Muhammed Gürdal 2 Aralık 2012 Paylaş 2 Aralık 2012 (düzenlendi) Ölçülen max. motor gücü: 61.4 kw 83.4 hp 5290 rpm hesaplanan max motor gücü: 66.8 kw 90.8 hp 5290 rpm aktarma organlarındaki kayıp güç: 18.9 kw 25.6 hp 148.6 km/h ölçülen max. motor torku 121.9 nm 2730 rpm hesaplanan max motor torku: 132.6 nm 2730 rpm hesaplanan max. tekerlek gücü: 54 kw 73.3 hp 140 km/h tekerlek gücü/motor gücü: %79 araç 1.8 105 beygir clx 96 model km 57000 acaba 157000 mi 257000 mi? 2 Aralık 2012 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tahir İlter 2 Aralık 2012 Paylaş 2 Aralık 2012 Muhammed bey okudum okudum yine okudum iletinizi ama kısaca bu ne? Ne öğrenmek istiyorsunuz açık açık yazsanız.Dyno test sonuçlarını buraya koymuşsunuz o tamam ama bu şekilde zor cevap bulursunuz. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Aralık 2012 Paylaş 2 Aralık 2012 bu veriler ile ne motorun durumu ne de km hakkında bilgi sahibi olunmaz. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 2 Aralık 2012 Paylaş 2 Aralık 2012 aracınız da güç kaybı var, carbon clean işleminin ardından yeniden denenmeli ve egzozundan buji kablosuna kadar kontrol edilmeli Eğer dyno kalibrasyonu düzgün ise, nerede yaptırdınız Yorum bağlantısı
Muhammed Gürdal 2 Aralık 2012 Yazar Paylaş 2 Aralık 2012 (düzenlendi) Test Ankara erkaya bosh servisinde yapıldı. 105 beygir araç bir testte motor iyidir diyebilmemiz için hangi kriterlere bakmamız gerekir. Örneğin kompresyon kaçağı var mı? Bundan şüpheleniyorum aracı yokuşa park edip 2. vıtese taktığımda 5-10 sn aralıklarla durup durup gidiyor 3 te ıse daha hızlı akıyor baskı balata aldığım kişi değiştirmiş yeni dedi kompresyonda düşük olsa bildiğim sabahları da zor çalışır ama soğukken öyle bir sıkıntı da yok yokuşta viteslerde akması normal mı acaba? 2 Aralık 2012 tarihinde Tahir İlter tarafından düzenlendi İmla. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Aralık 2012 Paylaş 2 Aralık 2012 Bu tip "vitesli" testi ilk defa duydum kompresyon testi silindirlerle yapilir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Aralık 2012 Paylaş 2 Aralık 2012 el frensiz park olmaz yokuşta, yani test yöntemi değildir. kompresyon testi yapılır, değer düşükse yağlı yapılır , motor içi hakkında bayağı bilgi verir, test cihazına bağlanır sensörlerin çalışması izlenir. Yorum bağlantısı
Muhammed Gürdal 2 Aralık 2012 Yazar Paylaş 2 Aralık 2012 baska bı yerde okumustum bu testı asılsız dıosunuz yanı ordakıler arabalarının akmadıgından bahsedıyorlar pekı dusuk kompresyon ve baska yonlerden saglıksız bı motor kendını surucuye nasıl bellı eder belırtılerı nelerdır Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Aralık 2012 Paylaş 2 Aralık 2012 sabahları ilk marşta almayailir, yokuşlarda özelikle çekiş kaybeder, egzosdan mavi duman atabilir Yorum bağlantısı
İsmail Yanık 3 Aralık 2012 Paylaş 3 Aralık 2012 baska bı yerde okumustum bu testı asılsız dıosunuz yanı ordakıler arabalarının akmadıgından bahsedıyorlar pekı dusuk kompresyon ve baska yonlerden saglıksız bı motor kendını surucuye nasıl bellı eder belırtılerı nelerdır Motor soğuk iken 1. viteste gaza basmadan rampa indiğinizde arabanın rölantisi ve hızı artmadan inmesi gerekir. Yorum bağlantısı
