Emre Olgum 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 ağbilerim bizim araçlarda 1 ve 2. vites var bunların ne işe yaradığını ve hangi durumlarda kullanılacağını yazar mısınız acaba Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 (düzenlendi) ağbilerim bizim araçlarda 1 ve 2. vites var bunların ne işe yaradığını ve hangi durumlarda kullanılacağını yazar mısınız acaba 2. vites maximum 2. vitese çıkıyor. 1. vites maximum 1. vites. Dik yokuşlar için. Ayağını gazdan çekince vites yükseltip araba bayılmasın diye Düzenleme : maximum = maksimum = en fazla (Türkçeyi yok ettim ya Allah beni nasıl biliyorsa öyle yapsın) 19 Ağustos 2011 tarihinde Arma?an Pekatik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 bişey anladıysam arab olayım Şimdi otomatik vites genel olarak şöyle çalışıyor. Siz gaza basınca uygun vitese gelip hızlanmaya çalışıyor. Siz gaza az basıyorken araç 60km/h hızla giderken 4. vites gibi abzürt viteslerde geziyor. Ekonomi amaçlıdır. Performans istenmediği sürece düşük devir, yüksek vites mantığı ile çalışır. Bayırdayken vites yüksek vitese geçmesin de araba bayılmasın isterseniz 2'ye alırsınız 4000-5000 devirde bile araba 3. vitese geçmez. Yoksa herseferinde araba zırt pırt vites değiştirip durabilir. (1) için de daha dik yokuş mantığı. Anlatabildim mi? Yorum bağlantısı
Misafir 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 Şimdi otomatik vites genel olarak şöyle çalışıyor. Siz gaza basınca uygun vitese gelip hızlanmaya çalışıyor. Siz gaza az basıyorken araç 60km/h hızla giderken 4. vites gibi abzürt viteslerde geziyor. Ekonomi amaçlıdır. Performans istenmediği sürece düşük devir, yüksek vites mantığı ile çalışır.Bayırdayken vites yüksek vitese geçmesin de araba bayılmasın isterseniz 2'ye alırsınız 4000-5000 devirde bile araba 3. vitese geçmez. Yoksa herseferinde araba zırt pırt vites değiştirip durabilir. (1) için de daha dik yokuş mantığı. Anlatabildim mi? hiç otomatik arabam olmadı Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 Armağanın söylediği tabiki yanlış 2. ile kalkış yaparsan 2-3-4 çılışır Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 (düzenlendi) Armağanın söylediği tabiki yanlış 2. ile kalkış yaparsan 2-3-4 çılışır Heeeh iyice ortalığı bulandır. Bknz: http://www.otoclubturkiye.com/forum/Otomatik-a....html&st=20 ileti no: #33 19 Ağustos 2011 tarihinde Arma?an Pekatik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 Kullandığım şey Armağan, doğrusu bendeki sizinkiler fındık fıstık şanzıman olduğu için o tarz çalışması doğaldır. Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 (düzenlendi) Kullandığım şey Armağan, doğrusu bendeki sizinkiler fındık fıstık şanzıman olduğu için o tarz çalışması doğaldır. Abicim benimki de böyle değil. Bende PRND S (+-) var. Yaaaaa 2 mesaj önceki linke bak. Beklediğim çalışma tarzı senin dediğin gibi. Yani 2 de yüksek devir çevir, 1 de daha yüksek devir çevir. Ama öyle çalışmıyormuş. 19 Ağustos 2011 tarihinde Arma?an Pekatik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 A yavru kuşum benim o dündük triptroniksel fındık boyutunda şanzımanla hava mı atıyon Bizimkine gelince vites kolu 2 ye getirilirse 2.viteste kalkış yapar. Ve sadece 2-3-4. vitesler çalışır. 5 ve 1. vitesler çalışmaz. Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 (düzenlendi) A yavru kuşum benim o dündük triptroniksel fındık boyutunda şanzımanla hava mı atıyon Bizimkine gelince vites kolu 2 ye getirilirse 2.viteste kalkış yapar. Ve sadece 2-3-4. vitesler çalışır. 5 ve 1. vitesler çalışmaz. F16'da küçük ama boing 717'e takıyor değil mi Senin o beğenmediğin vitesle istediğin viteste kalma imkanı sağlanıyor. Sen PRND21 araçta 3. viteste 3500 devirde sürekli gidebilir misin düz yolda? Dediğin mantıkta o zaman 1'e getirince de 1. viteste kalkıyor. O zaman 1 ile D arasındaki fark nedir? 19 Ağustos 2011 tarihinde Arma?an Pekatik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 Heeeh iyice ortalığı bulandır. Bknz: http://www.otoclubturkiye.com/forum/Otomatik-a....html&st=20 ileti no: #33 Armağan, mesaj linki verirken, sayfanın linki veripte ileti numarasını yazmaya gerek yok... İleti 33 diyene kadar 33. iletinin ileti numarasını yani 33'ün üstünü tıkla çıkan linki al.. O link tıklandığında direk 33. mesaja gider.. Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 Armağan, mesaj linki verirken, sayfanın linki veripte ileti numarasını yazmaya gerek yok... İleti 33 diyene kadar 33. iletinin ileti numarasını yani 33'ün üstünü tıkla çıkan linki al.. O link tıklandığında direk 33. mesaja gider.. Biliyorum abi. Önce yazmayacaktım da ileti no 33 diye sonradan yazdım. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 F16'da küçük ama boing 717'e takıyor değil mi Senin o beğenmediğin vitesle istediğin viteste kalma imkanı sağlanıyor. Sen PRND21 araçta 3. viteste 3500 devirde sürekli gidebilir misin düz yolda? Dediğin mantıkta o zaman 1'e getirince de 1. viteste kalkıyor. O zaman 1 ile D arasındaki fark nedir? 1. vites 1.2.3.4.5. diye çalışmaz, o arazidir. Sadece 1 de çalışır Bizim şanzımanlar sizinki gibi tırt olmadığı için karakteristikleri vardır Ha bu arada o dediğin şeyi 1. viteste devamlı 7000 devirde yapabiliriz. Patlamat çatlamaz şanzımanımız 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 1.vites sadece 1.viteste kalır, özelikle dik rampadan aşağı inerken gaz ve frensiz olarak inilmesini sağlar. 2de kalkış yapılınca 2 de kalır başka vitese geçmez, karda buzda kaymadan kalkış için kullanılır. Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 (düzenlendi) 1.vites sadece 1.viteste kalır, özelikle dik rampadan aşağı inerken gaz ve frensiz olarak inilmesini sağlar. 2de kalkış yapılınca 2 de kalır başka vitese geçmez, karda buzda kaymadan kalkış için kullanılır. Yok abi sen de bilmiyorsun. Apache moderatörümüz ulemadır Ne diyor "2ye alırsan 1 ile 5 çalışmaz. 1'e alırsan araziler" 1. vites 1.2.3.4.5. diye çalışmaz, o arazidir. Sadece 1 de çalışır Bizim şanzımanlar sizinki gibi tırt olmadığı için karakteristikleri vardır Ha bu arada o dediğin şeyi 1. viteste devamlı 7000 devirde yapabiliriz. Patlamat çatlamaz şanzımanımız 7000 devirde giderken şanzımana değilde pistonlara dikkat et 10km sonra kaputtan fırlamasın. 19 Ağustos 2011 tarihinde Arma?an Pekatik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 1.vites sadece 1.viteste kalır, özelikle dik rampadan aşağı inerken gaz ve frensiz olarak inilmesini sağlar. 2de kalkış yapılınca 2 de kalır başka vitese geçmez, karda buzda kaymadan kalkış için kullanılır. Abi valla çatır çatır geçiyor. 2 tane Ex' de denemiştim @Armağan: 4000 cc anam bu 1.6 teneke kutusu değil Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 (düzenlendi) Abi valla çatır çatır geçiyor. 2 tane Ex' de denemiştim @Armağan: 4000 cc anam bu 1.6 teneke kutusu değil Senin dediğine göre 300cc 12.000 devir motorsikletler teneke kutusu bile değil. Yani motor 4000cc olunca deviri istediğin gibi devirebiliyorsun. Abi hakketen biraz şans sana yardım ediyor gibime geliyor bana Sanki yarış araban var 750kg. 2 küsür ton araba 1600 motor olsaydı bi de istersen. Kamyonlar o zaman en performanslı araçlar. O iş silindir genişliği ile olmuyor canım abim. Tork lazım torkk 19 Ağustos 2011 tarihinde Arma?an Pekatik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 O kadar hafif olsun senin araç bile çevirir Bu arada Şans değil american muscle Yorum bağlantısı
Misafir 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 bişey anladıysam arap olayım (acıktım ya) Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 bişey anladıysam arap olayım (acıktım ya) Abi zaten sen olayı otomatiğe bağlamışsın. Otomatik arabaya ihtiyacın yok senin Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 19 Ağustos 2011 Paylaş 19 Ağustos 2011 Abi zaten sen olayı otomatiğe bağlamışsın. Otomatik arabaya ihtiyacın yok senin Gözümden yaş geldi gülmekten. Siz beni güldürdünüz allahta sizi güldürsün. Yorum bağlantısı
Vural Okan 21 Kasım 2011 Paylaş 21 Kasım 2011 1. vites 1.2.3.4.5. diye çalışmaz, o arazidir. Sadece 1 de çalışır Bizim şanzımanlar sizinki gibi tırt olmadığı için karakteristikleri vardır Ha bu arada o dediğin şeyi 1. viteste devamlı 7000 devirde yapabiliriz. Patlamat çatlamaz şanzımanımız hakan bey makineler aynı olunca destek olmakta fayda var.Sizden bir ricam olacak...Benim aracım almadan bir hafta önce şanzıman ve beyin tamiri gördü beyni değişti.D1 ve d2 de denedim rampa aşşağı inerken motor freni yapmadı. Birde usta explorerlerin motorunda farklılık olduğunu kimisinin çift triger kayışının olduğunu kiminde ise bir tane olduğunu söyledi.benim araçta tek triger kayışı varmış.Bu doğrumu..Artı ve eksileri nedir acaba.İyi günler diler yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Kasım 2011 Paylaş 21 Kasım 2011 97 modelse %99 otosan ithalidir, çift zincir vardır Yorum bağlantısı
Kuzey Kaya 12 Aralık 2011 Paylaş 12 Aralık 2011 Hakan abi kullanmayan anlamaz bilmez ki =) onaylı tastikli belgede sunsan ne 7000 devirde yol gittiğine nede başka birşeye kimse inanmaz... =) Yorum bağlantısı
Recommended Posts