İçeriğe Yönlendir

Giülietta Testi


Tuğrul Ersoy

Recommended Posts

Tuğrul Ersoy
piyasada henüz görmedigimiz kadar full+full 1.16dan bahsediyorum tam olarak. drag yarışlarına katılmadıgım için 170hp filan olması benim için pek önemli değil, en nihayetinde fiestanın kıytırık motorlada 170km/h uzun yol gidebiliyoruz bana yetiyor. o açıdan 1.18-1.16 arasında bir ayrım yok benim için. giulietta 80bin asla etmez. hatta almak isteyen varsa bursa şubesine bir alo yapsın bence, ellerinde satılmayan araç sayısı fazla 45binden veriyorlar düzünü.

Hocam senin full+full dediğin araç my fest edition mu? Henüz piyasa da görmediğinizden kastınız ne anlamadım araç çıkalı 1 yıl oldu galiba, 7.60 longtan mı bahsediyorsunuz altı üstü 1 serisi, ben tüm donanımları olan versiyonu gördüm ve opsiyon listesi sayfalarca, sana nasıl 72 demişler anlamadım sadece hifi- ses sistemini 4 milyar olan bir araç nasıl 72 olur, eğer sen yazarsan özellikleri haftaya Gaziosmanpaşadaki borusana gidince sorarım gerçekten çok merak ettim böyle bir araç var mı 72 ye hatta gel istersen beraber gidelim , 45 bine düz den kastın en boş giu galiba ona gerçekten iyi fiyat almışsın, 52 bin olan araca :)

Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy
Tabi muhtemelen arabanın sağını solunu kurcalayarak test yapıyordu birisi ama aynada görünce dikkatimi çekti. Aynı beygir gücünde ve aynı sistem şanzımanlı araba kullandığım için merak ediyorum, haftaya kesin test edeceğim.
Abi yol bilgisayarını sıfırlamayı unutma ben unuttum :) ve 2 tur atalım de biri çok sert biri pamuk gibi, 100 km de 4.3 yakıt tüketimi bence fazla abartılmış dizel bile o kadar yakamıyor :)
Yorum bağlantısı
Mustafa Kestel

Emin ol test sürüşü yapınca anlarsın golfle aradaki farkı ben golf sürmedim ama sürünce farkları yazarım :) giunun alternatfi 1.18idir bence oda çok pahalı, düz vitesi evet çok kemikli haklısın ama tct si mükemmel, direksyon mükemmel, tasarımda haklısın önü biraz sönük, far içlerinde karartma yoksa daha da kötü, içini bende beğenmedim ama binince nedense çok güzel geldi, servis konusun da haklısın bakım ve parçalar pahalı, ama 2.elde artık eskisi gibi değil, giularda değer kaybetme makul oranlarda artık, ancak bu fiyata alabileceğin maksimum sürüş keyfini alırsın 5 kapı ve günlük kullanım takıntısı yoksa scirocco alınabilir yerine başka alternatifi yok.

Haklı olabilirsin, ben de merak ettim şu Giu'yu ;) test edip görmek lazım :yes: Golf'le arasındaki farkları da heyecanla bekliyorum ;) ancak bu fiyatlara bu araçları almam derken ikinci el almak daha iyi olur demek istemiştim; ikinci el sıfır ayarında (1-2 yıllık, düşük km'li) bir üst segment birçok araba alınabiliyor bu fiyatlara. Fakat tabii illa sıfır alınacaksa fazla bir seçenek yok açıkçası ;)

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...