İçeriğe Yönlendir

Diskin Paslı Görüntüsü Nasıl Giderilir?


Furkan Avcı

Recommended Posts

Furkan Avcı

Yaklaşık 3 ay önce tüm disk ve balatalar değişti (TRW). Şu an şöyle bir görüntü var ve çok kötü görünüyor bunu gidermek için ne yapabilirim.

407_disk.jpg

407_disk2.jpg

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Yapacak bir şey yok.Çoğunlukla karşılaşılan bir durum.Ancak 3 ayda olması biraz şaşırtıcı olmuş.Başka marka disk denenebilir.

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Yapacak bir şey yok.Çoğunlukla karşılaşılan bir durum.Ancak 3 ayda olması biraz şaşırtıcı olmuş.Başka marka disk denenebilir.

Diskler yeni abi, bir o kadar daha masrafa giremem :(

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

O zaman böyle devam..Disk bu mutlaka paslanır.Sıfır araçlarda bile pas oluyor.Boyayanlar falan var ama gereksiz bir uygulama.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Normal bir durum, wd 40 sadece paslı yerlere bezle falan sürersen uzun süre paslanmaz, ama parlak yüzeye asla gelmemeli, bir de aynı şekilde his yağı var, odaha iyi korur, ısıyada dayanır ama dikkatli kullan fren yüzeyine sakın gelmesin.

Yorum bağlantısı
Mustafa Çayır

Eskişehir toplantısındada söylemiştin bunu abi :D takılma böyle şeylere abi ;) görmezden gel

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Eskişehir toplantısındada söylemiştin bunu abi :D takılma böyle şeylere abi ;) görmezden gel

Mustafa haklısın da, siyah arabada kabak gibi görünüyor ya, yoksa takılmam ;)

Yorum bağlantısı
Mustafa Çayır

Mustafa haklısın da, siyah arabada kabak gibi görünüyor ya, yoksa takılmam ;)

abi sana msj attım. kontrol edersen iyi olur. ;)

Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar

Fren disleri su ile temas ettiğinde bu görüntü olur.Ancak bir kaç frenleme sonrası pas kendiliğinden geçecektir.Balatalar onu temizler.Sakın wd-40 sıkmayın.Fren disk ve balata temzileyici spreyler var ancak ben tavsiye etmiyorum.

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Fren disleri su ile temas ettiğinde bu görüntü olur.Ancak bir kaç frenleme sonrası pas kendiliğinden geçecektir.Balatalar onu temizler.Sakın wd-40 sıkmayın.Fren disk ve balata temzileyici spreyler var ancak ben tavsiye etmiyorum.

Mehmet Furkan'ın bahsettiği parlak yüzeydeki paslar değil.Jant göbek kısmı ve kenar kısımda ki paslar..Senin dediğin parlak kısımdaki pas lekeleri günlük hatta saatlik belirebilir ancak ilk fren sonrası temizlenir.Bunun için herhangi bir şey yapmaya gerek yoktur.

Mustafa haklısın da, siyah arabada kabak gibi görünüyor ya, yoksa takılmam ;)

Siyah araba da değil ama çok kollu jantlarda dikkat çekiyor evet..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Taner Kızılkor

takılmayın boyayınca da bir süre kokusunu çekiyorsunuz koku bitiyor sonrasında da boya dökülüyor tekrar boyatıyorsunuz girdiğiniz eziyete değmez.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Fren disleri su ile temas ettiğinde bu görüntü olur.Ancak bir kaç frenleme sonrası pas kendiliğinden geçecektir.Balatalar onu temizler.Sakın wd-40 sıkmayın.Fren disk ve balata temzileyici spreyler var ancak ben tavsiye etmiyorum.

WD40 direk sıkarsa zaten araba kayak pistinde gider gibi olur, wd40 bez yada fırçayla, taşırmadan sadece paslı yüzeye sürün iş bitsin, yada pro çözümler var, pas temizlendikten sonra, pas durdurucu Wurth sprey var, bulabilirseniz bunu sıkın, ebediyyen çizilmediği sürece paslanmaz, pası başka bir maddeye çeviriyor.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar

Mehmet Furkan'ın bahsettiği parlak yüzeydeki paslar değil.Jant göbek kısmı ve kenar kısımda ki paslar..Senin dediğin parlak kısımdaki pas lekeleri günlük hatta saatlik belirebilir ancak ilk fren sonrası temizlenir.Bunun için herhangi bir şey yapmaya gerek yoktur.

Siyah araba da değil ama çok kollu jantlarda dikkat çekiyor evet..

Konuyu ilk açtığımda gönderilen resimleri görmediğim için yorumum bu yönde oldu.Resimleri yeni gördüm.Ancak dediğim gibi bu yüzeyler için temizleyici ürünler mevcut.

Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan

Furkan bunun tek çaresi ısıyı dayanıklı egzoz spreyleri mevcut. 600-800 dereceye kadar. Bir hafta sonu tekerleri tek tek söküp pasli yerleri tel fırça veya zimpara ile temizledikten sonra siyah mat sprey boya ile boyamak uzun süre bu pas olayından kurtulursun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar

Abi senin mondeoda olsa eminim sen bi şeyler uydururdun.İtiraf et.Öyle bırakmazdın. :p Çok çirkin bir görüntü.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

teknik adamım, döküm parçada pası severim, en azından yağ kaçğı olmadığını ispatlar :spiteful:

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Taner Kızılkor

teknik adamım, döküm parçada pası severim, en azından yağ kaçğı olmadığını ispatlar :spiteful:

bak buda iyiymiş ...

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Anladığım yapacak bir şey yok, önceki diskler o kadar km kullanılmıştı ama mis gibiydi.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

zamanla sarı görünüm siyahlaşacak o zaman pas fark edilmeyecek ama yüzeysel korozyon hep orada duracak

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Pas durdurucu sprey var, üstünede galvaniz sprey sıkın, bunları bulabilirseniz iş biter.

Bknz. Wurth otomotiv kaporta ürünleri.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Saat

disklerle ilgili konu açılmışken soru sormamın sakıncası yoksa.....

servisten ön disk ve balata değişimine işcilik dahil 106tl fiyat aldım...fiyat uygun geldi.. parçaların orjinal olmama durumu varmıdır...

dışarıda disklere 90tl (orjinal değil) balatalar 50tl+işcilik verdiler..

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

disklerle ilgili konu açılmışken soru sormamın sakıncası yoksa.....

servisten ön disk ve balata değişimine işcilik dahil 106tl fiyat aldım...fiyat uygun geldi.. parçaların orjinal olmama durumu varmıdır...

dışarıda disklere 90tl (orjinal değil) balatalar 50tl+işcilik verdiler..

Bence sorunuzu şu konuda devam ettirin

http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/228468-trw-fren-disk-ve-balata/

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Otosan markadır, orjinal diyen distribütör varsa, boğazda bir çay içelim kendileri ile.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...