İçeriğe Yönlendir

Yeni Cmax Lpg Dönüşümü


Cengiz Korkmaz

Recommended Posts

Cengiz Korkmaz

Merhabalar. 2012 model Trend Benzinli Otomatik Parklı aracımı kısmet olursa Salı günü teslim alacağım.LPG taktırma konusunu araştırıyorum. Aşağıdaki konularda fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

1. LPG uyumu nasıldır?

2.Hangi marka LPG takılmalı ve nedeni?

3.Şu ana kadar taktıran oldu mu? LPG ile ilgili herhangi bir sorun oldu ise sorunun nedeni ?

Şimdiden teşekkürler.İyi forumlar...

Yorum bağlantısı
Guest Mehmet Artar

Aracı almadan önce bu araştırmayı yapsaydınız sizin için daha faydalı olurdu,umarım lpg konusunda sıkıntı yaşamazsınız,aracınız şimdiden hayırlı olsun

Yorum bağlantısı
Cengiz Korkmaz
(düzenlendi)

Garanti dışı kalıyor,almadan önce araştırdım taktırıp kullananlar olduğunu duydum. hangi marka ve memnunlar mı diye sormamıştım.ilk başta alırken 8-9 bin tl fazla vermek mantıklı gelmedi.o yüzden araştırıyorum.kesin taktıracağım diye birşey yok.

tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ömer Bastacıoğlu

Aracınız hayırlı olsun.

Sıfır alınan benzinli araçlara; 8-10 bin km binildikten sonra LPG uygulatılması öneriliyor. Ayrıca LPG'nin benzin gibi yağlama özellikleri olmadığı için uzun vadede motorun sağlığı açısından ek yağlama sistemleri olan Prins gibi markaların takılması tercih edilebilir.

Yorum bağlantısı
Kubilay Alper

Aracınız hayırlı olsun.

Bende LPG taktırmayı düşünüyorum, ama bir türlü karar veremedim. Acilen benimde tavsiyeye ihtiyacım var.

2010 C-max Trend 100 KM de 10 lt. yakıyor felaket.

Sizin araç ne kadar yakıyor yazarsanız sevinirim.

eğer LPG taktırmış sanız ne taktırdınız ve ne kadar tasarruf edeceksiniz?

Biraz araştırdığımda Ford Servisinin LPG li araçlara bakmadıklarını söylüyorlardı.

doğrumu dur LPG li dahi olsa servise alan yerler var mıdır?

Yorum bağlantısı
Cengiz Korkmaz

Aracınız hayırlı olsun.

Bende LPG taktırmayı düşünüyorum, ama bir türlü karar veremedim. Acilen benimde tavsiyeye ihtiyacım var.

2010 C-max Trend 100 KM de 10 lt. yakıyor felaket.

Sizin araç ne kadar yakıyor yazarsanız sevinirim.

eğer LPG taktırmış sanız ne taktırdınız ve ne kadar tasarruf edeceksiniz?

Biraz araştırdığımda Ford Servisinin LPG li araçlara bakmadıklarını söylüyorlardı.

doğrumu dur LPG li dahi olsa servise alan yerler var mıdır?

ben LPG konusunda beklemeye karar verdim 10.000 km den sonra düşünürüz.Araç daha 1500 km. de şu an kıyıp da taktıramam.birde araştırmama göre fazla da tavsiye edilmiyor.çaresiz kalırsam tekrar arştırıcam.

Yorum bağlantısı
Kubilay Alper

Araştırmalarınızda hangi marka kit tavsiye ediliyor.

Yorum bağlantısı
Cumhur Kırılmış
(düzenlendi)

Merhabalar. 2012 model Trend Benzinli Otomatik Parklı aracımı kısmet olursa Salı günü teslim alacağım.LPG taktırma konusunu araştırıyorum. Aşağıdaki konularda fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

1. LPG uyumu nasıldır?

2.Hangi marka LPG takılmalı ve nedeni?

3.Şu ana kadar taktıran oldu mu? LPG ile ilgili herhangi bir sorun oldu ise sorunun nedeni ?

