İçeriğe Yönlendir

App Plakayı Kendimiz Yapabilir Miyiz?


Mahmut GENÇ

Recommended Posts

Mahmut GENÇ
(düzenlendi)

merhaba arkadaşlar. bügün bi ahbabım plakasını app ye kendisi çevirdiğini söyledi

şöyle yapmış

1. plakalıkları sökmüş

2.plaka etrafındaki siyah şeridi tiner ve bulaşık süngeriyle temizlemiş

3.bi adet cd kalemiyle plakadaki harf ve sayıların etrafından şerit gecerek boyama yapmış ve kalınlaştırdıktan sonra çirf taraflı bant ile plakaları yapıştırmış

yarım saat içinde yaptım ve mühür evrak işlerinden kurtuldum diyor. ve ayrıca maliyeti on lira

bu şekilde yapmanın bi cezası ve sakıncası var mıdır?

app plakayı resmi olarak mühürletemezsin dedi bir de bu doğru mu?

bu şekilde pratik ve mantıklı geldi. yorumlarınızı bekliyorum

tarihinde Mahmut GENÇ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Muhammet Arslan

CD kalemi silinmiyor mu peki? Kalın uçlu boardmarker tarzı olanlarla mı yapılıyor?

Yorum bağlantısı
Mahmut GENÇ

CD kalemi silinmiyor mu peki? Kalın uçlu boardmarker tarzı olanlarla mı yapılıyor?

üstünden bi kış geçmiş farksız duruyor hala

benim aklıma takılan plaka üzerinde böyle oynama yapmak suç değilmi. muayenede buna bakmıyorlar mı gerçi boya yapıldığını anlamak için çok yakından detaylı bakmak gerekiyor

Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez

suç değil hatta harfler silinik ise üzerinden geçilerek belirgin hale getirmek gerekir, estetik ayrı bir konu.

CD kalemi yerine becerilebilinirse sentetik boya ve fırça ile üzerinden geçilirse çok daha iyi olur.

Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez

Harf boyutları sabit ama aralarındaki boşluk dizilişleri şöförler derneğindeki elemamın becerisi ile doğru orantılı bu durumda bir standart sadece harf fontlarında var.

Yorum bağlantısı
Mustafa Karaaslan

app değil ama plaka kalınlaştırma oluyor sizinki çünkü app'nin zemini yazı stili çok farklı oluyor app'nin yapılmadığı yerde plaka için yapılan güzel bir uygulamadır

Yorum bağlantısı
Mahmut GENÇ

app değil ama plaka kalınlaştırma oluyor sizinki çünkü app'nin zemini yazı stili çok farklı oluyor app'nin yapılmadığı yerde plaka için yapılan güzel bir uygulamadır

cahilliğimize verin :)

Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan

app değil ama plaka kalınlaştırma oluyor sizinki çünkü app'nin zemini yazı stili çok farklı oluyor app'nin yapılmadığı yerde plaka için yapılan güzel bir uygulamadır

Evet Mustafanında dediği gibi sizin yaptığınız işlem APP plaka değil plaka kalınlaştırma oluyor.APP plakayı siz yapamazsınız.Bastırmanız gerekir.Bazıları bütün yazıyı silip başka bir stilde yazıp APP plakaya benzetmeye çalışıyorlar.Ama yinede APP plaka gibi olmuyor.Plaka kalemleri satılıyor.Dilerseniz bu işlemi böyle kalemlerle yapabilirsiniz.Silindikçe fırsat buldukça yazarsınız...Kolay gelsin şimdiden... :) :) :)

Yorum bağlantısı
Sercan Eskin

El becerisi iyiyse app ye alternatif en güzel uygulamadır..

Benim plakalar basınçlı suyla yıkanmaktan reklamcıda yapıştırdığım folyolar attı..

Reklamcının yanına gidip beğendiğim yazı stilinde harf ve rakamları bastırdım eve geldim elektrikli ısıtıcı veya fön makinesiyle güzelce yapıştırdım..

Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur

Rakamları silip, farklı yazı karakterini matbaa'dan yaptıran, sonra yapışkanları harf kabarcıklarına yapıştıran da var.

