Misafir 28 Eylül 2013 Paylaş 28 Eylül 2013 Eyüp bey sizin adınıza çok sevindim. Bende Focus 1.6 Ti-VCT almayı düşünüyorum. 2009 model. Alacağım araç benzinli. Sizin mondeo ile aynı motor yapısına mı sahip ?. Ben önerdiğiniz kiti kullanabilir miyim. Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Ali Kabasakal 18 Temmuz 2014 Paylaş 18 Temmuz 2014 Arkadaşımın escort tekliyordu... Atiker kullanıyor, lpg'ciye gittik.. Lpg'ci kontrol etti, 3 nolu enjektör açık kalıyor, kaç yıl oldu takılalı dedi.. 3 yıl oldu dedik.. Hımm iyi dayanmış dedi.. şu kadar lira takımı, komple değiştirmeliyiz dedi.. Değişti düzeldi.. Bu olaydaki iki püf noktası şu; Enjektörün açık kalması demek, sürekli işeme, zamansız yanmalar, ilgili silindirde aşırı ısı sebebiyle subap ve piston yanmalarına sebeptir.. İkinci önemli nokta, 3 yıl dayanan enjektör takımın iyi dayanmış yorumuna mazhar olmasıdır... Klasik lpg kitlerinde tek silindirden veri kopyalanıp, dört silindire hükmedilir.. Mondoe motorunda, motor sıralı 4 silindir olsada, V4 gibi çalışır... Bu araçta lpg'nin sorunsuz kullanılabilmesi ikin iki bölümdeki iki ayrı silindirden veri alıp, iki farklı bölümü iki farklı veri ile çalıştırmaktır... Abi Konuyu hortlatma olmasında Şunu belirteyim Enjektör işeme sebebi Gaz kesici filtresi..30bin km de bir değiştirilmesi gerekiyor atikerde Bende arıza yaptı Geç çalışma sıkıntısı oldu daha sonrasında gecti fakat arada ufacık ufaktan benzer sekılde olusuyordu.Enjektörleri kontrol ettirirken usta acıkladı...Gaz sürekli geldiğinden enjektör yapısını bozuyormus .bu yüzden enjektörü bozabiliyormus O ufacık hatamıda şöyle halletti sanırım regülatör taraflarında bir kablonun soketini değiştirdi maaşşallah tık yok 1 haftadır.. Atikerde 2-3 yıla bir Kabloları kontrol ettirmekte fayda var:) Yorum bağlantısı
Recommended Posts