Mustafa Tokat 15 Mart 2012 Paylaş 15 Mart 2012 Herkese merhabalar, 2006 Fiesta 1.4 TDCİ aracım marş basıyor ama motor çalışmıyor her seferinde kaputu açıp pompa yapmak zorunda kalıyorum. Servis bir arıza sızıntı bulamadı. Arabayı park ettikten 30 dk sonra bu iş oluyor pompa yapıyorum sürekli bir sıkıntı doğar mı ilerde mayısta servise girecek o tarihi bekleyim diyorum pek fazla binmiyorum o yüzden.Mazot filtresinden olabilir mi? Ne yapmam gerekir hep aynı istasyondan Opet ten alıyorum bir problem yakıttan olacağını düşünmüyorum. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 15 Mart 2012 Paylaş 15 Mart 2012 Kronik o ring sıkıntısı galiba sizin ki bir çok konu olması lazım forumda ama yine bilen arkadaşlar yazarlar. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 15 Mart 2012 Paylaş 15 Mart 2012 Merhaba, bir arkadaşın başına gelmişti. Vakvak hortumunu değiştirmeniz gerekiyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Tokat 15 Mart 2012 Yazar Paylaş 15 Mart 2012 Cevap için teşekkürler servise gittiğimde söylerim bu vakvak hortumu pahalı bir şey değildir umarım birde benim pompalama metodum bir arıza verir mi araca? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Mart 2012 Paylaş 15 Mart 2012 vakvak pompası arızalı 300Tl civarında bir parça Yorum bağlantısı
Mustafa Tokat 15 Mart 2012 Yazar Paylaş 15 Mart 2012 Eyvahlar olsun bu arıza sık yapar mı peki böyle çok yüksek işçilikle beraber gitti 500 lira desenize battık yine biz bir yerlerden sıkalım derken böyle arızalar valla sattırır aracı Yorum bağlantısı
Mustafa Tokat 15 Mart 2012 Yazar Paylaş 15 Mart 2012 İşçiliği o kadar yüksek değildir Umarım.. Yorum bağlantısı
İsmail Mumcu 15 Mart 2012 Paylaş 15 Mart 2012 Merhaba arkadaşım geçmiş olsun aynı sorun bende de vardı mazot filtrene baktır orjinal değilse bosh almalısın 75tl fiyatı yan sanayi olanlar sisteme eskidikçe hava almaya başlıyorlarmış eğer içeriye mazot kokusu alıyorsan geri dönüş hortumun değişecek açtırmışken pullarıda değiştir derim.Bu arıza bundan da kaynaklanabilir.Bu işlemin maaliyeti işçilik dahil 150 tldir geri dönüş hortumu+pullar.Bende de aynı sorun vardı bu işlemler sonrasında düzeldi.Çağlar abinin fikri doğrultusunda değerlendir derim. Yorum bağlantısı
Mehmet Gürer 21 Mart 2012 Paylaş 21 Mart 2012 aynı sorun ben yaşamıştım.araç stop ettikten 20-30 dk sonra marşa bastığımda araç çalışmıyordu kaputu açıp kendim pompalıyordum.vak vak denilen hortum sistemi değişcek.işciliği çok uğraştırcak bir şey olmadığı için 20 tl işcilik ödedim.vak vak ı da 235 liraya büyük bir pazarlıkla aldım.ve işin sıkıntılı tarafı arabam satılıktı ve kaporamı almış 3 gün sonra satışını vercektim.ve maalesef yaptırmak zorunda kaldım. Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 12 Mayıs 2012 Paylaş 12 Mayıs 2012 Herkese merhabalar, 2006 Fiesta 1.4 TDCİ aracım marş basıyor ama motor çalışmıyor her seferinde kaputu açıp pompa yapmak zorunda kalıyorum. Servis bir arıza sızıntı bulamadı. Arabayı park ettikten 30 dk sonra bu iş oluyor pompa yapıyorum sürekli bir sıkıntı doğar mı ilerde mayısta servise girecek o tarihi bekleyim diyorum pek fazla binmiyorum o yüzden.Mazot filtresinden olabilir mi? Ne yapmam gerekir hep aynı istasyondan Opet ten alıyorum bir problem yakıttan olacağını düşünmüyorum. Merhaba arkadaşım geçmiş olsun aynı sorun bende de vardı mazot filtrene baktır orjinal değilse bosh almalısın 75tl fiyatı yan sanayi olanlar sisteme eskidikçe hava almaya başlıyorlarmış eğer içeriye mazot kokusu alıyorsan geri dönüş hortumun değişecek açtırmışken pullarıda değiştir derim.Bu arıza bundan da kaynaklanabilir.Bu işlemin maaliyeti işçilik dahil 150 tldir geri dönüş hortumu+pullar.Bende de aynı sorun vardı bu işlemler sonrasında düzeldi.Çağlar abinin fikri doğrultusunda değerlendir derim. öncelikle geçmiş olsun sorunu hallettiğiniz umuyorum . Ben aracımı ilk aldığım zaman tüm bakımlarını yaptırdım geçen kurban bayramında erzuruma gideceğim için hiçbirşeyini bırakmadım. yağ filtreler antifiriz vs. erzurum dönüşü ankarayı geçtikten sonra dinlenmek için bir istasyonda ara verdim. yaklaşık 2 saat sonra aracıma bindim fakat çalışmadı. 2 sattlik bir uğraşın sonunda elime elcik geldi mazot pompaladım çalışdı. ben artık izmire kadar kontak kapatmadım. izmire gelince servise bıraktım . sağolsunlar yansanayi mazot filtresi takmışlar hava yapıp duruyormuş oradan. aklım gitmişti desem yeriydi. çünkü aracın kurcalamadıkları yeri kalmamıştı ( beyinden tutun enjektörlere kadar..) tavsiyem yansanayi kullanmayın ben artık bu gibi değişimlerde parçayı kendim alıyorum. Yorum bağlantısı
