Ali Elöver 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 Yine bir Fiat motoru 3 dalda birden yılın en iyi motoru ödülünü almış. Fiat Grubu ayrıca 2011 yılının en hızlı kudretli motoru ödülünü de Ferrari ile aldı, genel toplamda BMW ve VW grubunu geçti, ayrıca nerdeyse her dalda dereceye girdi. Toplam 5 kategoride ipi birinci olarak BMW ve VW grubunun önünde tamamladı. 1400 cc katagorisinde VW'in TSi motorunun ardından 2. oldu. INT'L ENGINE OF YEAR 2011 Yılın en iyi yeni motoru 2011 Yılın en çevreci motoru 1 lt'ye kadar en iyi motor Twinair Yılın performans motoru Ferrari Yorum bağlantısı
İhsan Yargıcı 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 dün ntv'de 0 dan 100 e programında ferrari italıana 458 i tanınıtıyorlardı dehşetler içinde seyrettim. 4500 cc lik ve 500 beygirlik aracın 100 km deki 13lt lik tüketimini duyunca söylemekten hiç hoşlanmadığım o kelimeler döküldü dilimden ''adamlar yapmış'' demekten kendimi alamadım. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 27 Haziran 2011 Yazar Paylaş 27 Haziran 2011 Bunu atlamışım, 12 ödülün 6'sını Fiat almış, gerisini BMW ve VW grubu paylaşmış. EOTY 2011 toplam 12 ödülün 6'sını FIAT Grubu aldı LESS IS MORE: FIAT'S TWO-CYLINDER MARVEL DOMINATES INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR AWARDS 2011! Fiat's diminutive 875cc, two-cylinder is judged to be world's finest engine by a jury of 76 international motoring journalists Downsized, economical internal combustion engines more popular and 'greener' than hybrid and electrical powertrains Ferrari contributes to the Italian domination: Fiat and Ferrari take home 6 of the 12 Awards! Yorum bağlantısı
Akan Belen 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 Diyecek bişi yok.Tebrik etmek lazım Yorum bağlantısı
Misafir 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 Hakikaten helal olsun. Adamlar motor konusunda aşmış. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 27 Haziran 2011 Yazar Paylaş 27 Haziran 2011 Bu arada VW TSi motorda hacim küçültmeye devam ediyor. 1.200 cc yeni TSİ 3 silindirli motor Mahle turbo sistemi le 160 bg vermiş. Şu anda yeni Pasat üstünde test aşamasındaymış. Yani millet 1400 cc Pasat'a alışsınlar derken 1200 cc Pasat yolda hemde 3 silindir ve 160 Bg ile. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 dün ntv'de 0 dan 100 e programında ferrari italıana 458 i tanınıtıyorlardı dehşetler içinde seyrettim. 4500 cc lik ve 500 beygirlik aracın 100 km deki 13lt lik tüketimini duyunca söylemekten hiç hoşlanmadığım o kelimeler döküldü dilimden ''adamlar yapmış'' demekten kendimi alamadım. O kadar az mı, normal kullanımda 30dan aşağı yakmaz heralde. Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 Bu arada VW TSi motorda hacim küçültmeye devam ediyor.1.200 cc yeni TSİ 3 silindirli motor Mahle turbo sistemi le 160 bg vermiş. Şu anda yeni Pasat üstünde test aşamasındaymış. Yani millet 1400 cc Pasat'a alışsınlar derken 1200 cc Pasat yolda hemde 3 silindir ve 160 Bg ile. Bahsettiğin motor tsi değil de tdi olabilirmi?Bosh VWiçin 1.2 dizel 160 bg bir motoru test ediyormuş. Bence onu yapabilirse tam bomba olur. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 en son fiat arabamız 1991 tempra SXAK idi. Güzel arabaydı Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 (düzenlendi) Bizim hiç Fiat'ımız olmadı :küçükemrahsmileisi: 27 Haziran 2011 tarihinde Mert Yeldan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Bayram 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 Bizim hiç Fiat'ımız olmadı :küçükemrahsmileisi: Anne bizim niye Fiat ımız yok??? Bana niye almıyyorsun??? (Bahçeli misali) :) Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 Anne bizim niye Fiat ımız yok???Bana niye almıyyorsun??? (Bahçeli misali) :) :) :lol2: Yorum bağlantısı
Ali Elöver 27 Haziran 2011 Yazar Paylaş 27 Haziran 2011 O kadar Ford Ford diyoruz ama motorda bir numara yok. Öyle deme ama, Volvo'dan motor alır takar Focusa olur sana ST ve RS. PSA'dan alır motor takar Mondeo, Focusa, Fiestaya,Cmax'e olur sana filoların, plasiyerlerin gözbebeği TDCi. Hem acaip güzel yol tutar Ford'lar, mesela Fiat da bunu yapamıyor Fiat ile VW ne var ne yok süpürmüş. Ne güzel işte, teknoloji için çalışan birileri var allahtan. Bahsettiğin motor tsi değil de tdi olabilirmi?Bosh VWiçin 1.2 dizel 160 bg bir motoru test ediyormuş. Bence onu yapabilirse tam bomba olur. Ben TSi diye okudum. Şu an polo da, fabia da kullanılan 3 silindirli benzinli motor Mahle'nin ürettiği turbo ile 160 bg olmuş ve şu anda denemedeymiş. Ama akşama bakarım tekrar belkide TDi'dır. en son fiat arabamız 1991 tempra SXAK idi. Güzel arabaydı Sen orda mı kaldın ? 20 sene olmuş. Bizim hiç Fiat'ımız olmadı :küçükemrahsmileisi: Üzülme bak sende kıyısından köseşinden 3 silindirli de olsa kapmışsın VW'i. Listede bolca VW'de var. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 Tempra yine iyiymiş, benim son fiat'ım, 131 murat'tı Yorum bağlantısı
Arda Merve 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 o 3 silindir ler o beygire baskı yı hacamat etmezse bende bişi bilmiyorum golf gt ler ilk geldiğinde 170 ps olarak geldi sonra servise geleni 160 çekildi Yorum bağlantısı
Murat Kavuk 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 Litre başına 97 beygir ve toplamda 85 beygir ile iyi belki ama devrim değil. Çevrecilik moda oldu ya, hemen ona ödül veriyorlar. Esasında hep aynı oyun. Avrupalı üreticinin, japon rakibini sahadan uzaklaştımak için uydurduğu emisyon standartları yalanı. Bu motorların 100-120'den sonra nasıl yakıt tükettiğini hesap eden yok. Listede kayda değer iki motor var bence, 3.sıradaki ford ecoboostlar ve 4.cü sıradaki bmw'nin muhteşem dizeli. Ford, ford olduğu için tabi BMW iyi işler yapıyor bu konuda ve satış rakamlarına da zamanla yansıyacak gibi görünüyor. Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 en son fiat arabamız 1991 tempra SXAK idi. Güzel arabaydı Palio sporting vardı, çok özel bir araba. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 Ödüllleri almaya dci motor ile gitmişler diye duydum, az yakıyormuş Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 Ben ford'u apple'a benzetiyorum. Ne yapsa satıyor, hepsini de sanki çok büyük bi yenilikmiş gibi sunuyor Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 Olsun 16 subap zetec ler güzel, itibarı yeter. Yorum bağlantısı
Murat Kavuk 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 Ben ford'u apple'a benzetiyorum. Ne yapsa satıyor, hepsini de sanki çok büyük bi yenilikmiş gibi sunuyor Şirketlerde en çok maaşı satış departmanları alır, boşuna değil.. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 yok kardeşim fiat miat boş. geçensene arkadaşımın aldığı 2010 model fiat lineanın 12.000 km de piston kolunun kopmasınımı desem yoksa 2009 model doblo aracımızın 38.000 km de tirgerinin kopmasınımı. milleti kandırmayalım arkadaşlar.Fiat gurubu ağzı ile kuş tutsa kapımın önüne komam. Yorum bağlantısı
Semih İzgi 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 Fiat servisinde çok vakit geçirdiğim için ve çıraklık yaptığım için, Yine de fiat almam Şaka bir yana fiat'da en sevdiğim motor doblo motorudur. 400.000'km de olup hala sadece yağ ve filtre değişimi için gelen sağlam motorlar mevcut.. Özellikle yeni doblonun 1.9 motoru çok gözde bir motor. Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 27 Haziran 2011 Paylaş 27 Haziran 2011 yok kardeşim fiat miat boş. geçensene arkadaşımın aldığı 2010 model fiat lineanın 12.000 km de piston kolunun kopmasınımı desem yoksa 2009 model doblo aracımızın 38.000 km de tirgerinin kopmasınımı. milleti kandırmayalım arkadaşlar.Fiat gurubu ağzı ile kuş tutsa kapımın önüne komam. İstatistiklere bakmak lazım tabi... Kaç milyon tane multijet satılmış, arıza oranı % kaç vs vs. İlla ki sorun çıkar Bu arada, Fiesta Sport ecoboost motorla satışa çıkar mı acaba, bilgisi olan var mı? Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 28 Haziran 2011 Paylaş 28 Haziran 2011 Ali abi çok övdüğün fiat benzinli 75hp motoru bir bak bakalım kimden alıyor ? Bakalım utancın yerle bir olacak mı ? Fiat mı aman aman bizim mahallede çok martı üzerine pislerler felan kaportası yamulur Yorum bağlantısı
Recommended Posts