Ertan Çabuk 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Mazotumuzun donmaması için gazyağı' ndan hariç ne kullanabiliriz. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Ben bir tek gazyağı duydum. Hatta kasımda araca zift bulaşmıştı, gazyağı aradım buldum. Pet şişeye 2 litre ver dedim. O sırada kaşları bitişik bir kamyoncu abimiz benim araca dik dik bakıyor. Sonra sordu, dizel mi diye. Ben de durumu anlattım, zift için alıyorum dedim. Mazotun donmaması için aracın olduğu yer çok önemli. Dulda olacak, rüzgar almayacak, hatta önü binaya çevrik olacak, sabah güneşi alacak. Ama hala donuyorsa en iyisi benzinli araba. -18 derece, tek marş. Yorum bağlantısı
Misafir 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Bildiğim kadarıyla eurodizel yakıtlar katkılı olduğu için donmuyor. Yanılıyor olabilirim ama, yakın zamanda yakıtı donmuş eurodizel görmedim. Yorum bağlantısı
Selçuk Özkan 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Bildiğim kadarıyla eurodizel yakıtlar katkılı olduğu için donmuyor. Yanılıyor olabilirim ama, yakın zamanda yakıtı donmuş eurodizel görmedim. +1 Bende eurodizelin donmadığını biliyorum. Bu sabah burada hava -15 dereceydi problem yaşamadım. Sadece kontağı 3 defa aç kapa yaparak kızdırma bujilerini ısıttım. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Youtube'da -30'da çalışan dizeller mevcut. Hem 1 kerede! Yorum bağlantısı
Ömer Bastacıoğlu 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Eurodizel yakıtlara üretim aşamasında bazı kimyasal katıklar eklenerek donma noktası -15 ile -25 dereceye kadar düşürülüyor. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Daha soğukta çalışma için wurth common rail katkı kullanın olsun bitsin Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 +1 Bende eurodizelin donmadığını biliyorum. Bu sabah burada hava -15 dereceydi problem yaşamadım. Sadece kontağı 3 defa aç kapa yaparak kızdırma bujilerini ısıttım. Selçuk Hocam kızdırma bujilerini ısıtmak için neden kontağı açıp kapattığınızı anlamadım. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Kontak aç kapa yaparak, her defasında bujileri tekrardan ısıtmış ve ateşlemenin daha kolay olmasını sağlamış oluyoruz demek istemiştir Selçuk bey. -25 den sonra donmaması için wurth koyarsanız işe yarar, daha sıcak havalar için, euro dizele birşey katmaya gerek yok zaten. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 TDCI motorda kontağı aç kapa yapmaya gerek yok kızdırma bujilerinin çalışmasını sürdürmek için. Lakin lamba sönse de bujiler gereken ısıyı sağlayana kadar çalışmaya devam ediyorlar. Normal ortam sıcaklıklarında bile. +1 Zaten kontak açınca ısıtma ikazı yanmasada biraz bekleyin, tık diye ses gelecek, bujiler kapanmış oluyor bu sırada, bu sesi duymadan marşa basmayın. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Alkol koyarlardı eskiden ama ? Eurodizele gerek varmıdır bilemem Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 18 Ocak 2012 Yazar Paylaş 18 Ocak 2012 -18 de çalışıyor da -30 u görünce bi halt olmuyor maalesef Bir sürü dizel araç gördüm donmuş. hatta bizim 966 Loader in bile mazotu donmuş çalşımıyordu sabah marşta problem yok marşı alıyor ki zaten o akü ile alakalı. Ama marş aldıktan sonra sağlıklı ateşleme olmadığı ve motor devam hareketini üretemediği için tekrar stop ediyor. bir iki saniye çalışıp stop ediyor. (yakıt eurodizel olmasına rağmen. bizim şirket focuslarında uğraştık durduk bu sabah. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 -25 den sonra euro müro dinlemez donaar. Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 18 Ocak 2012 Yazar Paylaş 18 Ocak 2012 (düzenlendi) -25 den sonra euro müro dinlemez donaar. Bunun için diyorum işte yuro ile dolar ile olmuyor GTL fayda eder mi acep ya da gaz yağı mı koydursak? Ekleme: Yanlış anlaşıldım galiba. Araç ilk marşı alıyor sonra bir iki saniye motor çalışıyor ve hoop stop ediyor. yaklaşık 10 defa yaptık sonuncuda biraz patırtılı kütürtülü çalıştı 18 Ocak 2012 tarihinde Ertan Çabuk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sercan Eskin 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Katkılı dizel kullanıyorum. Şu ana kadar hiç donma yaşamadım..Umarım bundan sonrada yaşamam Yorum bağlantısı
Ali Eren 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Bu aralar benim mazot donmazsa kimsenin yakıtı donmaz merak etmeyin. 1 Yorum bağlantısı
Engin Karadayan 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Van çaldıranda araç hareket halindeyken mazot donuyordu Yorum bağlantısı
Bedri Baki 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 LPG'de durum nedir peki. Şimdi aracıma bir depo LPG ve yarımdepo benzin alacağım ve bırakıp memlekete gideceğim. 15 gün çalışmayacak araba. Bir sorun olur mu. Gerçi anahtar arkadaşta olacak o ara sıra bakar ama yine de donma olur mu LPG'de. Yorum bağlantısı
Gökhan Kızılkaya 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 LPG ye birşey olmamalı çünkü biz tanker gemilerde lpg/lng tankerlerinde yükü yani lpg yi - 100ile -200 lerde soğuk tutarak sıvı halde taşıyor ve yukleyip boşaltıyoruz. Yorum bağlantısı
Mehmet Acar 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Katkılı dizel kullanıyorum. Şu ana kadar hiç donma yaşamadım..Umarım bundan sonrada yaşamam Muğla'da da donmasın artık Yorum bağlantısı
Selçuk Özkan 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Selçuk Hocam kızdırma bujilerini ısıtmak için neden kontağı açıp kapattığınızı anlamadım. Serdar bey çok soğuk havalarda kızdırma bujilerini 2veya3 defa ısıtarak mazottadaki kristalleşmeyi çözmek için yapıyorum. Motorun daha rahat çalışacağını düşündüğüm için yapıyorum. Zararı olup olmadığını da bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 -20 'de motorin, hangisi olursa olsun donuyorsa içindeki su oranı fazladır. Yorum bağlantısı
Yalçın Yurdakul 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Dün gece -25'di. Kayınpeder'in Caddy'si çalışmadı. Ben denemiyorum bile Yorum bağlantısı
Recommended Posts