İçeriğe Yönlendir

Iaa 2011 Yeni Focus St Tanıtıldı


Aşkın Birgül

Recommended Posts

Ali Cihangiroğlu

Çok fena, hiçbir özelliği kalmamış, en çok üzüldüğüm ise şuan sadece arka far tasarımını sevmediğim mondeonunda yeni kasada bu anlayışla berbat hale gelmesi, zaten işe yarar 2 modeli var şuan (c-max-mondi) c-max direkten dönmüş durumda, mondiyide heba ederlerse alsın başlarına çalsınlar arabalarını, bende bu durumda Ford markasından vazgeçerim artık arkadaş :nazar:

Yorum bağlantısı
Cem Boneval

Yorumlara bakıyorum da, bir "kedi uzamnamadığı ciğere mundar der" durumu sanki... :nazar:

Görüntü doğal olarak zevk meselesi ama oraya takılmayalım, bir aracı da yargılarken salt görüntüsüne bakmayalım. Görüntüsü için de kesin kararı canlısını görmeden vermeyelim.

Söz gelimi bana Paris otomobil furaında gördüğümde bu araç daha seri imalata geçmemiş haliyle inanılmaz etkileyici gelmişti, hatta fotoğraflarını da koymuştum.

post-64-1288427840_thumb.jpg

Şu anda da dış görünümü tasarım ödülü aldıracak durumda olmasa bile beni hiç rahatsız etmiyor, hatta standart FIII'deki ön yanlardaki üçgen çakma (kapalı) soğutma mazgallarına göre ön pancur çok daha güzel olmuş derim. Ayrıca gündüz farları, pancur içine entegre edilmiş sis farları, alçaltılmış hali ile bence standart FIII'e göre çok daha başarılı ve güçlü görünmesini sağlıyor.

Ama başta da dediğim gibi görünüşe takılmayalım, teknolojisine bakalım.

Kullanılan motor 2,0 litre ve 4 silindir, hacim ve silindir azalmış, ancak yüksek basınçlı doğrudan püskürtmeli ve Ti-VCT Turbo motorun gücü 25 BG artırılmış, 360 Nm gibi hatırı sayılır bir tork sunuyor ve %20 daha az yakıyor, işte mesela buna gelişme derim. Önden çekişli olmasına rağmen elektronik diferensiyal kilidi ve geliştirilmiş aks yapısı ile çekme etkisi asgariye indirilmiş, elektronik destekli direksiyon sistemi (EPAS) üç farklı programla kullanılabiliyor. Kısacası teknolojik olarak üst düzeyde bir çekirdek var...

İç mekana da gelince ben Alman usulü VW, Audi ve BMW'lerdeki, sade ve ruhsuz göstergelerden sıkıldım, Ford işlevselliği kaybetmeden göz alıcı bir tasarım sunabiliyor bana göre.

Sözü uzatmadan tereddütsüz satın almak isteyeceğim bir model.

Not: Sonunda siteyşın olarak da sunuyorlar...

Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin

nesi var işte. ne güzel st focus. normal versiyonundan farklı ne bekleniyordu ki?

Yorum bağlantısı

Bence Focus 2010'lar daha alımlı ve çekiçi sade hali ile bile güzel ama f4 yani 2012'ler benimde pek hoşuma gitmiyor Fiesta'yı andırıyor çoğunlukla ama bu şekilde çıkarsalar bence daha hoş olabilirdi diye düşünüyorum tanı herkesin zevki farklı herkese açık bir konu bence

Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu

ben sadece eksoz ucunu beğendim onun dışında tırt, focus 3 beğenmediğim için bu da tırt geldi gözüme sw st de komik geldi açıkcası. sw kasa güzel arkası modeo ile aynı

fotoşcu arkadaşlardan rica etsem benim difizöre eksoz montajı yapabilirlermi nasıl duracak eğer güzel durursa yapayım iki tane

Yorum bağlantısı
Ümit Atmaca
Rezalet...

Bir önceki ST modeline bakınca aynısını ben de söyledim, gerçekten berbat. :spiteful:

Yorum bağlantısı
Akan Belen

St nanay olmuş resmen yazık.Sanırım bundan sonraki aracım focus olmayacak böyle giderlerse.Ama cihan iyi iş çıkarmış heleki çamurluklar harika olmuş bencede rs cimiyim neyim :i-ih:

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

Sizede Mazda3 kokusu gelmiyor mu resme baktıkça?.. Şahsen dış tasarımını çok etkileyici bulmasam da fena da olmamış... İçerisini 5 yıl önce görsem görüntü olarak çok güzel olarak değerlendirirdim muhtemelen ancak fazla kalabalık ve göz yorucu buldum tıpki yeni ford kabin içleri gibi... Bu kadar kalabalığa karşın ne kadar fonksiyonel orasını bilemem ama klasik Ford anlayışına göre kabin kalabalıklaştıkça fonksiyonellik o kadar artmıyor maalesef, şahsen Audi VW Bmw lerdeki ruhsuz(!) ama fonksiyonel ve sade iç mekan tasarımını yeğlerim...

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...