İçeriğe Yönlendir

Yeni çarpışma testi/ Small Overlap


Misafir

Recommended Posts

Fatih Öztürk27

Sanki taraflı gibi. Mercedes ve Bmv yi bozmaz. Yıldız yıldızdır.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Gerçek hayattaki kazalı araba markalarını çok gördüm, teste katılırım..... Zaten Ncap te kısa süre sonra değişim yapacak testlerinde.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı

Gerçek hayattaki kazalı araba markalarını çok gördüm, teste katılırım..... Zaten Ncap te kısa süre sonra değişim yapacak testlerinde.

Gördüklerinden elde ettiğin sonuçlar için ne söyleyebilirsin abi?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

96 ve 2006 olmak üzere 2 adet Mondeo muz var, kayınçoda da Escort....... ne diyeyim :D

Gördüklerinden elde ettiğin sonuçlar için ne söyleyebilirsin abi?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Fena dağılmış araçlar ya ama çok zorlayıcı bir test olmuş gibi bu şekilde çarpışma testini ilk defa gördüm desem yalan olmaz.

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Forumda kaza yapan bir arkadaşımız vardı.Kamyona çarpmıştı kısmen bu kaza simülasyonlarına benziyor gibi aslında focus görevini fazlası ile yapmış diyebiliriz bunlara bakınca.

Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur

Tabi ki mühendislerin geri zekalılığından. Başka açıklama olabilir mi?

O kadar aracın içine tek tırt araç cc çıkıyor, vay be. :)

Çinli minli dediniz, ikinci eli yok dediniz aldırmadınız ama volvodan başkası yalanmış :tongue:

Sefa abi 30.000 vereyim. :p

Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur

Bakıyorum da elin açık. Ladayla kafa kafaya takas teklifi gelir diye bekliyordum :D

Evladını düşündüm. :biggrin:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Bu yeni test bence daha gerçekçi. Zira, hatalı sollama ile karşıdan gelene böyle köşeden vuruluyor. Ayrıca, sanki yol kenarındaki bir direğe veya emniyet şeridinde bekleyen bir araca vurur gibi de denebilir.

Kafayı ön direğe gömen mankenleri bir tarafa bırakırsak, dikkatimi çeken diğer nokta, Mercedes, BMW, Audi, CC hedefe çarptıktan sonra engeli geçemiyor. Takılıp kalıyor. Çarpma bölgesi merkezli kıçları sağa doğru yay çizerek savruluyor ve gidiş yönüne (yola) dik bir şekilde duruyor. Volvo ise dikkat ederseniz engeli geçmeyi başarıyor. Hem sürücüsünü daha az moment baskısı altında tutarak savurtmuyor, hem de airbaglerle daha iyi koruyor.

Çinli minli dediniz, ikinci eli yok dediniz aldırmadınız ama volvodan başkası yalanmış :tongue:

Tabi ki mühendislerin geri zekalılığından. Başka açıklama olabilir mi?

Airbagler çoğu modelde sürücü ile tam buluşamıyor bile çok ilginç bu kabinin yan şekilde içeri girdiğini gösteriyor galiba.

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Bana kalırsa en iyi sonuç BMW de sonra Volvo da diğerleri tırt çıkmış hele cc nin kapı nereye gitti anlamadım ya

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yusuf Alper Gül

CC beni şaşırttı duman atmış adeta. BMW sınıfta kalsa bile kanaatle geçer, hertürlü gideri var :biggrin:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Avrupa ncap da yakında kriterlerini yüksektir. Sanırım yüzde 25 örtüşmeyle çarpıyor, jilet gibi. Kenardaki destekler çok önem kazanmış.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Ne naylon'dan hayır var bize ne vw'den. Özümüz tofaş'a dönecek gibi. :)

Gel sen gel, h1'le değişelim :p

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Hafif ve sağlam yapmak için, karbon, alüminyum vs kullanmaya kadar gider bu iş bence. Kolay değil yoksa, kısa burunlu araba zor geçer.

Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur
(düzenlendi)

Kalın direk daha fazla güvenlik zafiyatı doğurur. Birkaç airbag serpiştirirler sağa sola tamam.

tarihinde Hüseyin Matur tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...