Şimdiden teşekkürler.İyi forumlar...

Merhabalar. 2012 model Trend Benzinli Otomatik Parklı aracımı kısmet olursa Salı günü teslim alacağım.LPG taktırma konusunu araştırıyorum. Aşağıdaki konularda fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

1. LPG uyumu nasıldır?

2.Hangi marka LPG takılmalı ve nedeni?

3.Şu ana kadar taktıran oldu mu? LPG ile ilgili herhangi bir sorun oldu ise sorunun nedeni ?

Şimdiden teşekkürler.İyi forumlar...

Aracınız hayırlı olsun.

Bende LPG taktırmayı düşünüyorum, ama bir türlü karar veremedim. Acilen benimde tavsiyeye ihtiyacım var.

2010 C-max Trend 100 KM de 10 lt. yakıyor felaket.

Sizin araç ne kadar yakıyor yazarsanız sevinirim.

eğer LPG taktırmış sanız ne taktırdınız ve ne kadar tasarruf edeceksiniz?

Biraz araştırdığımda Ford Servisinin LPG li araçlara bakmadıklarını söylüyorlardı.

doğrumu dur LPG li dahi olsa servise alan yerler var mıdır?

merhabalar,

ocak 2013 de otomatik parklı trend cmax benzinli aldım. bende sizin gibi 10-12 lt yaktığını görünce hemen karar verdim. araştırdım, romano marka obdII lpg kiti tavsiye edildi. yaklaşık 1600 tl ye mal oldu. araba aynı performansta gidiyor. haftasonu adanaya gidiş geliş yaklaşık 800 km de 175 tl cik yaktı (hız sabitleyici 140km de yaklaşık 200 km otoban; 200 km si ise 120 km hızla). şiddetle öneriyorum.

araçta yakıt ile ilgili tüm arızalar garanti dışı kalıyor. iyi işçilik yapan bir ustaya gidiniz. (çok önemli) aracın hiçbir orjinalliğini bozmadan taktılar. (adıyaman ipek otomotiv akl sistemleri).

kaba hesapla 250 tl lik benzinle ş.içi en fazla 450 km gidersiniz. ama 250 tl lik gazla 800km.

ş.içi 1lt gazla 9 km

ş.dışı 1 gazla 12-13 km.

totalde en az %40 tasarruf.

bu gidişle lpg kiti parasını taksiti bitmeden çıkaracak gibi.

aslında düşünecek çok bişey yok benzinde 100 km de 10 lt benzin = 50 tl; lpg de 100 km de 10 lt lpg = 26-27 tl

hesap çok net.

ben lpg ye ciddi anlamda karşı birisi iken şu anda tavsiye ediyorum ya :) kendime şaşıyorum . hahahahah

tarihinde Cumhur Kırılmış tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cumhur Kırılmış
(düzenlendi)

bu arada aracım 500 km deyken lpg taktırdım. yok araba açılacakmış, rodaj süresi , falan filan dinlemeyin. aldığımız araç traktör değil:) hiç sorun olmaz. sonra 5-10 bin km yapıp sonra lpg taktırmaya karar verdiğinizde keşke arabayı alır almaz taktırsaydım verdiğim benzin parasına yazık oldu demeyin.

tarihinde Cumhur Kırılmış tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cengiz Korkmaz
bu arada aracım 500 km deyken lpg taktırdım. yok araba açılacakmış, rodaj süresi , falan filan dinlemeyin. aldığımız araç traktör değil:) hiç sorun olmaz. sonra 5-10 bin km yapıp sonra lpg taktırmaya karar verdiğinizde keşke arabayı alır almaz taktırsaydım verdiğim benzin parasına yazık oldu demeyin.

Romano yağlamalı sistem mi? prins tavsiye eden olmuş kafam karışık. hala taktırmayı düşünmüyorum.nedenlerinden biri 43000 verip alışveriş merkezlerinde cüzzamlı muamelesi görmemek.diğeri sıfır araç ya .mis gibi kokuyo hala kıyamıyorum şu an için .birde aşağıda başka bir forumda bana verilen bir tavsiyeyi beyki faydası olur diye yazıyorum.

