İçeriğe Yönlendir

Vatan Bilgisayar Televizyon Sorunu


Mustafa Volkan Koca

Recommended Posts

Mustafa Volkan Koca

Merhabalar geçen hafta sonu aldığımız philips televizyonda gezinirken birden kapandı, bütün uğraşlara ramen açamadım kumandadan sinyal gidiyor, televizyonun sinyal alma ledi falan çalışıyor fakat televizyonda açılma belirtisi yok :( Ne yapmam lazım 3 günde bozulacaksa işimiz var demektir geri iade edip başka marka alma şansımız varmıdır veya böyle bir olay başına gelen varmıdır tavsiyelerinizi bekliyorum.

televizyon bu pazar günü vatan dan alındı.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Televizyonu mağazadan mı aldınız?

Mağazaya götürerek bi şansınızı deneyin. Olmaz ise mecburen teknik servis. Gerçi onlarda onarım değil, direkt değişim veya iade vermeli kararı. Malum, 30gün olmadı alınalı.

Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca

Televizyonu mağazadan mı aldınız?

Mağazaya götürerek bi şansınızı deneyin. Olmaz ise mecburen teknik servis. Gerçi onlarda onarım değil, direkt değişim veya iade vermeli kararı. Malum, 30gün olmadı alınalı.

3. günü bugün ayıplı mal katagorisine girmesi lazım diye düşünüyorum.

Markası nedir?

philips marka ve smart özelliği tam kanser edecek türden alacaklara duyrulur diğer markalara bakmadım ama çift çekirdekli dediler ama benim pIII bilgisayar bile bundan kat kat hızlıydı 3d alın smartın biraz daha ekmek yemesi lazım.

Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez

Mağaza birşey yapayacaktır boşuna uğraşmayın,

Yerli markalar olsaydı, Arçelik, Vestel Beko vs hemen yenisi ile değişirdi.

Philips yetkili servisi aranacak gelip tamir edecekler, PSU (güç kaynağı) arızası gibi görülüyor, kapasitör yüklemiyor olabilir yada t-con board olabilir yani panel kaynaklı, Süha daha iyi bilir.

Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca

Müşteri memnuniyetinden iade ve değişim işlemleri

Vatan Bilgisayar’dan satın almış olduğunuz ürünleri 15 gün boyunca herhangi bir neden göstermeksizin aşağıda yer alan bilgiler doğrultusunda değiştirebilirsiniz:

• Değiştirmek istediğiniz ürünün satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda kullanılmamış olması gerekmektedir. Ürünün kutusunu açtıysanız; kutuya, ürüne ve aksesuarlara zarar vermeden, hatasız ve eksiksiz olarak getirilmesi ve ürünün kullanılmamış olması durumunda değişim işlemleriniz başlatılabilecektir.

• Ürünle birlikte verilen tüm hediyelerin de kusursuz ve eksiksiz olarak teslim edilmesi zorunludur.

• Satış faturasının aslı olmadan değişim işlemi yapılamaz.

• Faturanızı firma adına kestirdiyseniz ürünü değiştirmek için iade faturası getirmeyi veya göndermeyi unutmayınız, aksi durumlarda değişim işlemi başlatılamayacaktır.

Şöyle birşeyler buldum fakat kutu açılmayacak diyor ama kutuyu servis geldi açtı açmadan nasıl kursun adamlar.

Yorum bağlantısı
Önder Özcan

değiştireceklerini sanmıyorum.garanti zaten bu gibi durumlar için var.servise gidece3k,onarılıyorsa onarılacak olmuyorsa o zaman değişecek.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Direk servise verin, değişme yapmazlar, ayrıca filips LG dir ve tırt olanara filips denir, Lg led tv alınacaksa LM700 serisinin altı yaramaz, bunuda belirteyim, alt serilerin paneller tırttır.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Geçmiş olsun.Aldığınız yer ürünü kabul etmeyecektir.Herhangi bir arıza olduğunda üründen cayma hakkınız maalesef yok.Ancak siz 2. gün yada arıza olmadan önce ürünü kutusuna koyup ben bunu beğenmedim arkadaş deseydiniz, o zaman iade alınabilirdi.Yukarıda ki yazdığınız şey bu durumda geçersiz yani..

Ürün doğrudan servise gidecek..Garantiden işlem yapılacak.

Yorum bağlantısı

Arkadaşlar artık işler eskisi gibi değil. Kafalarına göre at koşturamıyorlar. Ama her konuda olduğu gibi öncelikle uzlaşma.

