Emrah Uludağ 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-suunrof-lu...1.3-multijet....full-plusfull-punto-120776321/detay kuzenim için 15-16 bin liraya dizel araç bakıyoruz. vanları eledikten sonra elde pek seçenek kalmıyor. bu ilk kasa puntolar için forumda arama yaptım ama bir şey bulamadım. bilgisi olanlardan yorum bekliyoruz. alınır bir araç mı? kronik sorunları var mı? veya bu bantta alternatifler neler olabilir? şimdiden teşekkürler... Yorum bağlantısı
Ergin Keçeci 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Araç hakkında tek bildiğim yakıtının çok çok ekonomik oluşu,yaklaşık 2 hafta kadar kullanmışlığım var baya hoşuma gitmişti.Bu paralara güzel bir araç bence. Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Bu kasalar pek tutulmuyor diye biliyorum fiesta bakın derim http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2004-fiesta-1.4-dizel-comfort-kazasiz-temiz-5-kapi-118277296/detay Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Az yakar motoru sağlamdır ama piyasada fazla yok. Yorum bağlantısı
Emre Sutay 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 (düzenlendi) Tam binmelik ozaman Edit: Aracta hasar kaydi var deniyor. Miktar belli degil ancak hasar kaydinin ulkemizde olumsuz bir goruntusu var. Ancak ne oldugu ne yapildigi nasil yapildigi belli olmayan sekilde yapilacagina orginal parca ile degisim daha iyi degilmidir? Yani en azindan gerekli olan hersey orjinal parca ile degismis. Cekic yok yan sanayi parca yok.. Piyasadaki tum araclar degisensiz bel alti ciziklerden dolayi temizlik boyasi atilmis nedense 12 Nisan 2013 tarihinde Emre Sutay tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emrah Uludağ 12 Nisan 2013 Yazar Paylaş 12 Nisan 2013 abs'li olanı bol. yol bilgisayarı da var. vergisi de kıyak. neden tutmadı ki bu araç? Yorum bağlantısı
Emre Sutay 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 abs'li olanı bol. yol bilgisayarı da var. vergisi de kıyak. neden tutmadı ki bu araç? 206nin imaji puntodan daha iyi sanirim ondan grande punto ile imajlarini toparladilar biraz. O da biraz kaliteden kaybediyor sanirim. Yol ve motor sesi sanki kamyonete binmis gibi arka amortisorler. Tam objektif bakis olmayip focusa gore degerlendiriyor da olabilirim Bu duz punto biraz daha albealarin "heçbek" versiyonu gibi duruyor. Lastikler az daha buyuk olabilirdi.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Tam binmelik ozaman Edit: Aracta hasar kaydi var deniyor. Miktar belli degil ancak hasar kaydinin ulkemizde olumsuz bir goruntusu var. Ancak ne oldugu ne yapildigi nasil yapildigi belli olmayan sekilde yapilacagina orginal parca ile degisim daha iyi degilmidir? Yani en azindan gerekli olan hersey orjinal parca ile degismis. Cekic yok yan sanayi parca yok.. Piyasadaki tum araclar degisensiz bel alti ciziklerden dolayi temizlik boyasi atilmis nedense maalesef, 8bin tL olur max. rakam Yorum bağlantısı
Emre Sutay 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 maalesef, 8bin tL olur max. rakam Max 8000ustu olur ise pert diye anladim yanilmiyorsam. 2011 partnerin sadece ayna degisimi 1000 lirayi gecmisti aynanin sag on cama carpip cizmesi ile cami da zorla degismesi icin baski yaptik masraf 1500 u bulmustu. 8000 lira cok da buyuk bir masraf degil aslinda. Orjinal parcalarin fiyatlarini baz alarak soyluyorum.. Altindaki bir bedel Kucuk bir kazanin bedeli olabilir. Yorum bağlantısı
