Mahmut GENÇ 24 Mart 2012 Paylaş 24 Mart 2012 (düzenlendi) merhaba arkadaşlar. bügün bi ahbabım plakasını app ye kendisi çevirdiğini söyledi şöyle yapmış 1. plakalıkları sökmüş 2.plaka etrafındaki siyah şeridi tiner ve bulaşık süngeriyle temizlemiş 3.bi adet cd kalemiyle plakadaki harf ve sayıların etrafından şerit gecerek boyama yapmış ve kalınlaştırdıktan sonra çirf taraflı bant ile plakaları yapıştırmış yarım saat içinde yaptım ve mühür evrak işlerinden kurtuldum diyor. ve ayrıca maliyeti on lira bu şekilde yapmanın bi cezası ve sakıncası var mıdır? app plakayı resmi olarak mühürletemezsin dedi bir de bu doğru mu? bu şekilde pratik ve mantıklı geldi. yorumlarınızı bekliyorum 24 Mart 2012 tarihinde Mahmut GENÇ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Muhammet Arslan 24 Mart 2012 Paylaş 24 Mart 2012 CD kalemi silinmiyor mu peki? Kalın uçlu boardmarker tarzı olanlarla mı yapılıyor? Yorum bağlantısı
Mahmut GENÇ 24 Mart 2012 Yazar Paylaş 24 Mart 2012 CD kalemi silinmiyor mu peki? Kalın uçlu boardmarker tarzı olanlarla mı yapılıyor? üstünden bi kış geçmiş farksız duruyor hala benim aklıma takılan plaka üzerinde böyle oynama yapmak suç değilmi. muayenede buna bakmıyorlar mı gerçi boya yapıldığını anlamak için çok yakından detaylı bakmak gerekiyor Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 24 Mart 2012 Paylaş 24 Mart 2012 suç değil hatta harfler silinik ise üzerinden geçilerek belirgin hale getirmek gerekir, estetik ayrı bir konu. CD kalemi yerine becerilebilinirse sentetik boya ve fırça ile üzerinden geçilirse çok daha iyi olur. Yorum bağlantısı
Akan Belen 24 Mart 2012 Paylaş 24 Mart 2012 http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/228163-ev-yapimi-plaka-kalinlastirma/page__fromsearch__1 Buyrun benim aracım için yaptığım uygulama Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 24 Mart 2012 Paylaş 24 Mart 2012 Harf boyutları sabit ama aralarındaki boşluk dizilişleri şöförler derneğindeki elemamın becerisi ile doğru orantılı bu durumda bir standart sadece harf fontlarında var. Yorum bağlantısı
Mustafa Karaaslan 24 Mart 2012 Paylaş 24 Mart 2012 app değil ama plaka kalınlaştırma oluyor sizinki çünkü app'nin zemini yazı stili çok farklı oluyor app'nin yapılmadığı yerde plaka için yapılan güzel bir uygulamadır Yorum bağlantısı
Mahmut GENÇ 24 Mart 2012 Yazar Paylaş 24 Mart 2012 app değil ama plaka kalınlaştırma oluyor sizinki çünkü app'nin zemini yazı stili çok farklı oluyor app'nin yapılmadığı yerde plaka için yapılan güzel bir uygulamadır cahilliğimize verin Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan 24 Mart 2012 Paylaş 24 Mart 2012 app değil ama plaka kalınlaştırma oluyor sizinki çünkü app'nin zemini yazı stili çok farklı oluyor app'nin yapılmadığı yerde plaka için yapılan güzel bir uygulamadır Evet Mustafanında dediği gibi sizin yaptığınız işlem APP plaka değil plaka kalınlaştırma oluyor.APP plakayı siz yapamazsınız.Bastırmanız gerekir.Bazıları bütün yazıyı silip başka bir stilde yazıp APP plakaya benzetmeye çalışıyorlar.Ama yinede APP plaka gibi olmuyor.Plaka kalemleri satılıyor.Dilerseniz bu işlemi böyle kalemlerle yapabilirsiniz.Silindikçe fırsat buldukça yazarsınız...Kolay gelsin şimdiden... :) Yorum bağlantısı
Sercan Eskin 25 Mart 2012 Paylaş 25 Mart 2012 El becerisi iyiyse app ye alternatif en güzel uygulamadır.. Benim plakalar basınçlı suyla yıkanmaktan reklamcıda yapıştırdığım folyolar attı.. Reklamcının yanına gidip beğendiğim yazı stilinde harf ve rakamları bastırdım eve geldim elektrikli ısıtıcı veya fön makinesiyle güzelce yapıştırdım.. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 25 Mart 2012 Paylaş 25 Mart 2012 Rakamları silip, farklı yazı karakterini matbaa'dan yaptıran, sonra yapışkanları harf kabarcıklarına yapıştıran da var. Yorum bağlantısı
Doğu Kemik 25 Mart 2012 Paylaş 25 Mart 2012 merhaba arkadaşlar. bügün bi ahbabım plakasını app ye kendisi çevirdiğini söyledi şöyle yapmış 1. plakalıkları sökmüş 2.plaka etrafındaki siyah şeridi tiner ve bulaşık süngeriyle temizlemiş 3.bi adet cd kalemiyle plakadaki harf ve sayıların etrafından şerit gecerek boyama yapmış ve kalınlaştırdıktan sonra çirf taraflı bant ile plakaları yapıştırmış yarım saat içinde yaptım ve mühür evrak işlerinden kurtuldum diyor. ve ayrıca maliyeti on lira bu şekilde yapmanın bi cezası ve sakıncası var mıdır? app plakayı resmi olarak mühürletemezsin dedi bir de bu doğru mu? bu şekilde pratik ve mantıklı geldi. yorumlarınızı bekliyorum Buna APP plaka dememek gerek. sonuçta APP plakada harflerin karakterleri farklı. 10 tl ye plakayı şöförler odasına verip harfleri kalınlaştırabilirsiniz. Harfleri kalınlaştırmanın sakıncası olmaz ama plaka yanındaki siyah şeridin silinmesi sakıncalı olabilir. Ben bu seneye kadar ki araçlarımda orjinal plakaları çevresinde siyah şeridi sildirip plaka harflerini şöförler odasında kalınlaştırtıyordum. İstanbulda kullandım ve hiç sıkıntı yaşamadım. Ayrıca yeni aracıma İstanbulda APP plaka yaptırdım ve şöförler odasından mühürlü. 100 tl ücret ödüyorsunuz odaya. (Artık plakalar tek mühürlü trafik şubeye gitmiyor) Yorum bağlantısı
Mustafa Karaaslan 25 Mart 2012 Paylaş 25 Mart 2012 cahilliğimize verin yok abi olur mu hiç öyle şey sadece bilgi verdim Yorum bağlantısı
Engin Ünal 25 Mart 2012 Paylaş 25 Mart 2012 Asetat kalemi ile kalınlaştır , üzerine şeffaf tırnak cilası sür. Yorum bağlantısı
Akan Belen 25 Mart 2012 Paylaş 25 Mart 2012 Asetat kalemi ile kalınlaştır , üzerine şeffaf tırnak cilası sür. Üstüne direk sprey vernik atsak olmaz mı ki 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Karaaslan 26 Mart 2012 Paylaş 26 Mart 2012 bu işlemleri yapıp orjinal plakayı bozmaya hiç gerek yok bence sonucta dedikleri gibi orjinal plaka ustundeki serit ve harf kalınlıklarınında bellı bır olcusu var ve onunlada oynamak yasak ben bugune kadarkı butun araclarımda fransız app kullandım bırkerede polıs cevırıp plakamı sormadı cok goze batsın ıstemıyorsanız app besıktas moddelını alın bence hıc ugrasmayın kendı plakanızıda bozmayın. Yorum bağlantısı
Mahmut GENÇ 30 Mart 2012 Yazar Paylaş 30 Mart 2012 cd kalemiyle boyayıp üzerine şeffaf sprey vernik çektim güzel oldu kanımca resimleri yüklerim fırsat olursa 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan 30 Mart 2012 Paylaş 30 Mart 2012 cd kalemiyle boyayıp üzerine şeffaf sprey vernik çektim güzel oldu kanımca resimleri yüklerim fırsat olursa Resimleri görebilseydik çok iyi olurdu.Resimleri bekliyoruz... Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan 30 Mart 2012 Paylaş 30 Mart 2012 Üstüne direk sprey vernik atsak olmaz mı ki Sprey verniği nasıl atacağız Akan abi.Beyaz yerlere de gelecek şekilde mi yoksa sadece siyah rakamların olduğu yere mi gelmesi gerekiyor.. Yorum bağlantısı
Akan Belen 30 Mart 2012 Paylaş 30 Mart 2012 Sprey verniği nasıl atacağız Akan abi.Beyaz yerlere de gelecek şekilde mi yoksa sadece siyah rakamların olduğu yere mi gelmesi gerekiyor.. Valla o şekilde hiç denemedim ama komple atılsa sıkıntı olacağını sanmıyorum açıkçası.Benimkiler çıkmaya başlayınca ben o şekilde yapacağım. Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan 30 Mart 2012 Paylaş 30 Mart 2012 Valla o şekilde hiç denemedim ama komple atılsa sıkıntı olacağını sanmıyorum açıkçası.Benimkiler çıkmaya başlayınca ben o şekilde yapacağım. Denemek lazım... :unsure2: Yorum bağlantısı
Akan Belen 30 Mart 2012 Paylaş 30 Mart 2012 Denemek lazım... :unsure2: Mustafa al 10 liraya sprey vernik bas gitsin birşey olmaz merak etme. Yorum bağlantısı
Şehit Mustafa Yaman 30 Mart 2012 Paylaş 30 Mart 2012 Ben de dün plakaları kalınlaştırdım da çok estetik olmadı. Hiç beceremem öyle şeyleri. Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan 30 Mart 2012 Paylaş 30 Mart 2012 Mustafa al 10 liraya sprey vernik bas gitsin birşey olmaz merak etme. Alması sorun değil.Sadece merak ettim nasıl oluyor diye.Ben silindikçe arada bir kalınlaştırıyorum.Antreman oluyor benim içinde... :D Yorum bağlantısı
Recommended Posts