İçeriğe Yönlendir

Mavi Jean Müşteri Memnuniyeti.


Tahir İlter

Recommended Posts

Adnan Çakır

Mavi'nin kalitesi çok düştü.İki senelik bir mavi marka kotum var dizinin altından yırtıldı,bana yakın olan bir mağazaya götürdüm ürün bizden alınmamış değişim yapamayız,aldığınız mağazaya yada ana bayiilerden birine gidin dediler fırsat bulup götüremedim :i-ih:.

Eşimle birlikte son bir sene içinde mavi'den aldığımız 3 kot pantolonun hepsi belki 2. kez değişti ama yine sorunlular.Para iadesi yapsalar daha da Mavi almam.

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Ağ kısmı yıprandıysa yapacak bir şey yok ki Tahir, kullanıcı hatasıdır o; oynayıp durmasaydın. Puhahahaaaaa... :crazy:

:sandalye:

Avatar süper abi :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Samet Daş

Düzelmişler. yada çok şanslısınız. 2006 da aldığım 225 TL lik parka 1 haftada hâki renkten sarı renge dönmüştü. Bir hafta sonra iade almadılar bile. 7-8 kere mail attım lakin dönen olmayınca vazgeçtim bende. Öğrenci olunca o dönem çok koymuştu o parayı sararan bir parkaya vermek. Bende morarmıştım :D

Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Bilerek 10 dolar dedim. Ne yani, 139 TL'ye satılan bir kotu 130 TL'ye mi mal ediyorlar? :p

Sararda çalışan bir arkadaş söylemişti, o pahalı takımların maliyeti aslında 10-15 dolar civarı.

Mesela, dominos pizzanın maliyeti de yaklaşık 3-4 TL civarı. Tahmin etmiyorum, müdürü söyledi :D

Abi pizza olabilir de Sarar takımın maliyetinin 10-15 dolar olacağına pek ihtimal vermiyorum ben. Tamam çok büyük kar marjı var ama bu kadar değildir.

Yorum bağlantısı
Guest Feti Ercan

Ben de LC Wakiki den pantolon almıştım 6 ay sonra soldu. Gittim götürdüm adamlar hemen etiketi okudu. Fiyatı X dedi. Buyrun yerine başka ürün alın dedi. Fatura bile istemedi. Sanırım internetin de etkisi büyük. Satıcı ile değil direk firma ile muhatap olduğunuz için satıcı eleman rampa yapamıyor.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Bu da birşeymi, arçelikten aldığım çaycıyı, 6 sene sonra müşteri memnuniyeti açısından beleşe yenilemiştim :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Guest Feti Ercan

Bu da birşeymi, arçelikten aldığım çaycıyı, 6 sene sonra müşteri memnuniyeti açısından beleşe yenilemiştim :)

6 sene dayandıysa o çaycı sizin onlara bir çaycı hediye etmeniz gerekirdi bence :)

Yorum bağlantısı
Samet Daş

Bu da birşeymi, arçelikten aldığım çaycıyı, 6 sene sonra müşteri memnuniyeti açısından beleşe yenilemiştim :)

Ben sadece mavi de yaşadım bunu abi. Bosch elektirik süpürgemiz vardı miladi bir şey. Toz torbasını bulamıyordum. Servis '' abi at bunu milattan kalmış'' dedi Niye atayım sağlam dediğimde '' uğraşamam gibi laflar ettiler. Hemen Bosch Almanya'ya döşedim maili. Servisiniz böyle böyle dedi. Ben makineden memnum. Ömrü boyunca parça garantisi var denilerek satıldı falan yazdım. 10-15 gün sonra koskoca bir kutu toz torbası yollamışlar Almanyadan. Ömür boyu yetecek kadar. :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Ada

Abi pizza olabilir de Sarar takımın maliyetinin 10-15 dolar olacağına pek ihtimal vermiyorum ben. Tamam çok büyük kar marjı var ama bu kadar değildir.

Bi ara 13 dolar olduğunu biliyorum.. Şuan ne kadardır bilemem..

Bu tur hak aramalari cok seviyorum.

Marka tercih etmek bu konuda iyi oluyor.

Bende ck'dan 679 tl ye aldigim deri montu bir yil giyindikten sonra kollari yiprandi diye fatura bedeli iade edilmisti.

Aradan iyi bir sure gectigi halde iade yapilmis olmasi markaya olan guvenimi arttirdi.

CK yada güvenmeyeceksek artık Sami :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

E ilginçmiş o zaman. Ben bilmiyorum da pek inandırıcı gelmedi. Ben de biraz soruşturayım bakalım.

Yorum bağlantısı
Serdal Soysal

Evet ben o acidan bakmamistim dogru olabilir bir yer makara var diye dusundum ama maliyet aklima gelmedi.

Yorum bağlantısı
Cengiz Aratemur

Haklı olarak ''hakkını'' aramakla iyi yapmışsın Tahir... :bravo:

Geçen yıl bir mağazadan wagner marka keten pantolon aldım.ilk yıkamada kemer kısmında bulunan arma pantola renk vermiş..

aldım mağazaya götürdüm vs derken 1 ay sonra aradılar.ürün değerinde alısveriş çeki verildi 1 yıl geçerli..

aynı markanın %30 indirimli olan kot pantolunu aldım...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Sonucu yazmamışım onu eklemek istedim.Geçen hafta sonu ürünü aldığım mağazaya gittim.Kendilerini şikayet ettiğimi belirtip çıktısını aldığım mailleri gösterdim.Konu hakkında bilgileri olduğunu söylediler.Mağaza müdürü yokmuş hemen telefon açtılar.Mağaza müdürü beni telefona isteyip şuan gelemeyeceğini bu durumdan ötürü çok özür dilediğini belirtti.Faturaları,yazışmaları ve kart bilgilerini aldılar ve durumu bankaya bildirip iade sürecini başlatacaklarını söylediler.Teşekkür ettim ve ayrıldım mağazan şimdi iade işleminin sonuçlanmasını bekliyorum.

Yorum bağlantısı
Engin Karadayan

Sonucu yazmamışım onu eklemek istedim.Geçen hafta sonu ürünü aldığım mağazaya gittim.Kendilerini şikayet ettiğimi belirtip çıktısını aldığım mailleri gösterdim.Konu hakkında bilgileri olduğunu söylediler.Mağaza müdürü yokmuş hemen telefon açtılar.Mağaza müdürü beni telefona isteyip şuan gelemeyeceğini bu durumdan ötürü çok özür dilediğini belirtti.Faturaları,yazışmaları ve kart bilgilerini aldılar ve durumu bankaya bildirip iade sürecini başlatacaklarını söylediler.Teşekkür ettim ve ayrıldım mağazan şimdi iade işleminin sonuçlanmasını bekliyorum.

Bir kaç ay sonra aynı sorunlar aldığınız üründe de olacak Tahir Bey :) Ben kabanı iki kez değiştirdim,üçüncüde çamaşır makinasında kendim boyadım :D

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Bir kaç ay sonra aynı sorunlar aldığınız üründe de olacak Tahir Bey :) Ben kabanı iki kez değiştirdim,üçüncüde çamaşır makinasında kendim boyadım :D

Sıkıntı değil yine değiştiriz ;) Bu sefer kaban almam kazak alırım,gömlek alırım bu böyle uzarr gider :D

Yorum bağlantısı
Emre Köksal

mavi, bence grevv ve zift zamanlarında çok çok iyiydi...

eski kıymeti kalmadı hem piyasada hem gözümde:(

orjinal levislerle aynı fiyata yurda ürün satmaları bana saçma geliyor...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...