Yasin Karataş 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 Dün arabaya bindiğimde birşey yoktu kaloriferi çalıştırdaktan bir süre sonra damlalar oluştu hemen silecekleri çalıştırdım fakat damlalar gitmeyince anladım ki su samlaları camın içerisinde.Nedeni ne olabilir acaba? Yorum bağlantısı
Tahir İlter 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 (düzenlendi) Yasin hocam aracın içinde bu kadar ciddi buğulanmaya sebep olacak ıslaklık var mı paspas altlarını vs. kontrol et bence. 22 Şubat 2012 tarihinde Tahir İlter tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Eren 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 Dün arabaya bindiğimde birşey yoktu kaloriferi çalıştırdaktan bir süre sonra damlalar oluştu hemen silecekleri çalıştırdım fakat damlalar gitmeyince anladım ki su samlaları camın içerisinde.Nedeni ne olabilir acaba? Yasin hocam aracın içinde bu kadar ciddi buğulanmaya sebep olacak ıslaklık var mı paspas altlarını vs. kontrol et bence. Tahir ve Yasin, iyi bari bu sefer benden şüphelenmemişsiniz. Yine söyleyeyim ben ne olur ne olmaz. vallahi benim alakam yok. :D 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 (düzenlendi) Valla yazdım sildim Ali Hocam konu olgunlaşsın sonra söylerim diyordum ama sen kaşındın ben sana demiştim cama ne kadar dayanıklı bu focus camları diye balyozla vurduktan sonra düzgün bir şey taktır mahalledeki camcının camı olmaz arabaya diye dinlemedin o zaman beni 22 Şubat 2012 tarihinde Tahir İlter tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Serkan Turan 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 yasin kardeşim soğuklardan olabilir araba biraz güneşi görüpte tam ısınacakken tekrar soğuğu yeyince içerdeki kırılma kaloriferin etkisiyle suya dönüşüyor diye tahmin ediyorum benim camda buz tutuyo içerden açılana kadar 10-15 dakka çalışıyor öyle açılıyor Yorum bağlantısı
Engin Özarı 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 Araç içince yoğunlaşma olmuş, Dışarıdaki nem içeriden az. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 Araç içinde ıslak yer vardır. Muhtemelen de paspaslardan biri. Yorum bağlantısı
Yasin Karataş 22 Şubat 2012 Yazar Paylaş 22 Şubat 2012 Yasin hocam aracın içinde bu kadar ciddi buğulanmaya sebep olacak ıslaklık var mı paspas altlarını vs. kontrol et bence. Tahir mecburen devamlı ıslak ayakkabıyla bindiğimiz icin paspaslar da su birikintisi oluyor tabi bol miktarda söylemeye çalıştığın bu ise. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 Tahir ve Yasin, iyi bari bu sefer benden şüphelenmemişsiniz. Yine söyleyeyim ben ne olur ne olmaz. vallahi benim alakam yok. :D Ali Hocam günahını aldım...ilk sen geldin aklıma nedense... Yorum bağlantısı
Yasin Karataş 22 Şubat 2012 Yazar Paylaş 22 Şubat 2012 Valla yazdım sildim Ali Hocam konu olgunlaşsın sonra söylerim diyordum ama sen kaşındın ben sana demiştim cama ne kadar dayanıklı bu focus camları diye balyozla vurduktan sonra düzgün bir şey taktır mahalledeki camcının camı olmaz arabaya diye dinlemedin o zaman beni Hayır mahalledeki camcıdan taktırıyorsun da neden buzlu cam taktırıyorsun kardeşim ön cama :D Ali Hocam günahını aldım...ilk sen geldin aklıma nedense... Şahin abi bitmez bunun günahları 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 Tahir mecburen devamlı ıslak ayakkabıyla bindiğimiz icin paspaslar da su birikintisi oluyor tabi bol miktarda söylemeye çalıştığın bu ise. Yasin Hocam sebep o olabilir çok soğuklarda karlı ayakkabı ile binmiştim araca günlerce paspasta kalmış ıslaklığı ki sizin oralar daha da soğuk. 1 Yorum bağlantısı
Ali Eren 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 Valla yazdım sildim Ali Hocam konu olgunlaşsın sonra söylerim diyordum ama sen kaşındın ben sana demiştim cama ne kadar dayanıklı bu focus camları diye balyozla vurduktan sonra düzgün bir şey taktır mahalledeki camcının camı olmaz arabaya diye dinlemedin o zaman beni Sorma ya Tahir napayım biliyorsun Yasin'in arabanın üstünde yapmadığım test kalmadı. Her test için baya para harcadım. En son cam testini yapınca, orjinal cam almaya para yetmedi. Ali Hocam günahını aldım...ilk sen geldin aklıma nedense... Saat 21:49 da üzerime bir rahatlık çökmüştü demek bu yüzdenmiş. Hayır mahalledeki camcıdan taktırıyorsun da neden buzlu cam taktırıyorsun kardeşim ön cama :D Şahin abi bitmez bunun günahları Tatil dönüşü o kadar çok günahımı aldın ki, kalmadı günah falan. :p 1 Yorum bağlantısı
