Mustafa Tüfekçi 3 Ağustos 2011 Paylaş 3 Ağustos 2011 güzel deneme olmuş ali abiyle yanyana gidiyoruz bir de buz gibi motora tek kişi biniyoruz iki aracada birde genelde 5500-6000 arası çakıyorum hışımla vitesi max güç devri 6000 dd den az aşağıda 5500-5600 civarı olması lazım kitapçıkta yazan. 6500 e kadar devir çevirmek heleki turbo orabanın yanında boşa devir demek. 6000 dd sonrası tork ve beygir eğrisi çoktan geri dönmüş oluyor. Biz 6500dd de atiyoruz vitesi, bu videoda motorun en soguk oldugu zaman sonrakilerde hic kafa cikaramadik ki. Bu arada Gp nin hangi haliyle kafa kafayasin remapli mi standart mi? bence aracı daha tam tanımamışsınız bile. remapli haliyle denedik onur enteresan ama 6500 gibi vites büyüttüğümde daha isteksiz yürüyor gibi geliyor bana ya da pskolojik boş devir çeviriyor gibi oluyor birde debriyaja pek insan gibi davranmıyorum sol ayağımı ayak dayamaya atıyorum direk abi anıl ın arabası sedan kg farkı illaki vardır bende öle abuk subuk kapat taşlama falan vs yok eski sahibinin ısrarla demesine rağmen hafif volan olduğunu söylüyor he birde benim taktığım sanayi işi dandik filtre var eh işte yazmış boş devir çeviriyor hani desemki yazılımla üst devre doğru kaysa eğrliler neyse. sedan ile tek kapı arasında da teknik veride pek fark yok ağırlık olarak olan fark olsa olsa Anıl ile Arda nın kilo farkı olur heralde hatta sedan hb farkını o gün göztepe parkında bir hb otomatikle denediydik kendi çapımızda hemde 100 bin km fark olan arabalarda Ali abi punto 90 ps i yadırgar kendini bariyelere vurur neydim ne oldum diye. yazık, yapma öyle bir şey Yorum bağlantısı
Onur Demir 3 Ağustos 2011 Yazar Paylaş 3 Ağustos 2011 Mustafa hani tamam fazla devir ceviriyorum diyelim 6500de 2den 3e attigimda devir 4bin civarina iniyor ve ordan devam ediyorum. 6binden once ceksem 3500den devam eder hangisi daha mantikli? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 3 Ağustos 2011 Paylaş 3 Ağustos 2011 max güç devrinde vites attınca max tork devrine düşecek şekilde devir oynuyor diye aklımda kalmış. şanzıman oranları vs ona göre. yani fazla devir çevirmek aracı bayıp bayıp yenden hızlandırmaya çalışmak gibi geliyor bana. heleki turbo arabayla yürümeye çalışıyorsun 1 tane torkun bile önemi var japan arabası değil ki devir çevirmeye kasasın vites zaten uzun. Yorum bağlantısı
Arda Merve 3 Ağustos 2011 Paylaş 3 Ağustos 2011 ahauhauh ben unuttum anıl benden hafif arabası ağır ben 105 kg yim araba hafif olsa nolur aynı 2 arabada 20 kg çeyrek boy farkeder Yorum bağlantısı
Ali Elöver 3 Ağustos 2011 Paylaş 3 Ağustos 2011 yoo öyle bişi demiyorum sadece biraz daha ağır olabilir dedim ortalığı kızıştırma abi mantıklı valla binersin mis gibi abi çıkalım otobana kaç tren girecek araya onu ölçelim Kızışsın kızışsın, bence Anıl'ın araba senin takayı rahat tokatlar Olabilir ama ufak işte bagajı Ya ne treni ya, bak emekli olmayaydım alırdım aklını. Gelseydin ya Kemerburgaza, dolu rampa vardı bol test yaptık. Ordan alırdım ifadeni. Ali abi punto 90 ps i yadırgar kendini bariyelere vurur neydim ne oldum diye. yazık, yapma öyle bir şey bişey olmaz ben onun DNA'sını da mapletirim, kendini Fire motor sanar, off be amma da gidiyorum der. Yazıksa sen al işte Kocaelinde milleti tokatlar durursun Sanada yakışır be genç adamsın kızlara hızlı tur attırıp heyecanlandırır kalplerini kazanırsın. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 3 Ağustos 2011 Paylaş 3 Ağustos 2011 bişey olmaz ben onun DNA'sını da mapletirim, kendini Fire motor sanar, off be amma da gidiyorum der.Yazıksa sen al işte Kocaelinde milleti tokatlar durursun Sanada yakışır be genç adamsın kızlara hızlı tur attırıp heyecanlandırır kalplerini kazanırsın. memur cocuğu öğrenci adama araba olmuyormuş abi yoksa t-jet idol Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 3 Ağustos 2011 Paylaş 3 Ağustos 2011 max güç devrinde vites attınca max tork devrine düşecek şekilde devir oynuyor diye aklımda kalmış. şanzıman oranları vs ona göre. yani fazla devir çevirmek aracı bayıp bayıp yenden hızlandırmaya çalışmak gibi geliyor bana. heleki turbo arabayla yürümeye çalışıyorsun 1 tane torkun bile önemi var japan arabası değil ki devir çevirmeye kasasın vites zaten uzun. Yok Mustafa 2.0'ların vitesileri 1.6'lardaki şanzımanlar kadar uzun değil. Daha kısa ve daha keyifli. 6500 de vites atmak geç ama Onurum Bir dahaki denemeye max 6bin deneyin bakalım sonuç ne olacak. Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 3 Ağustos 2011 Paylaş 3 Ağustos 2011 Şimdi baktım da aşağı yukarı aynılarmış kanka. 2.0 Daha çabuk hızlanıyor, psikolojik olarak öyle geldi demekki Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 3 Ağustos 2011 Paylaş 3 Ağustos 2011 Kızışsın kızışsın, bence Anıl'ın araba senin takayı rahat tokatlar Olabilir ama ufak işte bagajı Ya ne treni ya, bak emekli olmayaydım alırdım aklını. Gelseydin ya Kemerburgaza, dolu rampa vardı bol test yaptık. Ordan alırdım ifadeni. bişey olmaz ben onun DNA'sını da mapletirim, kendini Fire motor sanar, off be amma da gidiyorum der. Yazıksa sen al işte Kocaelinde milleti tokatlar durursun Sanada yakışır be genç adamsın kızlara hızlı tur attırıp heyecanlandırır kalplerini kazanırsın. Ali abi hadi be abi gel şu GP ile bolu ya iftara son kez git gel 500km yolumuz var. hadi be abii Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 3 Ağustos 2011 Paylaş 3 Ağustos 2011 Yav niye üzülüyorsunuz getiririz 2001 Ford WRC yi beyaza boyar bi de 1.6 deriz tokatlar geçeriz. Yorum bağlantısı
Arda Merve 3 Ağustos 2011 Paylaş 3 Ağustos 2011 Kızışsın kızışsın, bence Anıl'ın araba senin takayı rahat tokatlar Olabilir ama ufak işte bagajı Ya ne treni ya, bak emekli olmayaydım alırdım aklını. Gelseydin ya Kemerburgaza, dolu rampa vardı bol test yaptık. Ordan alırdım ifadeni. bişey olmaz ben onun DNA'sını da mapletirim, kendini Fire motor sanar, off be amma da gidiyorum der. Yazıksa sen al işte Kocaelinde milleti tokatlar durursun Sanada yakışır be genç adamsın kızlara hızlı tur attırıp heyecanlandırır kalplerini kazanırsın. o gün senden haber bekledim abi ne biliyim canım da sıkkındı iyiki gelmedim çıkardım bir yere garanti Yorum bağlantısı
Onur Demir 3 Ağustos 2011 Yazar Paylaş 3 Ağustos 2011 Bizim Sport trendlerin 3.vites kaçta bitmesi lazım ? Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 3 Ağustos 2011 Paylaş 3 Ağustos 2011 Bizim Sport trendlerin 3.vites kaçta bitmesi lazım ? mondeo 3. vites 140km görüyor redline girmek üzere iken abi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Ağustos 2011 Paylaş 3 Ağustos 2011 mondeo 3. vites 140km görüyor redline girmek üzere iken abi MTX 75'in 1-2-3-4 kısadır... 3. vites 130-140 arasında biter.. (MTX-75) 2.0 = 1-3.46, 2-2.13, 3-1.44, 4-1.02, 5-0.76, geri-3.46 son dişli- 4.06:1 (IB5)...... 1.6 = 1-3.58, 2-1.93, 3-1.32, 4-0.95, 5-0.76, geri-3.62 son dişli- 4.06:1 Yorum bağlantısı
Onur Demir 3 Ağustos 2011 Yazar Paylaş 3 Ağustos 2011 mondeo 3. vites 140km görüyor redline girmek üzere iken abi MTX 75'in 1-2-3-4 kısadır... 3. vites 130-140 arasında biter.. (MTX-75) 2.0 = 1-3.46, 2-2.13, 3-1.44, 4-1.02, 5-0.76, geri-3.46 son dişli- 4.06:1 (IB5)...... 1.6 = 1-3.58, 2-1.93, 3-1.32, 4-0.95, 5-0.76, geri-3.62 son dişli- 4.06:1 Teşekkürler bilgiler için Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 29 Aralık 2011 Paylaş 29 Aralık 2011 Astra gerçekten de hayal kırıklığı olmuş... Yorum bağlantısı
Onur Demir 29 Aralık 2011 Yazar Paylaş 29 Aralık 2011 Bu halinden daha iyiydi focus orjinal yazılımla. Yani filtre ve kat iptalli bir st130 astra turbo 140hp yi hertürlü geçer. Yorum bağlantısı
Recommended Posts