Aldığınız yere gidin. Televizyonum bozuldu deyin. Servise yönlendireceklerdir. "Kutu açmadan" diyor. O desin. Servis açmış birşey olmaz. Kutuyu açmadan bozuk olup olmadığı nasıl anlaşılacak. Servisin "yerinde servis" kapsamı varsa gelip alır. En fazla siz Philips servisine götürmek durumunda kalırsınız o kadar. Servise bıraktığınız andan itibaren sayaç işlemeye başlar. Bu süre garanti süresine eklenir. Ben çok sorun çıkartacaklarını sanmıyorum. Ayıplı mal aldığım, hepsiburada.com ve kapıdan satışçılardan hakkımı, paramı geri aldım. Ben başınızın çok ağrıyacağını sanmıyorum ama sürecin devamında sorularınızı cevaplamaya çalışırım. elektronik ürünler için, akım korumasına sahip prizlerden kullanmanız daha sağlıklı. Örneğin tunçmatiğin ürünleri güzel. Şu çoklu prize sahip ve yanında açma kapama anahtarı olanlardan.

Yorum bağlantısı

TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN

Ayıplı Mal

Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma

kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında

veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da

tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan

veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul

edilir.

Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle

yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız

misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına

sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik

haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya

kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da

sahiptir.

Bu durumda sizin TV.yi iade, değişim veya onarım gibi 3 seçeneğiniz var. Tercihi siz yapacaksınız.

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

En az 3-5 ay uğraşır..Tüketici hakem heyetine gitse meblağ yüksekse kabul görmeyecek, tüketici mahkemesine gidecek..Onlarında karara itraz hakları doğacak falan filan..İşim yok uğraşırım diyorsa uğraşacak.Yoksa servis gelip bakacak tamir edecek..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Önce servisi çağırıp ürünün arızalı olduğuna ilişkin tutanak tutturacak ve o tutanakla Vatan Bilgisayara gidecek, hiç zorluk çıkaracaklarını sanmıyorum, Çünkü ilk bir ay içinde direk üretici firma ile muhatap oluyorlar.

Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz

Vatandan çok ürün aldım. Nerdeyse hepsine değişim verdiler. En son Logitech momo almıştım. 2 gün sonra arıza yapınca yenisi ile değişim vermişlerdi. Bence önce bir vatan müşteri hizmetlerini arayıp bilgi alın.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Bu kadar büyütmeye gerek yok işi ; Vatan bilgisayarı arayıp anlatın sorununuzu en güzel yanıtı oradan alırsınız.. Ben tv yi aldığımda servis 30 gün kutuyu atmayın arıza olursa direk değişim oluyor dedi.. Sizinde öyle olacak büyük ihtimalle..

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca

Bu kadar büyütmeye gerek yok işi ; Vatan bilgisayarı arayıp anlatın sorununuzu en güzel yanıtı oradan alırsınız.. Ben tv yi aldığımda servis 30 gün kutuyu atmayın arıza olursa direk değişim oluyor dedi.. Sizinde öyle olacak büyük ihtimalle..

Vatandan çok ürün aldım. Nerdeyse hepsine değişim verdiler. En son Logitech momo almıştım. 2 gün sonra arıza yapınca yenisi ile değişim vermişlerdi. Bence önce bir vatan müşteri hizmetlerini arayıp bilgi alın.

Önce servisi çağırıp ürünün arızalı olduğuna ilişkin tutanak tutturacak ve o tutanakla Vatan Bilgisayara gidecek, hiç zorluk çıkaracaklarını sanmıyorum, Çünkü ilk bir ay içinde direk üretici firma ile muhatap oluyorlar.

En az 3-5 ay uğraşır..Tüketici hakem heyetine gitse meblağ yüksekse kabul görmeyecek, tüketici mahkemesine gidecek..Onlarında karara itraz hakları doğacak falan filan..İşim yok uğraşırım diyorsa uğraşacak.Yoksa servis gelip bakacak tamir edecek..

TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN

Ayıplı Mal

Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma

kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında

veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da

tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan

veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul

edilir.

Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle

yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız

misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına

sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik

haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya

kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da

sahiptir.

Bu durumda sizin TV.yi iade, değişim veya onarım gibi 3 seçeneğiniz var. Tercihi siz yapacaksınız.

Arkadaşlar artık işler eskisi gibi değil. Kafalarına göre at koşturamıyorlar. Ama her konuda olduğu gibi öncelikle uzlaşma.

