Samet Arslan 4 Ağustos 2011 Paylaş 4 Ağustos 2011 Herkese iyi akşamlar , fiestayı satınca uygun fiyatlı ama biraz masrfalı 206 xsi aldm malumunuz 1.6 1v 110 bg bi araç tek kapı falan ama inanılmaz hor kullanımış yavaş yavaş adam edicem gibi araçata çözemedğmz sorun ( tamirci pejolara bakar genelde ama bu soruna çözüm getiremedi daha ) araç 4000 devir civarında kasılıyor ve sonradan açılıyor tekleyerek ,inanılmaz kötü bi sürüş hali, alıyor bu ve diğer sıkıntılarla alakalı yapılan işlemler ise şunlar direksiyon hidroliği çalışmıyordu kutu çıkmasıyla değişti 200 tl v kayışı oksijen sensörü krank devir sesörü ateşleme bobini bu değişenlerin çoğu çıkma ve değiştiğinede şahit olmadım tabiki ustayada güvenimiz sonsuz o ayrı , o değişenlere abs beyin tamiri ile beraber motor içi dağınık kablo tesisatı vardı onları toparlaması falan derken 250 tl gibi mi mebla ödedik ama hala tekleme sorunu çözülmedi , ben bilgisayar işiyle uğraşıyorum elektroniktende anlarım araç 2 sabahtır çalşmıyordu takviyeyle çalışıyordu dün götrdüğümde yaptık dedi ama sabah baktım olmamış ( deli gibi marş basıyor ama ateşleme yok ) acaba immomu dedim sonradan bujilerden başlayalım dedim bujilerin beslemelerin olduğu bölümdeki soketin izolasyonu acemice yapılmış onu silikon ve bant yardıyla güçlendirdim temzledim ve ilk marşta aldı ama yarın sabah yapıcam asıl tesi olduysa ii oldu 50 liralık işçiliği kurtardık dielim ama şu tekleme sorunu çözen bilen ne değişir izmir içi nokta atışı yapıp çözebilcek ustası varsa yarın yanına damlayabilirim yada şunu kendin değiştr kesin olur diyen varsa gelicem yanına bide elini öpücem basıcam diosunuz ama 4000de kasılma bitiriyor aracı bazen geçtiği zamanlarda inanılmaz kopartıyor ama daha adam gibi gittğni göremedim sanki 4000de ikinci boğaz açılamıyormuş hissi veriyor ama bilemiyorum artık , sabırla okuyana şimdiden teşekkürler Yorum bağlantısı
Tahir İlter 4 Ağustos 2011 Paylaş 4 Ağustos 2011 Kasılma sıkıntısı genellikle elektriksel problemlerden kaynaklanıyor.Bence işlemler buji kablolarıyla başlayıp masrafsızdan masraflıya doğru yol almakta fayda var bu tip parçaların değişiminde orjinal ve sıfır olanları tercih etmekte fayda var diye düşünüyorum.Ayrıca aracınız lpglimi bunuda belirtirseniz forumdaki ustalarımız daha net yardımcı olabilirler. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Ağustos 2011 Paylaş 4 Ağustos 2011 çıkma bobin niye çıkmış mesela ateşlemeyi komple sıfırlayın. benzin filitresini kontrol edin. benzin pompasını kontrol edin. egsoz ne durumda kat ne durumda. üst devirleri bunlar etkiler. Yorum bağlantısı
Samet Arslan 4 Ağustos 2011 Yazar Paylaş 4 Ağustos 2011 araç lpg li aynı sıkıntılar hem benzinde hem lpg de var kat ipta orta susturucu iptal sadece arkada böğüren bi egzoz var , yüke bindiğinde yapıyor ama 4000 le 5000 arasını geçince vtec açmış gibi ivmeleniyor araç , benzin pompası desek üst devirde basıncı komple artırdığından sonraki ivmeyide vermez sanırım Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 4 Ağustos 2011 Paylaş 4 Ağustos 2011 Arkadaşıma 1 hafta önce 206 quicksilver aldık. 1.6 110 hp ve onda da tekleme sorunu vardı. Tam net bilmiyorum ama sanırım boğaz kelebeğini temizletmiş ve şimdi sorun yok. Tam net hangi işlemlerin yapıldığını öğrenirim. Bizde neredeyse iptal durumda olan zrot ve fren balatalarını değiştirdik. Şimdilik sıkıntısı yok.. Yorum bağlantısı
Samet Arslan 4 Ağustos 2011 Yazar Paylaş 4 Ağustos 2011 hocam arkadaşınıza ulaşma imkanınız varmı acaba tekleme durumu benmkiyle aynı şekldemi motorlar aynı motor öleyse kendimde söker temizlerim Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 4 Ağustos 2011 Paylaş 4 Ağustos 2011 Ulaşırım. En geç yarın akşama kadar yazarım. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 4 Ağustos 2011 Paylaş 4 Ağustos 2011 Buji kablolarını "orjinalleri" ile değiştirin Yorum bağlantısı
Samet Arslan 4 Ağustos 2011 Yazar Paylaş 4 Ağustos 2011 önerileri dükkate alıyorum hocam yarın ilk işim boğaz kelebeği temizleme ve buji kablolarına bakmak olucak Yorum bağlantısı
Samet Arslan 5 Ağustos 2011 Yazar Paylaş 5 Ağustos 2011 iyi akşamlar , boğaz kelebeği wd40 ile temizlendi detaylı şeklde ama sonuç başarısız sadece az bi rahatlama oldu sanki o kadar enjektör diyende var , eldeki aletlerle sökülebilcek bi durumsa anlatabilcek biri varmı acaba sökeyim onlarıda temizliyim Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Ağustos 2011 Paylaş 5 Ağustos 2011 Kelebek wd40 yerine balata spreyi ile temizlenmiyor muydu? Yorum bağlantısı
Tahir İlter 5 Ağustos 2011 Paylaş 5 Ağustos 2011 Kelebek wd40 yerine balata spreyi ile temizlenmiyor muydu? +1 wd40 yerine balata spreyi kullanılmalıydı daha sağlıklı olurdu. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Ağustos 2011 Paylaş 5 Ağustos 2011 Boğaz kelebeği WD40 ile temizlenmez bence... Balata temizleyici yada benzeri kullanılmalıydı.. Yorum bağlantısı
Semih İzgi 5 Ağustos 2011 Paylaş 5 Ağustos 2011 Hocam enjektör arızasıda olabilir. Arkadaşımın 206'sında karşılaşmıştık. Bi carbonclean felan yapılsa düzelebilir çok geçmiş olsun Yorum bağlantısı
Samet Arslan 5 Ağustos 2011 Yazar Paylaş 5 Ağustos 2011 abi baya bi kir aktı yani wd40 işe yaradı gibi de , enjektör söküp takma işinden bi video bulabilirsem onu yapıcam , ona balata spreyimi lazım nasıl bi yol izleyelim ? Yorum bağlantısı
Semih İzgi 6 Ağustos 2011 Paylaş 6 Ağustos 2011 abi baya bi kir aktı yani wd40 işe yaradı gibi de , enjektör söküp takma işinden bi video bulabilirsem onu yapıcam , ona balata spreyimi lazım nasıl bi yol izleyelim ? Servislerde enjektör temizleme hizmeti veriliyor, veya hiçbirşeyi sökmeden carbon clean işlemi ile aynı sonucu alabilirsiniz Yorum bağlantısı
Samet Arslan 11 Ağustos 2011 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2011 krank devir sensörü ,, bütün olay bundan ibaretmiş şuan 7bine kadar çok güzel çevirmekte Yorum bağlantısı
Ferhat Özdemir 9 Mayıs 2014 Paylaş 9 Mayıs 2014 krank devir sensörü ,, bütün olay bundan ibaretmiş şuan 7bine kadar çok güzel çevirmektekardesim benim aracta ayni sana ulasmam lazim ..fferhatoozdemir@gmail.com bu adrese numarani yollarsan aramak istiyorum seni Yorum bağlantısı
Recommended Posts