Semih Saner 3 Mayıs 2012 Paylaş 3 Mayıs 2012 selamlar.. bugün motor suyu antifirizli kırmızı renkte motor alt kısmından damlamaya başladı..acaba sorun nerde olabilir ?? Yorum bağlantısı
Misafir 3 Mayıs 2012 Paylaş 3 Mayıs 2012 http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/230803-ilginc-bir-radyator-sorunu-mk2-cozuldu/page__fromsearch__1 Okumanızda yarar var... Yorum bağlantısı
Tahir İlter 3 Mayıs 2012 Paylaş 3 Mayıs 2012 Genleşme kabı veya borularda çatlak olabilir ilk bakılması gereken yerler. Yorum bağlantısı
Semih Saner 3 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 3 Mayıs 2012 bir kaç gün sonra bakılsa sorun olur mu ? Yorum bağlantısı
Tahir İlter 3 Mayıs 2012 Paylaş 3 Mayıs 2012 1-Su biterse olur. 2-Su aynı zamanda motor yağına da karışıyorsa olur. Bence en kısa zamanda kaçağın kaynağını bulmalısınız. Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 3 Mayıs 2012 Paylaş 3 Mayıs 2012 Araç su seviyesi ne durumda? Kaçak sürekli ise araç susuz kalır aman dikkat..Kaçak devirdaimden de olabilir tespit ettirip çaresine baktırın Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 3 Mayıs 2012 Paylaş 3 Mayıs 2012 Kaçağın durumuna göre hareket edilmesi gerekir.Mesela kelepçe kenarından kaçırıyorsa,damla damlaysa bir şey olmaz.Aciliyet gerektirmez.Ancak devirdaimden kaçıyordur yada hortum yarılmış-yırtılmıştır aciliyeti vardır.Ayrıca LPG varsa mutlaka T bağlantı noktalarına baktırın.Plastik T ler kullanılmışsa metal olanlar ile değişim yaptırın.. Yorum bağlantısı
Semih Saner 3 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 3 Mayıs 2012 teşekkürler....sanayiye gidiyorum ) Yorum bağlantısı
Semih Saner 4 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 4 Mayıs 2012 sorun çözüldü ... kalorifere giren devir daim borularını sıkan kelepçe özelliğini kaybetmiş...yeni bir kelepçe ile sıkıldı ve su damlaması kesildi... ilgilenen arkadaşlara teşekkürler.. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Geçmiş olsun.Damlama olup olmadığını bir kaç gün takip edin.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts