Furkan Avcı 3 Ağustos 2012 Paylaş 3 Ağustos 2012 Yaklaşık 3 ay önce tüm disk ve balatalar değişti (TRW). Şu an şöyle bir görüntü var ve çok kötü görünüyor bunu gidermek için ne yapabilirim. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 3 Ağustos 2012 Paylaş 3 Ağustos 2012 Yapacak bir şey yok.Çoğunlukla karşılaşılan bir durum.Ancak 3 ayda olması biraz şaşırtıcı olmuş.Başka marka disk denenebilir. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 3 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 3 Ağustos 2012 Yapacak bir şey yok.Çoğunlukla karşılaşılan bir durum.Ancak 3 ayda olması biraz şaşırtıcı olmuş.Başka marka disk denenebilir. Diskler yeni abi, bir o kadar daha masrafa giremem Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 3 Ağustos 2012 Paylaş 3 Ağustos 2012 O zaman böyle devam..Disk bu mutlaka paslanır.Sıfır araçlarda bile pas oluyor.Boyayanlar falan var ama gereksiz bir uygulama. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Ağustos 2012 Paylaş 3 Ağustos 2012 Normal bir durum, wd 40 sadece paslı yerlere bezle falan sürersen uzun süre paslanmaz, ama parlak yüzeye asla gelmemeli, bir de aynı şekilde his yağı var, odaha iyi korur, ısıyada dayanır ama dikkatli kullan fren yüzeyine sakın gelmesin. Yorum bağlantısı
Mustafa Çayır 3 Ağustos 2012 Paylaş 3 Ağustos 2012 Eskişehir toplantısındada söylemiştin bunu abi takılma böyle şeylere abi görmezden gel 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 3 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 3 Ağustos 2012 Eskişehir toplantısındada söylemiştin bunu abi takılma böyle şeylere abi görmezden gel Mustafa haklısın da, siyah arabada kabak gibi görünüyor ya, yoksa takılmam Yorum bağlantısı
Mustafa Çayır 3 Ağustos 2012 Paylaş 3 Ağustos 2012 Mustafa haklısın da, siyah arabada kabak gibi görünüyor ya, yoksa takılmam abi sana msj attım. kontrol edersen iyi olur. Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 3 Ağustos 2012 Paylaş 3 Ağustos 2012 Fren disleri su ile temas ettiğinde bu görüntü olur.Ancak bir kaç frenleme sonrası pas kendiliğinden geçecektir.Balatalar onu temizler.Sakın wd-40 sıkmayın.Fren disk ve balata temzileyici spreyler var ancak ben tavsiye etmiyorum. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 3 Ağustos 2012 Paylaş 3 Ağustos 2012 Fırça ile boyayabilirsin.. Pembe renk olabilir. Siyah ile kombinasyonu da iyidir hem. .p Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 3 Ağustos 2012 Paylaş 3 Ağustos 2012 Fren disleri su ile temas ettiğinde bu görüntü olur.Ancak bir kaç frenleme sonrası pas kendiliğinden geçecektir.Balatalar onu temizler.Sakın wd-40 sıkmayın.Fren disk ve balata temzileyici spreyler var ancak ben tavsiye etmiyorum. Mehmet Furkan'ın bahsettiği parlak yüzeydeki paslar değil.Jant göbek kısmı ve kenar kısımda ki paslar..Senin dediğin parlak kısımdaki pas lekeleri günlük hatta saatlik belirebilir ancak ilk fren sonrası temizlenir.Bunun için herhangi bir şey yapmaya gerek yoktur. Mustafa haklısın da, siyah arabada kabak gibi görünüyor ya, yoksa takılmam Siyah araba da değil ama çok kollu jantlarda dikkat çekiyor evet.. 1 Yorum bağlantısı
Taner Kızılkor 3 Ağustos 2012 Paylaş 3 Ağustos 2012 takılmayın boyayınca da bir süre kokusunu çekiyorsunuz koku bitiyor sonrasında da boya dökülüyor tekrar boyatıyorsunuz girdiğiniz eziyete değmez. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Ağustos 2012 Paylaş 3 Ağustos 2012 (düzenlendi) Fren disleri su ile temas ettiğinde bu görüntü olur.Ancak bir kaç frenleme sonrası pas kendiliğinden geçecektir.Balatalar onu temizler.Sakın wd-40 sıkmayın.Fren disk ve balata temzileyici spreyler var ancak ben tavsiye etmiyorum. WD40 direk sıkarsa zaten araba kayak pistinde gider gibi olur, wd40 bez yada fırçayla, taşırmadan sadece paslı yüzeye sürün iş bitsin, yada pro çözümler var, pas temizlendikten sonra, pas durdurucu Wurth sprey var, bulabilirseniz bunu sıkın, ebediyyen çizilmediği sürece paslanmaz, pası başka bir maddeye çeviriyor. 