İçeriğe Yönlendir

Mavi Jean Müşteri Memnuniyeti.


Tahir İlter

Recommended Posts

Tahir İlter

Mavi jean dan almış olduğum kot kısa zamanda yıprandığı için değişim talep etmiştim.Sağolsunlar en ufak bir şekilde uğraştırmadan hemen değişimi sağladılar amaaaa işte olay burada başlıyor.Buyurun müşteri temsilciliği ile yazışmamı.

Ben ;

Mavi Iyaşpark Avm-Isprata mağazanızdan 18.04.2012 tarihinde 139,50tl bedelle almış olduğum Marcus koyu Berlin kotum ağ kısmında bulunan yıpranma şikayet ile sorunsuz bir şekilde bugün değiştirilmiştir..Yerine aynı bedelle istediğim ürünü alabileceğim bilgisi tarafıma söylenmiştir.Buraya kadar olan kısım için firmanıza teşekkür ediyorum.Ancak yine mağazanızdan beğenmiş olduğum Detaylı park montların %40 indirimde olmasına rağmen değişim durumunda asıl etiket fiyatından satılacağı ve etiketinde yazan ve kampanyasız olan 249,99 tl bedelle alabileceğim söylenmiştir.Tüm itirazlarıma rağmen gelen talimatın bu şekilde olduğunu belirtmişler ve montu tarafıma bu şekilde fatura etmişlerdir.Bu durumun tüketiciyi aldatmak yönünde olduğu kanısı bende oluşmuş ve bu tüketiciye karşı olan bu yanıltıcı yaklaşımın düzeltilmesi sebebiyle tarafınıza mesaj atma gereği oluşmuştur.Bu şikayetimin bir an önce işleme alınmasını dileyerek eğer benim mağruz kaldığım bir haksızlık söz konusu ise; 1-Düzeltilmesi ve aradaki bedelin bir şekilde tarafıma iade edilmesi 2- Bu durum markanın prosedürü ise müşteri memnuniyeti açısından hemen düzeltilmesini, Tarafınızdan ister.İyi çalışmalar dilerim.

Mavi jean müşteri hizmetlerinin cevabı;

Sayın Tahir İlter,

Öncelikle konuyla ilgili bilgiyi bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyoruz. Müşterilerimizi üzen olaylardan haberdar olmak bizim için çok değerli. Sizin gibi duyarlı müşterilerimiz sayesinde Mavi'yi daha iyi günlere taşıyabileceğimize inanıyoruz.

Müşterilerimizin Mavi ürün ya da hizmetleriyle bir sıkıntı yaşamaması, eğer yaşadıysa sorunun mağaza yetkilileri aracılığıyla kısa sürede çözüme ulaşması en önemli önceliklerimiz arasında yer alıyor. Mağaza ekiplerimiz de bu doğrultuda daha iyi bir hizmet ve alışveriş deneyimi sunmak için sürekli eğitim alıyor. Size hizmet veren satış danışmanının bu ilkeyi yansıtamaması nedeniyle sizden özür diliyor, ekibimize gerekli uyarıları hemen yapıyoruz.

Mağazamıza gidebilirseniz yapılan yanlış işlemin mağaza yetkilimiz tarafından düzeltileceğini, alınan fazla tutarın size iade edileceğini bilmenizi isteriz.

Saygılarımızla,

Müşteri İlişkileri

Kendilerini tebrik ediyorum.İade işlemi tamamlanınca memnuniyetimi bildiren bir mesaj daha atacağım. :bravo: :bravo:

  • Beğen 16
Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Güzel. ;)

"Allah'larından bulsunlar" dememek için bir sebep.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Bu arada çalışanları inatla uyardım.Bakın şikayet ederim dedim sürekli prosedür böyle dediler.Aslında montu inata bindirdiğim için aldım zaten eve gelir gelmez şikayet ettim.Haklı olduğumu biliyordum.Hatta orada çok sıkıştırdım kem küm ettiler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serdal Soysal

Süper bir uygulama bende Rodi Mood dan 169,99TL ye mont aldım bir ay bile olmadan omuz kısmından ve cep içinden yırtılmaya başladı cumartesi günü değişim için mağazaya gidecektim senin mesajını okumam iyi oldu. Seni ve Maviyi tebrik ediyorum

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Akan Belen

Açıkçası Mavi'yi genel anlamda pek sevmem.Ama beğendiğim bir ürün olursa da alırım.Ama bu tavırlarından dolayı kesinlikle tebrik etmek lazım.Demek ki müşteri hizmetleri oldukça iyi çalışıyor.Kanım ısındı

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Ben ilk iade işleminde çok memnun kaldım aslında.Kotu götürdüm faturası yoktu mavi karttan baktılar gördüler hemen aldılar.Sonrasında yaşananlar elemanların bilgisizliği ve tecrübesizliği

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Bu tur hak aramalari cok seviyorum.

Marka tercih etmek bu konuda iyi oluyor.

