İçeriğe Yönlendir

Ebay'dan Yapılan Alışverişle Alakalı Yardım...


Osman Tekindemir

Recommended Posts

Özcan Keskin
(düzenlendi)

Ücretsiz gönderdiğimiz için takip no yok diyor. Verdiği bağlantıda en son hk postasına verildiği görülüyor. Parayı öder ödemez gönderdik diyor. Adam seni seviyor bence, aranızda bir şeyler yeşerebilir her an. :crazy:

 

hımmmm ilginç. Neyse mesafe uzak olduğun göre sıkıntı yok o konuda biraz daha bekleyim mi murat abi ne dersin

tarihinde Özcan Keskin tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Murat Dere

Ya bazen gerçekten çok uzun sürüyor gelmesi ürünlerin. Ben beklerdim, ama sana "bekle" diyemem ki. ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Özcan Keskin

Abi sen beklersen bende beklerim :D vardır bi bildiğin.

 

peki diğeri hakkında ne düşünüyorsun abi satın aldıktan 1 gün sonra ürünü satıştan kaldırdı mesajlara felanda cevap vermiyor

Yorum bağlantısı
Murat Dere

Abi sen beklersen bende beklerim :D vardır bi bildiğin.

 

peki diğeri hakkında ne düşünüyorsun abi satın aldıktan 1 gün sonra ürünü satıştan kaldırdı mesajlara felanda cevap vermiyor

 

Ona kesin "dispute" açıyorsun Özcan. Büyük ihtimalle dolandırıcıdır. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Özcan Keskin

Ona kesin "dispute" açıyorsun Özcan. Büyük ihtimalle dolandırıcıdır. 

40 gün dolmasını bekiliyorum abi 3 günü kaldı.

 

Johnson da bu mesajı göndermiş ingilazcam da iyi değil buna bi cevap yazabilir misin Murat abi

 

The seller has responded to you and offered another solution to solve this issue.

Seller's message:

"hi kesk-ozca: i am awfully sorry to hear that. we do apologize to you. please do not worry, we are willing to solve the problem for you. we shipped your item to the following address: Özcan keskin, ziyabey caddesi 1421. sokak no:1/a balgat/Çankaya;06520;Ankara;Türkiye;Turkey is it absolutely right??? waiting for your reply. rest assured, no matter how, we will give you the best solution. sorry again. Johnson"

If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.

You can also view the details of this request in the Resolution Center.

Yorum bağlantısı
Murat Dere

40 gün dolmasını bekiliyorum abi 3 günü kaldı.

 

Johnson da bu mesajı göndermiş ingilazcam da iyi değil buna bi cevap yazabilir misin Murat abi

 

Özür dilemiş. Adresin kesinlikle doğru mu diye sormuş. Zaman kazanmaya çalışıyor olabilir mi acaba? :unsure2: Cevap olarak; "That address is correct. It has not arrived yet." yaz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Özcan Keskin

Özür dilemiş. Adresin kesinlikle doğru mu diye sormuş. Zaman kazanmaya çalışıyor olabilir mi acaba? :unsure2: Cevap olarak; "That address is correct. It has not arrived yet." yaz.

yazdım gönderdim abi

cevap bu

 

Seller's message:

"hi friend, i am awfully sorry for the long time shipping freight. i can totally understand your feeling. the shipping is not stable. please do not worry about it,how about waiting another 7-10 days patiently. or we refund your payment first, then you repay it to us after you receive your item. how do you think of that? rest assured, if you have any problem, please email us at the first time, we will give you the best services. as seller, what we want to do is to give our customers the best satisfaction. hope you can receive it soon. best wishes. Johnson"

If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.

 

7-10 gün daha bekle diyor

Yorum bağlantısı
Murat Dere

"Ya da para iadesi yapayım, ürün gelince tekrar ödeme yaparsın" da diyor; "satıcı olarak sana en iyi tatmini vermek istiyoruz" da diyor. Ben dedim sana bu adam senden hoşlanıyor diye. :seytan:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Dere

en iyi tatmini Mİ? iş kötüye gidiyor. en iyisi ben vazgeçeyim üründen :D

 

İşin kötüsü "biz" diyor adam, bilmiyorum. :seytan:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Özcan Keskin
(düzenlendi)
 
Your case details
 
 
 
 
Case Closed
We've initiated a refund to you through PayPal. Please allow 48 hours for the refund to process.
Collapse
eBay Customer Support has refunded you through PayPal and the case is closed. Sep 22, 2014 at 4:09 PM
Refund information:
We've initiated a refund of $21.88 back to the PayPal funding source that you used to purchase the item. Please allow 48 hours for the refund to process.
Final decision:
This case was found in your favor.
eBay Customer Support comments:
We apologize for the inconvenience caused and have issued you a refund for this case.
imgGuaranteeNGVI_icon.jpg
imgGuaranteeNGVI_EBPname.gif
This item was covered for your purchase price plus original shipping. Learn more about Shopping - opens in a new window or tab imgGuaranteeCPS_newribbon.jpg
Collapse
eBay Customer Support has opened a case for you. Sep 22, 2014 at 4:08 PM
The details you provided:
You haven't received the item.
You paid for the item on Aug 14, 2014.
You've requested:
A refund. The refund amount includes the purchase price plus original shipping.

 

 

 

 

son durum bu


şimdi para iadesi paypal hesabına mı yatıyor kredi kartına mı

tarihinde Özcan Keskin tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Gürçay Hüseyin

Benim direk karta yatmisti. Ama banka sistemine yansimasi 3-4 gun almisti. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Özcan Keskin

Adam para iadesi yaptı 1-2 gün sonra ürün geldi ben şimdi adamın parasını nasıl göndereyim

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...