İçeriğe Yönlendir

Golf Test


Tuğrul Ersoy

Recommended Posts

Tuğrul Ersoy
(düzenlendi)

Evet gelelim beklenilen yazıya :) Etimesguttaki doğuş otoya gittim içerisi hafta içi olmasına rağmen curcuna resmen, beyaz cc fotosundaki adamdan biraz bahsedeyim, nallıhandan gelmiş biri, eski E270 cdi sini sattığını söyleyip yeni e220 için gitmiş ancak beyaz renk olmadığı için almamış, resimdeki beyaz cc için yalan yanlış bilgiler söyleyip altı üstü 250-300 lira pazarlık için mahalle ağzıyla mantıksız laflar söyleyip durdu tam 20 dk bekledim, bende karşısındayım dinliyorum, içimden dedim ki bu iş yapılır mı be :) her gün 1-2 tane böyle adam gelse insanın tüm çalışma azmini yerle bir eder bunlar, satış danışmanı tabirim caizse 1 kadın 1 erkekteki emre karayele benzeyen, samimi, güler yüzlü, içerde o kadar müşteri olmasına rağmen uzun bir güzergahta test sürüşü yapmamıza olanak veren, çok iyi biriydi kendisine burdan teşekürlerimi gönderiyorum :) şu ana kadar ki en iyi 3 arasına girdi benim gözümde :)Aslında scirocco test aracı olsa onu da sürecektim, ancak olmadığı için süremedim, cc desem onu kullanabilirdim ama Sefa abi onu yazar diye trafik başlamadan ayrıldım doğuştan, müşteri ilişkilerinde tüm personel çok iyi.

İç Mekan: Comfortline donanımlı aracın koltukları rahattı, kapı içleri plastiği sert buna yumuşak deniliyor ancak bunu hissetmeniz için sert bir kuvvet uygulamak zorundasınız örnek olarak i30 ve megane 3 bu konuda golften önde ön göğüs gibi değil yumuşaklık, anlayacağınız abartılmış biraz bu durum, zaten 2009 da çıkan bir aracın 2013 te yenilenmeside bunun apaçık kanıtı sonuçta bu araç makyajlı diye çıkmadı yeni diye çıktı, kapı içi bardaklık tarafı halı kaplı, ben kalite olarak bu halı kısım ve koltuklar harici ekstra bir şeye rastlamadım, torpido normal genişlikte, sürüş pozisyonu spor, görüş açıları iyi, donanım olarak yorumlar sizin, zaten özelliklerini az çok biliyorsunuz higline harici bu aracın için güzel yapmak zor, kapıların kapanma sesi tok ama i30 gibi premium araç hissi uyandırmadı(i30 premium değil tabi :) )i30 da kapı kapanma sesi resmen yok gibi birşeydi,bunların dışında her şey yerli yerinde, ergonomi sorunu yok, direksyon tasarımı güzel, gelelim müzik sistemine bence standart sistemler içindeki en iyi sese sahip golf, belki giulietta ve i30 da baya iyi aynı ama golf 1 tık önde diyebilirim :) iç mekan bu kadar.

Sürüş:Kullandığım araç 1.4 tsi 122 bg dsg şanzımanlı araçtı güzergah doğuştan çiftlik kavşağına kadar, aracın rölantideki sesi normal bir benzinli gibi, ilk tam gaz yapışımda gaz pedalı bana biraz ilginç geldi taban yukarı doğru, rahatmış gerçekten, dsg şanzuman gerçekten söylendiği gibi bence şu ana kadar ki en iyi şanzımandı alfanın tct si de iyi ancak golf teki kulakçıkların giuya göre çok az olsa daha hızlı olduğunu söylemeliyim birde dsg nin 7 ileri olması avantajı var, normal modda her ikiside hemen hemen aynı denilebilir, ama edc,powersihft ve diğer şanzımanlara göre tct ve dsg arayı baya açmış :) Performans olarak gayet tatmin edici 122 bg den beklenmiyecek şekilde hızlanıyor araç, bana göre 122 bg bu araca fazlasıyla yetmiş, tamam bir 170 lik giu gibi gitmiyor ama o hissi size yaşatıyor bence bu da önemli, ki bu aracın 160 bg olanı da var :) yol tutuş olarak 55 yanaklı lastiklerine ve normal süspansiyona rağmen iyiydi darbe emişleri güzel, vw spor ve konfor dengesini iyi kurmuş sanki i30 la aynıydı(kopyacı i30) :) , frenler ve direksiyon iyi, sanki bu aracı yıllardır kullanıyormuşum gibi bir his uyandırdı bende :)yalıtım olarak beğendim tam gazdaki motor sesi hariç bir sorun yok ama 140 a kadar çıktım, evet benden bu kadar artık.