Bende ck'dan 679 tl ye aldigim deri montu bir yil giyindikten sonra kollari yiprandi diye fatura bedeli iade edilmisti.

Aradan iyi bir sure gectigi halde iade yapilmis olmasi markaya olan guvenimi arttirdi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Onur Çankaya

Aynı şekilde kotum 1 yıl dolmadan yıpranmıştı..Faturasını da kaybetmiştim.Kartuş karta kayıtlı olduğundan gördüler..Hemen o anda iadeyi aldılar.ben isterseniz incelemeye gönderin demiştim halbuki.

Yorum bağlantısı
Akan Belen

Bu tur hak aramalari cok seviyorum.

Marka tercih etmek bu konuda iyi oluyor.

Bende ck'dan 679 tl ye aldigim deri montu bir yil giyindikten sonra kollari yiprandi diye fatura bedeli iade edilmisti.

Aradan iyi bir sure gectigi halde iade yapilmis olmasi markaya olan guvenimi arttirdi.

1 yıl iyi süre.Her sene yeni mont giyersin :D

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Parayi aldigimda baska bir marka tercih edebilecekken yine ayni magazadan baska bir mont aldim.

Yenisi ile degisim verseler mutlu olmazdim ama canliyi masaya koyduklarinda guvenim artti :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Kotlar biraz sıkıntılı Mavi de bir çok kişiden aynı şikayeti duydum aslında.O yüzden monta yöneldim.

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Parayi aldigimda baska bir marka tercih edebilecekken yine ayni magazadan baska bir mont aldim.

Yenisi ile degisim verseler mutlu olmazdim ama canliyi masaya koyduklarinda guvenim artti :)

Para iadesi çok daha güzel bir davranış.

Yorum bağlantısı
Serdal Soysal

10 dolarlık kot için Tahir gibi bir adamı kırmaya değer mi? Değmez tabi. Aferin Mavi'ye...

$10 17TL yapmıyormu $100 diyelim :)

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Kotlar biraz sıkıntılı Mavi de bir çok kişiden aynı şikayeti duydum aslında.O yüzden monta yöneldim.

Aslinda mavi'nin kotu guzeldir. Son kotumu oradan aldim. MaviAmerika :)

Para iadesi çok daha güzel bir davranış.

Evet abi degisim deseler gene malinin arkasinda derdim ama iadeyi gorunce baya mutlu olmustum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Aslinda mavi'nin kotu guzeldir. Son kotumu oradan aldim. MaviAmerika :)

Kalite farkı var mı bilmiyorum Sami.Kotun yıpranmasına karşı mağazanın savunması %100 pamuk olduğu o yüzden yıpranmış olduğuydu.

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Kot denince akla mavi gelirdi yahu.

Kotu bir bahane bulmuslar.

Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever

kız arkadaşım çanta aldı maviden 1 ay sonra askı kulpu kırıldı ama kullanmaya devam etti 1 yıl sonra açık olan rengi de kirlenmeye başlayınca maviye gidelim bu kulpun kırıldığını söyleyip çantayı değiştirelim dedi yok artık dedim 1 yıl sonra hayatta olmaz dedim. gittik kadına anlattı derdimizi kadın kulpa bakmadı bile aldı çantayı arkaya koydu kartuşdan fiyata baktı başka ürün alabilirsiniz dedi. çok şaşırmıştım. . bende geçen sene bir kot short aldım br aksilik çıksa da değiştirsem. . .:p

Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan

Gerçektende tebrik etmek lazım.Ben seni de tebrik etmek istiyorum Tahir.Böyle durumlarda susmamak hakkını sonuna kadar aramak gerekir.En bende yavru kartal için papetto oyun parkı almıştım defolu geldi uğraşa uğraşa adamlara mail ata ata değişimi sağladım.Sessiz kalmamak gerekir...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

ben tam anlayamadım.pantolunu iade edip de yerine mont mu almak istedin Tahir

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

ben tam anlayamadım.pantolunu iade edip de yerine mont mu almak istedin Tahir

Abi pantolunu sorunsuz verdim.Tutarı şu kadar istediğinizi alın dediler.Orada %40 indirimde bulunan montlar vardı onlardan almak istedim indirimi uygulayamayız dediler.İtiraz vs derken kabul etmediler.Ben de aldım farkına kartımı çektirdim sonra şikayet ettim cevabı geldi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Akan Belen

Tüh yahu yeni aklıma geldi benimde aldığım kot 6 ay gibi sürede ciddi şekilde yıpranmıştı :( hiç aklıma gelmedi itiraz etmek direk atmıştım çöpe

Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur

"Çok oluyoruz" demiyormuydu bunlar. Demek ki çok olmuyorlarmış. Aa bunlarda çok oluyor haa diyecek bir durum yok.

Yorum bağlantısı
Murat Dere
(düzenlendi)

Ağ kısmı yıprandıysa yapacak bir şey yok ki Tahir, kullanıcı hatasıdır o; oynayıp durmasaydın. Puhahahaaaaa... :crazy:

tarihinde Murat Dere tarafından düzenlendi
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...