İçeriğe Yönlendir

App Plakayı Kendimiz Yapabilir Miyiz?


Mahmut GENÇ

Recommended Posts

Akan Belen

Birdahi kalınlaştırdığında vernik de at üstüne.Ben öyle yapacağım. :biggrin:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan
(düzenlendi)

Birdahi kalınlaştırdığında vernik de at üstüne.Ben öyle yapacağım. :biggrin:

Tamam Akan abi.Kim verniği önce atarsa resimleri paylaşsın. :D :D :D Bakalım kim önce davranacak... :ohooh:

Yada yazın geldiğimde beraber yapalım...

tarihinde Mustafa_Özcan tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mahmut GENÇ

vernik şeffaf zaten plakanın her yerine atılmasının hiç bir sıkıntısı yok. ancak aracın kaportasına gelmesini istemiyorsan ya plakayı söküp başka yer de sıkacaksın yada kenarlarını bi şekilde kapatacaksın.kullanma talimati üzerinde yazıyor zaten. oje felan sürülmesini önermişlerde oje fırçasıyla hiç güzel olmuyor.katmanlar belli oluyor. sprey de sonuç harika yıllarca kalkacağını sanmıyorum

Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan

vernik şeffaf zaten plakanın her yerine atılmasının hiç bir sıkıntısı yok. ancak aracın kaportasına gelmesini istemiyorsan ya plakayı söküp başka yer de sıkacaksın yada kenarlarını bi şekilde kapatacaksın.kullanma talimati üzerinde yazıyor zaten. oje felan sürülmesini önermişlerde oje fırçasıyla hiç güzel olmuyor.katmanlar belli oluyor. sprey de sonuç harika yıllarca kalkacağını sanmıyorum

Resimler merakla bekliyoruz.Sonucu daha iyi görmüş oluruz...

Yorum bağlantısı
Batın Kırat

Bir denem de ben yaptım. elimde karbonkaplama malzemesi vardı ve bende bunları bu şekilde değerlendirmek istedim.umarım beğenirsiniz.

bu eklediğim resimler plakaların işlem görmemiş hali:

ZJyER.jpgEYiAh.jpg

bu resim de ise ardaki fark:QYeT7.jpgUW3fG.jpg

bunlar ise son hali:

xgV7Q.jpgPCSGK.jpg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol

Selam arkadaşlar, App plaka yapılan yerlerde hem yazı karakteri hemde harflerin boyutu değiştirilerek basım yapılır, yani zevkinize göre bir stil yeniden yaratıldığı için yasak sayılıyor çünkü her il'in şöförler cemiyeti belirli bir karakter ve boyut baz almış bu yüzden zaten mühür problemi ortaya çıkıyor. Ben geçenlerde yaptırdım bu plakadan hem cemiyetin orjinal sacına hemde karakter olarak düz seçmeme rağmen ve şöförler cemiyetindede iyi yerlere ulaşmama rağmen mühür bastıramadım sebep olarakta yukarıda yazdıklarımı anlattılar, ama benim, Batın bey ve forumdaki diğer arkadaşların yaptığı gibi orijinal plakayı ister boyayarak ister folyo ile genişleterek işlem yapmak yasak değildir sadece zevkinize kalmış bir olaydır. Şöförler cemiyetinden edindiğim bilgileri paylaşmak istedim. Sevgiyle kalın....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol

Sprey verniği nasıl atacağız Akan abi.Beyaz yerlere de gelecek şekilde mi yoksa sadece siyah rakamların olduğu yere mi gelmesi gerekiyor..

Mustafa hocam, sprey vernik atarsanız plaka güzel görünür, boyayı korur ama plaka üzerindeki orijinal fosfor gece parlamayacaktır ve bu da yasak olduğu için polis'le karşılaşma riskini arttıracaktır. Yani PVC' ye basılmış App plakadaki gibi parlama olmayışı başınızı ağrıtabilir. :unsure2:

Yorum bağlantısı
Mahmut GENÇ

Mustafa hocam, sprey vernik atarsanız plaka güzel görünür, boyayı korur ama plaka üzerindeki orijinal fosfor gece parlamayacaktır ve bu da yasak olduğu için polis'le karşılaşma riskini arttıracaktır. Yani PVC' ye basılmış App plakadaki gibi parlama olmayışı başınızı ağrıtabilir. :unsure2:

yazınızı okuyunca camdan bi baktım plakaya fosfor parlıyor :) tabi ışık vurunca parlıyor :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...