*************** Esasen uzun süreli kullanım için motorun özellikle LPG için üretilmiş olması gerekir. o tür motorlar motorun mekanik yapısında farklılıklar içeriyor (silindir kapağında süpap, süpap yuvası malzemeleri hatta yazılım gibi kısımlarda)

Ford unda, motorunu LPG/CNG (Sıkıştırılmış LPG/Doğal gaz) veya Ethanol (benzin alkol karışımları) kullanabilecek şekilde ürettiği ve dış ülkelerde pazarladığı araçlar var. ama bunlar dediğim gibi mekanik farklılıklar içeriyorlar. Doğal olarak daha pahalı motorlar.

Dönüşüm yaptırdığınızda motorun doğasına aykırı bir yakıtı silindirlere besliyorsunuz, çalışmam demiyor gariban. ama yanma odası kısmındaki parçalar fazla ısı yükü altında inim inim inleyerek çalışıyorlar. tabi gittiği kadar 40-50000 allah ne verdiyse , sonra su koyveriyorlar.

memnunlar...ama... deyip bırakmıştım. Memnun arkadaşlarım ne yapıyorlar biliyormusunuz? 2-3 yıl kullanıp satıyorlar. böylece sorunu bir sonraki sahibinin kucağına bırakıveriyorlar.

Yanlış anlaşılmasın LPG çevre açısından faydalı, ekonomik bir yakıttır. Hani bütün motorlar LPG li olsa. Ford un LPG için özel üretilmiş bir motoru olsa idi ilk alıcısı olmak isterdim.

Ama yukarıda anlattığım sebeplerden dönüşüme sıcak bakamıyorum. Farklı düşünenler olabilir onlara da saygı duyarım.

Aracınızın motoru Ecoboost, Direkt enjeksiyonlu, yakıtı dizel gibi piston üzerine yüksek basınçla püskürterek çalışan yeni nesil benzinli motordur. e tabi yakıt kalitesine oldukça duyarlıdır.

LPG dönüşüm sistemi üreten piyasadaki tanınmış markaların direkt enjeksiyonlu motorlar için de LPG dönüşümü yapan sistemler geliştirdiklerine dair yazılar okudum.

İllaki LPG taktıracağım derseniz, onları araştırabilirsiniz. Kaliteli dönüşüm sistemleride yapmış olabilirler, ama bu benim Benzin/LPG dönüşümüne (LPG yakıtına değil) bakışımı değiştirmez.

Esasen karar verirken terazinin bir kefesine artı değerleri koyun;

Düşük fiyatlı LPG ile sağlayacağınız ekonomiyi

Çevreye olumlu etkilerini,

Terazinin diğer kefesine eksi değerleri;

Yani motor ömründeki düşüş

Dönüşüm maliyeti ne kadar sürede geri döner?

Performansta biraz düşüş,

Sizin aracınız gibi elektronik sistemi bol yeni araçlarda dönüşümden sonra yaşanabilen sorunlar

ayrıca kullanımda;

Aracınızı ne kadar kullanmayı düşünüyorsunuz? (sorun çıkmadan bende başkasının kucağına atar kaçarım derseniz sizin açınızdan sorun yok :))

Alışveriş merkezlerinin otoparklarına giremezsiniz (ben girerim derseniz sorun yok :))

Yetkili servislere aracınızı almazlar (özel donanımlı servis bulurum derseniz sorun yok :))

Sonuç olarak kararı siz vereceksiniz. ama önerim eğer yaptıracaksanız, garanti süresini bekleyin, aracınız garanti dışı kalmasın.******************

bu tavsiyeyi veren arkadaş bu cmax konusunda bayağı bilgili bir arkadaş.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Cumhur Kırılmış

Romano yağlamalı sistem mi? prins tavsiye eden olmuş kafam karışık. hala taktırmayı düşünmüyorum.nedenlerinden biri 43000 verip alışveriş merkezlerinde cüzzamlı muamelesi görmemek.diğeri sıfır araç ya .mis gibi kokuyo hala kıyamıyorum şu an için .birde aşağıda başka bir forumda bana verilen bir tavsiyeyi beyki faydası olur diye yazıyorum.

