Guest Hasan Ekici 2 Nisan 2013 Paylaş 2 Nisan 2013 Sadece benzin kampanyasını düşünün, tek kampanyada 400 TL'lik benzin alıp 50 TL puan ya da benzin kazanabiliyorsunuz, ayrıca faizsiz taksit, asistan, havaalanında vale ve lounge gibi birçok hizmet veriliyor, tüm bunlar karşılığında da yılda 50 TL civarında ücret fazla sayılmaz. Merak eden olursa, yakınım değil kendim çalışıyorum bankada, bazı konularda fazla ücret alınıyor olabilir ama kredi kartı için alınan ücretlere haksız demek haksızlık olur. Dünyada bizdeki kadar çok fayda sağlayan kredi kartı hizmeti hiçbir ülkede yok ama ücretler bizden daha fazla. Asistan, vale, lounge gibi hizmetler ücretsiz verilen hizmetler değil ki. Ayrıca bu hizmetler aidatı daha yüksek platinyum kartı olanlara mahsus. Taksit,puan gibi durumlarda da bankanın aleyhine değil işletmenin aleyhine ibreler. Yorum bağlantısı
Ömür Özgün Yıldırım 2 Nisan 2013 Yazar Paylaş 2 Nisan 2013 (düzenlendi) Sadece benzin kampanyasını düşünün, tek kampanyada 400 TL'lik benzin alıp 50 TL puan ya da benzin kazanabiliyorsunuz, ayrıca faizsiz taksit, asistan, havaalanında vale ve lounge gibi birçok hizmet veriliyor, tüm bunlar karşılığında da yılda 50 TL civarında ücret fazla sayılmaz. Merak eden olursa, yakınım değil kendim çalışıyorum bankada, bazı konularda fazla ücret alınıyor olabilir ama kredi kartı için alınan ücretlere haksız demek haksızlık olur. Dünyada bizdeki kadar çok fayda sağlayan kredi kartı hizmeti hiçbir ülkede yok ama ücretler bizden daha fazla. petrol kuyusu sahibi ceyhun bey kusura bakmayın benım sizin kadar param olmadığı için sokaga atacak çarçur edecek param yok ! kredi kartını kullanıyorum diye benden aidat alamazlar. ben o kredi kartını kullanırken zaten hem benden hem de kredi kartımı kullandıgım mekandan bu bedeli alıyor bu banka. ayrıca madem bu aidat bu bankaların yasal hakkı ise az once yukarıda yazdıgım maıl neyin nesi ? demek usulsüzlük var ki kesilen meblayı geri yatırabiliyorlar. benim gibi hareket edenler bu durumu düzeltebiliyorlar. ne yapacaklarını bilmeyen hakkını aramayı bilemeyen diğer bankazede ler ise sizin az önce yazdıgınız vale ve lounge gibi bu hizmeti kullanan kişilerin masraflarını ödemiş oluyorlar... 2 Nisan 2013 tarihinde Ömür Özgün Yıldırım tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 2 Nisan 2013 Paylaş 2 Nisan 2013 (düzenlendi) Sizi bilmiyorum ama omur bey ben memnunum o yuzden kredi kartim olan bankalarin aidat aldiklarini fark ettigimde iptal icin basvuruyorum ede ediyor etmeyenide kapatiyorum sizde benim gibi yapin veya yaparsiniz herseyin bir bedeli var banka tarindan da tuketici tarafindan da 2 Nisan 2013 tarihinde Çetin Özkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ömür Özgün Yıldırım 2 Nisan 2013 Yazar Paylaş 2 Nisan 2013 Sizi bilmiyorum ama omur bey ben memnunum o yuzden kredi kartim olan bankalarin aidat aldiklarini fark ettigimde iptal icin basvuruyorum ede ediyor etmeyenide kapatiyorum sizde benim gibi yapin veya yaparsiniz herseyin bir bedeli var banka tarindan da tuketici tarafindan da haklısınız çetin bey... her şeyin bir bedeli var. tek slip fiyatı 100 tl olan bir malı taksitli fiyatı 120 tl olarak almayı kabul ederken o aradaki 20 tl nereye gittiğini sorgulamadan bu işlemi kabul ediyorsam, benden aidat adı altında para kesintisinide kabul edemem... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 2 Nisan 2013 Paylaş 2 Nisan 2013 Benim kullandığım kredi kartı için yıllık bir rakam belirlemişler,o rakamı tutturursan aidat ücretini bir mail ile hallediyorsun...ben yaklaşık 3-4 yıldır bu şekilde yapıyorum...öyle bonus yada chip para filanda olmuyor,direk nakit olarak hesabına aktarıyor parayı Bende de durum aynı, kesiyorlar, mail atıyorum aynen iade, eee hatırlı müşteriyiz ya Yorum bağlantısı