Metin Çilo 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 Tahir mecburen devamlı ıslak ayakkabıyla bindiğimiz icin paspaslar da su birikintisi oluyor tabi bol miktarda söylemeye çalıştığın bu ise. Hocam soruyu soran cevabı en iyi bilendir. Zaten cevabınızı vermişsiniz ıslak ayakkabı. Yorum bağlantısı
Yasin Karataş 22 Şubat 2012 Yazar Paylaş 22 Şubat 2012 Hocam soruyu soran cevabı en iyi bilendir. Zaten cevabınızı vermişsiniz ıslak ayakkabı. Anladım.Sorun o dur inşallah.Öyleyse çözüm kolay 1 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 Sevindim.. Demekki gerçekten ali hocam yapmamış... Yorum bağlantısı
Ali Eren 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 (düzenlendi) Sevindim.. Demekki gerçekten ali hocam yapmamış... Alınan günahlarımı iade olarak kabul etmiyorum ama değişim yapma hakkına sahipsin Şahin abi. düzenleme: harf eksikliği 22 Şubat 2012 tarihinde Ali Satılmış tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recep Mura 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 Arkadaşlar benzer bir durum benim de başıma geldi ama ben normal diye düşündüm özellikle cam üzerinde kar birinkitisi var iken güneşle birlikte kar eriyince camın alt kısımlarında son kalan karlarda eriyince aynı bölgenin iç kısmında terleme olmuştu ciddi oranda bende bazı arkadaşlar gibi yoğunlaşma iç ve dış ısı farkından dolayı terleme diye düşündüm bu durum normaldir değil mi? Yorum bağlantısı
Misafir 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 Dün arabaya bindiğimde birşey yoktu kaloriferi çalıştırdaktan bir süre sonra damlalar oluştu hemen silecekleri çalıştırdım fakat damlalar gitmeyince anladım ki su samlaları camın içerisinde.Nedeni ne olabilir acaba? İlk okuduğumda camın arasında olarak algıladım. Yazılanlardan sonra içerden damla oluştuğunu anladım. Çok fazla sorun edilecek birşey değildir. Doğal su buhar olayları. Muhtemelen içerden camlar çok soğumuş hatta hafif buzlanmış bile olabilir. Ani sıcaklık değişimi ile damla oluşmuş olabilir. Ya da içerdeki nem seviyesi birden artış göstermiş, bu da ıslak ayakkabıi kaban gibi etkilerle olabilir fakat bu derece yüksek bir nem oluşumu için geceden yine soğuk havanın etkisi olmuştur. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 soğuk havalarda başınıza gelecek normal olaylardan bir tanesi. karda kışlda ıslak ayakkabı ile binildiğinde içeride oluşan nem camlarda yoğuşmaya neden oluyor. aracınızda muhtemelen hızlı buğu çözme düğmesi vardır. bastığınızda klima çık bir vaziyette içerideki nemi alır. Bu tip durumlarda bu düğmeyi çalıştır ve içerideki buğunun giderilmesini bekle. kolay gelsin.... Yorum bağlantısı
Yasin Karataş 22 Şubat 2012 Yazar Paylaş 22 Şubat 2012 İlk okuduğumda camın arasında olarak algıladım. Yazılanlardan sonra içerden damla oluştuğunu anladım. Çok fazla sorun edilecek birşey değildir. Doğal su buhar olayları. Muhtemelen içerden camlar çok soğumuş hatta hafif buzlanmış bile olabilir. Ani sıcaklık değişimi ile damla oluşmuş olabilir. Ya da içerdeki nem seviyesi birden artış göstermiş, bu da ıslak ayakkabıi kaban gibi etkilerle olabilir fakat bu derece yüksek bir nem oluşumu için geceden yine soğuk havanın etkisi olmuştur. Saygılarımla. Teşekkürler. soğuk havalarda başınıza gelecek normal olaylardan bir tanesi. karda kışlda ıslak ayakkabı ile binildiğinde içeride oluşan nem camlarda yoğuşmaya neden oluyor. aracınızda muhtemelen hızlı buğu çözme düğmesi vardır. bastığınızda klima çık bir vaziyette içerideki nemi alır. Bu tip durumlarda bu düğmeyi çalıştır ve içerideki buğunun giderilmesini bekle. kolay gelsin.... Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Ali Eren 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 Az daha sabır.. Yaza az kaldı. Sanki buralara hiç gelmeyecekmiş gibi Ertan abi. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 Bende de oluyor çok nadir de olsa. Ön camın alt tarafı neredeyse boydan boya içeriden terlemiş oluyor. Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 iç sirkülasyonu kapatarak klima ile çalıştırın, hem içeris ısınsın hemde klima havdaki nemi dışarı atsın, tabiki aracın için kuru tutmaya çalışmalısınız. Yorum bağlantısı
Recommended Posts