İçeriğe Yönlendir

Arabamı Yakmak İstiyorum


Gökhan Sarı

Recommended Posts

Gökhan Sarı

Merhabalar,

2010-Aralık ayında çokta severek, 2011 model dizel Fiesta titanium xp aldım, Araç başlarda sorunsuzdu fakat 2,5- 3 aydır sevisten çıkmaz hale geldim. Yaşadığım sorunlar;

1-mazot kokusu yaymaya başladı servise girdi yapıldı.

2-rolanti düşüp stop ediyordu servise girdi yapıldı.

3-tekrar mazot kokusu vermeye başladı tekrar servise girdi yapıldı.

4-direksiyon kutusundan ve ön takımlardan sesler geldi servise girdi yapıldı.

5-kliması çalışmadı servise girdi yapıldı.

bu 5 arızanın üstüne tamirden sonra kontrollerede gittiğimi eklersek 10 kez servise gittim.

Dün şehir dışına çıkmak üzere yola çıktım,

Aracımın kliması yine çalışmadı, ayrıca aracın ön kelebek camlarının olduğu bölümden ve kapılarından sürekli ses geliyor. Son günlerde de elektrikli katlanan aynaları ters yöne kapanmaya başladı.

Artık arabaya binesim bile gelmiyor. Araç şuan 9.000 km de değiştirilmesini talep edeceğim değerli görüşlerinizi bekliyorum.

İyi günler.

Yorum bağlantısı
Guest Mustafa Ta?k?n

bir insanın işi ters gittimi hep üstüste gelir. bazı araçlarda hiç sorun olmazken bazı araçlarda birçok sorun olabiliyor. sizin araç gibi. biraz daha sabret, sorunlar çözülmesze değiştirin.

Yorum bağlantısı
Gökhan Sarı

Söylediğiniz gibi, aksilik gelince üstüste geliyor, ama dün 30 derece sıcakta 2011 model arabamda kavrulunca,

Bu aracın derdini çekmek zorundamıyım sorusu geldi aklıma, Ford sevdiğim bir marka ama şanssız bir insanım galiba.

Yorum bağlantısı
Erdem Demirel

Dün İstanbul 30'a yakındı valla.. :p

Söylediğiniz gibi, aksilik gelince üstüste geliyor, ama dün 30 derece sıcakta 2011 model arabamda kavrulunca,

Bu aracın derdini çekmek zorundamıyım sorusu geldi aklıma, Ford sevdiğim bir marka ama şanssız bir insanım galiba.

Aynen dediğinize katılıyorum aksilik üstüne aksilik gelir.. Bence de arıza devam ederse değişiklik talep edin.. Beyinde problem olabilir dedikleri gibi. :p

Yorum bağlantısı
Gökhan Sarı

İşin kötü tarafı şikayet ediyorum, geri dönüş yapmıyorlar, bir daha şikayet ettim hala dönüş yapmadılar. Bu durum insanın moralini daha da bozuyor.

Yorum bağlantısı
Erdem Demirel

Açıkçası ben de olsam pek fazla dayanamazdım bu duruma.. gider aldığım yeri basardım. (Aman siz öyle yapmayın) Bu tamamen bir şanssızlık. Sizden tahminen 20-25 gün sonra almışımdır arabamı. Ama şu ana kadar hiçbir sorun yaşamadım. Bazı insanlar bilirim elektronikten yana şansları yoktur ne alsalar arıza yapar. Sizin ki de onun gibi birşey. Biraz sabırlı olup (arabadan soğumadan) değişiklik talep edin diyorum. Cep telefon piyasasında 3 kez aynı arızayı yapan cihazı değiştirirler ama araç piyasasında nedir durum bilmiyorum açıkçası.

Forumdaki tecrübeli abilerimiz buna net cevap vereceklerdir.

Yorum bağlantısı
Erkut Uysal

Aramıza hoşgeldiniz... tüketici haklarını okuyup inceleyin elinizde servis kayıtlarınız mevcuttur dava açılabilir bence... kızmakta sinirlenmekte gayet haklısınız fakat biraz daha sakin olup olayların üzerine daha sık gidin...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yasin Çelik
(düzenlendi)

Öncelik ile geçmiş olsun

Değişim talebinizi anlıyor ve sonuna kadar haklısınız diyorum, Ama üzülerek belirtmeliyimki değişim işi çok ta kolay olmayacaktır arızanızı gidermeye yönelik çalışmalar yapılacaktır servisinizi 444FORD hattına yazdıklarınız ile birlikte şikayet etmeyi ihmal etmeyin ,ardından servis size bi şekilde zaten ulaşacak ve sorunun çözümüne ilişkin sizi servise çağıracaktır.

tarihinde Yasin_ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
İbrahim Fındıklı

Çok can sıkıcı bir durum. İnşallah durum istediğiniz gibi sonuçlanır.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Forumda benzer bir başlık vardı...

Yakmak isteyen 2. kişisiniz...

Kasko ödemez.. biliginize... :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Can sıkıcı, yapılan tamirat/değişen parçalar nedir? Bu anlatımda servis beceriksizliği sezinliyorum, hep tekrar tamirat var. Tekrar tamiratlarda araç değişimi kolay değildir, yürümesine mani olacak fabrikasyon kusurlar olmadıkça.

Şikayeti nerden açtırdınız?Servisten mi? 444FORD hattından mı?

Yorum bağlantısı
Ümit Atmaca

Çok geçmiş olsun, umarım değişimi yaptırabilirsiniz yada sorunlarınızın tamamı tez zamanda çözülür.

Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt
(düzenlendi)

Geçmiş olsun,şanssızlıklar hep sizi bulmuş :) götürdüğünüz servisi değiştirin bencede, değişim konusu çok zor çünkü.Eniştem 4 yada 5 sene önce fusion aldı, Araç yolda giderken stop ediyordu,direk hayati tehlike ve değişmesi gerekli; ona bile işkenceler içinde 3 ay direnip sonra değiştirdiler :good1:

tarihinde Ula? tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Levent Pamukçuoğlu

çok geçmiş olsun,git o kadar para ver güvenip ford al sonra son model arabanın kliması çalışmasın.çok sinir bozucu birşey.inş en kısa zamanda sorunlardan kurtulursunuz

Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik
Geçmiş olsun. Çok can sıkıcı.

Yakmayın, yakarsanız kullanıcı hatasına sokar değiştirmezler.

Siz şikayetlerinizi 444FORD hattından da bildirin. Çözümü servise bırakırsanız işiniz zor.

Abi naptın? :flowers:

Yorum bağlantısı
Olgu Temurtürkan

0 araçta ard arda sorunlar yaşamak gerçekten çok can sıkıcıdır.

dava açsanızda hem uzun süreç hemde sonuç sizi pek tatmin etmeyebilir, o sebepten servisi değiştirmeniz daha yerinde olur bence.

Yorum bağlantısı
Engin Dayı

benim 2005 model arabamda bile klimaz bozulunca nasıl sinirlerim bozulmuştu ki sizi düşünemiyorum. sıfır araç nazar değiyordur belkide. umarım en kısa zamanda sorunlarınız hallolur

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...