Misafir 2 Nisan 2013 Paylaş 2 Nisan 2013 duydunuz mu duydunuz mu ? bu seneye özel olarak mış inanın çok güldüm yaa :D :D :D Öncelikle konu çözümlenmiş zaten, geçmiş olsun. Yukardaki kırmızı yazdığınız; Hukuken kendisini korumak için yazılmış. Bizzat sizi işaret etmiyor. Başkasına da aynı cevabı verirler yazılı. Aidatını ödediğiniz kredi kartının sözleşmesinde genel uygulamaya işaret eden daha ağır birçok hukuki kavram vardır zaten. Bu da yapılan işlemin sürekli olmayacağını, insiyatifle değerlendirdiğini size bildirir. Aidat bankanın yasal hakkı. İyi müşterisine uygulayıp, uygulamamak ise insiyatifinde. Tıpkı tüm bankacılık işlemlerinde olduğu gibi. O zaman eft'nin işlem ücretini de, maaş müşterisi olmadığınız vadesiz hesabınızın yıllık aidatını da kabul etmemeniz gerekir. Bu durumda banka ile çalışmanız sözkonusu olamaz. Bu ücretlerin çok daha fazlasını ödeyeceğimiz günler de gelebilir. DAha da önemlisi doğrusu bankaların hizmetlerini sürdürebilmesi, yatırımlarını devam ettirebilmesi için hizmet karşılığını aldığını tüketici olarak kabullenmemiz gerekiyor. Ticari işletmeler her zaman bu kabullenmeye daha yatkınlardır ama bireysel müşteri tarafı henüz bu uygulamalara sıcak değil. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Misafir 2 Nisan 2013 Paylaş 2 Nisan 2013 Ben ödemiyorum ki aidat. Aradım, bizden alıyor muydunuz dedim, pardon deyip iptal ettiler. Etmeselerdi ne yapacaktım? Yıllardır kullandığım iş bankası ilk defa geçen sene aidat kesmiş. Tam hatırlamıyorum, cüzi bir şeydi. Şehir dışına çıkarken cüzdanımı evde unutup cep anahtar ile gecenin 2'sinde para çektiğim için bile alsalar yeridir o parayı. Ben paranızı saçın demiyorum, ama bu bir soygundur demek mantıklı bir yaklaşım gelmiyor bana. Alınan hizmet var çünkü orada. Ttnet abuk subuk ücretler kesip vermesi gereken hizmeti doğru düzgün veremiyor mesela. Onunkine soygun diyebiliriz... Peki bu mantıkla hizmet verilen her şey için para ödersek normal. AVM'ye gidelim otopark için ücret ödeyelim. Evin önüne araba koyduk otopark ücreti ödeyelim. Bankalar sadece o hizmet için mi para kazanıyorlar. Senin paranı başkasına vererek ve ondan faiz alarak kazanıyor. Senin paranı zaten kullanıyor. Adam müşteri çekmek istiyorsa o hizmeti yapacak elbet. Restoranta gittin sıcakta klima yok. Klima için ücret mi ödeyeceksin yoksa klimalı başka yere mi gidersin? Yorum bağlantısı
Ali Deniz 3 Nisan 2013 Paylaş 3 Nisan 2013 Esnafın parası bende. Borcu benim adıma banka üstleniyor.Bende henüz daha ödeme yapmamışım bankaya Kredi kartınız ile POS'ta işlem yapıldıktan bir iş günü sonra para üye işyerinin hesabına geçer, bankayla anlaşmasına göre ya komisyon kesilir ve para hemen kullanılabilir ya da para belli bir süre blokede kalır. Yorum bağlantısı
Misafir 3 Nisan 2013 Paylaş 3 Nisan 2013 Bende de durum aynı, kesiyorlar, mail atıyorum aynen iade, eee hatırlı müşteriyiz ya Artık hatırlımı yoksa yağlı müşterimiyiz anlamadım Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 3 Nisan 2013 Paylaş 3 Nisan 2013 Birçok insan bankaları ticari bir kurum olarak değil de hayır kurumu olarak görüyor.Niye böyle kesinti yaptı, neden k.kartına aidat alıyor gibi..Başka bir ticari firmadan hizmet alınca belli bir karşılık ödüyoruz..Bankalara gelince bakış açısı değişiyor.Tabii bunda bazı bankaların izlediği yanlış politikaların etkisi de var. Mesela özel hastaneler de belli oranlarda kesinti yapıyor.Hepsi aynı değil..Nasıl onları seçip, kesintileri sineye çekerek hizmet alıyorsak bunlar da onun gibi birşey.Özel hastane de netice de hayır kurumu değil.Ticari bir faaliyette bulunuyor..İşin ucunda sağlık olduğu için o sektöre fazla yüklenilmiyor . 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts