İçeriğe Yönlendir

Kuga 3 Yıldır Sürekli Arıza Yapıyor


Gökhan Semiz

Recommended Posts

Gökhan Semiz

öncelikle merhabalar,2009 model daha 57bin km de o zaman ki değeri 80 bin tl olan ford kuga marka aracım aldığım günden beri sürekli arıza çıkarıyor. 3 yılda tüm bakımlarını zamanında ve serviste yaptırmama rağmen tam 20 defa servise gitmek zorunda kaldım. şimdiye kadar; 2 arka stop lambası değişti, 20bin km de diskler eğildi tüm disk ve balatalar değişti, 3 yıl içinde 2 defa koltuk kızağı ve 2 defa vites körüğü değişti, tüm kapı fitilleri değişti, ön cam su aldı sökülüp yeniden takıldı, durup duruken motor arızası yaptı mazot motor yağına karıştı , şarj dinamosu değişti, su fiskiyeleri değişti, 4 lastik fabrikadan üretim hatalıymış %50 bedelle değişti, xenon ampül arıza yaptı çifti değişti, amartisör takozları arıza yaptı.... bundan sonra bakalım başka ne arızalarla karşılacağız..severek ve beğenerek aldığım,rahatlığı ve performansıyla mükemmel bir aracın bu kadar çok arıza yapması beni ford'tan soğuttu baya.en kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Uğur Çınar

hoşgeldiniz gökhan bey otosanla konuştunuzmu ?

Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım

Suv değil bu araçlar, cross. Bunu unutmayalım :) Yüksek araba yani. Lakin her belanın size denkgelmesi çok düşündürücü. Üzüldüm açıkçası. Benim 97 model Explorer bu kadar arıza çıkartmaz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

suv ne cross ne? kimse zaten dağa tırmanmıyor :)

suv cross aşağı yukarı aynı şey. arazi aracı ( off road) bence sadece farklı

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Geçmiş olsun.Kuga iyi hoş ama piyasa da tam olarak göremiyorum.Alanlar baktığımızda hep pişman.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Engin Karadayan

suv ne cross ne? kimse zaten dağa tırmanmıyor :)

suv cross aşağı yukarı aynı şey. arazi aracı ( off road) bence sadece farklı

Cross takısını sanki motosikletler mi kullanıyordu?!! :unsure2:

Yorum bağlantısı
Serhat Çerçi

Gökhan Bey geçmiş olsun, şanssızlığınızın yanı sıra aslında ayıplı bir araca rastgelmiş gibisiniz. Nedense aynı modeldeki araç sahiplerinin büyük çoğunluğu problem yaşamazken bir kısmı arkası arkasına ve farklı yerlerden sorunlar yaşayabiliyor. Lastiklerinizin bile kusurlu çıkması şanssızlığın ne kadar büyük olduğunun ispatı. Bu tarz sıra dışı şanssızlıklarda Otosan'ın aslında değişim politikası izlemesi gerekiyor. Marka imajına ciddi zarar veriyor.

Bu arada compact suv ya da compact crossover suv olarak geçiyor Kuga. ..

Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan

tamamen şanssızlık mıdır anlayamadım.bir araç bu kadar arıza yapar mı?

geçmiş olsun...

Yorum bağlantısı
Edip Aydın

gökhan bey merhaba,

aracın garantisi bittiyse satmaktan başka çare yok gibi, sizi çok iyi anlıyorum. ancak satmaya kalktığınız zaman alacak kişi bakınca çıkacak servis dökümü can sıkıcı olacak. aynısı başıma geldi çünkü. aracın servis kaydını gören talipler aracı almaktan vaz geçiyor. benim aracımda yaklaşık 2 senelik süreçte sizin ki kadar arıza verdi ve değişmedik yeri kalmadı, arıza vermeye de devam ediyor. ben garanti süresi bitmeden otosan'ı mahkemeye verdim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Geçmiş olsun, kronik hasta araca denk gelmişsiniz, ne yapsanızda derdi bitmeyecektir, bence satın kurtulun, Ford avrupanın bu tür araç deneyimi yoktur, kuga bu yüzden eh işte bir araçtır, tek işe yarayan ranger pikaplardırki onlarda zaten mazda dır, tekrar geçmiş olsun, mahkemeye vermekle tam isabet yapmışsınız, inşallah hayırlısı olur, hemde kısa zamanda.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

motor yağına mazot nasıl karıştı? ne değişti? su fıskiye rpoblemi ne zaman ortaya çıktı nasıl çıktı? Lastik kaç km sonra nasıl bir rahatsızlık verdi?

aks bilyalarında hiçbir sorun yok mu hepsine rağmen?

Yorum bağlantısı
Edip Aydın
(düzenlendi)

araçta bir sorun olsa da servis görüp birşey yapmıyor ki. ben 1 sene boyunca bozuk direksiyon pompası ve sertleşen direksiyonla gezdim. araç bu şekilde 2 periyodik bakıma girdi. aracı götürdüğüm 2 serviste araçta bir arıza olmadığını söyledi. canıma tak ettiği bir gün sonunda servisteki bir ustayı direksiyona oturtup göstere göstere zorla kabul ettirdim. bu başıma gelen rezaletlerin sadece 1 tanesi

araçta ben göstermeden parça değişmedi desem, servise ve firmaya göre herşey normal.

tarihinde Edip Aydın tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Gökhan Semiz

hoşgeldiniz gökhan bey otosanla konuştunuzmu ?

hoşbuldum saolun.2 defa ford müşteri hizmetleri ile görüştüm,döneceklerini söylediler,bekliyorum.bişey çıkmaz ise dava açacağım.

Yorum bağlantısı
Gökhan Semiz

motor yağına mazot nasıl karıştı? ne değişti? su fıskiye rpoblemi ne zaman ortaya çıktı nasıl çıktı? Lastik kaç km sonra nasıl bir rahatsızlık verdi?

aks bilyalarında hiçbir sorun yok mu hepsine rağmen?

motor arıza lambası yandı,servise götürdüm mazot yapğa karışmış.servis carbon cleaner uyguladı,motor yağı ve yağ filtresini değiştirdiler.yağı 1 ay önce değişmişti,tekrar ücret ödemem dedim,çok az bir ücret farkı aldılar kalanını ek garanti karşıladı.continental lastikler 15 bide yıprandu baya,exper baktı hatalı dedi kullanın değiştiririz dediler.45 bide 4 ünü değiştirdim 2 sinin ücretini continental,ikisinin ücretini ben karşıladım.su fiskiyelerinde sıkıntı varmış ford aracı çağırdı ve değiştirdiler.aks bilaylarında sorun yok,amortisör takozları ses yapıyor değişmesi gerekiyormuş.bu arada ön camı söktürüp yeniden taktırdım,arabanız sorunlu ücret ödemem(150 tl kadarmış ücreti)dedim,servis ücretsiz tamir etti.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Hamit Aytar

Başınıza gelen sorunlar yığını için gerçekten üzgünüm. Yalnız ben de 2011 kuga sahibiyim ve hiç bir sorun yaşamadım bugüne kadar. Servisteki arkadaşlarım da kullanan arkadaşlarım da hep memnundular. Ford hızlı üretim ihtiyacı olduğu zamanlarda yeterli otokontrol yapmadan hızlı araç çıkarabiliyor banttan ve böyle biri de size denk geldi diye düşünüyorum. Ford ne kadar aksini iddia etse de hala profesyonel bir dünya markası değil bence!!

Ancak kuganın çok iyi bir araç olduğunu, çok memnun olduğumu da belirtmek isterim.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Conti nin bitmesi sürpriz değil, bitmemsi sürpri zoluyor. Hala mazotun yağa nasıl karışıtğını anlamadım da, dpf var mı araçta?

