İçeriğe Yönlendir

Chip Tuning Haricinde?


Güvenç Terzierol

Recommended Posts

Güvenç Terzierol
(düzenlendi)

Arkadaşlar kime sorsam chip taktır chip takıir falan diyor ama sadece chip tuning yeterli olmayacak benim isteğime yetmeyecek 1.4 tdci Fiesta kullanıyorum 2007 model araca turbo değişimi spor turbo taksak ne bilirim başka ne yapılıyor bilmiyorum gereken başka şeyleride yapsak 120 bg e kadar çıkartabilirmiyiz bu 1.4 motoru? oluyorsa ne yapmak gerekir bununla ilgili,öğrenebilir miyim acaba??

tarihinde Adnan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

spor turbo (?!) değilde büyük turbo takın intercooler sizde yo ksanırım intercooler takın. chip attırın 120 ps olur o zaman.

Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

68Hp den 120Hp ye çıkarmak çok kolay değil sadece yazılımla 90Hp güç alırsınız fakat Rıfat Çakar'ın başına geldiği gibi yatak sarabilir Motor. Egzantirik milini değişterseniz. Dreceli bir Egzantirik yaptırsanız 105Hp falan bulabilir ama Motorun Ömrü çok kısa sürer. ve yaptığınız masrafın yanında aracı satıp Punto 1.4 Tjet 120hp bir araba alırsanız daha mantıklı bir hareket olur. Yazılımla beraber Ali Elöverin aldığı gibi 147Hp. güç alırsınız

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar

Sadece yazılım ile alacağınız güç bence size yetecekti ama illa fazla olsun istiyorsanız , satın 1.6 TDCİ Ghia olan fiestalardan alın. Yapacağınız masrafı iki araç arasındaki farka verin. İntercooler olan ve standart 90 bg olan motora ileride bir de yazılım attırırsınız , 120 bg üstüne de çıkarsınız. :p

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

1.4 tdci motoru yazılımla 120 hp ye çıkartısanız 10 km de ömrü biter .. :p

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Satın başka güçlü bir araç alın.

+ benzinli motora geçin, istekler bu ise.

Vesile ile """spor turbo""" nasıl bir terimdir???

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar
(düzenlendi)

Evet kampanalı fiesta 120 bg güç ile frene basınca durmaz. Gaza basınca da yolda durmaz. :lol2:

tarihinde R?fat tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Evet kampanalı fiesta 120 bg güç ile frene basınca durmaz. Gaza basınca da yolda durmaz. :p

Reklam sloganı gibi oldu

Yorum bağlantısı
Akan Belen
+ benzinli motora geçin, istekler bu ise.

Vesile ile """spor turbo""" nasıl bir terimdir???

Benzinli olunca ne olacak :lol2:

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
(düzenlendi)

0'dan 100'e 15 saniye yerine 9 saniyede çıkmanın frenler ile ilişkisini çözemedim. Yazılımlı araçların max hızları çok az değişiyor. ( Yazılım yüksek devirlerde işe yaramıyor zaten )

tarihinde Servet Ayd?n tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş
0'dan 100'e 15 saniye yerine 9 saniyede çıkmanın frenler ile ilişkisini çözemedim. Yazılımlı araçların max hızları çok az değişiyor. ( Yazılım yüksek devirlerde işe yaramıyor zaten )

perşembe downpipe yapıtııyorum abi, ondan sonrada ilteber ile şu gazihanın dyno suna bir çıkalım diyoruz aracı olurmusun abi. bu arada bu gazihan ile aynı okuldan 1 sene fark ile mezun omuşuz tanışıyor olabiliriz belki

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş
Aşağısarkanboru (downpipe) ne ola ki?

abi Türkçesi güzel değil ingilizce sölemek daha bir terimsel oluyor. Çağlar abi turbonun hemen çıkışından wastgate i engellemeden başlayan spiralin oradaki ilk birleşim yerine kadar ( tabiki var ise ) yapılan işlem. ee tabiki bu arada kat iptal ediliyor. Dün itibari ile spor kat da varmış onuda görmüş oldum porşelerde felan kullanıyor orjinalden rakamı 400TL gibi. Bizim katlardan delikleri biraz daha geniş ve S şeklinde bir iç yapısı var.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
perşembe downpipe yapıtııyorum abi, ondan sonrada ilteber ile şu gazihanın dyno suna bir çıkalım diyoruz aracı olurmusun abi. bu arada bu gazihan ile aynı okuldan 1 sene fark ile mezun omuşuz tanışıyor olabiliriz belki

Pazartesi konuşurum

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

aşasarkanborunu , yazılım mıncıklatmanı tamamla da, telsiz eşliğinde gezintiye çıkalım yine :flowers:

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

abi 400 e spor kat olmaz yan sanayidir o :dance3: çok uçuk kaçık paralar istiyorlardı spor katlara. hatta bizim arabanın yan sanayi katı o para nerdeyse :D orjisi 1000 küsür tl.

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar

Sürekli kafa atma pozisyonunda bir fiestanın frenleri yetersiz olur abi. Düşün gaza basmış gidiyorsun , yazılımlı olduğundan devir 5000 civarına hemen geliyor ve frene asılıyorsun , kolay durmaz.

Aynı şekilde viraj içinde gaza basıldığında da direksiyona tepki vermeyecektir. Farklı marka ve modellerde değişik sonuçlarda çıkabilir tabii. Ama fiesta da olacaklar bu.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
207 ye bindirince anlayacaksın:).Trafiğe kapalı alanda yaptığımız çalışmalarda(!).Araba 210 a cıkabiliroldu.Ha!170 e kadar son derece atak giderken sonra yavaş salınım ama cıkıyor.Gerçi anlatmıştım sana uzun süre gidince bir kokudur oldu:).O süratlerde frenaj da pek bi kısa mesafeler görememiştim o yüzden de nadiren çıktığım hatta forum kuralları gereği klavyemin sürçtüğü hızlardır

zamane teknolocisini içinde barındıran 1.4tsi Cupra için zikrolan rakamlar, gezinti hızları ancak :D

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar

Cupra'nın ona göre mekaniği , elektroniği , fren mekanizması var ama abi.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Zaten fabrikasyon olarak tasarlanmış bol beygirlerin avantajı bu oluyor, 80km/h ile bile virajda arkada kalanları izlerken....

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...