3 Ağustos 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 4 Ağustos 2012 Paylaş 4 Ağustos 2012 Mehmet Furkan'ın bahsettiği parlak yüzeydeki paslar değil.Jant göbek kısmı ve kenar kısımda ki paslar..Senin dediğin parlak kısımdaki pas lekeleri günlük hatta saatlik belirebilir ancak ilk fren sonrası temizlenir.Bunun için herhangi bir şey yapmaya gerek yoktur. Siyah araba da değil ama çok kollu jantlarda dikkat çekiyor evet.. Konuyu ilk açtığımda gönderilen resimleri görmediğim için yorumum bu yönde oldu.Resimleri yeni gördüm.Ancak dediğim gibi bu yüzeyler için temizleyici ürünler mevcut. Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 4 Ağustos 2012 Paylaş 4 Ağustos 2012 Furkan bunun tek çaresi ısıyı dayanıklı egzoz spreyleri mevcut. 600-800 dereceye kadar. Bir hafta sonu tekerleri tek tek söküp pasli yerleri tel fırça veya zimpara ile temizledikten sonra siyah mat sprey boya ile boyamak uzun süre bu pas olayından kurtulursun. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Ağustos 2012 Paylaş 4 Ağustos 2012 Hiçbir şey yapılmaz, gerek de yok, normal bir durum 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 4 Ağustos 2012 Paylaş 4 Ağustos 2012 Abi senin mondeoda olsa eminim sen bi şeyler uydururdun.İtiraf et.Öyle bırakmazdın. Çok çirkin bir görüntü. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Ağustos 2012 Paylaş 4 Ağustos 2012 teknik adamım, döküm parçada pası severim, en azından yağ kaçğı olmadığını ispatlar 3 Yorum bağlantısı
Taner Kızılkor 4 Ağustos 2012 Paylaş 4 Ağustos 2012 teknik adamım, döküm parçada pası severim, en azından yağ kaçğı olmadığını ispatlar bak buda iyiymiş ... Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 4 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 4 Ağustos 2012 Anladığım yapacak bir şey yok, önceki diskler o kadar km kullanılmıştı ama mis gibiydi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Ağustos 2012 Paylaş 4 Ağustos 2012 zamanla sarı görünüm siyahlaşacak o zaman pas fark edilmeyecek ama yüzeysel korozyon hep orada duracak 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Ağustos 2012 Paylaş 4 Ağustos 2012 (düzenlendi) Pas durdurucu sprey var, üstünede galvaniz sprey sıkın, bunları bulabilirseniz iş biter. Bknz. Wurth otomotiv kaporta ürünleri. 4 Ağustos 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 4 Ağustos 2012 Paylaş 4 Ağustos 2012 disklerle ilgili konu açılmışken soru sormamın sakıncası yoksa..... servisten ön disk ve balata değişimine işcilik dahil 106tl fiyat aldım...fiyat uygun geldi.. parçaların orjinal olmama durumu varmıdır... dışarıda disklere 90tl (orjinal değil) balatalar 50tl+işcilik verdiler.. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 4 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 4 Ağustos 2012 disklerle ilgili konu açılmışken soru sormamın sakıncası yoksa..... servisten ön disk ve balata değişimine işcilik dahil 106tl fiyat aldım...fiyat uygun geldi.. parçaların orjinal olmama durumu varmıdır... dışarıda disklere 90tl (orjinal değil) balatalar 50tl+işcilik verdiler.. Bence sorunuzu şu konuda devam ettirin http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/228468-trw-fren-disk-ve-balata/ 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Ağustos 2012 Paylaş 4 Ağustos 2012 Otosan markadır, orjinal diyen distribütör varsa, boğazda bir çay içelim kendileri ile. Yorum bağlantısı
Recommended Posts