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Onur BOYACI

öncelikle merhabalar,2009 model daha 57bin km de o zaman ki değeri 80 bin tl olan ford kuga marka aracım aldığım günden beri sürekli arıza çıkarıyor. 3 yılda tüm bakımlarını zamanında ve serviste yaptırmama rağmen tam 20 defa servise gitmek zorunda kaldım. şimdiye kadar; 2 arka stop lambası değişti, 20bin km de diskler eğildi tüm disk ve balatalar değişti, 3 yıl içinde 2 defa koltuk kızağı ve 2 defa vites körüğü değişti, tüm kapı fitilleri değişti, ön cam su aldı sökülüp yeniden takıldı, durup duruken motor arızası yaptı mazot motor yağına karıştı , şarj dinamosu değişti, su fiskiyeleri değişti, 4 lastik fabrikadan üretim hatalıymış %50 bedelle değişti, xenon ampül arıza yaptı çifti değişti, amartisör takozları arıza yaptı.... bundan sonra bakalım başka ne arızalarla karşılacağız..severek ve beğenerek aldığım,rahatlığı ve performansıyla mükemmel bir aracın bu kadar çok arıza yapması beni ford'tan soğuttu baya.en kısa zamanda değiştirmeyi düşünüyorum.

araç haddinden fazla sayıda ve nitelik olarak da ciddi sıkıntılar çıkarmış. aracın ayıplı olduğu tartışmasız gibi. bence de aracın değiştirilmesini talep edin. kabul edilmezse -ki büyük ihtimalle edilmez- dava yoluna başvurun derim ben...

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

arızalar bence beklenebilir arızalar. şehrinşz ufak. kısa mesafe kullanım sözkonusu. birçoğu bence kullanıcı yıkamacı temizlemeci hatasıdır. jetle yıkanmış olabilir bilinçsizce mesela.

mazot karışması ise kısa mesafe kullanımdan dpf olduğu için.

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Gökhan Semiz

hoşgeldiniz gökhan bey otosanla konuştunuzmu ?

evet konuştum..hiçbir çözüm önerisinde bulunmadılar.dava açacağım dedim,tabii ki açabilirsiniz sizin yasal hakkınız diyerek araçlarına sahip çıktılar !!

araç haddinden fazla sayıda ve nitelik olarak da ciddi sıkıntılar çıkarmış. aracın ayıplı olduğu tartışmasız gibi. bence de aracın değiştirilmesini talep edin. kabul edilmezse -ki büyük ihtimalle edilmez- dava yoluna başvurun derim ben...

değişim talep ettim,hiç olmazsa ek garanti gibi bir çözüm önerisinde bulunun dedim,değişimi kabul etme4diler,hiçbir çözüm önerisinde bulunmadılar.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Mehmet Zeki Yenigün

kafam karıştı kaynıma bir ford kuga almayı düşünüyoruz öyle şeyler yazılmışkı bazı arkadaşlar memnun bi çoğu çeşitli arızalardan bahsediyor ikilemde kaldım

Yorum bağlantısı
Emre Köksal

araç yeni çıktığında genelde bu sorunlar biz kullanıcılar tarafından bildiğiniz test ediliyor...hem para verip hem de eziyet çekiliyor belli bir zaman..

derler ya yeni bir model veya kasa çıktığında hemen almamak gerekli diye....aynen bunu yapmak lazım sanırım :(

Yorum bağlantısı
Gökhan Semiz
(düzenlendi)

Ben sattım kurtuldum,kuga mı uzak durun derim....

tarihinde Gökhan Semiz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

e geçmiş olsun o zaman.şahsa mı sattınız,takasa mı verdiniz,alıcıya araç geçmişini anlattınız mı

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Caglayan Celiker

40 yılın başı paramızın yetebileceğini düşündüğüm bir 4X4 bulduk diyodum. artık hayatta almam. 2 el japon bakacaz artık.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...