*************** Esasen uzun süreli kullanım için motorun özellikle LPG için üretilmiş olması gerekir. o tür motorlar motorun mekanik yapısında farklılıklar içeriyor (silindir kapağında süpap, süpap yuvası malzemeleri hatta yazılım gibi kısımlarda)

Ford unda, motorunu LPG/CNG (Sıkıştırılmış LPG/Doğal gaz) veya Ethanol (benzin alkol karışımları) kullanabilecek şekilde ürettiği ve dış ülkelerde pazarladığı araçlar var. ama bunlar dediğim gibi mekanik farklılıklar içeriyorlar. Doğal olarak daha pahalı motorlar.

Dönüşüm yaptırdığınızda motorun doğasına aykırı bir yakıtı silindirlere besliyorsunuz, çalışmam demiyor gariban. ama yanma odası kısmındaki parçalar fazla ısı yükü altında inim inim inleyerek çalışıyorlar. tabi gittiği kadar 40-50000 allah ne verdiyse , sonra su koyveriyorlar.

memnunlar...ama... deyip bırakmıştım. Memnun arkadaşlarım ne yapıyorlar biliyormusunuz? 2-3 yıl kullanıp satıyorlar. böylece sorunu bir sonraki sahibinin kucağına bırakıveriyorlar.

Yanlış anlaşılmasın LPG çevre açısından faydalı, ekonomik bir yakıttır. Hani bütün motorlar LPG li olsa. Ford un LPG için özel üretilmiş bir motoru olsa idi ilk alıcısı olmak isterdim.

Ama yukarıda anlattığım sebeplerden dönüşüme sıcak bakamıyorum. Farklı düşünenler olabilir onlara da saygı duyarım.

Aracınızın motoru Ecoboost, Direkt enjeksiyonlu, yakıtı dizel gibi piston üzerine yüksek basınçla püskürterek çalışan yeni nesil benzinli motordur. e tabi yakıt kalitesine oldukça duyarlıdır.

LPG dönüşüm sistemi üreten piyasadaki tanınmış markaların direkt enjeksiyonlu motorlar için de LPG dönüşümü yapan sistemler geliştirdiklerine dair yazılar okudum.

İllaki LPG taktıracağım derseniz, onları araştırabilirsiniz. Kaliteli dönüşüm sistemleride yapmış olabilirler, ama bu benim Benzin/LPG dönüşümüne (LPG yakıtına değil) bakışımı değiştirmez.

Esasen karar verirken terazinin bir kefesine artı değerleri koyun;

Düşük fiyatlı LPG ile sağlayacağınız ekonomiyi

Çevreye olumlu etkilerini,

Terazinin diğer kefesine eksi değerleri;

Yani motor ömründeki düşüş

Dönüşüm maliyeti ne kadar sürede geri döner?

Performansta biraz düşüş,

Sizin aracınız gibi elektronik sistemi bol yeni araçlarda dönüşümden sonra yaşanabilen sorunlar

ayrıca kullanımda;

Aracınızı ne kadar kullanmayı düşünüyorsunuz? (sorun çıkmadan bende başkasının kucağına atar kaçarım derseniz sizin açınızdan sorun yok :))

Alışveriş merkezlerinin otoparklarına giremezsiniz (ben girerim derseniz sorun yok :))

Yetkili servislere aracınızı almazlar (özel donanımlı servis bulurum derseniz sorun yok :))

Sonuç olarak kararı siz vereceksiniz. ama önerim eğer yaptıracaksanız, garanti süresini bekleyin, aracınız garanti dışı kalmasın.******************

bu tavsiyeyi veren arkadaş bu cmax konusunda bayağı bilgili bir arkadaş.

cengiz bey;

taşıdığınız kaygıların aynısını bendede var. en az sizin kadar aracımı lpg dönüşümü yaptırmak konusunda kararsızdım.

