Emre Olgum 18 Mart 2011 Paylaş 18 Mart 2011 Arkadaşlar aracımın ortalama 3 günde bir radyatör suyuna bakıyorum ve 3 günde ortalama 3 litre su kaybı oluyor,yani yedek plastik kap tamamen boşalıyor ve öbür ana kapağı da açıp bakıyorum,o da eksik ve üstüne tamamlıyorum.Aracımla mesafe katedip egzoza bakıyorum dışarı su atmıyor yani normal aracı kapalı garaja çekip 2 gün kullanmıyorum ve aralıklarla altına bakıyorum su akıtmıyor yani normal ilk alırken aracı lifte alıp altına baktılar olumsuz bişey söylemediler yani normal sizce bu anormal durumun nedeni ne olabilir,bu arada araçta aldığımdan beri hiç antifiriz yoktu bende daha koymadım bilmem alakası var mıdır. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 18 Mart 2011 Paylaş 18 Mart 2011 Bir de LPG için T boru ile bağlantı yapılıyor. Buradaki olaydan da kaynaklanma oluyormuş. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Mart 2011 Paylaş 18 Mart 2011 Demek ki yolda giderken suyu eksiltiyor, genelde hortum kelepçe bağlantılarında yaşlanma sonucu yarık oluşursa, hortum ısınıp genleşince bu görülür. Yorum bağlantısı
Mustafa Mermertas 18 Mart 2011 Paylaş 18 Mart 2011 En kötü ihtimalide gözardi etme...Motoryagi koyulan kapaga da bi gözat ;olurya conta monta dagilmista olabilir...ve haliyle motor a (yagina )sizabilir.. Yorum bağlantısı
Emre Olgum 19 Mart 2011 Yazar Paylaş 19 Mart 2011 tüm yorum yapan ağbilerime teşekkür ediyorum bugün hepinizin yorumlarını okuyarak aracın kaputunu açtım ve bayağı bir inceledim bir anormallik olmayınca bir 20 km gezip geldim ve aracın motorunun altına baktım ve su damlattığını gördüm aracın altına girebildiğim kadar girdim ama göremedim çünki su damlatan yer motorun tam orta kısmı bir ayna tuttum ve öyle baktım sızıntı bir borudan geliyor ama boru dediğim gibi radyatörden çok uzak büyük olasılıkla klimaya giden bir bölümde çağlar ağbinin dediği gibi su ısınınca bu sızdırma başlıyor ve bilmem alakası varmıdır klimayı açınca klimadan şıır şıır diye sesler geliyor Yorum bağlantısı
Mustafa Mermertas 19 Mart 2011 Paylaş 19 Mart 2011 (düzenlendi) Emre kardes ,eger dedigin gibi motor orta kisminda bi kacirma sözkonusuysa motor tipalarina da bi gözattir nadiren de olsa zamanla buralardan da su kacirma olayi görülür.. 19 Mart 2011 tarihinde Mustafa Mermertas tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Mart 2011 Paylaş 19 Mart 2011 Motor tapası da olabilir? Bloğun yanındadır, sağ tekerleğin hizasına suyu akıtır? Yorum bağlantısı
Emre Olgum 20 Mart 2011 Yazar Paylaş 20 Mart 2011 bu su tamamen sürücü kısmındaki tekerleğe yani araca oturuş pozisyonuna göre sol tarafa su akıtıyor Yorum bağlantısı
Emre Olgum 17 Nisan 2011 Yazar Paylaş 17 Nisan 2011 bu sorunda halledildi ağbilerim araca lpg için bağlanan T şeklindeki bir boruya bağlantı yapılan 10 cm uzunluğunda kalın bir siyah boru var malesef o boru yırtılmış ve ısınan su oradan akıyormuş boruyu değiştirdik şimdi sızıntı kalmadı allaha şükür Yorum bağlantısı
Murat Korumaz 16 Mayıs 2012 Paylaş 16 Mayıs 2012 benzer bir sorunda bende var ama benım sıkıntım sızıntı degıl yedek depodan radyotore su almıyor radyetoru acıyorum suyunu tamamlıyorum kapatıyorum 15 20 gun kulanıyorum hiç bir sıkıntım yok yanı arac ne hararet yapıyor nede baska bir sıkıntı cıkarmıyor yedek depoya bakıyorum koydugum gıbı duruyor radyetoru acıyorum 1 1.5 litre su alıyor olayın farkında degılken sans eserı bır bakalım dedıgımızde hiç su kalmadıgını gordukden sonra hortumları felan kontrol ettik radyetor kapagından kacıyor dıye gıtım yenı kapak aldım felan ama bir deyisiklik olmadı ustaların soyledıgı vakum yapıp cekmıyormus suyu ama her hangı bir kacak gorunmuyor vakum u engelleyıcı Yorum bağlantısı
Recommended Posts