Erkam Elma 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 1 sene bindim 2005 modeline performans,yakıt ekonomisi maksimum ancak en önemli eksiği yol tutuşu araba hafif olunca biraz hızlı girilen virajda arka ve ön farklı yerlere atar kendini yani sonuç bu paraya bu Yorum bağlantısı
Fırat Kazancı 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Multijet candır fiat yalandır hahahha . Araba değilde motor için alınır şeklinde oy vereyim. Bİldiğim kadarıyla motor dışındaki diğer tüm parçaların fiyatı yüksek diye biliyorum. Nir araştırın bu kısmını. Ahkam kesmiyim ama, o fiyat aralığında dizel, cordoba, polo, polo klasik, fabia ,ibiza bulunabilir. benim tercihim vw gruptur her zaman. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 Palio biniyorum çok ideal bir araç. Piyasasının az olması problem değilse size, bence alın. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 hasar kaydı yani pert kaydı varsa, piayasa değerini ikiye bölün rahatça. Yorum bağlantısı
Eray Sireli 12 Nisan 2013 Paylaş 12 Nisan 2013 palio dan biraz daha hallicde. o rakamlara alınası ir araç. Yorum bağlantısı
Emrah Uludağ 13 Nisan 2013 Yazar Paylaş 13 Nisan 2013 hasar kaydı yani pert kaydı varsa, piayasa değerini ikiye bölün rahatça. pert kaydıyla hasar kaydı ynı şey midir ki? adam hasar kaydı vardır ama pert kaydı yoktur demiş. piyasada tonla orası burası boyalı-değişmiş araba var. hasar kaydı açılmayınca daha mı güvenilir? sen bari yapma çağlar abi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 hasar kaydı var diyorsa , ayvayı yemiştir büyük ihtimal. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 Şİmdilerde bu hasar kaydı birkaç manaya geliyor; 1- Hasar kaydı var ama pert değil; Ağır hasarı var ama pert olmadığı için kasko sorununuz olmaz. Yani kötünün iyisi bu. 2- Hasar Kaydı var ama sigorta abarttı vallaha hasar o kadar değil; Genelde sigortaları aldatmak için, 3.000.-TL'lik hasarın 15.000.-TL olarak gösteridliğini iddia ederek hasar var ama büyütülecek bir şey değil imajı verilmeye çalışılır. Doğrudur sigortalar aldatılır ama bu şekilde olmaz genelde bu işler, piyasayı bilmeyeni kandırma yöntemidir. 3- Hasar kaydı var kabul ediyorum ama sor niye? Aracın eski sahibi bayandı, park ederken, mantardan geçerken, kapı açıp kapatırken oluşan minik ama sevimli hasarların hepsini kaskodan almış, bu nedenle hasar kaydı var değişeni yok ama:) 4- Hasar kaydı var ama sigorta yanlış yazmış aslında hasar daha az; Olabilir, bazen sigortalar da tramere gönderdikleri bilgileri güncellemeyebilirler. 100'de belki 500'de bir ihtimal araç da sizi bulduysa yapacak birşey yok ama satıcıya güvenmektense, alın eski şirketinin bilgilerini, bir tanıdık bulup doğrulatmaya çalışın. 5- Hasar kaydı var ben bilerek aldım, şaselerde, tavanda, direklerde oynama yok; Dürüstüm araçdan anlarım havası verilir genelde. Böyle durumlarda bir tramer kaydına baktırın bakalım, size aracı satmaya çalışan kaçıncı sahibi. 3, ise eğer araçla mı yatıp kalkmış sorun. 