Mehmet Göktürk 29 Ekim 2012 Paylaş 29 Ekim 2012 maslak/levent arası 1 ay kalsın bende , rush hour 1.3 / 1.4 vb. tdci larda normal bir durum. otomatik kullan o zaman 1 Yorum bağlantısı
Fırat Kazancı 29 Ekim 2012 Paylaş 29 Ekim 2012 Ben farklı fiesta kullanıyorum sanırım... Bence de pilotaj... Baskı sorunu olsa koku vs yapardı , boşa sarardı stop etmezdi yani kullanıcısı da anlardı. Baskı bana göre zayıf. turbo vs gibi ekstra bir arıza değilse sürücü. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Ekim 2012 Paylaş 29 Ekim 2012 otomatik kullan o zaman zaten otomatikçiyim , el verdiği kadar Yorum bağlantısı
Mehmet YILDIRIM 29 Ekim 2012 Yazar Paylaş 29 Ekim 2012 Saolun bilgileriniz için degerli abilerim, Arkadaşlarım.. O halde durum şunu söylüyor arabada birşey yok, Yük agır oldugunda genelde olan bir durum. Şunu not olarak bildireyim ( Arabadan memnunum normalde sıkıntı yok, Tek sıkıntı yük oldugunda VE yokuşlarda arkamda araba durdugunda ) yinede baskı balataya her ihtimale karşı baktırayım. Sanmıyorum ondan yana bir sıkıntı olsun. Teşekkürler bilgileriniz için Yorum bağlantısı
Serkan Toker 29 Ekim 2012 Paylaş 29 Ekim 2012 Maf sensörünü temizletin rampa falan dinlemez kalkar gider.. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Ekim 2012 Paylaş 29 Ekim 2012 Maf sensörünü temizletin rampa falan dinlemez kalkar gider.. Olumsuz bendeki süper ötesi temiz, egr de iptal, dik rampada fazla basmaz isem kalkamıyor, 3000 devirde denersem iş değişir tabii Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 29 Ekim 2012 Paylaş 29 Ekim 2012 (düzenlendi) Burda seçenekler sözkonusu. Yardırıp çıkmak bence her zaman mümkündür ama yercih edlir mi ayrı mesele. Böyle durumlarda direksiyonu yola doğru tam kırıp yanal hareketle felan aracın hissettiği eğimi azaltmak lazım. Bu gibi ekstrem durumlarda hiç zorlamam, bi sokak aşağı kavşağa salarım geri geri. yanlamasına eğimsiz yolda basar 1. viteste hızlanırım. Bizim sitenin çıkışı rampa. acemiler kapı açılıncaya kadar kapının önünde bekler. Ben ise aşağıda beklerim açılınca basar çıkarım. 29 Ekim 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Cihangir Elbasan 29 Ekim 2012 Paylaş 29 Ekim 2012 Benzer bir durum benim de başıma geldi.Çok dik yokuşlarda kalkarken zorlanıyor.Biraz denemeden sonra kalkması gerekirdi. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 29 Ekim 2012 Paylaş 29 Ekim 2012 (düzenlendi) Ne Maf ne Balata nede Turbo Dik rampada 6 kişi ile Baskı balatanın canını okumadan1.4 Turbo diesel hiçbir araba kalkamaz. 1.6 Tdci Focus bile zorlanarak kalkıyor.. Hele geri geri çok daha zor... Durum gayet olağan... 29 Ekim 2012 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 30 Ekim 2012 Paylaş 30 Ekim 2012 Rampa eğer çok dikse durum normal derim ancak eğer normal sayılacak bir yokuşsa debriyajdan şüphelenilebilir.Bir de 1.4 fiestayı gözünüzde fazla büyütmeyin O sadece bir fiesta.. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 30 Ekim 2012 Paylaş 30 Ekim 2012 Bakımlı bir araba bahsi geçen rampada kalkar...Ben henüz gücüm yetmiyor burada kaldım diyen araba görmedim...Yarım debriyaj yokuş çıktım ama çıktım...Eğer arabayı bir direğe falan bağlamadıysanız tabi ki.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet YILDIRIM 31 Ekim 2012 Yazar Paylaş 31 Ekim 2012 Saolun bilgi için ustanın birine gösterdim durum normal genelde olması gereken durum dedi. Birde ben aracın yagını, yag flitresi degiştirmiştim o zaman ustanın elinde mazot filtresi yoktu degiştirememişti 2 gün sonra elinde olacakmış.. Mazot flitresi ne zamandır degişmemiş bilgim yok. Onunda etkisi olur dedi belkide ondandr. Onuda degiştireyim sizleri bilgilendiririm.. Çok teşekkürler Yorum bağlantısı
Mehmet YILDIRIM 31 Ekim 2012 Yazar Paylaş 31 Ekim 2012 Serkan Toker tamam abi aklımda onada baktıracagım. Balata spreyi kullanılıyormuş temizlerken yagsız. Sıkıntı yapmaz degilmi ? Yorum bağlantısı
Serkan Toker 31 Ekim 2012 Paylaş 31 Ekim 2012 Serkan Toker tamam abi aklımda onada baktıracagım. Balata spreyi kullanılıyormuş temizlerken yagsız. Sıkıntı yapmaz degilmi ? Yapmaz, elle veya herhangi bir aletle dokunmadan sadece balata spreyi kullanılacak...Ardından bir süre marşa basmayın ki iç gıcıklayıcı bir ses gelmesin motordan...En az 5-10 dakika geçsin... Yorum bağlantısı
Mehmet YILDIRIM 31 Ekim 2012 Yazar Paylaş 31 Ekim 2012 Tamam abi aklımda uygulatacagım. Yorum bağlantısı
Burak Yılmazer 17 Eylül 2013 Paylaş 17 Eylül 2013 68 beygir 160 torka sahip bir araçtan 6 kişiyle yokuştan kalkmak istemek o araca yapılmış en büyük işkencedir diye düşünüyorum.yokuşun eğimini bilmiyorum ama sağlıklı tdci bir motor çıkamasa bile kendini patiye bırakır diye düşünüyorum çünkü yokuşta araçta 6 kişi var ve illaki ağırlık arkaya doğru ve aracın burnu hafif havada olduğunu düşünürsek aracın yeri zımparalaması lazım Yorum bağlantısı
Murat Yalçın 17 Eylül 2013 Paylaş 17 Eylül 2013 Rampa %10 dan fazlaysa ve gaza basıp yarım debriyajda fazlaca tuttuysa kalkamaz, bence normal, Ford dik rampada kalkış özürlüdür, sen birde geri geri dene aracı, direk satarsın, bence 1.4 tdci için gayet normal, balatayı yakma boşa zorlama. Ben 4 kişiyle bile zorlanıyorum, gerçi, 6 kişiyle de kalkarım ama balatanın canına okuyorsun, devri 3000 e getirdinmi yırtar atar balatayı. Ali Bey peki bu durumda eger el freni ile kalkılmaya calissaydı sonuc degisirmiydi acaba sizce ? Cunku arkadas arabayı geriye dogru saldım sonra kavrama yapmaya calistim demiş yuklu aracı geri geri kayarken toparlamak daha fazla guc isteyecektir , hatta baskı balatayı belkide ciddi sekilde yiyecektir , o sebepe hep yokus egimi fazla ise el freni ile kavrama noktasına getirip gaz vererek hareket ettirmek aracı baskı balata icin daha faydalıdır demişlerdi. Tşkler, Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Ekim 2013 Paylaş 6 Ekim 2013 (düzenlendi) Ali Bey peki bu durumda eger el freni ile kalkılmaya calissaydı sonuc degisirmiydi acaba sizce ? Cunku arkadas arabayı geriye dogru saldım sonra kavrama yapmaya calistim demiş yuklu aracı geri geri kayarken toparlamak daha fazla guc isteyecektir , hatta baskı balatayı belkide ciddi sekilde yiyecektir , o sebepe hep yokus egimi fazla ise el freni ile kavrama noktasına getirip gaz vererek hareket ettirmek aracı baskı balata icin daha faydalıdır demişlerdi. Tşkler, Geç gördüm el freni olsa bağırtarak kalkardı belki, rampa eğimide önemli, çok dik rampalarda kalkmaz, boşa uğraşmayın ve geri gidin, aynı sıkıntı 1.6 Taunus GL dede olurdu, motor gücü ve baskının büyüklüğü yetersiz, kalkamıyor. 6 Ekim 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts