İçeriğe Yönlendir

Bilerek Yanlis Fatura Kesildi.


Gokhan Yavuz

Recommended Posts

Mustafa Tüfekçi

bu arada şöyle bir şeyde var yakın bir parça ise renk tonu sırıtmasın diye diğer parçayıda boyadık diyip işin içinden sıvışabilirler.

servisten bir şey koparacam diyorsanız belki aracınızdaki gereksiz boyanan parçanın yaşattığı değer kaybı için bir şey koparın. ha sanırım yapılmayan bir işlem için faturalandırma olmuş eğer bu işlem iş emrinde servis kaydında varsa boyanmamış ama boyalı gösterilen parça için servisle pazarlık edin. dolandırıcılık işin yinede sigortayı bilgilendirin. :D

Şimdi iki kere düşündüm, benim de başıma gelse, önce servisle konuşur, yaklaşımlarını öğrenirim. Hata yaptılarsa eyvallah, düzeltsinler. Ama hık mık edeceklerse ben de bildirirdim.

bu aralar otosan servisleri niyeyse mavi boncuk dağıtır gibi indirim hediye dağıtır oldu :D yada "iyi niyetli" servisci haberleri daha çok foruma düşüyor. bilemedim ben onuuu!

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan

böyle insanlar kendilerini akllı sanıyorlar.onların akıllı olmadığını ispat etmek gerek bence.

Yorum bağlantısı
Tamer Terzi

emeksiz ve haksız kazanç insana asla hayır getirmez, aksine böyle bir kazanım kişiden misli ile çıkar... bu tarz durumlarda aman kişisel avantajınızı esas almayın ....

mevcut duruma ilişkin olarakta esasen servisi şikayet etmeniz gerektiği açık,Hatalı olan faturanın servis tarafından ilgili kasko firması nezninde düzeltilmesi için gerekli girişimleri yapılmasını sağlamanız ve kasko firması ile ford merkezini bilgilendrimeniz herkesin hayrına ( usulsüzlük yapan firma hariç) olacaktır.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Gokhan Yavuz
Şu "bey"i kaldıralım yahu Gökhan'cığım. ;)

Abi anlasildi sen hasilata ortak olacaksin :)

emeksiz ve haksız kazanç insana asla hayır getirmez, aksine böyle bir kazanım kişiden misli ile çıkar... bu tarz durumlarda aman kişisel avantajınızı esas almayın .... mevcut duruma ilişkin olarakta esasen servisi şikayet etmeniz gerektiği açık,Hatalı olan faturanın servis tarafından ilgili kasko firması nezninde düzeltilmesi için gerekli girişimleri yapılmasını sağlamanız ve kasko firması ile ford merkezini bilgilendrimeniz herkesin hayrına ( usulsüzlük yapan firma hariç) olacaktır.
böyle insanlar kendilerini akllı sanıyorlar.onların akıllı olmadığını ispat etmek gerek bence.
Nasıl yani, sokaktaki hurdacıdan leğen alamayacak mıyım? :p Abimin başına geldi bu anlatılan olay. Ancak abim faturayı kontrol etmemişti. Değiştirildiği söylenen tüm parçalar 1000km sonra başka bir serviste araç bakıma girince değiştirilmediği -yıkanarak, yağlanarak- takıldığı belirlendi. Kasko şirketi dava açmış bir önceki servise. Şimdi iki kere düşündüm, benim de başıma gelse, önce servisle konuşur, yaklaşımlarını öğrenirim. Hata yaptılarsa eyvallah, düzeltsinler. Ama hık mık edeceklerse ben de bildirirdim.
Ben olsam bu şeklide bir şey olmadığını kaskoya bildirirdim. Ayrıca aracınıza hasar bedeli olarak sms sorgularındada çıkacak muhtemelen. Geçmiş olsun
kasko yaptığınız sigortaya bildirin,hiç olmazsa vicdanınız rahat eder.

Arkadaslar cevap yazan herkese cok tesekkurler. Simdi ben FORD International Ford Turkiye ve Allianz International ile Turkiye ye birer mail hazirladim, eger bekledigim reaksiyonu gormezsem de savciliga suc duyurusunda bulunacagim, gerisini hep beraber gorecegiz.

Yorum bağlantısı
Murat Dere

Abi anlasildi sen hasilata ortak olacaksin :)

Sen istedikten sonra, seni mi kıracağım Gökhan'cığım? :blush:

Yorum bağlantısı
Nihat Palolu

Hata olmuş derler... Olmuş da olabilir.

Daha önceden aynı konuda şikayet olduysa işe yarar ama...

Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya

bence gerekli yerlere şikayet edin ama bişey çıkacağını sanmam.

bir arkadaşım vw servisini benzer bir olaydan şikayet etmişti.

ne sigorta ilgilendi ne vw...

sonucunda arabası boyasız olduğu halde ön kısmı boyalı görünüyor.

Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Ford'u Sigortacıyı falan boşverin. En yakın savcılık sizinle en iyi şekilde ilgilenir meraklanmayın :) Sonra da bir tazminat davası açarsınız. Mağduriyetinizin giderilmesi ancak bu şekilde resmi yolla mümkün.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Gokhan Yavuz

bence gerekli yerlere şikayet edin ama bişey çıkacağını sanmam.

bir arkadaşım vw servisini benzer bir olaydan şikayet etmişti.

ne sigorta ilgilendi ne vw...

sonucunda arabası boyasız olduğu halde ön kısmı boyalı görünüyor.

Sorun tam olarak ayni miydi Ahmet Bey?

Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya

Sorun tam olarak ayni miydi Ahmet Bey?

evet araca önden çarpıp kaçmışlar. aracın önündeki krom çerçeve kırılmış, tamponun tırnakları kırılmış ve ön kaputtada çok küçük 2 göçük vardı.

arkadaşın isteğiyle krom çerçeve kaskodan değişti ve tampon boyanmadan yerine monte edildi.

şu an plakayı servise girdiğinizde aracın ön tarafı komple boyalı görünüyor.

Yorum bağlantısı

Sigorta şirketi konuyla ilgilenir merak etmeyin. Önce eksperin görüşünü alır. Sonuçta eksperin onayladığı fakat servisin yapmadığı işlem de olabilir. Akabinde servis de kesinlikle uyarılır. Bazı sevisler bölgelerinde tekel oldukları için firmalar bir şekilde anlaşmalarını devam ettrimek zorundadırlar fakat sayenizde bundan sonra o şirket bu servisten gelen faturaları daha detaylı inceleyeceğinden siz yine de amacınıza ulaşmış olacaksınız. Eğer eksperde de suistimal gözükürse, anlaşması feshedilebilir ya da bir süre hasar yönlendirilmez.

Duyarlılığınızdan ötürü size teşekkür etmeliyiz. Sİgorta sektöründe, kötü niyetin en çok etkileyeceği nihai tüketicidir. Servis, şirket, eksper, sigortalı farketmiyor, yansımalar hep sigortalıları etkiliyor. Sonuçta herkes sizinle aynı duyarlılığı gösterdikçe geminin burnu karadan denize çevrilecek.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Bugün benzer bir ihbar da bana geldi..

Aracın sadece farları ve tamponu değişmiş.. Focus2.. 3900 lira para alınmış sigorta şirketinden..

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Bugün benzer bir ihbar da bana geldi..

Aracın sadece farları ve tamponu değişmiş.. Focus2.. 3900 lira para alınmış sigorta şirketinden..

biz 1 far değişcez, yarısı kafi :fiuw:

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...