İçeriğe Yönlendir

Motor İyi Mi?


Muhammed Gürdal

Recommended Posts

Muhammed Gürdal
(düzenlendi)

Ölçülen max. motor gücü: 61.4 kw 83.4 hp 5290 rpm

hesaplanan max motor gücü: 66.8 kw 90.8 hp 5290 rpm

aktarma organlarındaki kayıp güç: 18.9 kw 25.6 hp 148.6 km/h

ölçülen max. motor torku 121.9 nm 2730 rpm

hesaplanan max motor torku: 132.6 nm 2730 rpm

hesaplanan max. tekerlek gücü: 54 kw 73.3 hp 140 km/h

tekerlek gücü/motor gücü: %79

araç 1.8 105 beygir clx 96 model km 57000 acaba 157000 mi 257000 mi?

tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Muhammed bey okudum okudum yine okudum iletinizi ama kısaca bu ne? Ne öğrenmek istiyorsunuz açık açık yazsanız.Dyno test sonuçlarını buraya koymuşsunuz o tamam ama bu şekilde zor cevap bulursunuz.

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

aracınız da güç kaybı var, carbon clean işleminin ardından yeniden denenmeli ve egzozundan buji kablosuna kadar kontrol edilmeli ;) Eğer dyno kalibrasyonu düzgün ise, nerede yaptırdınız

Yorum bağlantısı
Muhammed Gürdal
(düzenlendi)

Test Ankara erkaya bosh servisinde yapıldı. 105 beygir araç bir testte motor iyidir diyebilmemiz için hangi kriterlere bakmamız gerekir. Örneğin kompresyon kaçağı var mı? Bundan şüpheleniyorum aracı yokuşa park edip 2. vıtese taktığımda 5-10 sn aralıklarla durup durup gidiyor 3 te ıse daha hızlı akıyor baskı balata aldığım kişi değiştirmiş yeni dedi kompresyonda düşük olsa bildiğim sabahları da zor çalışır ama soğukken öyle bir sıkıntı da yok yokuşta viteslerde akması normal mı acaba?

tarihinde Tahir İlter tarafından düzenlendi
İmla.
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Bu tip "vitesli" testi ilk defa duydum :s kompresyon testi silindirlerle yapilir.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

el frensiz park olmaz yokuşta, yani test yöntemi değildir.

kompresyon testi yapılır, değer düşükse yağlı yapılır , motor içi hakkında bayağı bilgi verir, test cihazına bağlanır sensörlerin çalışması izlenir.

Yorum bağlantısı
Muhammed Gürdal

baska bı yerde okumustum bu testı asılsız dıosunuz yanı ordakıler arabalarının akmadıgından bahsedıyorlar pekı dusuk kompresyon ve baska yonlerden saglıksız bı motor kendını surucuye nasıl bellı eder belırtılerı nelerdır

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

sabahları ilk marşta almayailir, yokuşlarda özelikle çekiş kaybeder, egzosdan mavi duman atabilir

Yorum bağlantısı
İsmail Yanık

baska bı yerde okumustum bu testı asılsız dıosunuz yanı ordakıler arabalarının akmadıgından bahsedıyorlar pekı dusuk kompresyon ve baska yonlerden saglıksız bı motor kendını surucuye nasıl bellı eder belırtılerı nelerdır

Motor soğuk iken 1. viteste gaza basmadan rampa indiğinizde arabanın rölantisi ve hızı artmadan inmesi gerekir.

Yorum bağlantısı
Muhammed Gürdal

buradan devam etmek ıstedım su soguk gunlerde bıle benım escort A harfıne gelıyor ve fan acılıyor fan actıktan sonra M ye dusuyor ama tekrar A ya cıkıp fan acıyor ve bu sekılde A-M arasında gıdıp gelıyor bu normal bı durum mu sureklı fan acması ornegın palıo arac var arkadasta onun kı kesınlıkle fan acmıyor

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

fan açmayan anormal, sizdeki normal, normal yazısı içinde kaldıkça normal

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Muhammed bey klavyenizde Türkçe karakterler yok mu?

İmla kurallarına da dikkat etmeniz gerekiyor iletilerinizde. Lütfen biraz özen gösterin.

Yorum bağlantısı
Muhammed Gürdal

bütün escortlar bu sekilde mi şu soğuk havalarda fan açması normal değil gibi sanki doğal sirkilasyon yani termostat açıp belli bir seviyede mesela ortada kalıp iyice sıkıştırınca ortayı geçip fan açması gerekmez mi A nın üzeri kaç dereceye denk geliyor bir de aracım klimalı ama sadece 2. fan kademesi devreye giriyor A nın üzerinde 1. açmıyor

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

normal yazısı içinde ise normal de, termostat , tofaş termostatı ile karışıtırılığ takılabiliyor, fanın 1. devresi yanmış olabiliyor, bunlara motor balında baktırmalı tabi

Yorum bağlantısı
Muhammed Gürdal

benim düşüncem termostat sıcağı görünce kademeli açması gerekirken benim termostat teks seferde açılıyor sanırım bu da hararetin çabuk yükselmesine sebep oluyor (5-6km defan açılıyor A üzerinde) devirdaim sıkıntılı olsa pompa harareti fan açınca düşürmez diye düşünüyorum sorun var mı yok mu sizce ustalarımız ne der acaba bu konuya

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

1. termostat sıcaklığa geldi mi açar, kademesi yoktur

2. termostat açınca hararet yükselmez, bundan dolayı yükselmez, su açık çevrimde dolaşmaya başlar

Yorum bağlantısı
Muhammed Gürdal

kapalı kalıp gec acılma gıbı bı durum soz konusu olamz mı

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

o zaman hararet çoktan tavan yapar, conta da pek dayanmaz, üst kapak eğrilir ve ynar

Yorum bağlantısı

Hararet göstergesinden fanın açılıp kapandığını tespit etmek neredeyse imkansızdır. Fan 3-5 derecelik aralıklarla açılıp kapanır. Dar bir alanda 0-140 derece arası ölçebilen göstergenin bu 3-5 derecelik sıcaklık değişikliğini bariz bir şekilde göstermesi ve bizim gözümüzün bunu farkedebilmesi neredeyse imkansızdır. Eğer farkediliyorsa gösterge müşüründen başlayıp, fan müşürü ve gösterge saatine kadar kontrol edilmesi gereken birçok yer var demektir.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...