Yorum bağlantısı
Doğu Kemik

merhaba arkadaşlar. bügün bi ahbabım plakasını app ye kendisi çevirdiğini söyledi

şöyle yapmış

1. plakalıkları sökmüş

2.plaka etrafındaki siyah şeridi tiner ve bulaşık süngeriyle temizlemiş

3.bi adet cd kalemiyle plakadaki harf ve sayıların etrafından şerit gecerek boyama yapmış ve kalınlaştırdıktan sonra çirf taraflı bant ile plakaları yapıştırmış

yarım saat içinde yaptım ve mühür evrak işlerinden kurtuldum diyor. ve ayrıca maliyeti on lira

bu şekilde yapmanın bi cezası ve sakıncası var mıdır?

app plakayı resmi olarak mühürletemezsin dedi bir de bu doğru mu?

bu şekilde pratik ve mantıklı geldi. yorumlarınızı bekliyorum

Buna APP plaka dememek gerek. sonuçta APP plakada harflerin karakterleri farklı.

10 tl ye plakayı şöförler odasına verip harfleri kalınlaştırabilirsiniz. Harfleri kalınlaştırmanın sakıncası olmaz ama plaka yanındaki siyah şeridin silinmesi sakıncalı olabilir.

Ben bu seneye kadar ki araçlarımda orjinal plakaları çevresinde siyah şeridi sildirip plaka harflerini şöförler odasında kalınlaştırtıyordum. İstanbulda kullandım ve hiç sıkıntı yaşamadım.

Ayrıca yeni aracıma İstanbulda APP plaka yaptırdım ve şöförler odasından mühürlü. 100 tl ücret ödüyorsunuz odaya. (Artık plakalar tek mühürlü trafik şubeye gitmiyor)

Yorum bağlantısı
Mustafa Karaaslan

cahilliğimize verin :)

yok abi olur mu hiç öyle şey sadece bilgi verdim :)

Yorum bağlantısı
Engin Ünal

Asetat kalemi ile kalınlaştır , üzerine şeffaf tırnak cilası sür.

Yorum bağlantısı
Akan Belen

Asetat kalemi ile kalınlaştır , üzerine şeffaf tırnak cilası sür.

Üstüne direk sprey vernik atsak olmaz mı ki :seytan:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Karaaslan

bu işlemleri yapıp orjinal plakayı bozmaya hiç gerek yok bence sonucta dedikleri gibi orjinal plaka ustundeki serit ve harf kalınlıklarınında bellı bır olcusu var ve onunlada oynamak yasak ben bugune kadarkı butun araclarımda fransız app kullandım bırkerede polıs cevırıp plakamı sormadı cok goze batsın ıstemıyorsanız app besıktas moddelını alın bence hıc ugrasmayın kendı plakanızıda bozmayın.

:good1:

Yorum bağlantısı
Mahmut GENÇ

cd kalemiyle boyayıp üzerine şeffaf sprey vernik çektim güzel oldu kanımca resimleri yüklerim fırsat olursa

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan
cd kalemiyle boyayıp üzerine şeffaf sprey vernik çektim güzel oldu kanımca resimleri yüklerim fırsat olursa

Resimleri görebilseydik çok iyi olurdu.Resimleri bekliyoruz...

Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan

Üstüne direk sprey vernik atsak olmaz mı ki :seytan:

Sprey verniği nasıl atacağız Akan abi.Beyaz yerlere de gelecek şekilde mi yoksa sadece siyah rakamların olduğu yere mi gelmesi gerekiyor..

Yorum bağlantısı
Akan Belen

Sprey verniği nasıl atacağız Akan abi.Beyaz yerlere de gelecek şekilde mi yoksa sadece siyah rakamların olduğu yere mi gelmesi gerekiyor..

Valla o şekilde hiç denemedim ama komple atılsa sıkıntı olacağını sanmıyorum açıkçası.Benimkiler çıkmaya başlayınca ben o şekilde yapacağım.

Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan

Valla o şekilde hiç denemedim ama komple atılsa sıkıntı olacağını sanmıyorum açıkçası.Benimkiler çıkmaya başlayınca ben o şekilde yapacağım.

Denemek lazım... :unsure2: :unsure2: :unsure2:

Yorum bağlantısı
Akan Belen

Denemek lazım... :unsure2: :unsure2: :unsure2:

Mustafa al 10 liraya sprey vernik bas gitsin birşey olmaz merak etme. :good1:

Yorum bağlantısı
Şehit Mustafa Yaman

Ben de dün plakaları kalınlaştırdım da çok estetik olmadı. Hiç beceremem öyle şeyleri.

Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan

Mustafa al 10 liraya sprey vernik bas gitsin birşey olmaz merak etme. :good1:

Alması sorun değil.Sadece merak ettim nasıl oluyor diye.Ben silindikçe arada bir kalınlaştırıyorum.Antreman oluyor benim içinde... :D :D :D

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...