İsmail Demir 19 Eylül 2012 Paylaş 19 Eylül 2012 Arkadaşlar bir iş için Bursadayım. Aracımda alttan şafttanmı şanzımandanmı bilmiyorum garip sesler geliyor. Her an yolda kalacağım korkusu yaşıyorum .Geri manisaya dönmeye korkuyorum yollarda kalırım diye. Bilen varsa lütfen bir usta -servis tarif edin. Herkese iyi akşamlar. Yorum bağlantısı
Akın Çıbuk 19 Eylül 2012 Paylaş 19 Eylül 2012 Bursanın neresindesiniz ? Servis Dışında, Küçük Sanayi ve Otosansitte yaptırmanız mümkün, (Acilse Yarış Oto Hüseyin Bey 0535.330 08 47) Yorum bağlantısı
İsmail Avcı 19 Eylül 2012 Paylaş 19 Eylül 2012 ford extra anlar diye düşünüyorum .bmw ,volvo hertürlü arabaya bakıyolar.küçük sanayide caminin soluna denk geliyo .. http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/180459-bursa-ford-extra/page__hl__fordextra__fromsearch__1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Eylül 2012 Paylaş 19 Eylül 2012 sesler derken ilk kalkış mı vites değişirken mi, virajda mı? Yorum bağlantısı
İsmail Demir 19 Eylül 2012 Yazar Paylaş 19 Eylül 2012 Arkadaşlar ilgilerinize çok teşekkür ederim.Ses bir cırılt sürtme -bayağı rahatsız edici- şeklinde idi 2000 devir ve üzerinde yapıyordu. ne olursa olsun dedim 150 km böyle gittim. Sonra bi kut sesle beraber sürtme cırılttı sesi kesildi. Bir mekanik sorun var ama anlayamadım 2000 devirle araç sürüyorum Bursa içinde 3 gündür. Şaftmıdır şanzımanmıdır anlamadım. Cuma günü dönüş yapacağım açıkcası tırsıyorum yolda kalmaktan. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Eylül 2012 Paylaş 19 Eylül 2012 80km/h ye kadar yok sonra başlayan bir metalimsi zırıltı mı? Yorum bağlantısı
İsmail Demir 19 Eylül 2012 Yazar Paylaş 19 Eylül 2012 Çağlar bey km/h ten ziyade 2000 devir üstü metalimsi sürtme sesi idi şanzıman şaft bölgesinden geliyordu.Kut diye ses geldi o ses gitti. vites geçişlerde şu an bi sıkıntı yok.İlk kalkışta sanırım şaftta bi boşluk var o ses yapıyor hala. (vurma sesi gibi tek ses kalkışta) Yorum bağlantısı
İsmail Demir 19 Eylül 2012 Yazar Paylaş 19 Eylül 2012 düz yolda 80-100km oluyor o devirlerde Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Eylül 2012 Paylaş 19 Eylül 2012 %99, transfer kutusunun görev yapmasını sağlayan dıştaki elektrikli motor ve/veya içerdeki dişli ve /veya dşlinini çatalında sorun var. Lifte alınır motor sökülür, motor yerine manuel olarak el ile müdahele edilir lifte tekerler yukarda yol simulasyonu yapılır dikkat: tenisyen ehil değil ise, arabaya lifte transfer kutusuna, kendine zarar verebilir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yorum bağlantısı
İsmail Demir 19 Eylül 2012 Yazar Paylaş 19 Eylül 2012 Çağlar çok teşekkürler. Gecenin bu saatinde sizi yordum.Bursada bu konuda tavsiye edebileceğiniz bir usta-servis varmı? Yorum bağlantısı
İsmail Demir 19 Eylül 2012 Yazar Paylaş 19 Eylül 2012 Çağlar bey Çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 20 Eylül 2012 Paylaş 20 Eylül 2012 Çağlar abinin dediğine katılıyorum. Yorum bağlantısı