Aldığınız yere gidin. Televizyonum bozuldu deyin. Servise yönlendireceklerdir. "Kutu açmadan" diyor. O desin. Servis açmış birşey olmaz. Kutuyu açmadan bozuk olup olmadığı nasıl anlaşılacak. Servisin "yerinde servis" kapsamı varsa gelip alır. En fazla siz Philips servisine götürmek durumunda kalırsınız o kadar. Servise bıraktığınız andan itibaren sayaç işlemeye başlar. Bu süre garanti süresine eklenir. Ben çok sorun çıkartacaklarını sanmıyorum. Ayıplı mal aldığım, hepsiburada.com ve kapıdan satışçılardan hakkımı, paramı geri aldım. Ben başınızın çok ağrıyacağını sanmıyorum ama sürecin devamında sorularınızı cevaplamaya çalışırım. elektronik ürünler için, akım korumasına sahip prizlerden kullanmanız daha sağlıklı. Örneğin tunçmatiğin ürünleri güzel. Şu çoklu prize sahip ve yanında açma kapama anahtarı olanlardan.

Geçmiş olsun.Aldığınız yer ürünü kabul etmeyecektir.Herhangi bir arıza olduğunda üründen cayma hakkınız maalesef yok.Ancak siz 2. gün yada arıza olmadan önce ürünü kutusuna koyup ben bunu beğenmedim arkadaş deseydiniz, o zaman iade alınabilirdi.Yukarıda ki yazdığınız şey bu durumda geçersiz yani..

Ürün doğrudan servise gidecek..Garantiden işlem yapılacak.

Direk servise verin, değişme yapmazlar, ayrıca filips LG dir ve tırt olanara filips denir, Lg led tv alınacaksa LM700 serisinin altı yaramaz, bunuda belirteyim, alt serilerin paneller tırttır.

değiştireceklerini sanmıyorum.garanti zaten bu gibi durumlar için var.servise gidece3k,onarılıyorsa onarılacak olmuyorsa o zaman değişecek.

Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler bugün vatana gidip konuşayım sonucu buradan bildiririm.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğur Çınar

vatan kadar hızlı çalişan fırma görmedim bu zamanlar da ne zaman ürünüm arıza yapsa ya parasını aldım yada ürünü yenisiyle değiştirdim bunlar 1 hafta sürmeden cevap geliyor elektronik şans işidir siz bi ürünü alırsınız memnunsunuz arkadaşınız alır aynısı servisten çıkmaz. Geçmiş olsun

Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca
vatan kadar hızlı çalişan fırma görmedim bu zamanlar da ne zaman ürünüm arıza yapsa ya parasını aldım yada ürünü yenisiyle değiştirdim bunlar 1 hafta sürmeden cevap geliyor elektronik şans işidir siz bi ürünü alırsınız memnunsunuz arkadaşınız alır aynısı servisten çıkmaz. Geçmiş olsun

Yok zaten philps kötü demek değildir dayım bir yıl önce aldı ama bizimki tırt çıktı 3 günde bozuldu şans işi aradım şimdi yetkili servise yönlendirdiler yarın bakacaklar eğer bozuk ise onay verip yenisini getirip kuracaklar. Eğer ben açamamışsam kumandanın pili bitik fişi yerinden çıkmış gibi bişeyse servis parası ödenecekmiş ama önündeki led yanıyor demekki elektirik var bakalım yarın belli olacak. 30 günü geçmediği sürece tamir yapılmıyormuş.

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Zafer Ayvacı

Bu konunun sonucu ne oldu Mustafa? Değiştirdiler mi yenilediler mi? Modeii neydi?

Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca

Bu konunun sonucu ne oldu Mustafa? Değiştirdiler mi yenilediler mi? Modeii neydi?

Aradım servisi geldiler çalıştıramadılar topladılar, onlarda ilk defa topluyorlarmış incelemeye alacaklaklarını söylediler eğer çalışmıyorsa aldığın tarihten 30 gün içerisinde bozulmuşsa tamirin olmadığını direk yeni televizyon getirip kuracağız  dediler. Ertesi gün aradılar garip bir şekilde orada çalışmış getirip geri kurdular sorun yok kullanıyoruz şimdi.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Geçmiş olsun, acaba oto güncelleme falan yaparken hata mı oldu, bazen güncelleme bitince şaşırma oluyormuş, kapatıp fişi çekip aza bekledikten sonra tekrar açınca güncelleme tam aktif oluyor, acaba buna benzer bir kafa karışma sorunumu oldu...

Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca

Geçmiş olsun, acaba oto güncelleme falan yaparken hata mı oldu, bazen güncelleme bitince şaşırma oluyormuş, kapatıp fişi çekip aza bekledikten sonra tekrar açınca güncelleme tam aktif oluyor, acaba buna benzer bir kafa karışma sorunumu oldu...

Güncelleme yaptım ama bir gün sonra falan gitti kaç kere fişini çektim bir gece bekledi yine tık yok :( canı gezmek istemiş 

ya da arızayı tamir ettiler,"cihaz çalıştı" dediler :angry:

bir günde geldi ufak arızası varsa belki birde ilk günlerde olması sıkıcı.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...