Burak Gülcan 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 aynı sorunu yasıyorum vak vak denılen elcık ıle pompalayarak calıstırıyorum. cozumunu bulan varmı? fıkır ve goruslerınız nelerdır? Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 mazot filtresini kontrol ettirdiniz mi ? Yorum bağlantısı
Burak Gülcan 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 mazot fıltresı derken yenısı ıle degısımı mı ? Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 en son ne zaman değiştirdiniz yan snayi mi yoksa ne marka kullanıldı? konuyu baştan aşağı okursanız kimin neden dolayı sorun yaşadığını ve nasıl çözüm yarattığını görürsünüz hiçbiri değilse ona göre bildirim yaparsanız yardımcı olucak bir çok kişi olur. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 aynı sorunu yasıyorum vak vak denılen elcık ıle pompalayarak calıstırıyorum. cozumunu bulan varmı? fıkır ve goruslerınız nelerdır? Şeffaf mazot hortumlarında delik var..Motora veya metal parçalara dokunan yerlere yoğunlaşıp bulabilirseniz ne ala, bulamazsanız vak vak pompa üzerinde olmak üzere satılıyor yenisi.. Yorum bağlantısı
Orçun Dikayak 10 Haziran 2013 Paylaş 10 Haziran 2013 (düzenlendi) Benim daha yeni başıma geldi mazot geri dönüş hortumunda delik var ve kaçırıyor Serkan abininde dediği gibi bu değişiyor.Sanayiden orjinalini 60 TL'ye aldım 50 TL'de işçilik verdim. 10 Haziran 2013 tarihinde Orçun Dikayak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Orçun Dikayak 10 Haziran 2013 Paylaş 10 Haziran 2013 (düzenlendi) http://www.akgurtica...?git=9&urun=130 Enjektör mazot geri dönüş hortumu diye yazıyor anlattığınızla aynı sorundu ancak komple bütün borulara baktırın eğer vak vak'lı borulardan birinde patlak varsa o vak vak komple değişiyor orjinaline 200 TL fiyat aldım. 10 Haziran 2013 tarihinde Orçun Dikayak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Onur Urhan 10 Haziran 2013 Paylaş 10 Haziran 2013 (düzenlendi) Kronik o ring sıkıntısı galiba sizin ki bir çok konu olması lazım forumda ama yine bilen arkadaşlar yazarlar. ben de o ring diyorum 10 Haziran 2013 tarihinde Onur Urhan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emrullah Güler 11 Haziran 2013 Paylaş 11 Haziran 2013 Herkese merhabalar, 2006 Fiesta 1.4 TDCİ aracım marş basıyor ama motor çalışmıyor her seferinde kaputu açıp pompa yapmak zorunda kalıyorum. Servis bir arıza sızıntı bulamadı. Arabayı park ettikten 30 dk sonra bu iş oluyor pompa yapıyorum sürekli bir sıkıntı doğar mı ilerde mayısta servise girecek o tarihi bekleyim diyorum pek fazla binmiyorum o yüzden.Mazot filtresinden olabilir mi? Ne yapmam gerekir hep aynı istasyondan Opet ten alıyorum bir problem yakıttan olacağını düşünmüyorum. 2S6Q 9D350 mazot boru takımı deyiştirmaniz gerekiyor çin mallarıda iş görür orj si çok para Yorum bağlantısı
Orçun Dikayak 11 Haziran 2013 Paylaş 11 Haziran 2013 Mazot boru takımı demişsiniz ama bakın belli olmaz adamı umutsuzluğa düşürmeyin:) 60 liralık enjektör mazot geri dönüş borularıda çıkabilir en güzeli bi ustanıza gidin derim hava filtresini haznesini söksün zaten kaçak varsa orda gözüküyor.Vak vak'lı hortumdan diğerlerinden mi gözükür hepsi aynı yerde belki mazot filtreside çıkabilir 1'den çok sebebi var. Tekrar geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Burak Gülcan 13 Haziran 2013 Paylaş 13 Haziran 2013 (düzenlendi) en son ne zaman değiştirdiniz yan snayi mi yoksa ne marka kullanıldı? konuyu baştan aşağı okursanız kimin neden dolayı sorun yaşadığını ve nasıl çözüm yarattığını görürsünüz hiçbiri değilse ona göre bildirim yaparsanız yardımcı olucak bir çok kişi olur. Ah be güzel kardeşim, motor aksamından sıfır anlıyorum.. Keşke azıcık anlasam da yormasam sizi. Dediğiniz gibi bir ustaya söyleyeyim bunları.. Ya şeffaf mazot hortumu delik ya mazot filtresi ya da mazot geri dönüş hortumu... 13 Haziran 2013 tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi Türkçeye çevirdim... :) Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 13 Haziran 2013 Paylaş 13 Haziran 2013 (düzenlendi) ah be guzel kardesım motor aksamından sıfır anlıyorum.. keske azcık anlasamda yormasam sızı. dedıgınız gıbı bır ustaya soluyeyım bunları.. ya şeffaf mazot hortumu delık . ya mazot fıltresı. ya da mazot gerı donus hortumu. allah kolaylık versin öğrenirsiniz umarım kısa zamanda çözülür probleminiz. 13 Haziran 2013 tarihinde Taner Gündüz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sabri Akgül 19 Ocak 2016 Paylaş 19 Ocak 2016 arkadaşlar bu vakvak setinde çubuğa bi kablo giriyo bu ne işe yarıyo bilen var mı? Yorum bağlantısı
Recommended Posts