6- Hasar kaydı var bu yüzden fiyatı uygun tutuyorum; İşte dürüst satıcı. Yalana gerek yok. Eğer simsarsa karı vardır bu işten ama bu kadar dolandırıcılığın yaşandığı sektörde bu adam zem zem suyu ile yıkanmış gibi:) 7- Pert kaydı var: Araç sigorta şirketi tarafından küçük bir değerlendirmeye tabi tutulur. Yeni düzenleme ile ufak değişiklikler var ama kabaca (piyasa fiyatı-hasarlı satış bedeli[sOVTAJ])<(Aracın tamir edilerek zararın tazmini)= PERT araç. Yani araç aslında hurda değil ama tamir edilmesinden ise satılması daha karlı. Bu durumda araç pertçiler tarafından alınır, toplanır karla satılır ya da hasarlı halde talibi varsa işlem yapılmadan satılır. Genelde modeli yüksek araçlar tercih edilir. Araca çoğu şirket kasko yapmadığından riski vardır. 8- Hasarlı Satış: Yukardaki örnekte olduğu gibi bir hesabı da araç sahibi yapar. Eğer aracın perte çıkmasına sigorta şirketi müsaade etmediyse ve araç sahibi bu araca binmek istemiyorsa; kaskodan tamir parasını alır ama tamir olmaz, aracı da hasrlı olarak satar. Bu da genelde modeli daha eski araçlarda uygulanan bir yoldur. Kaskoda hasar kaydı gözükür, sigorta şirketinde alınan tazminat kadar ama araç sütten çıkmış ak kaşık gibidir. 9- Aracın kaskosu yok; Yapılan hiçbir işlem kayıt altına girmez, satıcı bunu biliyorsa istediği gibi aracı satabilir. En yüksek kandırılma potansiyeli buradadır. Kabaca ikinci el araç alırken karşılaşılabileceğiniz ilk akla gelen konuları yazmaya çalıştım. Eğer biniciyseniz; bu tip araçlara fazla yaklaşmayın, cesaretliyseniz; iyi bir kaportacı ya da pertçiniz olsun, araçları o'ndan alın, içinize sinsin. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Oğuz Yılmaz 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 Halk dilinde hasar kaydı, tramer'e sorunca mesaj olarak bir kayıt geliyor da olabiliyor. Bu araç ile ilgilin nacizane tavsiyem, city modu ile alakalı direksiyon aksamının kontrolü olabilir. Zira kronik sorunu budur Punto'ların. Bence Fiyat olarak mümkünse Grande Punto Bakılmalı. Tek kapı 2006 modelleri 17 18 civarı da bulunabilir temizleri. Zamanında çok aramıştım ben de. Bu kasa kısa bir süre kaldı piyasada.. Clio da olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Emrah Uludağ 13 Nisan 2013 Yazar Paylaş 13 Nisan 2013 Şİmdilerde bu hasar kaydı birkaç manaya geliyor; 1- Hasar kaydı var ama pert değil; Ağır hasarı var ama pert olmadığı için kasko sorununuz olmaz. Yani kötünün iyisi bu. 2- Hasar Kaydı var ama sigorta abarttı vallaha hasar o kadar değil; Genelde sigortaları aldatmak için, 3.000.-TL'lik hasarın 15.000.-TL olarak gösteridliğini iddia ederek hasar var ama büyütülecek bir şey değil imajı verilmeye çalışılır. Doğrudur sigortalar aldatılır ama bu şekilde olmaz genelde bu işler, piyasayı bilmeyeni kandırma yöntemidir. 3- Hasar kaydı var kabul ediyorum ama sor niye? Aracın eski sahibi bayandı, park ederken, mantardan geçerken, kapı açıp kapatırken oluşan minik ama sevimli hasarların hepsini kaskodan almış, bu nedenle hasar kaydı var değişeni yok ama:) 4- Hasar kaydı var ama sigorta yanlış yazmış aslında hasar daha az; Olabilir, bazen sigortalar da tramere gönderdikleri bilgileri güncellemeyebilirler. 100'de belki 500'de bir ihtimal araç da sizi bulduysa yapacak birşey yok ama satıcıya güvenmektense, alın eski şirketinin bilgilerini, bir tanıdık bulup doğrulatmaya çalışın. 5- Hasar kaydı var ben bilerek aldım, şaselerde, tavanda, direklerde oynama yok; Dürüstüm araçdan anlarım havası verilir genelde. Böyle durumlarda bir tramer kaydına baktırın bakalım, size aracı satmaya çalışan kaçıncı sahibi. 3, ise eğer araçla mı yatıp kalkmış sorun. 6- Hasar kaydı var bu yüzden fiyatı uygun tutuyorum; İşte dürüst satıcı. Yalana gerek yok. Eğer simsarsa karı vardır bu işten ama bu kadar dolandırıcılığın yaşandığı sektörde bu adam zem zem suyu ile yıkanmış gibi:) 7- Pert kaydı var: Araç sigorta şirketi tarafından küçük bir değerlendirmeye tabi tutulur. Yeni düzenleme ile ufak değişiklikler var ama kabaca (piyasa fiyatı-hasarlı satış bedeli[sOVTAJ])<(Aracın tamir edilerek zararın tazmini)= PERT araç. Yani araç aslında hurda değil ama tamir edilmesinden ise satılması daha karlı. Bu durumda araç pertçiler tarafından alınır, toplanır karla satılır ya da hasarlı halde talibi varsa işlem yapılmadan satılır. Genelde modeli yüksek araçlar tercih edilir. Araca çoğu şirket kasko yapmadığından riski vardır. 8- Hasarlı Satış: Yukardaki örnekte olduğu gibi bir hesabı da araç sahibi yapar. Eğer aracın perte çıkmasına sigorta şirketi müsaade etmediyse ve araç sahibi bu araca binmek istemiyorsa; kaskodan tamir parasını alır ama tamir olmaz, aracı da hasrlı olarak satar. Bu da genelde modeli daha eski araçlarda uygulanan bir yoldur. Kaskoda hasar kaydı gözükür, sigorta şirketinde alınan tazminat kadar ama araç sütten çıkmış ak kaşık gibidir. 9- Aracın kaskosu yok; Yapılan hiçbir işlem kayıt altına girmez, satıcı bunu biliyorsa istediği gibi aracı satabilir. En yüksek kandırılma potansiyeli buradadır. Kabaca ikinci el araç alırken karşılaşılabileceğiniz ilk akla gelen konuları yazmaya çalıştım. Eğer biniciyseniz; bu tip araçlara fazla yaklaşmayın, cesaretliyseniz; iyi bir kaportacı ya da pertçiniz olsun, araçları o'ndan alın, içinize sinsin. Saygılarımla. çok teşekkürler. vakit ayırıp bilgilendirdiniz. mesleği sigorta olan birinden böyle bir yardım alabilmek çok değerli. bizimki 6. seçenekteki satıcı tipine uygun ama sağlam usta lazım. Yorum bağlantısı
Mutlu Menteşe 20 Nisan 2013 Paylaş 20 Nisan 2013 1.3 multijet motor varsa tamamdır. Km düşük arabada yorgun durmuyorsa süper bence Yorum bağlantısı
Safak Acar 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 hasar kaydı var diyorsa , ayvayı yemiştir büyük ihtimal. plaka sorgulamada çıkan ücret bilgisi hasar kaydımı oluyor abi ? Şİmdilerde bu hasar kaydı birkaç manaya geliyor; 1- Hasar kaydı var ama pert değil; Ağır hasarı var ama pert olmadığı için kasko sorununuz olmaz. Yani kötünün iyisi bu. 2- Hasar Kaydı var ama sigorta abarttı vallaha hasar o kadar değil; Genelde sigortaları aldatmak için, 3.000.-TL'lik hasarın 15.000.-TL olarak gösteridliğini iddia ederek hasar var ama büyütülecek bir şey değil imajı verilmeye çalışılır. Doğrudur sigortalar aldatılır ama bu şekilde olmaz genelde bu işler, piyasayı bilmeyeni kandırma yöntemidir. 3- Hasar kaydı var kabul ediyorum ama sor niye? Aracın eski sahibi bayandı, park ederken, mantardan geçerken, kapı açıp kapatırken oluşan minik ama sevimli hasarların hepsini kaskodan almış, bu nedenle hasar kaydı var değişeni yok ama:)< />4- Hasar kaydı var ama sigorta yanlış yazmış aslında hasar daha az; Olabilir, bazen sigortalar da tramere gönderdikleri bilgileri güncellemeyebilirler. 100'de belki 500'de bir ihtimal araç da sizi bulduysa yapacak birşey yok ama satıcıya güvenmektense, alın eski şirketinin bilgilerini, bir tanıdık bulup doğrulatmaya çalışın. 5- Hasar kaydı var ben bilerek aldım, şaselerde, tavanda, direklerde oynama yok; Dürüstüm araçdan anlarım havası verilir genelde. Böyle durumlarda bir tramer kaydına baktırın bakalım, size aracı satmaya çalışan kaçıncı sahibi. 