eskişehirde hava hem çok soğuk, hemde mesafeler çok kısa. Benim güzel memleketimde her araba illa ki çok yakar. İşin püf noktası Eskişehirde merkezde oturmak her yere tramvay ve otobüs ile gitmek. Araba Eskişehirde hobi amaçlı, kampüslere, regülatöre veya servise gitmek için kullanılır Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 12 Ocak 2011 Paylaş 12 Ocak 2011 japonu korelisi halen klasik takılıyor 5 yıl garanti verenlerde onlar dsgnin mantığı güzel ama halen gelişiyor, yani torkkonvektörlü sistem her zaman için geri dönülebilecek bir şey. beceremeyen ona gönüyor Benim anlamdığım vw ilk çıkardığı dsgden niye vazgeçti. 6dsglerde sorun mu vardı? maliyet kaygısı mı?. çünkü 7dsg fazla beygire dayanamıyor kuru tip ucuz ama riskli. Yine sonuçta bunlarda çift balata var deniliyor. Periyodik değişimi bakım maliyeti ne? Bu gün en baba masraf yapsan 1500-2000 e eski tip şanzıman sıfırlanıyor. ki hiç bakım görmeden 200bin km gidebilen bir şanzıman. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 12 Ocak 2011 Paylaş 12 Ocak 2011 benzinli bir hondaya jettaya bineceğime kesinlikle diesel focus a binerim hiç düşünmeden Yorum bağlantısı
Gökhan Aybars Çağlarca 17 Ocak 2011 Paylaş 17 Ocak 2011 Benzin fiyatı psikolojimizi bozduğu için honda ve jetta alıp şehir içinde kafayı yemek istemem. Donanımlı bir focus TDCİ daha mantıklı . Hatta dizel corolla bile sorunsuzluğuyla düşünülebilir. Yorum bağlantısı
Bedri Baki 17 Ocak 2011 Paylaş 17 Ocak 2011 (düzenlendi) Benim 1.4 accent era bile neredeyse 0.50 kuruş yakıyor. 10550 km'de iken 165'e depoyu fulledim. Şuan 10825 km'de (275 km olmuş), herhalde 400 km'de depo biter (ki bunun 115 km'si şehir dışı) gibi duruyor. Allah'tan Dargeçit'e benzinlik açıldı da benzin almak için Midyat'a gidip gelmekten kurtulduk, 90 km zaten yolda geçiyordu. 17 Ocak 2011 tarihinde Bedri Baki tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ocak 2011 Paylaş 17 Ocak 2011 Era ya, distribütör garantisi altında Lpg takılmıyor mu? Lpg li kullanacak olsam, tek tercih edeceğim model olurdu. Yorum bağlantısı
Halis Parlak 21 Ağustos 2011 Paylaş 21 Ağustos 2011 Bu araçlardan çok km yapmayacak olsam jetta 1.4 tsi 122 hp+ dsg tercih ederdim. Yorum bağlantısı
Ümit Atmaca 22 Ağustos 2011 Paylaş 22 Ağustos 2011 Gördüğüm ve duyduğum kadarıyla Honda ve Vw'nin bakım giderleri diğerlerine oranla biraz daha fazla. Hem piyasa olarak, yedek parça olarak, yakıt ekonomisi olarak ben Focus derim. Tabi bu işten anlayan arkadaşlarım/büyüklerim daha iyi bilirler. Yorum bağlantısı
Recommended Posts