tarihinde Ahmet Kıyak tarafından düzenlendi
İnceleme yazısı taşındı
Yorum bağlantısı
Kerem Çoban
(düzenlendi)

Eskiden golfüm vardı ve ben böyle bir arabaya tekrar binemedim. Çok araba kullandım ama onun kadar konforlusunu ve rahatını görmedim. Bu videoyuda buraya eklemek istiyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=Yc4P6VdIPRE

tarihinde Kerem Çoban tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27

Golf özel bir araba. Kullananlar hep özlüyor. Çok az kullandım ama iyiydi.

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban
(düzenlendi)

Golf özel bir araba. Kullananlar hep özlüyor. Çok az kullandım ama iyiydi.

+1

Konfor ve kalite standart !!

tarihinde Abdurrahman Balaban tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

140 lık tsi sürüp bunun GT versiyonu kim bilir nasıl diye düşünmüştüm.

122 lik motor 140lık versiyondan sonra çok yavan geldi. vw sever ama doğuş antipatiği olarak dönem dönem yeni çıkan versiyonları ben de teste gidiyordum.

bi jetta denk gelmedi test için 1.2 motor ile onu merak ediyorum.

tsi golf ile geri vites ile rampa kalkışı yaptım araba kendisi gaz veriyordu :D supercharger sen nelere kadirsin dedim :D

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

tsi , iyi bir buluş

Fiyatı çupradan daha avantajlı polo Gtı dikkatimi çekti.. 180 hp ve 0-100 6,9 sn 1.4 tsi ..senin cuprayı mangala koyar mı ne dersin :)

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban
(düzenlendi)

Aynı araba zaten, ikisi de birbirini mangala koyamaz, anca mangal başında geyik yaparlar.

polo 0.3 sn daha hızlı imiş ...7.2 -6,9 sn

1.4 lt motordan alınan güç ve hızlanma gerçekten takdire şayan

tarihinde Abdurrahman Balaban tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Fiyatı çupradan daha avantajlı polo Gtı dikkatimi çekti.. 180 hp ve 0-100 6,9 sn 1.4 tsi ..senin cuprayı mangala koyar mı ne dersin :)

Vw listesindeki başlangıç fiyatlı Polo Gti dan Tr ye 1 adet getirlidi , o da özel sipariş, yani teoride var pratikte yok. çırıçıplak bir araba, esp siz Gti mı olur mu? Aynısını Bmw de yapar, yasal ama etik sahtekarlık derim :f1: donanımı eşitleyince Çipura daha da ucuz kalıyordu, artık getirmiyorlar ki Plo yu satabilsinler :D

Aynı araba zaten, ikisi de birbirini mangala koyamaz, anca mangal başında geyik yaparlar.

aynılarını, yollarda karşılaştıranlar oldu, farkları albenisi, polo ile migrosa, çipura pistlere :f1:

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

Vw listesindeki başlangıç fiyatlı Polo Gti dan Tr ye 1 adet getirlidi , o da özel sipariş, yani teoride var pratikte yok. çırıçıplak bir araba, esp siz Gti mı olur mu? Aynısını Bmw de yapar, yasal ama etik sahtekarlık derim :f1: donanımı eşitleyince Çipura daha da ucuz kalıyordu, artık getirmiyorlar ki Plo yu satabilsinler :D

aynılarını, yollarda karşılaştıranlar oldu, farkları albenisi, polo ile migrosa, çipura pistlere :f1:

Polo gti liste fiyatı 47200 yazıyor..İkinci ellere bakıyorum daha pahalı..demek işin aslı başka imiş.. :good1:

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Liste fiyatı kavramını biri mahkemeye vermeli derim, serviste onlarca bağalyıcı hüküm var, satış rahat :keyifli:

Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

Takdire şayan ama dsg poloya en az 6 ay, passat dsg ye en az 8 ay, golf yenisi çıkacak diye siparişler bir kaç ay sonra belki alınmayacak, verilen siparişler gelicek, artık golfte dsg olayı nerdeyse son buldu satış danışmanı 2. ele yöneliyor insanlar dedi , keza jetta dsg ise en az 10 ay, cc siparişleride yavaştan dolmaya başladı onada şimdi verilirse eylül başı gibi dedi, anlıycanız bu keyif sabırla eşdeğer artık ne kadar sabır o kadar keyif :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Aylarca sıra veren danışmanı bende duyarım bazen, ertesi gün ise, aranan Vw yi bulabilme başarımız da oluyor :fiuw:

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

woswosun bu tok satıcı imajı beni hasta ediyor..Bir yakınım bu yüzden gitti skoda aldı...sanki seat ve skoda satılsın diye vw başından savıyor geleni müşteriyi

Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

Abi o sizin başarınız ozaman :) dedim ya dsg işin içine girince iş değişiyor fotolardaki gri passat düz, siyahıda var oda düz,golf, içerdeki 2 polo hepsi düz vites, caddy de bile insanlar artık dsg diyor bu millet otomatiğe fena alıştı bende dahil :)

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

Skoda teknik açıdan ikiz, ancak servis ağı berbat maalesef :(

Seat da durum nasıl?

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

Abi o sizin başarınız ozaman :) dedim ya dsg işin içine girince iş değişiyor fotolardaki gri passat düz, siyahıda var oda düz,golf, içerdeki 2 polo hepsi düz vites, caddy de bile insanlar artık dsg diyor bu millet otomatiğe fena alıştı bende dahil :)

Kim, kendisinden hızlı vites değiştiren ve yakıt tüketimini de aynı tutabilen bir robotun aracın şanzımanında yaşamasını istemez ki

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

DSG candır.

DSG = (Dehadi Sende Gel)...Urfali bir kebapçı bulmuş bu şanzımanı

Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

DSG = (Dehadi Sende Gel)...Urfali bir kebapçı bulmuş bu şanzımanı

:D

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

tsi , iyi bir buluş

Golf GT 4 kapı. bi hb arabanın olabileceği en güzel hâl gibi geliyor bana. tsi+dgs bu kadar mekatronik ve komplike olmasa garantisiz binilecek araba olsa bi taklaya getirip aldırmıştım bizimkilere :p

vw-golf-gt-2-big.jpg

DSG candır.

Vw bedeninden çıkmadıkça.

Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara
Eskiden golfüm vardı ve ben böyle bir arabaya tekrar binemedim. Çok araba kullandım ama onun kadar konforlusunu ve rahatını görmedim. Bu videoyuda buraya eklemek istiyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=Yc4P6VdIPRE

Bir de yakmasalar yağı, yakıtı bu kadar...

Video Hyundai Hondayi hedef alabilmiş neyseki Ford yokmuş!

Yorum bağlantısı
Arda Akbay

Şu üst segment araçlarda konsolun üstünde olan mekanik saatin amacı nedir ? (Passatta olduğu gibi)

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Uğraş Özyurt

vay be sonunda vw gurbu araçlar diye bölüm açılmış :D yeni görüyorum..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...