3, ise eğer araçla mı yatıp kalkmış sorun. 6- Hasar kaydı var bu yüzden fiyatı uygun tutuyorum; İşte dürüst satıcı. Yalana gerek yok. Eğer simsarsa karı vardır bu işten ama bu kadar dolandırıcılığın yaşandığı sektörde bu adam zem zem suyu ile yıkanmış gibi:) 7- Pert kaydı var: Araç sigorta şirketi tarafından küçük bir değerlendirmeye tabi tutulur. Yeni düzenleme ile ufak değişiklikler var ama kabaca (piyasa fiyatı-hasarlı satış bedeli[sOVTAJ])<(Aracın tamir edilerek zararın tazmini)= PERT araç. Yani araç aslında hurda değil ama tamir edilmesinden ise satılması daha karlı. Bu durumda araç pertçiler tarafından alınır, toplanır karla satılır ya da hasarlı halde talibi varsa işlem yapılmadan satılır. Genelde modeli yüksek araçlar tercih edilir. Araca çoğu şirket kasko yapmadığından riski vardır. 8- Hasarlı Satış: Yukardaki örnekte olduğu gibi bir hesabı da araç sahibi yapar. Eğer aracın perte çıkmasına sigorta şirketi müsaade etmediyse ve araç sahibi bu araca binmek istemiyorsa; kaskodan tamir parasını alır ama tamir olmaz, aracı da hasrlı olarak satar. Bu da genelde modeli daha eski araçlarda uygulanan bir yoldur. Kaskoda hasar kaydı gözükür, sigorta şirketinde alınan tazminat kadar ama araç sütten çıkmış ak kaşık gibidir. 9- Aracın kaskosu yok; Yapılan hiçbir işlem kayıt altına girmez, satıcı bunu biliyorsa istediği gibi aracı satabilir. En yüksek kandırılma potansiyeli buradadır. Kabaca ikinci el araç alırken karşılaşılabileceğiniz ilk akla gelen konuları yazmaya çalıştım. Eğer biniciyseniz; bu tip araçlara fazla yaklaşmayın, cesaretliyseniz; iyi bir kaportacı ya da pertçiniz olsun, araçları o'ndan alın, içinize sinsin. Saygılarımla. Evren abi , bizim focusa arkadan çarptılar Ford yetkili serviste 5.500tl rakam ile önce bizim kaskodan yapıldı, kasko karşı tarafın sigortasından alacakmış. Soruma gelirsek şimdi benim plakayı mesaj olarak gönderdiğimde karşıma cıkıcak olan bu 5.500tl işlem kaydı hasar kaydı olarak mı geçiyor? aracı satarken, 5.500tl lik bir işlem var diye 45 bin tllik aracı 40 bin emi vericem ? kafam karıştı.. Sonuçta ben yetkili ford servis kayıtlı olsun diye serviste yaptırdım.. Dışarıda el altından cepten 1-2 bin tl ye yaptırırdım.. Servisten yaptırdık da kötümü yaptık şimdi.. Yorum bağlantısı
Misafir 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 plaka sorgulamada çıkan ücret bilgisi hasar kaydımı oluyor abi ? Evren abi , bizim focusa arkadan çarptılar Ford yetkili serviste 5.500tl rakam ile önce bizim kaskodan yapıldı, kasko karşı tarafın sigortasından alacakmış. Soruma gelirsek şimdi benim plakayı mesaj olarak gönderdiğimde karşıma cıkıcak olan bu 5.500tl işlem kaydı hasar kaydı olarak mı geçiyor? aracı satarken, 5.500tl lik bir işlem var diye 45 bin tllik aracı 40 bin emi vericem ? kafam karıştı.. Sonuçta ben yetkili ford servis kayıtlı olsun diye serviste yaptırdım.. Dışarıda el altından cepten 1-2 bin tl ye yaptırırdım.. Servisten yaptırdık da kötümü yaptık şimdi.. Evet araçta hasar kaydın var artık. Servise yaptırmakla kötü etmedin tabi ki, en azından serviste kaydı olduğu için alıcı senin doğru söylediğini anlayacaktır. Bazen iki parça 5.000TL hasar tutabilir, önemli olan meblağın büyüklüğünden çok hasarın niteliği. Aracının değeri tabi ki, boyasız hatasız bir araca göre düşecektir. Buna çok takılmayan ve örneğin tek kıstası aracın km'si düşük olması ise alıcının aklında, ve aracın km'si de düşükse aracını piyasa fiyatına da satabilirsin. Eğer hasarını karşı tarafın trafik sigortasından dosya açarak, onların yönlendirdiği serviste yaptırsaydın; senin plakanla sorgulamada, ,şase no ile sorgulamada hasar gözükmeyecektir. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Safak Acar 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 (düzenlendi) Evet araçta hasar kaydın var artık. Servise yaptırmakla kötü etmedin tabi ki, en azından serviste kaydı olduğu için alıcı senin doğru söylediğini anlayacaktır. Bazen iki parça 5.000TL hasar tutabilir, önemli olan meblağın büyüklüğünden çok hasarın niteliği. Aracının değeri tabi ki, boyasız hatasız bir araca göre düşecektir. Buna çok takılmayan ve örneğin tek kıstası aracın km'si düşük olması ise alıcının aklında, ve aracın km'si de düşükse aracını piyasa fiyatına da satabilirsin. Eğer hasarını karşı tarafın trafik sigortasından dosya açarak, onların yönlendirdiği serviste yaptırsaydın; senin plakanla sorgulamada, ,şase no ile sorgulamada hasar gözükmeyecektir. Saygılarımla. AYDOĞANLAR Ford Yetkili Servisin bana dediği şöyle abi, Eğer kaskon olmasaydı.. 1)1 aydan fazla aracın serviste yatardı.. 2)Yan sanayi parça verirlerdi 3)Kendi istediği serviste el altından yaptırırdı. 4) Kiralık araç cebinden öderdin karşı taraftan almak için davalarla uğraşırdın 5) Yine kasko olmasa bize gelsen, bize yansanayi parası verirlerdi biz yan sanayi takmazdık orjinal parça takardık tutan fiyat üzerinden 5.500tl nin en az 2.500tl sini sen ödemek zorunda kalırdın dedi. +++ Yine plakana işlenirdi dedi ne kadar doğru yanlış bilmiyorum.. 21 Ocak 2014 tarihinde Safak Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 21 Ocak 2014 Paylaş 21 Ocak 2014 AYDOĞANLAR Ford Yetkili Servisin bana dediği şöyle abi, Eğer kaskon olmasaydı.. 1)1 aydan fazla aracın serviste yatardı.. Parçanın gelme süresi ile ilgili diyorlar. Bazı şirketlerde gecikmeler yaşansa da bu bir kural değildir. 2)Yan sanayi parça verirlerdi. Trafik sigortalarında bu uygulama maalesef kural haline geldi. 3)Kendi istediği serviste el altından yaptırırdı. Bu trafik sigortasının hangi şirketten düzenlendiğine bağlı. İyi bir şirketse kaskodaki anlaşmalı servisler ile trafik servisleri arasında fark olmaz. Bu nedenle aynı hizmeti veriyor zaten denilen trafik sigortalarının farklı olduğu bir kez daha teyid edilmiş oluyor. 4) Kiralık araç cebinden öderdin karşı taraftan almak için davalarla uğraşırdın. Doğrudur. Trafik sigortasında kiralık araç teminatı olmaz. 5) Yine kasko olmasa bize gelsen, bize yansanayi parası verirlerdi biz yan sanayi takmazdık orjinal parça takardık tutan fiyat üzerinden 5.500tl nin en az 2.500tl sini sen ödemek zorunda kalırdın dedi. Orjinalciysen tabi ki dediği geçerli. Yani 2 no'lu madde geçerli. Trafik sigortasından açılan hasarlarıda, karşı tarafın yönlendirdiği servisler bu nedenle kullanılır. O servisler sigorta şirketinin uygulamalarını bilirler ve prosedürü hızlıca işletirler. +++ Yine plakana işlenirdi dedi ne kadar doğru yanlış bilmiyorum.. Plakana işlenemez, çünki sen hasar dosyanı karşı tarafın sigortasından açıyorsun. KArşı tarafın trafik poliçesinden açılan dosya olduğu için, karşı tarafın plaka no'su sorgulandığında senin hasarın çıkar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts