Abdullah Doğan 30 Ağustos 2012 Paylaş 30 Ağustos 2012 connectlerin hepsi aynı gördüğüm kadarıyla aracın yüksekliğinden bi şikayetim yok aslında ama özellikle arkalar olmak üzere çamurluk ve teker aralığındaki boşluklar hiç hoş durmuyor.ön taraf için çözüm var helezonları kestirmek arkalar için çözüm nedir fikri olan veya uygulayan arkadaşlardan yardım bekliyorum saygılar. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Ağustos 2012 Paylaş 30 Ağustos 2012 helezon kestiriyorsanız arkadan da makas aldırın. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Ağustos 2012 Paylaş 30 Ağustos 2012 helezon kestiriyorsanız arkadan da makas aldırın. Aman mustafa, neler diyorsun Arabanın tüm dinamiğini değiştiriyorsunuz. Helezonlar kestirilmez. Yol tutuşuna yapacağınız eziyet size zarar olarak geri döner... Bunun yerine özel yay ve süspansiyon sistemi alabilirsiniz... Yorum bağlantısı
Abdullah Doğan 30 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 30 Ağustos 2012 makas işi delikanlıyı bozar. :i-ih: :i-ih: :i-ih: 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Ağustos 2012 Paylaş 30 Ağustos 2012 helezon kestiren mantığa air ride mi önereydim 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Ağustos 2012 Paylaş 30 Ağustos 2012 helezon kestiren mantığa air ride mi önereydim Sen hep doğruyu öner 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 30 Ağustos 2012 Paylaş 30 Ağustos 2012 makas işi delikanlıyı bozar. :i-ih: :i-ih: :i-ih: Bence de kesinlikle makas aldırmaya, hele arkadan aldırmaya değmez. Yorum bağlantısı
Abdullah Doğan 30 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 30 Ağustos 2012 iş makara sardı ciddi bu konuda yapılabilcek bişiler varsa yardımcı olun. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Ağustos 2012 Paylaş 30 Ağustos 2012 iş makara sardı ciddi bu konuda yapılabilcek bişiler varsa yardımcı olun. Makaraya kaydığını nereden çıkardınız? Hepimiz gayet ciddiyiz, önerimizi sunduk... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Ağustos 2012 Paylaş 30 Ağustos 2012 bütçe nedir? sanayide gidip helezon kesecem arkayı da nasıl düşürüz diye sorsanız ilk cavabımı alırsınız. profosyonel bir şey yapacam diyorsanız http://www.havalisuspansiyon.com/gpage5.html her araca uygulanıyor. hatta bir ara bizim burada transitlere felan takıyorlardı 4-5 bin maliyeti var. hem süspansiyon sertliğini hemde yüksekliğini ayarlıyorsunuz. yurt dışında air ride diye meşhur. buralarda da binek araçlara fantazi olarak yaptıran var. ha en basiti de bagaja ağırlık koyarak aracın arkasını düşürürsünüz ama fazla yük taşımak işine ne kadar bilemem. Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın 30 Ağustos 2012 Paylaş 30 Ağustos 2012 Yazık olacak çok. Pişman olmamak için ellemeyin. Konfordan yol tutuşundan çok ödün verceksiniz. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 30 Ağustos 2012 Paylaş 30 Ağustos 2012 Katılıyorum, ticari araç bu, hevesinizi anlıyorum ama uğraşmayın bence. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Ağustos 2012 Paylaş 30 Ağustos 2012 O'nun bir kamyonet olduğunu unutmayın, Zaten yüksek olan bir araç, dengelerini bozmayın, helezon kesmek güvensiz bir uygulamadır... Varsa kısa helezon bulun.. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ağustos 2012 Paylaş 30 Ağustos 2012 Connecti, virajda savrulmadan alçaltmanın tek yolu, arka dingilin şaseye bağlandığı yerlerde tadilat yapmak ki bunun sonrasında dingilin arkada kalıp, kaportanın ileride devrilme olasılığı da var, teoride mümkün pratikte mümkün değil, illa da alçalacaksa mümkün ama 5 haneli rakama mal olur, zira fabrikasyon değil elle yapılacak tüm parçalar. Yorum bağlantısı
Abdullah Doğan 31 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 31 Ağustos 2012 soğudum aracı satıyorum. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 31 Ağustos 2012 Paylaş 31 Ağustos 2012 iş makara sardı ciddi bu konuda yapılabilcek bişiler varsa yardımcı olun. Yorum bağlantısı
Abdullah Doğan 1 Eylül 2012 Yazar Paylaş 1 Eylül 2012 peki connect e havalı süspansiyon takılırmı ve takılırsa sağlıklı olurmu birde maliyet konusunda bize kaça patlar. Yorum bağlantısı
Engin Özarı 1 Eylül 2012 Paylaş 1 Eylül 2012 Riske almaya ve masrafa değmeyecek bir uygulama Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Eylül 2012 Paylaş 1 Eylül 2012 Connect e bunlar fazla bence, gerek yok, sonuçta ticari araç ama zevk sizin elbet, yinede yükseklik havalı süspansiyon falan sakat işler, araba daha güvensiz olacaktır. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 2 Eylül 2012 Paylaş 2 Eylül 2012 Soldakı araç arkadaşın eski aracı sadece makasları presletip arkatarafı 6 cm alçaltmıştı.... 1 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 2 Eylül 2012 Paylaş 2 Eylül 2012 Abdullah bey. sahibi olduğunuz ford connect aracınızı alçaltmak istemişsiniz.üç yıl kadar önce bir arkadaşımın ricası üzerine bende bu konu ile ilgili yoğun araştırma içerisine girmiştim.Araştırmalarımın neticesinde aracın arka kısmında bulunan makasların iptal edilip aracın alt kısmında tadilat yapılmasından başka bir çare bulamadık.Arakadaşın aracı pertten dönme olduğu için aracı parcalamakta sıkıntı yaşamadık..Bu sebeple ölçülüp biçilip arka dingil ve makasların içinde bulunduğu alt bölüm komple kesildi ve yerine 1999 model ford focus arka dingilini yerleştirdik. Bana göre olmadı çünkü lastikler biraz içeride kaldı ama arkadaşın hoşuna gittiği için öyle kullanmayı tercih etti.Kısacası orjinal bir araçta oynama yapmanızın çokta iyi olmayacağını düşünüyorum.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Eylül 2012 Paylaş 2 Eylül 2012 migros alışveriş arabası gibi olmuş bu 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 2 Eylül 2012 Paylaş 2 Eylül 2012 Abdullah bey. sahibi olduğunuz ford connect aracınızı alçaltmak istemişsiniz.üç yıl kadar önce bir arkadaşımın ricası üzerine bende bu konu ile ilgili yoğun araştırma içerisine girmiştim.Araştırmalarımın neticesinde aracın arka kısmında bulunan makasların iptal edilip aracın alt kısmında tadilat yapılmasından başka bir çare bulamadık.Arakadaşın aracı pertten dönme olduğu için aracı parcalamakta sıkıntı yaşamadık..Bu sebeple ölçülüp biçilip arka dingil ve makasların içinde bulunduğu alt bölüm komple kesildi ve yerine 1999 model ford focus arka dingilini yerleştirdik. Bana göre olmadı çünkü lastikler biraz içeride kaldı ama arkadaşın hoşuna gittiği için öyle kullanmayı tercih etti.Kısacası orjinal bir araçta oynama yapmanızın çokta iyi olmayacağını düşünüyorum.. yeni mondeoların teker aralığı daha geniş. sistem de focusla aynı.ingilizlerin amortisör taktığını görmüştüm ama özel yapım dingil kullanıyorlardı çünkü çekişi arkadan yapmışlardı http://passionford.com/forum/restorations-rebuilds-and-projects/367318-cosworth-connect.html 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts