Hikmet Demirtaş 25 Mart 2013 Paylaş 25 Mart 2013 (düzenlendi) z alıntıdır. Haber linki; http://ekonomi.milliyet.com.tr/sigara-ve-kilolardan-kurtulma-yollari/ekonomi/ekonomiyazardetay/25.03.2013/1684642/default.htm Ford’a tatsız sürpriz Geçtiğimiz günlerde Hindistan’da, Ford ve ona hizmet veren WPP reklam grubu bünyesindeki JWT Ajansı arasında bir kriz yaşandı. JWT’deki bir reklam yaratıcısı, Ford’un Figo modelinin geniş bagaj hacmini göstermek için P. Hilton ve Berlusconi gibi ünlüleri kullanarak “Dertlerinizi arkada bırakın” başlıklı bir çalışma yarattı. Kampanya yayınlanmadı. Tasarımcı işten çıkarıldı. Ancak işler internete sızınca, hızla tüm dünyaya yayıldı. Ön koltuktaki Berlusconi’nin, adının skandalara karıştığı kadınları arabanın bagajına bağlamış bir biçimde zafer işareti yaptığı ilan, Ford İtalya’yı, konuyla ilgisi olmadığını ilan etmek zorunda bıraktı. Business Insider dergisi, kampanyayı “Ford’un tarihindeki en kötü çalışma” ilan etti. Tüm bu olanlar, dijital dünyada Ford gibi sağlam bir kurumun bile, ne kadar korumasız kalabileceğini bir kez daha ortaya koydu. Edit: Link ilavesi 25 Mart 2013 tarihinde Hikmet Demirtaş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 25 Mart 2013 Paylaş 25 Mart 2013 Geçen gün birisi paylaşmıştı sanki bunu diye hatırlıyorum ama Yorum bağlantısı
Önder Özcan 25 Mart 2013 Paylaş 25 Mart 2013 Geçen gün birisi paylaşmıştı sanki bunu diye hatırlıyorum ama evet,dün veya önceki gün gördüm bunu ben de Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Mart 2013 Paylaş 25 Mart 2013 http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/241983-ford-yeni-reklami-icin-ozur-dilemis/page__hl__%2Bford+%2Breklam__fromsearch__1 Şuradan devam edelim lütfen. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts