Ayhan Arı 8 Temmuz 2012 Paylaş 8 Temmuz 2012 arkadaşlar explorer orjinal ebatlar 255-70-16 şimdi aldıklarım ise 285-70-18 fakat ön lastikler geniş geldi ve içeriden rot başlarına sürttü yani yerleşmedi.Ne yapabiliriz bir yolu var mı? Bijonlar uzatılabilri mi yada araya bir aparat atılabilir mi? Saygılar... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Temmuz 2012 Paylaş 8 Temmuz 2012 Almanız gereken yanak 60 ya da 55 olmalıydı, kim önerdi bu lastikleri size? Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 9 Temmuz 2012 Paylaş 9 Temmuz 2012 Ön alt tarafta torsiyon bar dediğimiz yerden 3-4 cm. yükseltip deneyin. Olmaz ise flanş dediğimiz parçalar yardımıyla 4 jantınızı da 2 cm. dışa çıkık hale getirip rahatlıkla kullanabilirsiniz. Teknik verileri gözardı edip göz zevkinize bakın. Şanzımanımız kuvvetli merak etmeyin 1 Yorum bağlantısı
Emre Olgum 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 (düzenlendi) Bende bugün tam bu konuyu açacaktım tesadüf olmuş.Dün lastik ve jantlarımı değiştirdim sonunda orjinali 245-75-16 idi şimdi 275-55-19 yaptım aradaki fark + olarak % 1.4 ancak lastikleri taktık bir baktık ki ön teker 1 cm kadar salıncaklara değiyor hemen tornacıda 2 cm kalınlığında flanş diye tabir edilen 5 delikli 4 tane yuvarlak demir yaptırdık şimdi on numara oldu. Ama en büyük hatam jantın güzelliğine aldanıp ofsetli almam oldu güya 19 jant taktık ama 16 dan daha ufak gözüküyor 11 Temmuz 2012 tarihinde Süha Demirtaş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 Emre Resimlerini atsana son halinin. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 Emre Resimlerini atsana son halinin. Sayın Apachi merak buyurdular. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 Sayın Apachi merak buyurdular. Emrenin aracı da güzeldir. Derledi topladı aracı. Şimdi daha bir güzel olmuştur büyük bir ihitmalle. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 Ön alt tarafta torsiyon bar dediğimiz yerden 3-4 cm. yükseltip deneyin. Olmaz ise flanş dediğimiz parçalar yardımıyla 4 jantınızı da 2 cm. dışa çıkık hale getirip rahatlıkla kullanabilirsiniz. Teknik verileri gözardı edip göz zevkinize bakın. Şanzımanımız kuvvetli merak etmeyin Biz yol tutuşu iyileştirmek için bolca para harcayalım senin göz ardı ettiğin şeye bak abi ya şaşırmamak elde değil Allah ani hareket yapacak pozisyonlar yaşatmasın inşallah Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 Sühacım bizde hız tutkusu yok. Olsa başka araba alıp binerdik normal olarak. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 Sühacım bizde hız tutkusu yok. Olsa başka araba alıp binerdik normal olarak. Abi 50km ile 2 spin atanları gözümüz ile gördük Yorum bağlantısı
Emre Olgum 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 (düzenlendi) Hakan abi inan bilgisayarla aram pek iyi değildir. Bana nasıl resim ekleneceğini yazarsan yada belirtirsen hemen atayım resimleri. 11 Temmuz 2012 tarihinde Süha Demirtaş tarafından düzenlendi Lütfen tüm içeriği büyük harfler ile yazmayınız. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 o zaman atma Flanş kullanılması şu durumda en uygunu. LAstikleri geri veremiyorsanız tabi. Yorum bağlantısı
Emre Olgum 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 flanş kullandık ama şöyle bir sıkıntı olmaz mı aklım hep orda şimdi 2 cm genişliğinde flanş takınca somunlar vidalara 2 cm daha az girmiş oldu yani daha az tutuyor bu sıkıntı olur mu Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 Ön alt tarafta torsiyon bar dediğimiz yerden 3-4 cm. yükseltip deneyin. Olmaz ise flanş dediğimiz parçalar yardımıyla 4 jantınızı da 2 cm. dışa çıkık hale getirip rahatlıkla kullanabilirsiniz. Teknik verileri gözardı edip göz zevkinize bakın. Şanzımanımız kuvvetli merak etmeyin Nasılda döktürmüş hemen, Kendi arabası da EKS ya.... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 flanş kullanılırsa, farklı bijon somunu şarttır, zaten normalde, kit halinde satılır yurt dışında hazır olanlar, bu arada lastğğiniz oldukça fazla irileşmiş, teknik olarak iyi değil, her türl,ü mekanik aksam çok hızlı yıpranacak, kaldı ki jantlar yanlış seçilmiş belli ki ET değeri uyumsuzluğu ile lastikler sürtmüş, bence geri verme şansınız varsa bu jant lastiği iade edin. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 flanş kullanılırsa, farklı bijon somunu şarttır, zaten normalde, kit halinde satılır yurt dışında hazır olanlar, bu arada lastğğiniz oldukça fazla irileşmiş, teknik olarak iyi değil, her türl,ü mekanik aksam çok hızlı yıpranacak, kaldı ki jantlar yanlış seçilmiş belli ki ET değeri uyumsuzluğu ile lastikler sürtmüş, bence geri verme şansınız varsa bu jant lastiği iade edin. Benim 22"lere 45 yanak takalım mı abi ? HAKAN AĞBİ İNAN BİLGİSAYARLA ARAM PEK İYİ DEĞİLDİR BANA NASIL RESİM EKLENECEĞİNİ YAZARSAN YADA BELİRTİRSEN HEMEN ATAYIM RESİMLERİ Emrecim aşağıdaki linke tıkla orada çok güzel anlatıyor herşeyi. http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/230181-foruma-resim-ekleme-resimli-ve-detayli-anlatim/ Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 sendeki ebat ufak bile pist lastiğini tanka taktın daha nre olsun Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 Arkadasim, Öyle kafana göre jant ve/veya lastik ebadi degistiremezsin. Bu hemde kilometre göstergesinin yanlis göstermeside caba. Aracin kitabinda hangi lastik ve jantlarin beraber kullanimina izin verildigini görebilirsin. Illada bu lastik ve jantlari kullanacagim dersen ve sadece rot baslarina degiyorsa (ki direksiyoun tam sag ve tam sola cevirip bakmakta fayda vardir. Ayrica aracin yaylanmasinida göz önünde bulundurup tam asgi ve tam yukari kaldirarakta incelemek lazim). Selamlar. Uzun bijon kullanip araya parca koyabilirsin buda bijonlarin üzerine gelen yükün önemli ölcüde artmasi demektir. Türkiye de bunları, lastikçiye söylersek, levye ile kovalar bizi 3 Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 11 Temmuz 2012 Paylaş 11 Temmuz 2012 TR' de fırsat olsa 26 takacağım dediğimde de beni kovalıyorlar Yorum bağlantısı
Atilla Oğuz Tan 19 Temmuz 2012 Paylaş 19 Temmuz 2012 Lastik ebatları hakkında çok keskin çizgiler vardı sanırım. Orjinalinden yapılan minicik değişiklikler bile exlerin yürüyen aksaamına büyük hasarlar verebiliyordu. Hangi esneklikte araca zarar vermeden lastik değiştirilebilir göz zevkine göre, bu konuda ayrıntılı bilgi alabilir miyiz üstatlardan? Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 19 Temmuz 2012 Paylaş 19 Temmuz 2012 Lastik ebatları hakkında çok keskin çizgiler vardı sanırım. Orjinalinden yapılan minicik değişiklikler bile exlerin yürüyen aksaamına büyük hasarlar verebiliyordu. Hangi esneklikte araca zarar vermeden lastik değiştirilebilir göz zevkine göre, bu konuda ayrıntılı bilgi alabilir miyiz üstatlardan? 26" e kadar yolun var kardeşciğim Şanzımanında problem yoksa birşey olmuyor, gönlün rahat olsun Yorum bağlantısı
Atilla Oğuz Tan 19 Temmuz 2012 Paylaş 19 Temmuz 2012 26" e kadar yolun var kardeşciğim Şanzımanında problem yoksa birşey olmuyor, gönlün rahat olsun Peki yanak ve taban genişliklerinin etkisi ne olur? Yoksa hepsini janta göre mi ayarlıyorlar? 26 da çok be abi : )) Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 19 Temmuz 2012 Paylaş 19 Temmuz 2012 Peki yanak ve taban genişliklerinin etkisi ne olur? Yoksa hepsini janta göre mi ayarlıyorlar? 26 da çok be abi : )) http://www.lastik24.com/Calculation.aspx Bu linkten hesapla Atilla. Görsel olarak da gösteriyor zaten. Ben 22 leri takarken buradan bakmıştım değişimin gidişatını. Yorum bağlantısı
Atilla Oğuz Tan 19 Temmuz 2012 Paylaş 19 Temmuz 2012 http://www.lastik24.com/Calculation.aspx Bu linkten hesapla Atilla. Görsel olarak da gösteriyor zaten. Ben 22 leri takarken buradan bakmıştım değişimin gidişatını. Evet bu güzelmiş çook teşekkürler. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 19 Temmuz 2012 Paylaş 19 Temmuz 2012 Dün biraz fantazi olsun diye 285x45x22 ye baktım da tutmadı hesaplarım Yorum bağlantısı
Recommended Posts