İsmail Demir 21 Eylül 2012 Yazar Paylaş 21 Eylül 2012 Arkadaşlar transfer kutusundaki elektrik motoruna bakıldı 4 çekere sorunsuz girip çıkma işlevini yaptırıyor.Gözle görülür sıkıntı orada yok sanırım. Şaftlara bakıldı sorun yok. Difrensiyal açıldı bakıldı yağı değişti sorun yok. Fakat araç dururken bile N ve P konumunda bile 3500 devir üstüne çıkmıyor.Yolda desen kağnı gibi oldu Eski ok gibi fırlama falan kalmadı.Gaza diplersem araç çuvallıyor sanki kusuyor.Bu şekilde Bursadan Manisa ya döndüm. Yolda renault toroslar bile nanik çekti Bu işin sonunda bi tane güçlü balyoza ihtiyacım olacak sanırım. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 21 Eylül 2012 Paylaş 21 Eylül 2012 Sanayi diliyle konuşursak şanzıman kaçırıyor olmasın abi? 1 Yorum bağlantısı
İsmail Avcı 21 Eylül 2012 Paylaş 21 Eylül 2012 Arkadaşlar transfer kutusundaki elektrik motoruna bakıldı 4 çekere sorunsuz girip çıkma işlevini yaptırıyor.Gözle görülür sıkıntı orada yok sanırım. Şaftlara bakıldı sorun yok. Difrensiyal açıldı bakıldı yağı değişti sorun yok. Fakat araç dururken bile N ve P konumunda bile 3500 devir üstüne çıkmıyor.Yolda desen kağnı gibi oldu Eski ok gibi fırlama falan kalmadı.Gaza diplersem araç çuvallıyor sanki kusuyor.Bu şekilde Bursadan Manisa ya döndüm. Yolda renault toroslar bile nanik çekti Bu işin sonunda bi tane güçlü balyoza ihtiyacım olacak sanırım. siz explorer ı çöpe atın bence,attığınız yeri de bana söyleyin merak etmeyin bu sorun giderilir inşallah yine uçup gidersiniz torosların yanından 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Eylül 2012 Paylaş 21 Eylül 2012 yine de o motor takılma yapabiliyor söylilyeyim , şu an net olmamadım ama boşta iken devir sınırlanır, bu arada kat dolmuş olabilir ? Yorum bağlantısı
İsmail Demir 21 Eylül 2012 Yazar Paylaş 21 Eylül 2012 Sanayi diliyle konuşursak şanzıman kaçırıyor olmasın abi? Motor devir yapsada araç gitmese şanzıman kaçırıyor diyeceğim motorda dururkende giderkende 3500 devir üstü yok-(benzinde aynı). Ya motor uçtu ya şanzıman yada ikisi birden Çağlar bey kat dediğiniz ne ? Kusuruma bakmayın cahilliğime verin. Yorum bağlantısı
İsmail Demir 21 Eylül 2012 Yazar Paylaş 21 Eylül 2012 katalizatör, egzos çıkışındaki Hımmmm.Çağlar bey o ilk seslerde belkide ordan geliyordu , onu söktürüp bir deneyeyimmi ne dersiniz. Yorum bağlantısı
İsmail Demir 21 Eylül 2012 Yazar Paylaş 21 Eylül 2012 Çağlar bey yarın ilk fırsatta deniyorum sonuçları akşama yazarım.Arkadaşlar herkese teşekkürler.İyi akşamlar diliyorum. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 21 Eylül 2012 Paylaş 21 Eylül 2012 Ben yanlış anlamışım o zaman uyumam lazım benim. 3 saatlik uykuyla duruyorum Bende aldığımda kat iptal edilmiş vaziyetteydi. Bilginize. Yorum bağlantısı
Emre Olgum 22 Eylül 2012 Paylaş 22 Eylül 2012 ismail bey çok geçmiş olsun umarım basit ve çözülecek birşeydir benim aracımda da katalitik konvektör iptal edilmişti artık iyi mi kötü birşey mi onu tam bilmiyorum ama 400 cc 210 beygirlik bir makinanın gitmemesi kadar kötü birşey yoktur Yorum bağlantısı
Recommended Posts