açıkçası yakıt ekonomisi tartışılmaz.

ancak motor ömrü faktörü elbette var. unutmayın ki yeni nesil kitler öncelikle motoru belli bir sıcaklık değerine gelene kadar benzinle çalıştırıyor. bu da özellikle düşük sıcaklıklarda motorun en çok aşındığı zaman aralığında, aracı rahatlatıtyor. obd II denilen bir aygıt var; anlattılar çok anlamadım ama özetle zengin fakir karışımlarını en iyi şekilde ayarlayıp aracın kendi verilerini kullanarak en iyi yakıt performansı sağlıyormuş.

motor ömrüne gelince; sizi bilmiyorum ama benim yıllık 20bin km yol ile 5-6 yıl sonra 120 bin km ye kadar (allah kaza bela vermezse) kullanmayı planlıyorum.

alışveriş merkezi noktasında; evet zencci muamelesi görmek var, ama 24 saat avm dolaşmıyorum; varsın aracımı dışarıda bırakayım diyebiliyorum.

karar sizin, içinize sinmiyorsa sakın taktırmayın, araçtan soğursunuz.

ama ben taktırdım takılırken başında bekledim, tertemiz kırmadan dökmeden orjinalliği bozulmada işi bitirdiler.

arzu ederseniz telefonlaşabiliriz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cengiz Korkmaz

cengiz bey;

taşıdığınız kaygıların aynısını bendede var. en az sizin kadar aracımı lpg dönüşümü yaptırmak konusunda kararsızdım.

açıkçası yakıt ekonomisi tartışılmaz.

ancak motor ömrü faktörü elbette var. unutmayın ki yeni nesil kitler öncelikle motoru belli bir sıcaklık değerine gelene kadar benzinle çalıştırıyor. bu da özellikle düşük sıcaklıklarda motorun en çok aşındığı zaman aralığında, aracı rahatlatıtyor. obd II denilen bir aygıt var; anlattılar çok anlamadım ama özetle zengin fakir karışımlarını en iyi şekilde ayarlayıp aracın kendi verilerini kullanarak en iyi yakıt performansı sağlıyormuş.

motor ömrüne gelince; sizi bilmiyorum ama benim yıllık 20bin km yol ile 5-6 yıl sonra 120 bin km ye kadar (allah kaza bela vermezse) kullanmayı planlıyorum.

alışveriş merkezi noktasında; evet zencci muamelesi görmek var, ama 24 saat avm dolaşmıyorum; varsın aracımı dışarıda bırakayım diyebiliyorum.

karar sizin, içinize sinmiyorsa sakın taktırmayın, araçtan soğursunuz.

ama ben taktırdım takılırken başında bekledim, tertemiz kırmadan dökmeden orjinalliği bozulmada işi bitirdiler.

arzu ederseniz telefonlaşabiliriz.

Verdiğiniz bilgiler için Teşekkür Cumhur Bey,

Numaranızı almak isterim. En azından taktırmaya karar verdiğimde son karardan önce sizden fikir alabilirim.ben yıllık 10.000 km bile yapmam.O yüzden kafam karışık.bende 5-6 yıl binmeyi planlıyorum.Ama benzinliye binerken ister istemez gözünüz göstergeye kayabiliyor.Birde tabiiki büyük bi motor arızası durumu için en azından 5-10 bin km. bineyim diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Ali Tatlısu

lpg taktırırsanız 10.bin km. de lpg yi amorti edersiniz.

ben de sıfır aracıma brc taktırım. 50 bin km. oldu sorun yok.

Yorum bağlantısı
Cengiz Korkmaz

lpg taktırırsanız 10.bin km. de lpg yi amorti edersiniz.

ben de sıfır aracıma brc taktırım. 50 bin km. oldu sorun yok.

sizin araç focus sedan galiba. romano, prins markalarını araştırdınız mı?

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

cengiz bey;

taşıdığınız kaygıların aynısını bendede var. en az sizin kadar aracımı lpg dönüşümü yaptırmak konusunda kararsızdım.

açıkçası yakıt ekonomisi tartışılmaz.

ancak motor ömrü faktörü elbette var. unutmayın ki yeni nesil kitler öncelikle motoru belli bir sıcaklık değerine gelene kadar benzinle çalıştırıyor. bu da özellikle düşük sıcaklıklarda motorun en çok aşındığı zaman aralığında, aracı rahatlatıtyor. obd II denilen bir aygıt var; anlattılar çok anlamadım ama özetle zengin fakir karışımlarını en iyi şekilde ayarlayıp aracın kendi verilerini kullanarak en iyi yakıt performansı sağlıyormuş.

motor ömrüne gelince; sizi bilmiyorum ama benim yıllık 20bin km yol ile 5-6 yıl sonra 120 bin km ye kadar (allah kaza bela vermezse) kullanmayı planlıyorum.

alışveriş merkezi noktasında; evet zencci muamelesi görmek var, ama 24 saat avm dolaşmıyorum; varsın aracımı dışarıda bırakayım diyebiliyorum.

karar sizin, içinize sinmiyorsa sakın taktırmayın, araçtan soğursunuz.

ama ben taktırdım takılırken başında bekledim, tertemiz kırmadan dökmeden orjinalliği bozulmada işi bitirdiler.

arzu ederseniz telefonlaşabiliriz.

ecoboost motor mu sizinki?

Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu

cengiz bey;

taşıdığınız kaygıların aynısını bendede var. en az sizin kadar aracımı lpg dönüşümü yaptırmak konusunda kararsızdım.

açıkçası yakıt ekonomisi tartışılmaz.

ancak motor ömrü faktörü elbette var. unutmayın ki yeni nesil kitler öncelikle motoru belli bir sıcaklık değerine gelene kadar benzinle çalıştırıyor. bu da özellikle düşük sıcaklıklarda motorun en çok aşındığı zaman aralığında, aracı rahatlatıtyor. obd II denilen bir aygıt var; anlattılar çok anlamadım ama özetle zengin fakir karışımlarını en iyi şekilde ayarlayıp aracın kendi verilerini kullanarak en iyi yakıt performansı sağlıyormuş.

motor ömrüne gelince; sizi bilmiyorum ama benim yıllık 20bin km yol ile 5-6 yıl sonra 120 bin km ye kadar (allah kaza bela vermezse) kullanmayı planlıyorum.

alışveriş merkezi noktasında; evet zencci muamelesi görmek var, ama 24 saat avm dolaşmıyorum; varsın aracımı dışarıda bırakayım diyebiliyorum.

karar sizin, içinize sinmiyorsa sakın taktırmayın, araçtan soğursunuz.

ama ben taktırdım takılırken başında bekledim, tertemiz kırmadan dökmeden orjinalliği bozulmada işi bitirdiler.

arzu ederseniz telefonlaşabiliriz.

işini iyi yapan bir serviste lpg dönüşümü yaptırdığınızda aracınızda sorun yaşama olasılığınız çok az.Otopark lpg li araçlara yasaksa dışarı park edersiniz.Yakıt parasından yapılan tasarruf için değer :) Yalnız zenci muamelesi yapılması cümlesi bence hoş değil.Sonuçta araç lpg li yada değil diye ayrım var :)

Yorum bağlantısı
Cumhur Kırılmış

Verdiğiniz bilgiler için Teşekkür Cumhur Bey,

Numaranızı almak isterim. En azından taktırmaya karar verdiğimde son karardan önce sizden fikir alabilirim.ben yıllık 10.000 km bile yapmam.O yüzden kafam karışık.bende 5-6 yıl binmeyi planlıyorum.Ama benzinliye binerken ister istemez gözünüz göstergeye kayabiliyor.Birde tabiiki büyük bi motor arızası durumu için en azından 5-10 bin km. bineyim diye düşünüyorum.

ecoboost motor mu sizinki?

evren bey aracım ecoboost değil.

cengiz bey; sizden ricam ckirilmis@adiyaman.edu.tr adresine mail atarsanız sevinirim. (tel numaramı forum sitesine yazmak istemedim) lütfen yanlış anlaşılmasın :yes:

Yorum bağlantısı
Cengiz Korkmaz

evren bey aracım ecoboost değil.

cengiz bey; sizden ricam ckirilmis@adiyaman.edu.tr adresine mail atarsanız sevinirim. (tel numaramı forum sitesine yazmak istemedim) lütfen yanlış anlaşılmasın :yes:

Cumhur Bey,

Telefon numaranızı kaydettim.Şu an araştırmalarım devam ediyor.size de dönüş yapıp fikrinizi soracağım.

Prins silverline+valve care diye bir sistem tavsiye ediyorlar.

Siz neden romanoyu tercih ettiniz? Örneğin neden BRC tercih etmediniz?

Yorum bağlantısı
Ömer Bastacıoğlu

Şimdilik takılmıyor diye biliyorum.

Yorum bağlantısı
Cumhur Kırılmış

Cumhur Bey,

Telefon numaranızı kaydettim.Şu an araştırmalarım devam ediyor.size de dönüş yapıp fikrinizi soracağım.

Prins silverline+valve care diye bir sistem tavsiye ediyorlar.

Siz neden romanoyu tercih ettiniz? Örneğin neden BRC tercih etmediniz?

cengiz bey, taktırdığım yerde brc bayisi aynı zamanda. adıyaman ilinde ford çok satan bir marka. ben lpg dönüşümü yapan ustaya güvendim, ford çok uyum sağlıyor dedi ben de taktırdım. açıkçası brc de aynı paraydı ve obd denilen ekipmanı vardı. yani tamamen güven. şu ana kadar sorun yok. 400 km de taktım araç 1-2 ayda 3000 km oldu ve çekişde düşme vb sorunlar yok.

brc de olabilir oda sorun çıkarmaz dediler.

birde üstadım lütfen bu dönüşüm yapan firmaları ve ustaları iyi seç. olay aslında burda. markaya çok takılma, tecrübeli usta iyi işçiliğe bak. görüşmek dileğiyle

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cengiz Korkmaz

cengiz bey, taktırdığım yerde brc bayisi aynı zamanda. adıyaman ilinde ford çok satan bir marka. ben lpg dönüşümü yapan ustaya güvendim, ford çok uyum sağlıyor dedi ben de taktırdım. açıkçası brc de aynı paraydı ve obd denilen ekipmanı vardı. yani tamamen güven. şu ana kadar sorun yok. 400 km de taktım araç 1-2 ayda 3000 km oldu ve çekişde düşme vb sorunlar yok.

brc de olabilir oda sorun çıkarmaz dediler.

birde üstadım lütfen bu dönüşüm yapan firmaları ve ustaları iyi seç. olay aslında burda. markaya çok takılma, tecrübeli usta iyi işçiliğe bak. görüşmek dileğiyle

Teşekkürler Cumhur Bey,

Evet işçilik ve usta çok önemli. araştıralım bakalım. en iyi usta kimse ona taktıralım.

Araç her binişinde zevk aldığın bir araç.o yüzden lpg taktıracağım gibi gözüküyor eninde sonunda.

Yorum bağlantısı
Cengiz Korkmaz

Landirenzo taktır diyenlerde var.

prins silverline+valve care ile landirenzo arasından tercih yapabilirim. BRC de beyin plastik falan diyorlar.

esas iyi usta bulmak önemli.

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Cumhur Kırılmış

Landirenzo taktır diyenlerde var.

prins silverline+valve care ile landirenzo arasından tercih yapabilirim. BRC de beyin plastik falan diyorlar.

esas iyi usta bulmak önemli.

merhaba cengiz bey; aracım 4000 km oldu. 450 kmdeyken lpg ye geçtim. artık arabaya alıştım ve yakıt performansı netleşti. 1 lt gaz ile şehir içinde 10 km yol katediyor. ş.dışında 12 km oluyor bu rakam. paylaşmak istedim.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...