Muhammed Gürdal 3 Aralık 2012 Yazar Paylaş 3 Aralık 2012 buradan devam etmek ıstedım su soguk gunlerde bıle benım escort A harfıne gelıyor ve fan acılıyor fan actıktan sonra M ye dusuyor ama tekrar A ya cıkıp fan acıyor ve bu sekılde A-M arasında gıdıp gelıyor bu normal bı durum mu sureklı fan acması ornegın palıo arac var arkadasta onun kı kesınlıkle fan acmıyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Aralık 2012 Paylaş 3 Aralık 2012 fan açmayan anormal, sizdeki normal, normal yazısı içinde kaldıkça normal Yorum bağlantısı
Tahir İlter 3 Aralık 2012 Paylaş 3 Aralık 2012 Muhammed bey klavyenizde Türkçe karakterler yok mu? İmla kurallarına da dikkat etmeniz gerekiyor iletilerinizde. Lütfen biraz özen gösterin. Yorum bağlantısı
Muhammed Gürdal 3 Aralık 2012 Yazar Paylaş 3 Aralık 2012 bütün escortlar bu sekilde mi şu soğuk havalarda fan açması normal değil gibi sanki doğal sirkilasyon yani termostat açıp belli bir seviyede mesela ortada kalıp iyice sıkıştırınca ortayı geçip fan açması gerekmez mi A nın üzeri kaç dereceye denk geliyor bir de aracım klimalı ama sadece 2. fan kademesi devreye giriyor A nın üzerinde 1. açmıyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Aralık 2012 Paylaş 3 Aralık 2012 normal yazısı içinde ise normal de, termostat , tofaş termostatı ile karışıtırılığ takılabiliyor, fanın 1. devresi yanmış olabiliyor, bunlara motor balında baktırmalı tabi Yorum bağlantısı
Muhammed Gürdal 3 Aralık 2012 Yazar Paylaş 3 Aralık 2012 benim düşüncem termostat sıcağı görünce kademeli açması gerekirken benim termostat teks seferde açılıyor sanırım bu da hararetin çabuk yükselmesine sebep oluyor (5-6km defan açılıyor A üzerinde) devirdaim sıkıntılı olsa pompa harareti fan açınca düşürmez diye düşünüyorum sorun var mı yok mu sizce ustalarımız ne der acaba bu konuya Yorum bağlantısı
Muhammed Gürdal 5 Aralık 2012 Yazar Paylaş 5 Aralık 2012 fikri olan yok mu sayın forumdaşlar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2012 Paylaş 5 Aralık 2012 1. termostat sıcaklığa geldi mi açar, kademesi yoktur 2. termostat açınca hararet yükselmez, bundan dolayı yükselmez, su açık çevrimde dolaşmaya başlar Yorum bağlantısı
Muhammed Gürdal 5 Aralık 2012 Yazar Paylaş 5 Aralık 2012 kapalı kalıp gec acılma gıbı bı durum soz konusu olamz mı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2012 Paylaş 5 Aralık 2012 o zaman hararet çoktan tavan yapar, conta da pek dayanmaz, üst kapak eğrilir ve ynar Yorum bağlantısı
Misafir 6 Aralık 2012 Paylaş 6 Aralık 2012 Hararet göstergesinden fanın açılıp kapandığını tespit etmek neredeyse imkansızdır. Fan 3-5 derecelik aralıklarla açılıp kapanır. Dar bir alanda 0-140 derece arası ölçebilen göstergenin bu 3-5 derecelik sıcaklık değişikliğini bariz bir şekilde göstermesi ve bizim gözümüzün bunu farkedebilmesi neredeyse imkansızdır. Eğer farkediliyorsa gösterge müşüründen başlayıp, fan müşürü ve gösterge saatine kadar kontrol edilmesi gereken birçok yer var demektir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts