İçeriğe Yönlendir

Fiesta V - Asm Şanzıman Arızası


Fatih Kul

Recommended Posts

Ali Cihangiroğlu

Bu başlığı gördükçe dikkatimi çekiyor, başlığı değiştirelim "Fiesta Asm Şanzımanda Sorun Yaşamayan Var Mı?" olsun da gerçekleri yansıtsın :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Olgun

Bu başlığı gördükçe dikkatimi çekiyor, başlığı değiştirelim "Fiesta Asm Şanzımanda Sorun Yaşamayan Var Mı?" olsun da gerçekleri yansıtsın :)

Bence de değiştirelim Ali Bey...

Cevaplar çoğaldıkça o hale gelecek zaten...

Yorum bağlantısı
Fatih Kul

İşte bu...yarın birgün ben de bu duruma düşer miyim endişesi oluştu, sıfır almış olsam belki sizin gibi bir yola başvurabilirim ama ikinci el olunca derdini kime anlatacağım ve allah bilir ne kadar iş açacak başıma, stresi hepsini katlar zaten...

Peki sonra ne yaptınız merak ettim doğrusu, profilinizde yine 2006 Fiesta TDCI ASM gözüküyorda...

Bir de sİzden başka böyle bir sorun yaşayanla karşılaştınız mı?..

Fıat dizel punto evo aldım. Yaklaşık bir yıldır kullanıyorum. ASM şanzımandan memnun olan kimseye rastlamadım. İnternetten araştırırsan çok şikayet bulursun. Ben bulduklarımın bir kısmını mahkemeye delil olarak sunmuştum. Ama asıl sonucu bilirkişi raporu etkiledi. Mahkemeye verip kazananlar da var. Forumda araştırırsan çok şey bulabilirsin.

Yorum bağlantısı
Mehmet Olgun

Sağolasın Fatih hocam, hayli şey öğrendim zaten, tatmin de etti, daha fazla araştırmaya gerek yok, yaramaz bize bu ASM...

Fikrimi değiştirdim ve Fiesta-Fusion 1.6 OV bakıyorum artık, Focus ile aynı motor ve şanzıman, bence sorunsuz...

Aslında Fusion daha iyi bir seçenek ama bulmak zor...Fiesta da olur napalım...

Hatta şu ilandakine biraz takılıyorum, yetkilis ervisten de bir sorgulama yaptırıp bakmayı düşünüyorum...

Fiyat cazip benim için...2 ufak kazası var ama km orjinalse, motor ve şanzıman sorunsuz ise birkaç parça işlem görmüş, boyanmış çok da takmam, zira her an herkesin başına gelebilir...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-ilk-elden-makyajli-kasa-tam-otomatik-vites-ekspertiz-raporlu-77209615/detay/

Yorum bağlantısı
  • 11 ay sonra...
Mehmet Teoman Tuncel
(düzenlendi)

Öncelikle merhaba,

Dün akşam ford fiesta 2004 asm aracımız çalışmamış. Yanına gidip baktığımda marş basmıyor ve sarı ! işareti yanıyordu. Siteyi takip ettiğim kadarıyla ve 3 yıllık kullanım tecrübeme göre, vitesi d ve r konumuna alarak tepkiyi anlamak istedim. R ve D harfi yanıp yanıp söndü ve bu ! ikaz lambası yanmaya devam etti. Yakındaki bir servisten yardım istedim, gleip ellerindeki aletle arızalara baktılar sıfırladılar ama yine hata devam etti ve çalışmadı. Kutup başını söküp takıp yine denedik olmadı. Kendisi opel yarı otomatik şanzıman arızasından anladığını ve opellerde 100.000 km de genellikle beyin arızası verdiğini muhtemelen bu sorunda aynıdır dedi. Aracı iş yeinde bırakıp geldim, birazdan yanına gideceğim ve öğlen artık çekiciyle servise götüreceğim. Sizden yol gösterme konusunda;

İlk olarak yetkili servise mi gideyim? Arıza kodu için yada dışarıdaki servislerde ellerindeki cihazla anlarlar mı? Doğrudan otomatik şanzımancılar var bunlara gitsem mi diyorum ama kafam karışık. Ankara da Can Umut diye bir arkadaş vardı telefonu varsa ona mı yol göstermesi için sorayım diyecem telefonu yok. Aslında hep bilgisine güvendiğim Çağlar bey var umarım yazımı okur ve İstanbulda olsada bilgi alabileceğim iletişime geçeceğim bir tel alabilirim. Yola nereden başlayacağımı bilemediğim için öğlene kadar bekleyip kara vereceğim. Şimdiden teşekkürler.

tarihinde Ersen Tapan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Yasin Akbudak
(düzenlendi)

Öncelikle merhaba,

Dün akşam ford fiesta 2004 asm aracımız çalışmamış. Yanına gidip baktığımda marş basmıyor ve sarı ! işareti yanıyordu. Siteyi takip ettiğim kadarıyla ve 3 yıllık kullanım tecrübeme göre, vitesi d ve r konumuna alarak tepkiyi anlamak istedim. R ve D harfi yanıp yanıp söndü ve bu ! ikaz lambası yanmaya devam etti. Yakındaki bir servisten yardım istedim, gleip ellerindeki aletle arızalara baktılar sıfırladılar ama yine hata devam etti ve çalışmadı. Kutup başını söküp takıp yine denedik olmadı. Kendisi opel yarı otomatik şanzıman arızasından anladığını ve opellerde 100.000 km de genellikle beyin arızası verdiğini muhtemelen bu sorunda aynıdır dedi. Aracı iş yeinde bırakıp geldim, birazdan yanına gideceğim ve öğlen artık çekiciyle servise götüreceğim. Sizden yol gösterme konusunda;

İlk olarak yetkili servise mi gideyim? Arıza kodu için yada dışarıdaki servislerde ellerindeki cihazla anlarlar mı? Doğrudan otomatik şanzımancılar var bunlara gitsem mi diyorum ama kafam karışık. Ankara da Can Umut diye bir arkadaş vardı telefonu varsa ona mı yol göstermesi için sorayım diyecem telefonu yok. Aslında hep bilgisine güvendiğim Çağlar bey var umarım yazımı okur ve İstanbulda olsada bilgi alabileceğim iletişime geçeceğim bir tel alabilirim. Yola nereden başlayacağımı bilemediğim için öğlene kadar bekleyip kara vereceğim. Şimdiden teşekkürler.

selamlar geçmiş olsun asm şanzımanlar hep aynı sorunu yaşatıyor özel sevise gidecekseniz eğer ellerinde ıds test cihazı yoksa hiç bir şekilde

araç üzerinde yapamazlar çünkü asm şanzımanın havasını bile ıds test cihazı ile yapıyorlar bildiğim kadar sizin aracınızın ya debriyaj setini değişecekler inşallah bişey olmamıştır yoksa beyinde değişir

tarihinde Tahir İlter tarafından düzenlendi
İletileri tamamen büyük harf ile yazmıyoruz.
Yorum bağlantısı
Mehmet Teoman Tuncel
(düzenlendi)

IDS test cihazları özelde de yetkili servis gibi kesin sonuç veriri mi? internetten ankarada özel ford servisinden ıds cihazı bulunduruan azim ford servis adını buldum bilgisi olan var mı? (Bu arada cevaplar için teşekkürler)

tarihinde Mehmet Teoman Tuncel tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

En baştan yetkili servise gidini, çıkacak olan fatura kabarık ama toplamda en ucuzu olur, sanayide bilen bilmeyen neler yapar neler, baskı balata var diye manuel şanzıman muamelesi yaparlar, yaptığınız az gözüken ilk masraf çöpe gider, nedense hep böyle oluyor :D

Yorum bağlantısı
İsmail Avcı

asm ler tiptronik olanlar değil mi.

tam otomatiklerin kısa adı varmıydı

Yorum bağlantısı
Yasin Akbudak
IDS test cihazları özelde de yetkili servis gibi kesin sonuç veriri mi? internetten ankarada özel ford servisinden ıds cihazı bulunduruan azim ford servis adını buldum bilgisi olan var mı? (Bu arada cevaplar için teşekkürler)

ankarada cakir otomotiv var onlardan usta bilgisi alabilirsiniz 0312 278 28 18 ümit ile gorusun

Yorum bağlantısı
Mehmet Teoman Tuncel
(düzenlendi)

Dün akşam itibariyle sorunu çözdük gözüküyor. Süreci ileride bilgi paylaşımı olması açısından yazıyorum.

Cumartesi günü kaskodan çekici çağırdım. Çekiciye iterken anahtar çalışmaya hazır konumda idi, yani ekranda ! işaretini ve diğer lambaları yanık görüyordum. Baktım ! işareti söndü. Marşa bastım çalışıyor. Artık çekici gelmiş yinede ustaya göstereyim dedim. İvedikteki herzamanki ustama götürdüm ve cuma günkü ustanın yorumunu ve test sonucunu anlattım. Kendiside baktı ama araç çalışıyor. Sonra biraz zaman geçti yine hata verdi ve çalışmadı. Sonra o da beyin hatası dedi. Herzaman çalıştıkları otoceck adlı test firmasına gidip bir görüş gerekirse test aletini getirip birde o baksın dedi. Gittim anlattım ilk yorumu onunda şanzıman beyini oldu sonra test aletini alıp kendi ustamın yanına geldik. Testte şanzıman beyin hatası verdiğini, anlattıklarım ve yaşadıklarımında buna uyduğunu anlattı. Çekiciyle servise getirirsem düzeltilebileceğini söyledi. 500 TL istedi 400 e anlaştık. Daha sonra ustama burada başka ford servisi varsa en azından fiyatı teyit edelim dedim ve başka özel ford servisinde işlemleri anlattık. Buradaki usta ben sadece sökerim beyni yıldız sanayiye gönderirim ve gelince 2 kömürü varmış onu değiştirip montajını yaparım dedi. Fiyat olarak takma sökme ve kömüre 150 isterim, beyin içinde standart rakam 250 tl dedi. Toplamda son fiyat bu olur denince bende diğer beyin işiyle uğraşan otoceck e götürmeye karar verdim. Tekrar sanayiden çekici çağırdım 20 tl ye anlaştım. Aracı itekleyip üstüne çıkardım ışık yine söndü ve araç çalıştı. :rolleyes: Utandım hani ben gideyim diyemedim. Çalışan arabayla çekici üstünde gittim. Beyin servisinde son kotrol yapıldı. Kesinlikle şanzıman beyin teşhisi kondu ve oradaki ustanın söylediklerini aktarayım; Şanzıman beynin arkasında 2 tane kömür oluyormuş bunlar belli bir km den sonra bitiyormuş. Sonuçta beyin sökülüyor. Kömürler değişiyor. Beyindeki arıza düzeltilip (bu yazılımsan bir hata mı yapısal bir hata mı bilmiyorum) tekrar makineye bağlanıp ayarı, sanırım havası alınıp çalışır duruma getiriliyor. Burada söylenen fiesta asm lerdeki beyin sorunları % 90 düzeltilip kömürleri değişince uzun zaman kullanılabiliyormuş. Opellede ne yazıkki tam tersi çok zormuş. (Bu nedenle cuma günkü usta opellerde 1.000 tl civarında maliyet çıkıyor demişti. Belki beyni değiştiriyorlardır.) Dün akşam aracı aldım. Ve bugünde kullandık sorun yok gözüküyor. Vites geçişleri sanki daha yumşak olmuş. Sabahları ilk 1 den 2 ci vitese geçişteki tak seside gitmiş. Kart vizitinin arkasına yapılan işlemde bir sorun olursa 1 yıl için garanti verip çekiciyle getir düzeltiriz dedi. (Bu tabii ki sanayideki karşılşıklı güven garantisi) Usta bu işlemle minumum 2 yıl sorun çıkmaz yapılan km ye görede uzun yıllarda binebilirsin dedi. Çok şükür şimdilik binip göreceğiz. Maliyet konusunda bir yere daha sorduğum için rahat. Ayrıca kendi ustam bir hafta önce asm şanzımanlı bir aracın baskı balatasını değiştirdikten sonra bu özel ford servisine çekiciyle götürüp bilgisayara bağlanıp havası alınması ve ayarı için 100 tl ödendi deyince içim biraz daha rahatladı. Umarım yazdıklarım başkalarının işine yarar. Ve bende sorun yaşamadan binerim.

tarihinde Mehmet Teoman Tuncel tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Teoman Tuncel

Geçmiş olsun ; keyif ile kullanın aracınızı :nazar:

geçmiş olsun,çok sevindim düzelmesine :)

geçmiş olsun :)

Çok teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Emre Alliş

gecmis olsun umarim sorunsuz binersiniz. ne zman forumda sanziman ariza yazisi gorsem icim cizzz ediyor. Allahtan ki siz ankara gibi bir yerdesiniz benim gibi olsaydiniz bir ay da arabasiz kalirdiniz. tekrardan gecmis olsun iyi gunlerde kullanin.

Yorum bağlantısı
Uğur Öztürk

Geçmiş olsun Teoman Bey.Ayrıca detaylı bilgilendirmenizden dolayı çok teşekkür ederim.ASM kullanıcısı olarak yaşadığınız tecrübe araçlarımızdan o kadar da korkmamamız sonucunu doğuruyor.Kazasız belasız binmeniz temennisiyle...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Caglayan Celiker

Dün akşam itibariyle sorunu çözdük gözüküyor. Süreci ileride bilgi paylaşımı olması açısından yazıyorum.

Cumartesi günü kaskodan çekici çağırdım. Çekiciye iterken anahtar çalışmaya hazır konumda idi, yani ekranda ! işaretini ve diğer lambaları yanık görüyordum. Baktım ! işareti söndü. Marşa bastım çalışıyor. Artık çekici gelmiş yinede ustaya göstereyim dedim. İvedikteki herzamanki ustama götürdüm ve cuma günkü ustanın yorumunu ve test sonucunu anlattım. Kendiside baktı ama araç çalışıyor. Sonra biraz zaman geçti yine hata verdi ve çalışmadı. Sonra o da beyin hatası dedi. Herzaman çalıştıkları otoceck adlı test firmasına gidip bir görüş gerekirse test aletini getirip birde o baksın dedi. Gittim anlattım ilk yorumu onunda şanzıman beyini oldu sonra test aletini alıp kendi ustamın yanına geldik. Testte şanzıman beyin hatası verdiğini, anlattıklarım ve yaşadıklarımında buna uyduğunu anlattı. Çekiciyle servise getirirsem düzeltilebileceğini söyledi. 500 TL istedi 400 e anlaştık. Daha sonra ustama burada başka ford servisi varsa en azından fiyatı teyit edelim dedim ve başka özel ford servisinde işlemleri anlattık. Buradaki usta ben sadece sökerim beyni yıldız sanayiye gönderirim ve gelince 2 kömürü varmış onu değiştirip montajını yaparım dedi. Fiyat olarak takma sökme ve kömüre 150 isterim, beyin içinde standart rakam 250 tl dedi. Toplamda son fiyat bu olur denince bende diğer beyin işiyle uğraşan otoceck e götürmeye karar verdim. Tekrar sanayiden çekici çağırdım 20 tl ye anlaştım. Aracı itekleyip üstüne çıkardım ışık yine söndü ve araç çalıştı. :rolleyes: Utandım hani ben gideyim diyemedim. Çalışan arabayla çekici üstünde gittim. Beyin servisinde son kotrol yapıldı. Kesinlikle şanzıman beyin teşhisi kondu ve oradaki ustanın söylediklerini aktarayım; Şanzıman beynin arkasında 2 tane kömür oluyormuş bunlar belli bir km den sonra bitiyormuş. Sonuçta beyin sökülüyor. Kömürler değişiyor. Beyindeki arıza düzeltilip (bu yazılımsan bir hata mı yapısal bir hata mı bilmiyorum) tekrar makineye bağlanıp ayarı, sanırım havası alınıp çalışır duruma getiriliyor. Burada söylenen fiesta asm lerdeki beyin sorunları % 90 düzeltilip kömürleri değişince uzun zaman kullanılabiliyormuş. Opellede ne yazıkki tam tersi çok zormuş. (Bu nedenle cuma günkü usta opellerde 1.000 tl civarında maliyet çıkıyor demişti. Belki beyni değiştiriyorlardır.) Dün akşam aracı aldım. Ve bugünde kullandık sorun yok gözüküyor. Vites geçişleri sanki daha yumşak olmuş. Sabahları ilk 1 den 2 ci vitese geçişteki tak seside gitmiş. Kart vizitinin arkasına yapılan işlemde bir sorun olursa 1 yıl için garanti verip çekiciyle getir düzeltiriz dedi. (Bu tabii ki sanayideki karşılşıklı güven garantisi) Usta bu işlemle minumum 2 yıl sorun çıkmaz yapılan km ye görede uzun yıllarda binebilirsin dedi. Çok şükür şimdilik binip göreceğiz. Maliyet konusunda bir yere daha sorduğum için rahat. Ayrıca kendi ustam bir hafta önce asm şanzımanlı bir aracın baskı balatasını değiştirdikten sonra bu özel ford servisine çekiciyle götürüp bilgisayara bağlanıp havası alınması ve ayarı için 100 tl ödendi deyince içim biraz daha rahatladı. Umarım yazdıklarım başkalarının işine yarar. Ve bende sorun yaşamadan binerim.

Hocam bu anlattığınız aynı bende ki soruna işaret ediyor. arabaya itekledik ve arıza lambası söndü araç çalıştı ddediniz ya. aynısını yaşadım. beyin hata sı diye azim ford servisinde IDS sonucu konan teşhisi çözmek için 300TL beyinci istedi, 75 TL de şanzıman yağı olur dediler. para olmadığından yaptırmamıştım. bazen sitenin güneş gören yerine park ediyordum ve çalışıyodu. geçenlerde de yine çalışmadı arıza lambası yandı, araba hafif meyilli bir yerdeydi. vites boşta bir ayağım yerde arabayla bir hareket ettim, ve lamba söndü araç çalıştı. param olsun sizin yaptığınızı bende yaptırtacam.

geçmiş olsun güle güle kullanın.

Yorum bağlantısı
Mehmet Teoman Tuncel

Hocam bu anlattığınız aynı bende ki soruna işaret ediyor. arabaya itekledik ve arıza lambası söndü araç çalıştı ddediniz ya. aynısını yaşadım. beyin hata sı diye azim ford servisinde IDS sonucu konan teşhisi çözmek için 300TL beyinci istedi, 75 TL de şanzıman yağı olur dediler. para olmadığından yaptırmamıştım. bazen sitenin güneş gören yerine park ediyordum ve çalışıyodu. geçenlerde de yine çalışmadı arıza lambası yandı, araba hafif meyilli bir yerdeydi. vites boşta bir ayağım yerde arabayla bir hareket ettim, ve lamba söndü araç çalıştı. param olsun sizin yaptığınızı bende yaptırtacam.

geçmiş olsun güle güle kullanın.

Benim bu işlemde anladığım şanzıman beyninin arkasında iki tane yuvarlak parça var bunlar kömürmüş ve belli bir km sonra bitiyormuş, sonuçta beyin sökülüp kömürlen değişip tekrar beyin tamiri (Yapısal mı yazılımsal mı bilmiyorum) derken bana 400 tl ye mal oldu. Sanki işi tam bilipte konuya hakim bir şekilde araştırma yapılsa en fazla 300 tl gider gibi ama bu sorunda kırk yılın başı çıkıyor.

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Guest Ahmet Yiğit

Merhaba Arkadaşlar !!

YAŞADIĞIM OLAY GİRİŞ-GELİŞME-SONUÇ :9 Ay önce korkarak binbir şüphe ile aldığım TDCİ 2005 Asm Şanzıman Fiestam Bundan 2 hafta önce akşam otoparka sorunsuz bir şekilde park ettiğim halde sabah işe gitmek için kontağa bastığımda hiç bir tepki vermedi ve ekranda Duraşift EST arızası (sarı yuvarlak içinde ünlem işareti) lambasını sürekli yaktı ve hiçbir şekilde çalışmadı. Çekici ile yetkili servise gittiğimde ertesi sabah hiç birşey olmamış gibi serviste çalıştı. (sanırım sarsıntılı giderken birşeyler yerinden oynadı ve doğru yolu buldu). Servis kontrol sonrası ''Şanzıman beyin arızası var'' (belli olmayan birşeyi söyler gibi :))'' dedi ve masraf 4500 TL dediler. Tabi ben isyanlarda tamirini yapın kardeşim akşam sapasağlam arabada sabah 4500 olur mu? dedim. Sonuç ta yaptırmayıp aldım aracı umutsuz bi şekilde. Araç 2 gün normal çalıştı 3.gün aynı arıza ve yatışa geçti otopark ta enteresan yolda da bırakmıyor :)) eve götürüyor en azından:) İnternette forumları okuyorum ve ankarada bir arkadaşın bunun tamirini yapan insanlar olduğundan bahsettiğini gördüm hatta fiyatta vermiş 400 TL'ye çıkmış. Bende İstanbuldakileri araştırdım 3 tanesini aradım biri fiyat verdi 200-600 TL arası dedi. Bu arada araba işlerin yoğunluğundan ve çalışmadığından salıdan pazara kadar otoparkta yattı. Pazar günü çekici çağırmadan son bir deneyeyim dedim tek marş ve çalıştııı :)) yaşasın dedim. Önceden görüştüğüm İkitelli Bağcılar*Güngören San Sit. Sima Otomotiv'e telefonlaşarak aracı teslim ettim. Güvenilir bi arkadaşa benziyordu Ferhat Usta. Yalnız hallederiz dedi ilk defa fiesta yapacağını anladım daha önce opel üzerine çok tecrübe etmiş durumu aynıdır dedi. aracımı salı öğlen sorunsuz bir şekilde 450 TL'ye teslim aldım. Umarım aynı durum yada benzerini yaşayanlara yol gösterir. Dicem o ki bu arabalarda okadar da korkmaya gerek yok en korktuğum olaydan toplam 550 TL ile kurtuldum çünkü :)) Kazasız güvenli sürüşler dilerim herkese.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Merhaba Arkadaşlar !!

YAŞADIĞIM OLAY GİRİŞ-GELİŞME-SONUÇ :9 Ay önce korkarak binbir şüphe ile aldığım TDCİ 2005 Asm Şanzıman Fiestam Bundan 2 hafta önce akşam otoparka sorunsuz bir şekilde park ettiğim halde sabah işe gitmek için kontağa bastığımda hiç bir tepki vermedi ve ekranda Duraşift EST arızası (sarı yuvarlak içinde ünlem işareti) lambasını sürekli yaktı ve hiçbir şekilde çalışmadı. Çekici ile yetkili servise gittiğimde ertesi sabah hiç birşey olmamış gibi serviste çalıştı. (sanırım sarsıntılı giderken birşeyler yerinden oynadı ve doğru yolu buldu). Servis kontrol sonrası ''Şanzıman beyin arızası var'' (belli olmayan birşeyi söyler gibi :))'' dedi ve masraf 4500 TL dediler. Tabi ben isyanlarda tamirini yapın kardeşim akşam sapasağlam arabada sabah 4500 olur mu? dedim. Sonuç ta yaptırmayıp aldım aracı umutsuz bi şekilde. Araç 2 gün normal çalıştı 3.gün aynı arıza ve yatışa geçti otopark ta enteresan yolda da bırakmıyor :)) eve götürüyor en azından:) İnternette forumları okuyorum ve ankarada bir arkadaşın bunun tamirini yapan insanlar olduğundan bahsettiğini gördüm hatta fiyatta vermiş 400 TL'ye çıkmış. Bende İstanbuldakileri araştırdım 3 tanesini aradım biri fiyat verdi 200-600 TL arası dedi. Bu arada araba işlerin yoğunluğundan ve çalışmadığından salıdan pazara kadar otoparkta yattı. Pazar günü çekici çağırmadan son bir deneyeyim dedim tek marş ve çalıştııı :)) yaşasın dedim. Önceden görüştüğüm İkitelli Bağcılar*Güngören San Sit. Sima Otomotiv'e telefonlaşarak aracı teslim ettim. Güvenilir bi arkadaşa benziyordu Ferhat Usta. Yalnız hallederiz dedi ilk defa fiesta yapacağını anladım daha önce opel üzerine çok tecrübe etmiş durumu aynıdır dedi. aracımı salı öğlen sorunsuz bir şekilde 450 TL'ye teslim aldım. Umarım aynı durum yada benzerini yaşayanlara yol gösterir. Dicem o ki bu arabalarda okadar da korkmaya gerek yok en korktuğum olaydan toplam 550 TL ile kurtuldum çünkü :)) Kazasız güvenli sürüşler dilerim herkese.

Ahmet Bey konunuzu bu konuyla birleştirdim. Bilginize.

Teşekkürler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Guest Ahmet Yiğit

Benim bu işlemde anladığım şanzıman beyninin arkasında iki tane yuvarlak parça var bunlar kömürmüş ve belli bir km sonra bitiyormuş, sonuçta beyin sökülüp kömürlen değişip tekrar beyin tamiri (Yapısal mı yazılımsal mı bilmiyorum) derken bana 400 tl ye mal oldu. Sanki işi tam bilipte konuya hakim bir şekilde araştırma yapılsa en fazla 300 tl gider gibi ama bu sorunda kırk yılın başı çıkıyor.

Hemşerim teşekkür ederim verdiğin bilgiler sayesinde bende İstanbul’da aynı sorunu yaşayan biri olarak ucuz yırttım diyebilirim...

:)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...