Sercan Eskin 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 Yeni Ford Ranger, en caydırıcı şartlarda, aşırı soğuk ve sıcak altında, dünyanın en çetin arazilerinde ödün verilmeden test edildi. Ve önüne çıkacak her türlü güçlüğün üstesinden gelmeye hazır. Yeni Ranger’ı Temmuz ayından itibaren Ford Yetkili Satıcılarında bulabilirsiniz. Gelişmiş Duratorq dizel motor serisi sayesinde Yeni Ranger modelleri önceki modellerden çok daha güçlü. Bu güçle, 1.336 kg yük taşımanıza ve 3.350 kg römork çekmenize yardımcı oluyor; aynı zamanda, daha fazla yakıt tasarrufu yaparak cebinizi de düşünüyor. Ayrıca Yeni Ranger, Euro NCAP güvenlik değerlendirmesinde 5 yıldız alan ilk pickup araçtır. kaynak: http://www.ford.com.tr/ticari-araclar/ranger 1 Yorum bağlantısı
Misafir 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 Bu ranger serisinin en sade boş modellerini getirmeye alışık olan bir bayi anlayışı olunca yinede boşları gelecektir diye düşünüyorum. 3 Yorum bağlantısı
Sercan Eskin 21 Nisan 2012 Yazar Paylaş 21 Nisan 2012 (düzenlendi) ÇARPIŞMA TESTİ 21 Nisan 2012 tarihinde Sercan Eskin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 Bu araçlar çok güzel tank gibi bunlardan zor gelir türkiyeye.. Yorum bağlantısı
Misafir 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 Çok güzel görünüyor. Eski Ranger ile alakası yok. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 Aslı F-150 bunların daa nerdeeeeee onu getirecek bayi Kırpılmış yontulmuşu bunlar. 2 Yorum bağlantısı
Misafir 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 Aslı F-150 bunların daa nerdeeeeee onu getirecek bayi Kırpılmış yontulmuşu bunlar. Geçen akşam kanaltürk te isyan diye bir film vardı. Ford Explorer kullanıyorlardı. Aklıma geldiniz direk Onlar bastıkça içim acıdı giden benzine Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 Geçen akşam kanaltürk te isyan diye bir film vardı. Ford Explorer kullanıyorlardı. Aklıma geldiniz direk Onlar bastıkça içim acıdı giden benzine Kullansaydınız içiniz acımazdı merak etmeyin Verdiği haz herşeye değer. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 Bu araçlar ama çok atik bizim bir abide var özellikle rampo yukarı ayar veremiyeceği araba yok 200 lük transit te öyle. Özellikle yokuşta alamadığı araba çok az. 200 hp 470 nm tork. Kullansaydınız içiniz acımazdı merak etmeyin Verdiği haz herşeye değer. İç acıması şaka tabi. Sesi yeter. Ayrıca sütçü atı ile yarış atı aynı yemi yemez zaten değilmi Yorum bağlantısı
Yağız Mustafa Erdoğan 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 Pickupda bile navigasyon tuşu olması beni derinden yaralıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 Hiç Ranger veya muadili ile gezindin mi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 İlk heves ile, bahçe motoru bile mersedes gibi gelir adama Tata ile geziyorum, idare etmez mi O ayrı, sabır taşı gibi adamsın yani C-max ten sonra bu kamyonetler eziyet gelir, 2.5 tonu boşuna ne gezdirecen sırtında? Artiz mi sin ,çalgı mısın zen beeaa? Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 Bu tarz araçlara hep içim gitmiştir. Ama hayvani bir iriliği olacak öyle eski ranger gibi peynri tenekesine benzemeyecek. Önce navaralara takmıştım kafayı ancak bir kaç pikap inceleyince çok da içaçıcı gelmedilerdi. birincisi arkaya ağırlık atmadan yolda gidenlerini görmedim. arkaları çok hafif oluyor ve kıçını kolay atıyorlardı. ikincisi Atarabası hissi veriryordu zıplamaktan yanaklarım ağrıyordu. üçüncüsü de arka oturma yerlerindeki diz mesafesi çok dardı. Bu Hayvan bu eksilerden arındırılmışsa mondi den sonra denecek bir macera gibi görünüyor. Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 Mustafa o aracın tekerleri neden çarpık ? modeli mi öyle yoksa modifikasyon mu var? Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 21 Nisan 2012 Paylaş 21 Nisan 2012 yeni ranger güzel olmuş. ama saha veterinerliği yapmadığım sürece bana uzak. Yorum bağlantısı
Sercan Eskin 21 Nisan 2012 Yazar Paylaş 21 Nisan 2012 Çok mu zıplıyor İlk kullanmayı L200 pick uplarda öğrendim on numara araçtı valla. L200'ler çok şahane.. İşleri büyüteceğimiz için connect'i satıyoruz.. Temmuzda bunlardan aldırabilirim.. Bu bizim L200.. Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 22 Nisan 2012 Paylaş 22 Nisan 2012 hilux, L200, ranger ve navaranın hepsini de bizzat kendim kullanmak suretiyle ve bir kereden daha çok sayıda hem asfaltta hem köy yollarında kullanma şansım oldu. içlerinde en rezili bence L 200. En iyisi ise hakikaten navara. Yorum bağlantısı
Misafir 22 Nisan 2012 Paylaş 22 Nisan 2012 L200 adı görüntüsü olan bir model bence bu sade Ranger'lar bile daha iyidir diye düşünüyorum. Hatta Connect'tin arkası kesilsin L200 yanına yaklaşamaz Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Nisan 2012 Paylaş 23 Nisan 2012 (düzenlendi) Şu tatanın en saçma yeri neresidir? Motoru, o nasıl yerleştirme ve motordur, arazi aracı yapıyorsun, araba yüksekte ama motor yerlerde sürünüyor, şantiyede bu yüzden kullanamıyoruz, 2 günde motor haşat, ön takım sağlam ama süper saçma tasarım yüzünden işimize yaramıyor. Konuya gelelim, Ranger alacaksan 2 seçenek var, ya XLT yada Wildtrak, wild tam dolu, servisler ne yapacaksın abi sana şundan verelim diye habire dil döker, kardeşim istemiyorum diyorum hala aynı şeyi söylerler, yolda bir wildtrak görürseniz hiç kızdırmayın, f3 falan dinlemez tokadı basar, oto şanzımanlı bu aletle acaip canlar yakmış biri olarak bu yeni kasanında daha güçlü dizel motorla korkunç olacağını şimdiden söyliyeyim, ah birde gaza abanınca az yaksa Kırmızı ışıkta tokadı basma, rampada adama şok yaşatıp arabasını sattırma ve 180 e kadar rakibi ağlatmak için Ranger Wildtrak 1 numara Bu arada Wildtrak çok az farkla gelecek, rahat olun. L200 mü amarok mu, güldürmeyin beni, bak hatta gülmeye başladım bile :D Benim esas favorimse budur F-150 raptor 23 Nisan 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Misafir 23 Nisan 2012 Paylaş 23 Nisan 2012 F150 ön tasarımı bile iç yakıyor.Motorunu siz düşünün 1 Yorum bağlantısı
Fatih Işık 23 Nisan 2012 Paylaş 23 Nisan 2012 200 lük transit te öyle. Özellikle yokuşta alamadığı araba çok az. 200 hp 470 nm tork. aynen öyle harika bi keyif veriyo sürene. Araçta ne savrulma ne kalkışta yığılma yok. 2, vitesten sonra sanki ticari kamyonet değil binek otomobil havasında ve serilikte F150 ön tasarımı bile iç yakıyor.Motorunu siz düşünün ızgaradaki FORD yazısı yeterli zaten bence bayıldım 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts