Ali Cihangiroğlu 13 Eylül 2011 Paylaş 13 Eylül 2011 Çok fena, hiçbir özelliği kalmamış, en çok üzüldüğüm ise şuan sadece arka far tasarımını sevmediğim mondeonunda yeni kasada bu anlayışla berbat hale gelmesi, zaten işe yarar 2 modeli var şuan (c-max-mondi) c-max direkten dönmüş durumda, mondiyide heba ederlerse alsın başlarına çalsınlar arabalarını, bende bu durumda Ford markasından vazgeçerim artık arkadaş Yorum bağlantısı
Buğra Gündoğan 13 Eylül 2011 Paylaş 13 Eylül 2011 önü olmamaış RS nasıl olacaka acaba Yorum bağlantısı
Cem Boneval 13 Eylül 2011 Paylaş 13 Eylül 2011 Yorumlara bakıyorum da, bir "kedi uzamnamadığı ciğere mundar der" durumu sanki... Görüntü doğal olarak zevk meselesi ama oraya takılmayalım, bir aracı da yargılarken salt görüntüsüne bakmayalım. Görüntüsü için de kesin kararı canlısını görmeden vermeyelim. Söz gelimi bana Paris otomobil furaında gördüğümde bu araç daha seri imalata geçmemiş haliyle inanılmaz etkileyici gelmişti, hatta fotoğraflarını da koymuştum. Şu anda da dış görünümü tasarım ödülü aldıracak durumda olmasa bile beni hiç rahatsız etmiyor, hatta standart FIII'deki ön yanlardaki üçgen çakma (kapalı) soğutma mazgallarına göre ön pancur çok daha güzel olmuş derim. Ayrıca gündüz farları, pancur içine entegre edilmiş sis farları, alçaltılmış hali ile bence standart FIII'e göre çok daha başarılı ve güçlü görünmesini sağlıyor. Ama başta da dediğim gibi görünüşe takılmayalım, teknolojisine bakalım. Kullanılan motor 2,0 litre ve 4 silindir, hacim ve silindir azalmış, ancak yüksek basınçlı doğrudan püskürtmeli ve Ti-VCT Turbo motorun gücü 25 BG artırılmış, 360 Nm gibi hatırı sayılır bir tork sunuyor ve %20 daha az yakıyor, işte mesela buna gelişme derim. Önden çekişli olmasına rağmen elektronik diferensiyal kilidi ve geliştirilmiş aks yapısı ile çekme etkisi asgariye indirilmiş, elektronik destekli direksiyon sistemi (EPAS) üç farklı programla kullanılabiliyor. Kısacası teknolojik olarak üst düzeyde bir çekirdek var... İç mekana da gelince ben Alman usulü VW, Audi ve BMW'lerdeki, sade ve ruhsuz göstergelerden sıkıldım, Ford işlevselliği kaybetmeden göz alıcı bir tasarım sunabiliyor bana göre. Sözü uzatmadan tereddütsüz satın almak isteyeceğim bir model. Not: Sonunda siteyşın olarak da sunuyorlar... Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 13 Eylül 2011 Paylaş 13 Eylül 2011 nesi var işte. ne güzel st focus. normal versiyonundan farklı ne bekleniyordu ki? Yorum bağlantısı
Misafir 13 Eylül 2011 Paylaş 13 Eylül 2011 Bence Focus 2010'lar daha alımlı ve çekiçi sade hali ile bile güzel ama f4 yani 2012'ler benimde pek hoşuma gitmiyor Fiesta'yı andırıyor çoğunlukla ama bu şekilde çıkarsalar bence daha hoş olabilirdi diye düşünüyorum tanı herkesin zevki farklı herkese açık bir konu bence Yorum bağlantısı
Erdal Akay 13 Eylül 2011 Paylaş 13 Eylül 2011 berbat , focus versiyonunun çöküşü.... Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 13 Eylül 2011 Paylaş 13 Eylül 2011 escort gibi focus uda tarihe gömecekler gibi görünüyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 13 Eylül 2011 Paylaş 13 Eylül 2011 ben sadece eksoz ucunu beğendim onun dışında tırt, focus 3 beğenmediğim için bu da tırt geldi gözüme sw st de komik geldi açıkcası. sw kasa güzel arkası modeo ile aynı fotoşcu arkadaşlardan rica etsem benim difizöre eksoz montajı yapabilirlermi nasıl duracak eğer güzel durursa yapayım iki tane Yorum bağlantısı
Ümit Atmaca 18 Eylül 2011 Paylaş 18 Eylül 2011 Rezalet... Bir önceki ST modeline bakınca aynısını ben de söyledim, gerçekten berbat. Yorum bağlantısı
Akan Belen 18 Eylül 2011 Paylaş 18 Eylül 2011 St nanay olmuş resmen yazık.Sanırım bundan sonraki aracım focus olmayacak böyle giderlerse.Ama cihan iyi iş çıkarmış heleki çamurluklar harika olmuş bencede rs cimiyim neyim Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 19 Eylül 2011 Paylaş 19 Eylül 2011 (düzenlendi) Sizede Mazda3 kokusu gelmiyor mu resme baktıkça?.. Şahsen dış tasarımını çok etkileyici bulmasam da fena da olmamış... İçerisini 5 yıl önce görsem görüntü olarak çok güzel olarak değerlendirirdim muhtemelen ancak fazla kalabalık ve göz yorucu buldum tıpki yeni ford kabin içleri gibi... Bu kadar kalabalığa karşın ne kadar fonksiyonel orasını bilemem ama klasik Ford anlayışına göre kabin kalabalıklaştıkça fonksiyonellik o kadar artmıyor maalesef, şahsen Audi VW Bmw lerdeki ruhsuz(!) ama fonksiyonel ve sade iç mekan tasarımını yeğlerim... 19 Eylül 2011 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts